شناسه خبر : 58989
یکشنبه 16 ارديبهشت 1397 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به بیمه دی و بهداشت و درمان بنیاد:

یکی به داد ما برسد!

تو را به خدا به داد ما برسید. مشکل درمان و دارو داریم. اگر داروها را نتوانیم تهیه کنیم، می میریم! دو تا بچه دارم، دارو نتوانم بخورم، حالات روحی و روانی ام به هم می خورد. کنترلی روی اعصابم ندارم. نه دولت، نه مجلس و نه بنیاد شهید مشکلات ما را حل نمی کنند.

امین امان الله پور - تو را به خدا به داد ما برسید. مشکل درمان و دارو داریم. اگر داروها را نتوانیم تهیه کنیم، می میریم! دو تا بچه دارم، دارو نتوانم بخورم، حالات روحی و روانی ام به هم می خورد. کنترلی روی اعصابم ندارم. نه دولت، نه مجلس و نه بنیاد شهید مشکلات ما را حل نمی کنند.

خانواده شهید برای داروی پدرش که زخم بستر گرفته است، به او مراجعه می کند، می گویند: نمی توانیم دارو بدهیم. بنیاد تعهدات خودش را انجام نمی دهد!

بیمه دی و جناب دکتر عباسپور! به جای نشستن و حرف زدن از پشت آن میز بیرون بیایید، بیایید شهرستان ما و ببینید چه بدبختی برای دارو و درمان می کشیم. چرا حرف های حضرت آقا را روی زمین می گذارید؟ مگر حضرت آقا نفرمودند که به مشکلات جانبازان رسیدگی کنید؟ مگر امام نفرمودند: "جانبازان رهبر این نهضت هستند"؟ پس چرا حرف های ایشان را عمل نمی کنید؟

تو را به خدا یک نفر مشکلات ما را حل کند. پاهایم عفونت کرده، ریه ام مشکل دارد، سیستم اعصابم به هم ریخته است. من دارم از بین می روم. کسی صدای من را می شنود؟ به دردم رسیدگی کنید.

آقای عباس پور! مگر نگفتید که ما مشکلات را حل کردیم و بیمه دی پرداخت می کند؟ اما هیچ کس جوابگو نیست! در بیمه دی می گویند همه اش دست تهران است و پولی به ما نداده اند. شرم کنید از خانواده شهدا و جانبازان.

اگر واقعاً مسئولید باید از این بی توجهی به جانبازان و خانواده شهدا استعفا بدهید. تو را به خدا یک نفر کمک کند. جناب آقای گیلانی نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، شما که خود جانباز و خانواده شهید هستید، چرا سکوت کرده اید؟ چرا هیچ وقت مشکلات ما را بیان نمی کنید؟ مدیون هستید اگر صدای ما را بیان نکنید. من به شما پیام دادم و گفتم اما متاسفانه مثل همیشه سکوت کردید و هیچ جوابی ندادید!

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اینها فقط به داد و بیداد مدیران نجومی می رسند....


......

نرود میخ آهنی در سنگ//



.....
یک جانباز شیمیایی: ما را فراموش کرده‌اند
هر بار زمین می‌خورم باید عمل کنم

یک جانباز شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس ضمن بیان مشکلات درمانی خود و جانبازانی مانند او گفت: چه بگویم که ما را فراموش کرده‌اند.
این جانباز شیمیایی در گفت و گو با خبرنگار ... گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل‌مان بیمه است، شرکت بیمه‌مان را عوض کردند و این مساله برای ما به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. بیمه دی مانند بیمه ایران وارد نیست. بیمه‌ی ایران خیلی خوب بود. نزدیک ۱۰ سال بیمه‌ی ما بود، هم داروها و همه چیز آن بسیار منظم بود ولی خب این بیمه زیاد اشراف ندارد و بچه‌ها رفت و آمدشان به بیمه زیاد است و با توجه به مشکلاتی مانند مشکل نخاعی و ضایعاتی که داریم، اینگونه برایمان بسیار سخت است.
امین جان شما مطمئنی صداتو میشنوند ...
شما مطمئنی اگر بشوند عمل خواهند کرد ...
شما به کسانی ایمان دارید که آنها به شما وامثال من ایمان ندارند ...
نام و عمل شما را با دلار پایا پای تاخت زدند . از این گله گر انتظار زلف پریشون نداشته باش ...
کاملا فرموده جانباز درست است در شهرما هیچ پزشک حاضر به قرارداد با بیمه دی نیست و ما جانبازان همچنان سرگردان هستیم
بیمه دی و بانک دی و بنیاد شهید هر 3 دستشان در یک کاسه است ...... در زمان بیمه ایران همه ایثارگران راحت بودند ولی امان از دست بیمه دی ... بیمه دی ... بیمه دی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi