شناسه خبر : 59039
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش جالب فضای مجازی به نتایج انتخابات لبنان +تصاویر

حزب الله

پس از پیروزی کاندیداهای حزب‌الله در انتخابات پارلمان لبنان، کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتگ حزب‌الله برای این موفقیت ابراز شادمانی کردند.

روز گذشته اولین انتخابات لبنان پس از گذشت 9 سال برگزار شد. در طول این سالها، به دلیل اختلاف جریان‌های سیاسی در نحوه برگزاری آن، انتخابات بارها به تعویق افتاده بود. آخرین انتخابات پارلمانی لبنان در سال 2009 برگزار شد.

آمارهای اولیه و نتایج غیررسمی شمارش آرا از موفقیت جنبش مقاومت حزب‌الله و احزاب سیاسی متحد آن در کسب دستکم 67 کرسی از مجموع 128 کرسی پارلمان حکایت دارد. در پی این پیروزی مردم لبنان به‌ویژه طرفداران به خیابان‌ها آمده و به پایکوبی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

برنده‌ها و بازنده‌های انتخابات پارلمانی لبنان/ از بزرگترین سیلی تاریخ به سعد حریری تا شکست میشل عون در انتخابات

به همین سبب کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتگ حزب‌الله این پیروزی را جشن گرفتند که در ادامه تصاویر تعدادی از پست‌های منتشره توسط کاربران ارائه شده است، که در ادامه برخی از آن ها را می بینید.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi