شناسه خبر : 59044
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جناب پرزیدنت! تحریم ها که بر شما اثر ندارد!

خوب کاش میشد گاهاً با لباس مبدل تو مناطق خصوصاً پائین شهر تهران و دیگر شهرستان ها رفت و آمد می کردید.

سیدعلی تقی آبادی - در مورخه 97/2/16 ساعت 15:30 دقیقه، جناب پرزیدنت روحانی به نیشابور تشریف آوردند. خداراشاکرم به اندازه انگشتان یک دست از جانبازان به دیدار پرزیدنت نرفتند. به قولی برای جانبازان جایگاه ویژه و کارت صادر کرده بودند.

 من به اتفاق یکی از دوستانم که ایشان نیز جانباز 70% میباشد ولی شکرخدا نیازی به ویلچر وعصا نداره ولی ازناحیه فک داغونه روده هاش چندمتری پلاستیکی، خلاصه ازدرب به اصطلاح ویژه خواستیم وارد شویم.

 به من گفتن شما بایستی بری از درب دیگر تا عصاهایت که زیربغل گرفتی بازرسی گردد. گفتم مردحسابی من با این عصا میخوام چه کار کنم؟ گفتن امنیتیه. حال بر فرض اینکه یکی پیدا شد و جناب روحانی را به فیض شهادت نائل کرد، چه بهتر! به جمع شهداء پیوسته!
 
 عرض شود جناب پرزیدنت روحانی فقط خوب بلده با الفاظ بازی کنه. میگه تحریم ها اثری بر ملت بزرگ ندارد. اولاً یکی از همین افراد ملت بزرگ که دست و پایش را در دفاع داده، اجازه ندادن بدون تفتیش وارد شوم. خوب حالا جزء آدم بدها محسوب شده. خوب یکی نیست بگه مگه شما جزء مردمین که تحریم ها اثر داشته باشه؟!

 حساب های بانکیتان که الی ماشاءا...! ازطرفی هی امنیت رو به رُخ می کشند. خوب کاش میشد گاهاً بالباس مبدل تو مناطق خصوصاً پائین شهر تهران و دیگر شهرستان ها رفت وآمد می کردید. اونوقت مشاهده می کردید که خانم ها که جای خود دارد حتی مردان امنیت ندارن!

 جناب روحانی! شما که درب ماشینتان رو کس دیگری واسه تون باز میکنه. برای جلوس کردن، صندلیتان را دیگران واسه تون عقب جلو میبرن، اصلاً مسائل و مشکلات مردم را متوجه می شوید که دم از ملت بزرگ ایران می زنید؟ شما که خودتان در ایران یراری که قدرت تکیه زده اید و بیت المال را بیت الجیب دانسته و فرزندانتان هم که در کشورهای غربی با پول بیت المال که ارث پدریتان دانسته در کمال خوشی و امنیت کامل و بادیگاردها پادر رکابشان هستند، تحریم ها برایشان اثری نداشته و نخواهد داشت!

 جناب پرزیدنت! انصافاً خوب ملت رو گول زدید، دریافتی کارگر و کارمند به ریال خرید به دلار اونوقت شما انتظار دارید کارگر ازکارش نزده، کارمند از کارش نزده، مردم عامی هم که سرکارند البته بدون مزد و مواجب!

 خدائیش یک بار در خلوتتان کلاهتان را قاضی کرده ببینید چه برسر ملت آوردید؟ گریزی بزنم به سخنانتان در مناظره ها که خطاب به جناب قالیباف فرمودین اگر من اون مردونگی رو در حق شما نمی کردم که الان شما اینجا نبودید! نمیدانم با مردانگیتان درحق جناب قالیباف چه نامردی درحق ملت کرده بودید، کاری ندارم!

 جناب روحانی حالاهم بیائید تا دیرنشده خواهشاً و لطفاً یک بار مردانگی کرده و از سمت ریاست جمهوری استفاء داده تا ازاین طرف مردم نفس راحتی بکشند، هم از اون طرف! خواهید دید که واقعاً در دل مردم جای گرفته و همه اونوقت نه دیگه از روی ترس و چاپلوسی... بلکه واقعاً ازته دل دوستتون داشته و واقعی بهتون احترام خواهند گذاشت. امتحان کنید. ضمناً درب همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد!

جناب مجتهد! آقایوسف عزیز! خدا حفظت کنه.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ما در کشور مشکلی به نام ارز نداریم !!!! ( نیشابور ) ۱۷/ ۲/ ۹۷ بیانات ارباب وعده ها ....

ما هم گاگول مراد تربچه آبادی !!!!



تبدیل ریال به ( پهن ) بدست بهترین متخصصان ، در کمتر از ده سال !!!
پروفسور بگم بگم و پروفسور کلید بیگم ...
اگر کسی یک بار مرا فریب داد
شرم بر او باد!
اما اگر دوباره مرا فریب داد
شرم بر من باد!

تا خم نشوید ،
کسی نمی‌تواند سوارتان شود...!!!!

ملت لطفا دیگر خم نشوید !!!

...

می گویند ترامپ امشب تکلیف برجام را معلوم می کند .

تا امشب خیلی مانده .

قبل از اینکه میز خودتونو از دست بدهید .

به ما رزمندگان جانبازان بالاخص ۵% هم یک حداقل

حقوق ماهیانه ۲ ملیون تومان بدهید .

که فردا دیر است .

بالاخره کسانی باید باشند که شما را دوباره برگرانند .

و صاحب قدرت و ثروت بشوید .

به غیر از ما کسی را ندارید .

به دیگران دلخوش نباشید .

باور کنید .

...
استفاء که نمیده هیچی میخواد قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت رو بعد از خودش رئیس جمهور کنه الانم برای اینکه رای جمع کنه وزیر بهداشت سهمیه ی کنکور الیثارگران بالای 25 رو یه گاز گنده گرفت و چهار پنجمش رو کند. امیدوارم نه تنها نرن بالا از همون جایی هم که الان هستند چپه شن بیان پایین.
لطفا دیگه هیچکس از خانواده ی جانبازان و ازادگان و رزمندگان به هیچ وجهی به اقای رو حانی و وزیر هاش توی انتخابات بعدی رای ندین تبلیغات هم بکنید که ایشان رای نیاورند کمیسیون اموزش همین طرحی که تراز بشه 80 و 85 را رد کرده بود اقای وزیر علوم ( احتمالا به درخواست اقای روحانی و وزیر بهداشت ) از کمیسیون اموزش خواستند دوباره جلسه تشکیل دهد تا همان پیشنهاد ایشان را که کمیسیون اموزش رد کرده بود دوباره بررسی کنند و این بار رای اورد این دولت اقای روحانی و کسان دیگه رو که در اینده به عنوان کاندید این دولت معرفی میکند اینها همشون مخالف ایثارگران هستند و نه تنها امتیازی برایشان قائل نمیشوند بلکه امتیاز هایشان را همه را نیز میگیرند تا قرون اخرش اما کم کم این دولت دولت برجام و دست دادن به امریکاست و توهین کردن به شهدا و ایثارگران هست و البته دولت دروغ گویی و عوام فریبی هست خدا میداند این اقای وزیر علوم توی کمیسیون اموزش چه دروغ ها گفته که کمیسون به پیشنهاد ایشان رای داده این کار ها رو میکنه اقای روحانی بعد که مردم با هاش مخالفت میکنند میگه شما با نظام مخالفت میکنین نه دولت میخواد انگ سیاسی هم بزنه به مخالف هایش د
تحریمها نه تنها به دولتمردان بلکه برحاکمان هم اثری ندارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi