شناسه خبر : 59029
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 , 15:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنی که برای چاپ کتاب شوهرش راضی نمی‌شد

«فاطمه شانجانی» همسر شهید مدافع حرم عبدالله باقری با حضور در غرفه انتشارات روایت فتح، با اشاره به کتاب «بادیگارد» خاطرات شهید عبدالله باقری اظهار داشت: جمع آوری و نگارش این کتاب حدود یکسال به‌طول انجامید. اوایل جمع آوری کتاب من برای مصاحبه و چاپ کتاب راضی نمی‌شدم ولی نویسنده اصرار زیادی برای جمع آوری خاطرات و چاپ آن داشتند.

وی ادامه داد: البته قرار بود یک نویسنده دیگری کتاب را بنویسند اما چون متوجه شده بودند من زیاد همکاری نمی‌کنم و خانم افروز مهدیان اصرار داشتند که کتاب را خودشان بنویسند، که در نهایت ایشان کتاب را نوشتند.

همسر شهید باقری گفت: در بادیگارد خاطراتی از مادر، پدر، برادر، همکاران و آقای احمدی‌نژاد آورده شده و خاطراتی که من در کتاب گفتم از زمان آشنایی تا لحظه شهادت است. همچنین در کل مراحل تدوین و نگارش کتاب نیز زیر نظر خانواده انجام شد تا خاطرات به درستی بازگو شود.

وی در خصوص چاپ سری کتاب های مدافعان حرم توسط انتشارات روایت فتح و لزوم معرفی شهدای مدافع حرم به جامعه گفت: واقعا این اقدام بسیار خوبی است و لازم است مردم با خواندن این کتاب ها بدانند این شهدا برای چه به سوریه رفتند. آنها برای مملکت، ناموس، رهبر و دفاع از حریم اهل بیت رفتند و دینشان را ادا کردند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi