شناسه خبر : 58996
یکشنبه 16 ارديبهشت 1397 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما که لالایی بلدید...!

شماکه مبفرمایید خجالت می کشیم چرا اندازه یک دهم این اختلاسها را برای درمان این شیرمردان که جوان و سالم رفتند اما ناقص ودردمند برگشتند هزینه نمی کنید؟

مشکانی - شمایی که لالایی بلد هستید چرا خود نمی خوابید؟

 « عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملاقات های مردمی تاکید کرد: در برخی از ملاقات ها، هنگامی که به دیدار جانبازان عزیز می رویم و زندگی آنها را که می بینیم از خود خجالت می کشیم. متاسفانه جانبازی که توقع اش این است که حق پرستاری دریافت کند اما از آن دریغ می شود و یا حتی توانایی مالی برای معالجه بیماری فرزند خود ندارند و از این گونه موارد در جامعه ما زیاد شده است».

شماکه می فرمایید خجالت می کشیم چرا اندازه یک دهم این اختلاسها را برای درمان این شیرمردان که جوان و سالم رفتند اما ناقص ودردمند برگشتند هزینه نمی کنید؟

فقط درحرف، شماها خجالت می کشید؟ چطور هرروزصبح که تلویزیون راروشن می کنیم و می بینیم ازفلان موسسه یا بانک چندهزارملیاردتومان اختلاس شده و بعضی ازمدیران ارشد کشورمان آنها را ذخایرانقلاب مینامد، خجالت نمی کشید؟

چرا وقتی یک کارگر بدبخت بخاطرمشکلات زندگی و جهیزیه فرزندش و جهت دریافت وام به بانک مراجعه کند، آنقدر او را ازاین اتاق به آن اطاق می برند و هفت خوان رستم را طی می کنند ولی نتیجه نمیگیرد خجالت نمی کشید؟

 90درصد مردم واقعا درمانده همین وام هستند و آبروی شان را همین وام 3یا5 میلیونی می خرد، اما به دلیل پیچ و خم های اداری آن هم بعداز پرداخت چندین فیش و تمبر و سفته نمی توانند وامی دریافت کنند!

چرا به دزدان که مال و اموال کشور را غارت می کنندو بعدبه خارج ازکشور (از مجرای قانون) انتقال می دهند ذخایرانقلاب می گویند؟

چرا فقط در جلسات سخنرانی و مجالس گوناگون ازنام رزمندگان و ایثارگران به نفع خودشان استفاده می کنند،؟ اما درعمل هیچ! ؟؟؟؟؟ چرا بعد از سی سال اردفاع مقدس امثال من رزمنده و موجی بدون دفترچه درمانی که هیچ بارمالی هم ندارد را با کلی درد به حال خودشان رها کردید؟

رزمندگان به جرم رفتن به جنگ دارند زجر می کشند نور چشمان و همسران صبور این شیرمردان چه گناهی کرده اند؟

همه اینها را گفتم چون خودم تجربه اش کرده ام!

*رزمنده دردمند و داوطلب 27ماه جنگ ومحروم از کوچک ترین امتیاز در طول این 30سال:

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر رزمنده و جانباز با سلام خدمت شما،
این نماینده ها و رئیسشون ماشالا حرف و شعار زیاد میدند و تا بخواهی خجالت می کشند آن هم چه خجالتی!
سنگ پای قزوین کم آورده جلوی اینها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi