شناسه خبر : 59016
دوشنبه 07 خرداد 1397 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرکت های زیان ده بنیاد به چه دردی می خورند!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از ایجاد شرکت های اقماری و زیان ده در بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد کرد.

فاش نیوز: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از ایجاد شرکت های اقماری و زیان ده در بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ترابی نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه آقای شهیدی دارد بلایی بر سر بنیاد شهید می آورد که تا سال ها این سوء مدیریت ها همچنان باقی خواهد ماند.

وی در توضیح استدلال خود اظهار داشت: یکی از اقدامات ایشان ایجاد شرکتی به نام «متد» در بنیاد شهید و امور ایثارگران است که متاسفانه معلوم نیست هیئت مدیره آن چه کسانی هستند و چگونه انتخاب شده اند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: متاسفانه این همه شرکت و ... بی در و پیکر، پرهزینه و بدون خاصیت در بنیاد شهید تشکیل شده است و دارد کل استان ها و بیمارستان های تحت پوشش بنیاد شهید را در بر می گیرد و از این طریق پول ها را به تهران می آورند و معلوم نیست چگونه هزینه  و یا خرج عطینا می کنند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله اینکه پول های تنها بیمارستان اعصاب و روان اصفهان و بلکه کلیه بیمارستان های سایر استان ها را به تهران آورده و خرج عطینا و مواردی که عرض کردم می کنند.

ابوترابی با اشاره به اینکه اهداف اصلی بنیاد شهید در رسیدگی به جامعه بزرگ ایثار به فراموشی سپرده شده است متذکر شد: متاسفانه به جای اینکه بیایند اقدامات خود را شفاف و ساده تر بیان و از کاغذ بازی دوری کنند و به ایثارگران خدمات دهند، در مقابل، اقدام به ایجاد شرکت های متعدد و دکان و بازار برای خود می کنند که دارو و پروتز هم جزو فعالیت آنها محسوب می شود و ما حتما در این زمینه آقای شهیدی را توبیخ می کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه همین طور آقای شهیدی دارد نهاد بنیاد شهید را عریض و طویل تر و خدمات به ایثارگران را کمتر می کند. این در حالی است که وقتی یک دستگاهی عریض و طویل تر و هیئت مدیره های آن بیشتر شود طبیعتا" پولی باقی نمی ماند که با آن به ایثارگران خدماتی ارائه دهند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم خاطر نشان کرد: متاسفانه آقای شهیدی در بنیاد شهید همچنان این کارها را دنبال می کند تا در راس آن باقی بماند که تاسیس و ایجاد شرکت اقماری که صدای همه را در آورده است از جمله آنها است اگر چه معلوم نیست که این شرکت ها متعلق به کیست و آینده آنها چگونه است اما هنگامی که دچار مشکل می شوند پولش را ایثارگران بدبخت باید پرداخت کنند.

عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه رییس بنیاد شهید دکان جدیدی را در این نهاد انقلابی راه انداخته است که به اسم ایثارگران اما به کام دیگران است یاد آور شد: متاسفانه نارضایتی ها به خاطر افزایش بوروکراسی ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش فراوانی یافته است .

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
انا لله و انا الیه راجعون
بلاخره این شرکتا هییت مدیره میخواد مدیرعامل مخواد که شغل برای نورچشمیها به وجود میاره وصد البته پاداش هی میلیاردی هرساله
بعدش این شرکتا قرارداد میبندن با نورچشمی واقازاده های دیگه که اونم سود داره قردادهای بلند مدت ترکمن چای گونه
بنام خدا سلام
کاملا درست دراین سالهای اخیر نسبت به حق حقوق
قانونی خانوادهای شهدا وجانبازان ازسوی مسئولین
بنیادشهید اصلا توجه نمیشود
کمال بی مهری وبی توجهی و عدم تکریم ازسوی
مسئولین بنیاد بیداد میکند
چرا شما نمایندگان ایثارگر و فراکسیون ایثارمجلس
جلوی این همه بی عدالتی انهم به خانوادها شهدا وجانبازان
را نمیگیرید و چرا به مقام معظم رهبری اطلاع نمیدهید که
آقای شهیدی دارد بنیادشهید را نابود میکند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi