شناسه خبر : 59017
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امشب تو شهید می‌شوی، نمی‌خواهی زنگ بزنی؟

محبوبه بلباسی همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» در پست اینستاگرامی خود به‌مناسبت سالروز شهادت همسر شهیدش دلنوشته‌ای را خطاب به او بیان کرده است:

«امشب تو شهید می‌شوی، زیاد فرصت نمانده، نمی‌خواهی تلفن را برداری و به خانه زنگ بزنی؟ حسن و فاطمه منتظرند...

مهدی، زینب و من هم؛ گفتم من. دیدی آخرش نتوانستم جلوی خودم را بگیرم؟ من هم منتظرم...دست بجنبان مرد، یک خانواده دل به تو داده‌اند و اینجا چشم به راه‌اند. زود از حال ما بپرس، قبل از اینکه اشقیا برای ریختن خون تو صف بکشند و به خط شوند، قبل از اینکه راه نفس به سینه‌ی بی‌کینه‌ات تنگ شود، قبل از اینکه بال درآوری و پرواز کنی، یک نگاهی به آشیانه‌ات بنداز...

جوجه‌های تو نگاهشان به آسمان خشک شد. خیلی اوج گرفتی، دستمان به تو نمی‌رسد، می‌شود با یکی از همین باران‌های بهاری برگردی؟

قدر یک نم باران؛ یکبار هم شده تو جای اشک، صورت بچه‌ها را تَر کن...امشب شب عاشورای توست. شب عاشورای بچه‌های تو...کمی استراحت کن مهمان یک شبه‌ی زمین، تا کربلا راهی نمانده...»

امشب تو شهید می‌شوی، نمی‌خواهی تلفن را برداری و زنگ بزنی؟

بر پایه این گزارش، شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» متولد 1357 از شهرستان قائمشهر بود که در روز (17 اردیبهشت‌ماه 95) در خان طومان سوریه طی محاصره گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید. از این شهید 4 فرزند به یادگار مانده که فرزند چهارم او شش ماه بعد از شهادتش به دنیا آمد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi