شناسه خبر : 58976
شنبه 15 ارديبهشت 1397 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوانان فلسطینی صهیونیست‌ها را غافلگیر کردند

فلسطینی‌های معترض در ششمین راهپیمائی بزرگ بازگشت در نوار غزه، 300 بادبادک آتشین را به‌هوا فرستادند و با این اقدام خود، نظامیان تا دندان مسلح صهیونیست را غافلگیر و به‌شدت، وحشت‌زده کردند.

هزاران فلسطینی برای ششمین جمعه متوالی در مناطق مرزی باریکه غزه گرد هم آمده‌اند تا در تظاهرات بزرگ بازگشت شرکت کنند. تظاهرات‌ روز گذشته تحت عنوان «جمعه کارگران» برگزار شد و در جریان این تظاهرات‌ها، 40 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و شماری هم بر اثر استنشاق گاز‌اشک‌آور دچار خفگی شدند. آمار شهدا از روز 10 فروردین (روز آغاز تظاهرات بازگشت به زمین) 50 نفر و آمار زخمی‌ها از 7040 تن گذشت.به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فلسطینی‌ها در این تظاهرات از 300 بادبادک سوزان استفاده کردند این نوع بادبادک به وسیله یک شیشه مشتعل می‌شود و درون سرزمین‌های‌اشغالی فرود می‌آید. صهیونیست‌ها از این ابتکار فلسطینی‌های آواره، غافلگیر شده بودند و از این بابت، به‌شدت نگران هستند. یک عضو کنیست رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تفاوتی میان بادبادک‌ها و گردان قسام نیست، زیرا صد‌ها دونم (هر دونم هزار متر) از زمین‌های زراعی اطراف غزه بر اثر آن آتش گرفته است. کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که از میان تدابیری که ارتش اسرائیل برای مقابله با این پدیده اتخاذ خواهد کرد هدف قرار دادن آنها در آسمان قبل از اینکه به داخل فلسطین‌اشغالی برسد یا ساقط کردن آنها با پهپاد در داخل غزه است. یک مسئول نظامی صهیونیست نیز گفت که ارتش این رژیم با بادبادک‌های سوزان از غزه مانند شلیک موشک برخورد خواهد کرد. قرار است این تظاهرات که هر جمعه برگزار می‌شود تا 24 اردیبهشت، که هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم نامشروع اسرائیل (یا روز نکبت) است، ادامه یابد. کارشناسان با اشاره به وحشت سربازان تا دندان مسلح صهیونیست، از تعدادی بادبادک فلسطینی‌های معترض، می‌گویند که این نظامیان به شدت از فلسطینی‌ها هراس دارند.

به نقل از کیهان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi