شناسه خبر : 58999
یکشنبه 16 ارديبهشت 1397 , 16:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولی که نهر از در خانه اش رد می شود...!

رمضانعلی ایرانپور- سلام به رهبر عزیزم. سلام به همه شهدا و خانواده معظم آنها. سلام به همه جانبازان عزیز و مظلوم که همیشه مورد ستم هستند. من جانباز اعصاب و روان و در جبهه ها دچار موج گرفتی از کل بدن شدم. از محضر آقا امام زمان (عج) خجالت می کشم که دردم را بگم. شب ها که خواب ندارم از ناحیه پا و کمر و دست کم کم دچار بی حالی شدم و رفته رفته زیاد شد. از فرط درد دندان که علت را نفهمیدم یکی یکی دندان هایم را کشیدم. از گوش بسیار کم شنوا و در سر و گوشم وز وز یک نقل و نبات همیشگی است.

 نمیدانم چرا سفارش خرید همسرم را تا سر خیابان که می روم فراموش می کنم؟ واماندم. به دخترم گفته پدرت حالت روانی ها را داره. همه درد و رنج و الکی که دارم و برای دارو و دکتر و درمان که ماندم. نمیدونم این گونه حرف ها را که خیلی زیاد هم است کجای دلم بزارم؟!
 اگر همسرم با کسی آرام صحبت کنه فکر میکنم دارند مرا به سخره می گیرند! پزشکان نا آگاه برای من پنج درصد جانبازی زدند ولی به خدا حتی حاضر نیستند در قبال میلیون ها پول، یک شب من و ماها را داشته باشند! فقط دلم به این خوشه که بالاخره آقا میاد و به داد مظلومین میرسه.

 آقایان که در خونه های آنچنانی در بهترین نقاط شهر که نهر آب از جلوی خونه هاشون رد میشه چطور وقت پیدا می کنند که ما چی می کشیم. عزیزان جانباز فقط امید به ظهور داشته باشید و از دعا برای سلامتی رهبر عزیزمان و خدمت گزاران خالص غافل نشوید. می خواستم یک بار دیگر در کمیسیون شرکت کنم ولی وقتی دستور دارند به هیچ جانبازی درصد ندهند، پس چرا ما خودمان را کوچیک کنیم.

 در هر حال بماند قصه جبهه و نیاز به حضور جوانان جان برکف یک طرف قضیه و این داستان بنیاد و درصد مافیایی که راه افتاده طرف دیگه. عزیزان من خودم را با کتاب و قرآن و نهج البلاغه و کانال دکتر رازقی پور و چند کانال خوب دیگه سرگرم کردم و با این دو بیت از مرحوم نخودچی صحبت را تمام می کنم. ‌

خدا نگهدار شما عزیزان  ‌

زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی    

کمک ز غیر تو ننگ است یا علی مددی

گشاد کار دو عالم ز یک اشاره توست

به کار ما چه درنگ است یا علی مددی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود بر شما برادر جانباز و بزرگوار
خداوند در قران می فرماید: ان الله مع الصابرین
برادر محترم این چندروزه دنیا میگذره ولی نکته حائز اهمیت اینه که تا وحدت و انسجام بین همه ایثارگران برای اجرای حق و عدالت ایجاد و پایدار نگردد.. صدای هیچکس بجایی نخواهد رسید..
رمز موفقیت در همه کارهای اجتماعی وحدت و همدلی است ، در یکی از یادداشت های ، فاش نیوز با عنوان بیائید مشارکت کنیم از آقای محمدرضا سابقی و نیز یادداشت های دیگران به این مطلب اشاره شده بود که فقط وحدت و همصدایی ایثارگران راهگشای مشکلات خواهد بود.
و گر نه فلان نماینده از ایثارگران گفت!! یا رئیس قوه ..؟؟... از ایثارگران تجلیل کرد و وعده داد که چنین و چنان می کنیم،، هیچ اثر مثبتی در وضعیت فعلی و یا تغییر وضعیت ایثارگران ندارد. همانطور که تابحال نامه نگاری های فردی و حرکات فردی تاًثیری بر مسئولان نداشته است.
اما چنانچه همه ایثارگران عزیز با هم و همدل ویکصدا، تا اعاده حقوقشان پای کار باشند همچون همه کارهای گروهی و عاقلانه قطعا" به حقشان خواهند رسید.

در دفاع مقدس نیز همدلی و برابری و عدالت و توکل به خداوند باعث پیروزی قاطع ما بر ۵۲ کشور مهاجم و ابرقدرت های غرب و شرق شد.

به فرمایشات امیرمومنان در نهج البلاغه و آیات نورانی قران کریم در هماهنگی با هم و وحدت توجه کنیم.
وحدت کلمه و وحدت رویه تنها راه پیروزی است.

سلام بر شهیدان مظلوم و عدالتخواه انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و شهدای خواهان عدالت مرزبانی و درگیری با اشرار و دشمنان عدالت و امنیت ایران عزیز،، و سلام بر ایثارگران و جانبازان مظلوم...
و درود بر مستضعفان و کوخ نشینان محروم...

اللهم عجل لولیک الفرج

~~~~~~~~
باسلام به رهبر عزیزم وتمام ایثارگران برادرانی که مسول هستید صدای منو امسال من رو خفه نکنید بخدا سؤگند یاد میکم که هیچی بجز واقعیت نیست بنده از ناحیه اعصاب وروان براثر موج گرفتگیدرمنتقه جنگی چنگوله درتاریخ ۶/۱/۶۳ دچار ناراحیهای روزافزون ااعصاب وروان شدم با دوندگی زیاد باداشتن گؤاهی دوشاهد همرزم وصورت سانحه وتآییدیه دکتران معتمد ایثارگران استان وتائیدیه ماده ۳ که کد جانبازی به بنده دادن براثر خصومت شخصی آقای د کارمند بنیاد شهید نهاوند پرونده ام را ناقص کرد وبه کمیسیون ماده ۱۶ تهران ارسال کرد وبادوندگیهای زیاد بندرا تشویق به شکایت از ماده ۱۶ در دیوان عدالت اداری پرونده را مسدود کرده که بعدازگذشت حدودا۱۰ سال مجددا پرونده تشکیل دادم باهمان مدارک که از سپا دریافت کرده بودم و۶ ماه گذشت وخبری از پرونده بنده نیست آیا اینگونه مسائلرا رهبر عزیزمان میداند یا کمیسیون ماده ۱۶ لطفا جهت رضای خداوند منان حق مظلومان را ضایع نکنید والله که دوراز شأن انسانست که پرونده هارا از عمد ناقص کنی بنده درخواست احقاق حق میکنم ..خدا نگهدار
علیرغم اینکه به لحاظ قانونی شخصیت حقوقی کمسیون ماده 16 رسیدگی به شکایات جانبازان مستقل از بنیاد است و کمسیون یک نهاد شبه قضایی مستقل است ولی چون دبیرخانه آن در بنیاد مستقر است بنیاد پرونده ها را به نفع خود (دولت ) مدیریت می نماید تا هیچ جانبازی به حق قانونی خود نرسد و دیوان هم اساسا به هنگام اعتراض به ماهیت موضوع ورود نمی کند و فقط از لحاظ شکلی بررسی می کند و در نتیجه دهیچ وقت ایثارگران از مجرای کمسیون ماده 16به حقوق قانونی خود نمی رسند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi