شناسه خبر : 58998
یکشنبه 16 ارديبهشت 1397 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مذاکره با سگ زرد!

محمدرضا سابقی- مذاکره با اروپا
 
 مذاکرات هسته ای که مدت ها به طول انجامید و به برجام ختم شد فراز و فرودهای زیادی داشت بیشتر روند مذاکرات با اروپایی ها بود و دلیل آن هم  شراط خاص حاکم بر روابط ایران و آمریکا بود که کمترین امکان هم نشینی ایران با آمریکا را داده بود تا اینکه دولت اعتدال روی کار آمد و علت عدم دستیابی به توافق در مذاکرات را عدم مذاکره مستقیم به  آمریکا بر شمرد و مدعی شد اروپا گوش به فرمان آمریکاست اگر با آمریکا مستقیما وارد مذاکره شوند سریع تر به نتیجه می رسند و از چانه زنی با سایر کشورهای مذاکره کننده خلاصی می یابند اعتدالیون معتقد بودند باید با کدخدای اروپائیان بست!  تا اینکه  طبق روندی قابل تامل اقدام به تابوشکنی نمودند و به این تابو شکنی هم افتخار هم می کردند!
 
البته پر واضح است که هدف اصلی این افراد و مافیای قدرت حامی آنها همین تابو شکنی رابطه با آمریکا بود و حتی خواب پرواز مستقیم ایران و آمریکا را نیز می دیدند
 
 اعتدالیون برای خوش آمد طرف های غربی داوطلبانه و البته مخفیانه سه ماه قبل از گزارش آمانو اقدام به تعطیلی و تعلیق هسته ای نمودند و سپس در ادامه اقدام به بتن قلب راکتور اراک و خروج یازده تن اورانیم ۳/۵٪ و سیصد کیلوگرم  اورانیم ۲۰٪ از کشور نمودند و حتی‌ متعهد شدند که آب سنگین حاصله و تمامی سوخت حاصله اراک را نیز از کشور خارج کنند. 
 
تا آنکه بعد از لبخندها و قهقهه ها و قدم زدن ها توافق!! علنی شد  و  مانورهای ساختگی و وعده های دروغ  شروع شده تشدیدشد مردم چشم انتظار گشایش ها و چرخیدن چرخ زتدگی شان شدند ولی نه چرخ زندگی شان چرخید و نه چرخ کارخانه هایشان
 
 بعد ار آنکه ایران همه داشته هایش را داد!! .. طرف غربی مثل خود اعتدالیون فقط وعده دروغ به ایرانی ها داد و با روی کار آمدن ترامپ خانه عنکبوتی برجام از هم گسست و بر سر اعتدالیون فقط تارهای عنکبوت ماند...  
حال با شانه خالی کردن آمریکا یی ها اعتدالیون که می خواهند پشتشان به زمین نیاید یک بار دیگر قصد ارجاع مجدد مذاکرات با همان اروپایی را دارند که آمریکا کدخدایایشان است !!!
به راستی اینان مردم را چه فرض کرده اند؟آن از کشف چندین جاسوس در تیم هسته ای شان، این از اصرار بر برجام پر از خسارتشان ! و...آخر با چه رویی بر مستد خود باز مانده اند !!!و با پر رویی قصد الاکلنگ سیاسی با اروپا را دارند!
 
اروپا سگ زردی است که برادر آمریکای شغال است....

منبع: وبلاگ روستای طارق

 

اینستاگرام
اقای سابقی خودت راخسته نکن فقط وفقط دعا کن که خداوند این افراد به ظاهر باتدبیر رابزودی از خواب بیدار کندتازحمات دانشمندان شهید مارا به هدر ندهند وبه سرنوشت لیبی دچار نشویم چون این دولت برای اینکه بگوید کار قبلی ما درست بود تن به هر خفت دیگری می د دهد
مذاکره با سگهای زرد...

فقط باید بحال این ملت با این سیاستهای سازشکارانه این دولت و این مجلس گریست.

ای داد وبیداد....
.....
از ابتدای انقلاب، جریانی در کشور باوربه سنت های الهی و توانایی های ملت در مقابله با ابرزورگویان و ابرمستکبران نداشته است و علی رغم پیروزی هایی که با اعتماد به خدای متعال و تکیه بر توان داخلی ملت و چشم ندوختن به بیگانه بدست آمده است هنوز این جریان بر اعتقاد غلط خود مصر است.

در سال های گذشته و خصوصا" دولتهای نهم، فرزندان غیور این ملت، در فناوری هسته ای به پیشرفت های قابل توجه و چشم گیری دست یافتند و در مقابل، مستکبرین و زورگویان برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران اقدام به فشار، تهدید و تطمیع کردند و همان جریانی که ذکر شد و از ابتدا اعتقاد به زد و بند با شیاطین داشت در این مورد هم بر موضع خود مصر بود و شرایط به سمت و سویی رفت که با شیاطین پای میزمذاکره بنشینیم.

اما از قدیم بین ما رسم بوده است وقتی کسی به سفر می رود برای بدرقۀ راه او، آب پشت سرش می ریختیم که با سلامت برگردد اما این بار پشت سر دولت مردان دیپلمات کشورمان، خون شهدای فناوری هسته ای و جهاد علمی را ریختیم که عزیزترین و گرانبهاترین ذخایر این ملت بودند تا با فناوری غنی سازی بیست درصد اورانیوم آنها، با دست برتر در مقابل ابرزورگویان و ابرمستکبران پای میز مذاکره بنشینند و خروجی مذاکرات به نفع ملت و مستضعفان جهان باشد.

اما امروز می بینیم رییس جمهور شیطان صفت آمریکا که دست های چدنی اش بیش از هر زمان دیگری از زیر دستکش های مخملی نمایان شده، با بالاترین حد تکبر و غرور می گوید «بدون اینکه حتی یک گلوله به سمت ایران شلیک کنیم فناوری هسته ای را در این کشور متوقف کردیم» یا وزیر خارجه گرگ صفت وددمنشش به همتای بعدی خود وصیت می کند فشار را از روی ایران برندارد.

مگر قرآن به ما نیاموخته که تکبر و غرور از صفات شیطان است و به همین خاطر از درگاه الهی رانده شد.

مگر شیطان به عزت خداوندی قسم نخورده است که همۀ بندگان را جز مخلصین اغوا کند آنجا که میگوید «فبعزتک لاغوینهم اجمعین الاعبادک المخلصین» و مگرامام امت به ما نیاموخت «رابطۀ ما با آمریکا مانند رابطۀ گرگ ومیش است».

حال مذاکرۀ برد-برد با چنین دشمن قسم خورده ای چه مفهومی دارد؟! آیا تحقق چنین مذاکره ای امکان پذیر است؟ اکنون که شیطان بزرگ نقض عهد کرده است و تحریم ها علیه ما را تمدیدکرده، چرا دولتمردان ما اقدامی متقابل انجام نمی دهند؟

فاین تذهبون؟!!!

سلام بر مجاهدان و شهیدان و سلام بر عدالت خواهان
قبل از انقلاب اسلامی ایران و حتی از ابتدای انقلاب، جریانی در کشور که همان غرب گرایان و خودباختگان در مقابل استکبار و جریان فراماسونری! و انگلیسی صفت ها وجود داشته و دارند که هیچ باوری به خداوند و به سنت های الهی ندارند و هیچ اعتقادی هم به توانایی های ملت ما و دیگر ملت های استقلال طلب در مقابله با ابرزورگویان و ابرمستکبران نداشته است ... و علی رغم پیروزی هایی که با اعتماد به خدای متعال و تکیه بر توان داخلی ملت و چشم ندوختن به بیگانه بدست آمده است.. هنوز این جریان بر اعتقاد خودباختگی و روش ظلم پذیری و باورغلط خود پافشاری می کند و فتنه گری فقط یکی از ابزار آنان بجزز سازشکاری و... است..

سریال کیف انگلیسی را بعضی از شما دیده اید....

تاریخ پر است از این خودفروختگان و نفوذی ها....!!!
۴٠ سال پیش در ایامی که نخستین دولت انقلاب فعالیت خود را به نام دولت موقت و به سکان‌داری مهندس بازرگان آغاز کرد انتقاد به آنها این بود که مطالبات انقلابیون را درک نمی‌کنند اما امروز پرسش اصلی اینجاست که خواسته‌های انقلابیون ۵٧ چه بود و حالا پس از گذشت چهار دهه چند درصد از آن شعارها و مطالبات مردم محقق شده و جمهوری اسلامی تا چه اندازه به وعده‌های خود عمل کرده است ، برای پاسخ به این سوال و برای آنکه اختلاف نظری پیش نیاید بهتر است به متن قانون اساسی مراجعه کنیم تا ببینیم آن تعابیری که لباس قانون پوشیده‌اند و در حقیقت مبنای تأسیس جمهوری اسلامی بوده‌اند بیشتر ناظر به چه مواردی است ...

#سلام_خداوند_بر_شهیدان
سلام.من خیلی بدم از روحانی و یارو معاونش و کل تیمش میاد اما در کشور ما بدون رضایت رهبری یک لیوان آب خورده نمی شود چه بسا برجان .و ایران جزئ مذاکره راهی نداشت چون تحریم چهار دست وپای ایران را بسته بود.وبدون سازش مملکت ازدست میرفت پس لطفآ عمیقآ بیندیشید و دیگران را خراب نکنید برجام کار همه مسئولین بود ومذاکره هم دوره احمدی نژاد شروع شده بود .وگرنه روحانی و تیمش جزئ اختلاص وخوردن یک دکورن.بعنوان مثال فروش نفت ما رسیده بود به حدودپانصدهزار بشکه آنهم بانصف قیمت .
فقط به شیر ژیان دکتر ظریف می بالم که طرف تازه فهمیده چه ضربه خورده از دیپلماسی ایران .درود
سلام. مشکل شما اینه که یک سری اولیات رو فراموش کردید. این که رهبری بارها گفته اند من در مسایل اختیارات و حیطه کاری مسئولان و دولت نه می خواهم نه می توانم و نه درست است که دخالت کنم را اگر مد نظر قرار بدید بسیاری از این برداشت های غلط از جمله اینکه هیچ کس بدون اجازه رهبری آب هم نمی خورد را بیان نمی کنید. اتفاقا" مشکل کشور ما این است که دولت ها وقتی از مردم رای می گیرند به آن مغرور می شوند غافل از این که این رای برای ریاست جمهوریست و برای تصدی قوه مجریه است ولی از آنجا که اختیار بودجه و امکانات و وزارتخانه ها و سازمان ها به دستشان می افتد آن وقت شروع به نظریه پردازی و خودکامه گی می کنند.
رهبری جهت گیری های کلی و ممانعت از انحرافات اساسی را مد نظر دارند و دربسیاری موارد هشدارهم می دهند ولی چون کارها دست دولت است کافیست دولت کارشکنی و تعلل کند و مانع شود. این که بگوییم در فلان مسئله رهبری می توانست مانع شود این طور نیست که تا ایشان اراده کند کارها انجام شود ایشان هم در حد امکان و ظرفیت جامعه قدرت مانوردارند. در همین دولت مدام رئیس دولت بنای ناسازگاری علنی و پنهان با ایشان را دارد و بارها شده هر حرفی ایشان می زند روحانی برعکسش را می گوید. در مسئله سند 20 30 یا اقتصاد مقاومتی و غیره رهبری می گوید و می خواهد ولی کافیست دولت فقط تعلل یا کم کاری کند یا بیایند. در دولت خاتمی و روحانی وزرا نامه نوشتند و توصیه به خوردن جام زهر و تسلیم در مقابل آمریکا کردند خب وقتی هیئت دولت یک کشور کاری را زمین بگذارد رهبری به تنهایی چکار می تواند بکند. رهبری خیلی وقت ها ناچار است مدیریت کند و با داشته های حد اقلی هم که شده در طول زمان بفهماند و تربیت کند که مثلا" با تلفات کمتر نتیجه بهتری گرفته شود. بله رهبری در اثر همین فشارها و اظهار ضعف ها وقتی آمریکایی ها از طریق عمان پیام دادند که ما می خواهیم همه مشکلات را باشما حل کنیم و مصمم هم هستیم، رهبری با توجه به شرایط به این قضیه که می دانستند نتیجه ای هم ندارد تن دادند تا بلکه بشود با خسارت کمتر هم عده ای خوش خیال بیدار شوند و هم مشکلات و سختی های مقاومت کمتر شود. ایشان اجازه مذاکرات را دادند ولی شرایط تعیین کردند اما چون دولت از زمان انتخابات با نشان دادن حرص و ولع به توافق به هر قیمتی، به دشمن گراداده بود ، نتوانست کار را آنطور که باید اداره کند و با داشته های خوب بده بستان عادلانه ای انجام دهد. البته حرف زیاد است ولی فرصت کم . فقط این را بدانید در سیستم بسته و دیکتاتوری که یک نفر تصمیم می گیرد مثل کره شمالی خیلی کارها را برای رهبری جامعه آسان است . چون درست یا غلط، خودش تصمیم می گیرد ولی در کشور ما که آزادی بی حد و حصر و بی قانونی و عدم پاسخگویی غوغا می کند، و نظام مدام زیر فشار غرب و غرب زده هاست و دشمن به راحتی از داخل یارگیری می کند کار رهبری بیشتر جنبه تربیتی دارد که گاهی بسیار دیر بازده است. اگر به قول شما ما چاره ای هم جز مذاکره نداشتیم به همین خاطر بود که سلایق حاکم در دولت میل و عرضه ایستادگی نداشتند تا با کمی زحمت بیشتر نتیجه بهتری بگیرند.
هدف از مذاکره و دادن امتیاز، و بخش زیادی از صنعت هسته ای این بود که تحریم ها رفع شود و آن موقع هم دلواپس ها می گفتند که ما اگر اینجا کوتاه بیاییم بعد باید موشکی و مقاومت و حقوق بشر و اینها را هم برسرمان بکوبند. مروری به اخبار گذشته بکنید تا حقیقت برایتان روشن شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi