شناسه خبر : 59005
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحقیر معاون سرکنسول اسرائیل توسط راننده تاکسی آمریکایی

یکی از رانندگان شرکت معروف حمل مسافر در آمریکا پس از اینکه متوجه شد مسافرش یک صهیونیست است، او را وادار به پیاده شدن از خودرواش کرد. این شرکت آمریکایی نیز راننده را اخراج کرد!

راننده شرکت مسافربری «اوبر» آمریکا پس از این که متوجه شد مسافرش یک صهیونیست است، بدون معطلی وی را از خودرو اخراج کرد. ساعاتی بعد معلوم شد مسافر اخراجی، «اتی میلنر»، معاون سرکنسول رژیم صهیونیستی در غرب آمریکا  بوده است. راننده شجاع آمریکایی بعد از اینکه «میلنر» شروع به صحبت به زبان عبری کرد، متوجه می‌شود وی یک صهیونیست است لذا، با زور او را از خودروی خود در شهر شیکاگو بیرون انداخت. شرکت اوبر نیز بعد از این اتفاق راننده مذکور را اخراج کرد.
جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین همواره از سوی مردم کشورهای مختلف دنیا محکوم شده است. این در حالی است که رهبران برخی کشورهای مرتجع عربی تلاش می‌کنند، به این رژیم کودک‌کش، مشروعیت ببخشند!
«میلنر» پس از این ماجرا در صفحه فیسبوک خود نوشت: «همین الآن یکی از بدترین تجارب زندگی‌ام را داشتم. در اتوبان از خودروی شرکت اوبر بیرون انداخته شدم تنها به این دلیل که با تلفن به زبان مادری‌ام صحبت می‌کردم.‌»
تجاوز وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین یکی از عوامل مهم در رشد صهیونیست‌ستیزی در سطح بین‌المللی بوده است. این رژیم طی همین یک ماه گذشته و در جریان سرکوب تظاهرات مردم در غزه، 8 هزار فلسطینی را به ضرب گلوله و... مجروح و حدود 50 نفر را هم به شهادت رسانده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi