شناسه خبر : 59054
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایلام به فریاد از دست بیمه دی!

جانباز 45 درصد- مشکلات بیمه دی در استان ایلام و به ویژه شهر ایلام بسیار زیاد است و از جمله قراداد بیمه دی با بسیاری از مطب ها و کلنیک های پزشکی شهر ایلام که قبلا در زمان بیمه ایران قرارداد داشتند الان لغو شده و در سطح شهر ایلام تعداد پزشکان طرف قرارداد بیمه دی بسیار اندک هستند. پزشک زنان و زایمان فقط یک نفر قرارداد دارد و آن هم پزشکی تازه وارد که تازه تخصص گرفته و برای گذراندن دوره کارورزی به ایلام آمده است. سایر تخصص های پزشکی هم به این شکل است.

 متخصص قلب وعروق که مجهز به دستگاه اکو و آنژیو باشند در ایلام طرف قرارداد بیمه دی وجود ندارد. مابقی پزشکان هم همینطور.
پزشک متخصص کودکان و نوزادان فقط یک نفر و آن هم تازه تخصص گرفته ودرحال گذران دوره تعهد در مناطق محروم است. سونو گرافی وبخصوص  ام .آر .آی هیچ جایی در شهر ایلام طرف قرارداد بیمه دی نیست.

 خودم شخصا با این مشکلات که اکثر پزشکان طرف قرارداد بیمه دی نیستند فاکتور هزینه های درمانی را در اول بهمن سال گذشته به نماینده بیمه دی در شهر ایلام تحویل ورسید گرفته ام ولی از آن تاریخ تاکنون خبری از پرداخت آنها نیست. نماینده بیمه دی می گوید: ما مدارک ارسال کردیم ولی به علت عدم اعتبار مالی هنوز پرداخت نشده اند و این مشکل فقط شما نیست و همه ایثارگران این مشکل دارند. با رئیس بیمه دی استان صحبت کردم قول مساعدت دادند ولی هنوز که هنوزه خبری از پرداخت هزینه های درمانی سال گذشته تا کنون نیست. این مشکل همه ی ایثارگران استان ایلام است.

این درد ورنج بزرگ را به چه کسی باید گفت؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بـاش تــا صـبـح دولـتـت بـدمـد / کـایـن هـنـوز از نـتــایـج سـحر است»
یا من اطلاع ندارم وحقم تا حالا خورده شده یا بیمه دی در ایلام تخلف می کند.
چون طبق بندهای تعهد بیمه دی در قرارداد بیمه تکمیلی جانبازان که امروز بطور اتفاقی آرا در سایت فاش نیوز دیدم. بیمه دی می بایست هزینه های بخیه ودر آوردن آن. هزینه های تزریقات. پانسمان.وصل سرم. سونوگرافی رنگی و....پرداخت کند.
ولی من تا کنون این موارد را به بیمه داده ام گفتند مورد تعهد ما نیست وپرداخت نکردند.!!!
والبته مراکر طرف قرارداد بیمه هم می گویند که بیمه دی این موارد را با ما قرارداد ندارد.
این در حالی است که در بندهای تعهد بیمه دی وجود دارند؟!
با اعلام سپاسگزاری از جناب آقای میرزایی رئیس محترم بیمه دی استان ایلام
مقداری از طلب های هزینه ایثارگران پرداخت شد.
اما مشکل کمبود مطب. کلنیک. سونوگرافی. ام ار ای. پزشک زنان و....همچنان برای ایثارگران استان ایلام بویژه شهر ایلام همچنان باقی وبشدت مشکل آفرین است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi