شناسه خبر : 59019
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی شهید حججی روی آنتن می‌رود

نگارش متن‌های سریال «هفتمین نامه جابر» به نویسندگی رسول صانعی به پایان رسید.

مجموعه داستانی «هفتمین نامه جابر» در 10 قسمت به نویسندگی و کارگردانی رسول صانعی درباره زندگی (نوجوانی، جوانی، خانواده، پدر و مادر و در پایان اسارت و شهادت شهید محسن حججی) تولید خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در شرایطی که متن‌های این سریال به پایان رسیده است، سازندگان آن در انتظار مجوز رسمی از مرکز سیمافیلم هستند. همچنین لشکر 8 نجف اشرف و لشکر زرهی سپاه برای تولید این سریال آمادگی لازم را اعلام کردند. تحقیق‌هایی در نجف‌آباد اصفهان (محل زندگی شهید حججی)، کردستان (محل اعزام و مانور)، سوریه (لشکر 8 نجف اشرف) و اهواز انجام شد. همچنین نویسنده و کارگردان با خانواده و نزدیکان این شهید به گفت‌وگو نشسته‌ و اطلاعاتی را از آنها به دست آورده است.

برای انتخاب بازیگر نقش شهید حججی گزینه‌هایی موجود هستند اما هنوز گزینه نهایی انتخاب نشده است. یکی از دلایل انتخاب عنوان هفتمین نامه جابر برای این سریال به دلیل این است که «جابر» نام مستعار و پوشش‌دهنده شهید حججی در عملیات‌ها بوده است. سریال «هفتمین نامه جابر» برای سیمافیلم تولید خواهد شد و به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi