شناسه خبر : 59070
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمندگان از مزایای مدرک تحصیلی بهره مند می شوند

شش طرح دوفوریتی، یک فوریتی و عادی از سوی فراکسیون ایثارگران در خصوص مسائل رفاهی و معیشتی ایثارگران به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

فاش نیوز - شش طرح دوفوریتی، یک فوریتی و عادی از سوی فراکسیون ایثارگران در خصوص مسائل رفاهی و معیشتی ایثارگران به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، در راستای اجرای مصوبات برنامه ششم توسعه کشور و اجرایی شدن قوانین ایثارگری، شش طرح در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه با امضای 15 تن از نمایندگان ایثارگر به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

براساس یکی از این طرح ها، رزمندگانی که دارای 6 ماه سابقه حضور در جبهه ها هستند، حضور در جبهه به عنوان یک مقطع تحصیلی محاسبه و این ترفیع علاوه بر حقوق اجتماعی و سیاسی فرد، حتی در حقوق مادی وی اعمال خواهد شد.

این طرح در حال حاضر به صورت یک استفساریه و به صورت عادی به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

همچنین جانبازانی که تا کنون با وجود وضعیت جسمانی نامساعد نتوانسته اند از ماده قانونی حالت اشتغال استفاده کنند، سازمان، دستگاه و یا نهادهای ذیربط، موظف به پرداخت حقوق و مزایای آنان بر اساس قانون حالت اشتغال خواهند بود و ترفیع سنواتی و افزایش پایه های حقوقی شامل آنان خواهد شد.

بر پایه این گزارش، اصلاحیه ماده 90 یکی دیگر از طرح های شش گانه ارائه شده از سوی فراکسیون ایثارگران به هیئت رییسه مجلس است که بر اساس آن، مزایای قانونی ماده 70 قانون خدمت رسانی به ایثارگران برای جانبازان زیر 25 درصد نیز اعمال خواهد شد.

 گزارش خبرنگار ما حاکی است، بر اساس سه طرح دیگر ارائه شده، تمامی وزارتخانه ها موظف به تعیین و انتصاب مدیرکل ایثارگران شدند.

همچنین بر پایه یکی دیگر از طرح ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف شد در راستای قانون برنامه ششم توسعه به رزمندگانی که مدرک بالینی ندارند، 5 درصد جانبازی اختصاص دهد.

گفتنی است بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، هر طرح که دارای 15 امضای نمایندگان ملت باشد، قابل طرح و بررسی در صحن علنی مجلس پس از اعلام وصول و لحاظ شدن در جدول اجرایی خواهد بود.

لازم به ذکر است در خصوص طرح های پیشنهادی از سوی فراکسیون ایثارگران، طبق قانون باید منابع مالی آن تامین و مشخص شود، در غیر این صورت شامل اصل 75 قانون اساسی خواهد شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
چرا نمایندگان محترم طرح تسری امتیازات ایثارگران شاغل در دولت به ایثارگران فاقد شغل و یا کارگر را مطرح نکرده اند؟
نا همه از حمایت های متعادل بهره مند شوند .
ایا نمی دانند این یک تبعیض و بی عدالتی است ؟!
نمی دانم اینها چرا ملت وایثار گران را سر کار گذاشتند این طرحها که می گویید در برنامه ششم در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده و بعد از یک سال ونیم باید آئین نامه اجرائی آن نوشته شود باید از دولت سوال کنند چرا در بوجه سال اول برنامه ششم منظور نشده یا چرا اجرا نشده وملزم به اجرای قانون شود نه اینکه چیزی که قبلا تصویب شده بهانه فرار از پاسخ بدهند دوباره به رای بگزارند تصویب شد یا نشد ملت را مسخره وسر کار بگزارند تا مدت 5ساله برنامه ششم تمام شود بعد بگویند حیف از اینکه وقت تمام شد
چرا کارکنان جانباز زیر 25 درصد آموزش و پرورش از قانون ماده 51 که به خانواده شهدا و جانبازان بالای 25 شامل میشود محرومند؟ چرا تبعیض ؟
یاماراسرکارگذاشتیدیاخودتون سرکارید مردحسابی مصوباتی که چندسال پیش بایداجرا میشد تازه فرستادین برای تصویب مجدد من بعنوان یک شهروند عادی این را میفهمم یعنی شما نمی فهمید؟! نه اتفاقاخیلی هم خوب میفهمید منتهی موضوع دودوتاچهارتاهستش اجرتان بامولا!!!!!!!
باسلام
جانب آقاي دكتر نوروزي شما كه خودت حقوقي هستيد اين طرح ها كه جز ئ قوانين بعداز گذشت فرايند در مجلس و در شوراي نگهبان و تشخيص مصلحت رسيد ه و مورد تائيد قرار گرفتند و بعنوان يك قانون مصوب گرديد حالا بعداز گذشت يك سال نيم از اين قانون گذشته بوق و كرنا مي كنني كه ما نشت كمسيون فراكسيون ايثار گران براي حق حقوق رزمندگان برگزار كرديم واقعا ما رزمندگان سر كار نگذاشت ايد واقعا شما نمي فهميد يا مردم مسخره كرديد
سلام واقعا هرقانونی برای ایثارگران میاید پس از مدتها معطلی تازه راهی برای فرار ازان پیدا میکنند وان قانون را موجب بی حرمتی به همان ایثارگران میکنند نمایندگان باید همه جوانب را در قانون ببیننداگر واقعا متعهد به ایثارگران هستند چرا پس از این همه سال دروغ یک مقطع تحصیلی بالاتر بوجود میاید که افراد مقرض بگویند بروید با این قانون اتوبوس واحد مجانی سوار شوید
قای غلامرضا طایب رییس کمسیون بنیاد فرموده اند که بندالف ماده 87 مبنی براینکه رزمندگانیکه صورت سانحه همزمان ندارندویگان اعزام کننده احرازشون نموده بنیادحداقل 5درصد درراستای اجرای برنامه6 میده.کو..مگردروغگو دشمن خدانیست؟
این موار د همه شعار هستن نه عمل مثل همین ذخیره مرخصی جانبازان که بعد از چندین سال حالا با رای دیوان عدالت اداری نادیده گرفته شده وحق جانبازان را پایمال کردند وهیچ کس هم به فکر نیست
سلام ایرادی که دستگاههایی دولتی به ماده 87برنامه ششم درخصوص عدم تخصیص یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان وارد می کنند این است که درماده 87 استفاده ازیک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان درمزایایی اجتماعی ایشان ذکر شده نه مزایایی اداری واستخدامی وشغلی ولی متاسفانه دراستفساریه پیشنهادی جدید نمایندگان مجلس نیزبه منظور رفع ابهام واشکال مزایایی اداری واستخدامی وشغلی ذکر نشده وکماکان ایراد عدم اجرایی یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان برای دستگاههایی اجرایی وسازمان امور اداری واستخدامی باقی وامکان استفاده از مزایای مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان میسر نخواهد بود امید است نمایندگان محترم مجلس پس از گذشت قریب 14ماه از شروع برنامه ششم به این مهم توجه نمایند -باتشکرحسن رمضانی رزمنده شاغل درشرکت فرودگاه های کشور
رزمندگان عزیز با عرض سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان؛ دوستان با دقت جزء 6 بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم را مطالعه کنید، این بند دو قسمت دارد; یکی اینکه " بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه"برای افرادی که در بند ث گفته شده،(یعنی رزمندگان با 6 ماه سابقه حضور در دفاع مقدس، آزادگان با کمتر از 6 ماه سابق اسارت، جانبازان با کمتر از 25 درصد جانبازی و همسران و فرزندان آنان) و دوم اینکه "برای رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در دفاع مقدس در حقوق و مزابای اجتماعی". رزمندگان عزیز! در واقع امتیاز قسمت اول جزء 6 به همه گروه های گفته شده در بند ث تعلق میگیرد و رزمندگانی که 6 ما حضور داوطلبانه دارند علاوه بر بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر (در احکام کارگزینی کارکنان) از حقوق و مزایای اجتماعی هم بهره مند می شوند. " مطابق قوانین مربوطه " یعنی اینکه جانبازان یک مقطع تحصیلی بالاتر را قبلا گرفتند و الان میخواهند مطابق همان قوانین قبلی رزمندگان و... را به آنها اضافه کنند.اگر به مشروح مذاکرات مجلس در زمان تصویب این قانون مراجعه کنید، خواهید دید. رییس مجلس در آنجا این توضیح را برای نمایندگان میدهد. آقایان سازمان اداری و استخدامی کشور حتما مراجعه به مشروح مذاکرات مجلس کردند و میدانند. اما معلوم نیست که چرا ابهمام آفربنی میکنند. با یک نگاه ساده به آن، متوجه خواهند شد.
قوانین را شفاف نمی نویسند تا هرمسئولی هرجوی دلش خواست اجرا کند
با سلام ، لطفا نمایندگان محترم مجلس و فراکسیون ایثارگران ، نسبت به اجرایی شدن قوانین توسط دولت پافشاری کنند ./ نیازی به مصوب نمودن قوانینی که در برنامه ششم بصورت قانون درآمده نیست ، فقط اجرایی کردن قوانین را پیگیری فرمایند
با عرض سلام
احتراما در اجراي مفاد جزء(6) بند ث ماده 88 قانون پنج ساله ششم توسعه اقتصادي،اجتماعي، وفرهنگي درخصوص امتيازات اداري و اجتماعي رزمندگان از يك مقطع تحصيلي بالاتر ،در قانون فوق قيد شده اين عزيزان بتوانند از يك مقطع تحصلي بالاتر مزاياي اجتماعي بر خوردار شوند .قيد كلمه مزاياي اجتماعي مانع از صدور احكام توسط دستگاههاي دولتي شده است.طبق استفساريه از رياست امور مديريت مشاغل و نظام هاي پرداخت ؛جناب آقاي شاهنظري ايشان به صراحت عنوان داشته استفاده از حقوق و مزاياي اجتماعي به معني استفاده از حقوق ومزاي اداري و استخدامي نمي باشد ،الحاق استفاده از جمله مزاياي اداري و استخدامي مستلزم تصريح قانون گذار ميباشد.در استفساريه اخير نمايندگان محترم مجلس مجددا جمله مزاياي اجتماعي عنوان شده كه بايستي كلمه مزاياي اداري و استخدامي در آن قيد گردد. با تشكر
باید به من یک مدرک تحصیلی بدهند ولی می گویند بازنشسته شده اید . خیلی از رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد بازنشسته شده اند و به آنان ارتقاء تحصیلی نمی دهند لطفا پیگیری کنید و گرنه چه فایده ایی این قوانین دارند.
باسلام رزمنده گرامی نگران نباشید ان شاا... اگر مجلس محترم موضوع ابهام یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان دربرنامه ششم توسعه رارفع کند احکام شما از تاریخ 96/1/1(شروع برنامه ششم )اصلاح ومقطع تحصیلی بالاتربرایتان منظور خواهد شد-بااحترام حسن رمضانی
چرا بعد ازیکسال از اجرایی شدن قانون برنامه ششم جزء6بندث ماده 88 قانون یه مقطع بالاتر تحصیلی برای رزمندگان اجرا نمی شود وسازمان اموراداری تفسی منفی ازاین قانون دارد شما رو خدا با داد رزمندگان برسید زودتر یه راًی مثبت به نفع رزمندگان صادر کنید
باسلام درود به تمامی رزمندگان دفاع مقدس علی الخصوص رزمندگان گردان 191پ شیراز مسثقر درمهران که در مقابل دشمن بعثی جانانه جنگیدند عده ای شهید وعده ای جانباز وما رزمندگان افتخار همسنگری شهدایی هم چون شهید عباس نعمتی بیژن هدایتی عبدالرضا باوی اصل هستیم وحدود سی سال مظلوم واقع گردیده ایم وتاکنون در مظلومیت بسر میبریم باشد که در روز قیامت شواهدی همچون شهدای فوق داریم وانها سند مظلومیت ما میباشند.
قانون يك سطح تحصيلي بالاتر رزمندگان بالاي 6ماه خدمت داوطلبانه كاملا واضح است نمي دانيم چرا مجلس در پاسخ به استفساريه تاخير مي كند.
۶ماه داوطلبانه یا یک سوم خدمت سربازی که می شود حداقل ۸ ماه سربازی.
سلام
با توجه به آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی معلوم نیست چه زمانی قرار است طرح استفساریه در مجلس به رای گذاشته شود
باسلام به یادگاران دفاع مقدس بعلت بی توجهی ونبود عزیزان ایثارگر درنهادهای تصمیم گیری متاسفانه همه ما عزیزان هم به لحاط مادی ومعنوی طی این سه دهه در میانسالی وپایان بارنشستگی تاکنون جایگاهی در ادارات وسازمان ها نداشته وباانواع مشکلات معیشت روحی واجتماعی فراموش شدیم وبه بهانه بار مالی ووضع موجود اززیر قوانیین چند ین ساله وفاقد اجرایی اواره وسرگردانیم. دیدار به قیامت. شرمنده. ی شهدا وایثارگران. باشید.
عزیزان نماینده در مجلس شورای اسلامی توجه شما را به نکته ای درباره حقوق پیش بینی شده در قانون برنامه ششم برای ایثارگران رزمنده دارای ۶ ماه سابقه جبهه موضوع بند ث جزء ششم از ماده 88 قانون مذکور جلب میکنم و آن اینکه سیر امتیازات ایثارگران به صورت پلکانی و به درستی تدوین شده بدین صورت که برای رزمندگان با سابقه ۶ ماه یک مقطع تحصیلی، برای رزمندگان با سابقه 12 ماه یک مقطع تحصیلی و معافیت مالیاتی و برای جانبازان گرانقدر یک مقطع تحصیلی، معافیت مالیاتی و معافیت از سهم بازنشستگی، پس عدم اجرای قانون توسط دولت محترم در خصوص گروه اول(رزمندگان با سابقه 6 ماهه) با ابهام افکنی نباید به تضییع حقوق آنها منجر گردد.
مسولین محترم این قدر بین ایثارگران تفاوت نگذارید خیلی آسان است یک قانونی ساده و گویا و بدون ابهام کارشناسی شده برای همیشه بنویسید تا همه ایثارگران به نسبت ایثارگری از 1 درصد تا 100 درصد بتوانند از مزایای ایثارگری خانواده شهدا-جانیازان-ازادگان و رزمندگان و خانواده های انان را شامل شود و هر روز تغیر ندهید قانون فعلی یکی خیلی ها از چندین امتیاز استفاده میکنند و خیلی ها هم یک بار هم نمی توانند استفاده کنند و محرم شده اند که انصاف نیست
باسلام ایا بعد ازسه دهه بی توجهی به رزمندگان چه شاغل ویابدون شغل توجهی درخصوص درمان بهداشت مسکن وسایر مشکلات جسمی درمیانسالی نسبت به این یادگاران عنایت ‌توجهی نمودید بااین همه مصویه های فاقد اجرایی وعزیزانی که درصف کمیسون پزشکی وشرمنده بودن انان نسبت به عیال وفرزندان خود به سختی روزگار میگذرانندوشاهد رانت اختلاس دولتمردان نااهل وکسانی که در مجلس ونهادهای تصمیمیم که بویی از شهادت وایثار وعدالت وبرابری و ارمان های ان دوران. جهادی نبرده اند و اکنون برمسند قدرت واشرافی گری ونسبت به این عزیزان توجهی. نمی نمایند. دیدار به قیامت
امتیازات رزمندگان را بدون توجه به داوطلبانه یا غیر داوطلبانه بودن منظور نمایید(حداقل برای خودشان و نه خانواده )
باسلام وادب قوانین ایثارگران که دربرنامه پنج ساله ششم توسعه به تصویب مجلس شورای اسلامی محترم وشورای محترم نگهبان رسیده وجهت اجرائی شدن کتبا" به دولت ابلاغ گردیده باید ارگانهای دولتی ومسئولین عملا این کاررا بکنند درغیر اینصورت هرکس درهرمقامی کوتاهی کرد باید توسط امورایثارگران ونمایندگان آنها طرح دعوا دهند وآنهارامحاکمه نمایند تاهرکسی به حق وحقوق خودبرسدوسلام.
با سلام ودعای خیر باید به استحضار برسانم که اکثریت رزمنگان هشت سال دفاع مقدس بازنشسته شده اندوتعداد معدودی شاغل می باشند حداقل اگر قانون فوق(ارتقاع تحصیلی) اگر به تصویب میرسد برای بازنشستگان نیز اجرائی شود وگرنه(نوش دارو بعداز مرگ سهراب)
ای خدا بازم با این پیامها و مطالب سر کاریم دولت مردان ما خوب رزمندگان را شناختند میگن یه تعدادی مردم نه فهم بی سواد که زمان جنگ عمرشون و برای ناموس و نظام و کشورشون گذاشتن و هر چی هم میشه میگن ما برای خدا رفتیم بهتر با این حرفا دلشون و خوش کنیم و بزاریمشون سر کار و لی نمی دونن فردا که تقی به توقی بخوری همین ما رزمندگان هستیم که چون هشت سال دفاع مقدس سینه مان را سپر و در مقابل مزدوران ایستادگی میکنیم ای بدا به حالتان که با ما اینجوری برخورد میکنید خدا بدادتان برسه
باسلام
ترس امرمزامریکا وسردمداران مذورش ازرشادتها وجانفشانیهای ملت ایران خصوصا رزمندگان دردوران دفاع مقدس است رزمندگانی که خیلی آنهابصورت داوطلبانه به فرمان امام راحل به جبهه هارفتندسنکرها راخالی نگذاشتندوتااخرین روزهای دفاع مقدس درجبهه بودندانها تنهاباعقیده به اسلام وامام به جبهه رفتندبدون چشم داشتی به مادیات خیلی ازانها به خاطرسختی دوران حضورازلحاظ بدنی دچارسدمات ومجروحیت هستندکه حتی هیچ گونه پروندهای برای خوددرست نکرده اندحالابعداین همه سال برای این قشرعاشق نظام وامام وبی توقع امتیازاتی راتصویب می کنندوبعدازمدتها یامی گویندمقایرفلان.......است یااجرایش نمی کنندوهزارجوربهانه ازشمامسئولین می پرسم ایا این قشرچیزی ازشما نخواسته ونمی خواهنداگرمادیان موردنظرشان بودایاجان شرینشان رابرمی داشتندباان شرایط به جبه بروندحالا بایداینجورتحقیرششوندوبازیچه قراربگیرندایاحقشان این است همه شما مظمئن باشیددرروزقیامت همه این عزیزان سرپل صراط جلوی شماراخواهندگرفت البته اگراعقادی این اقایان به روزجازداشته باشد.بادرودوسلام به تمامی رزمندگان اسلام
- 23:55
رزمندگان عزیز با عرض سلام ؛ دوستان با دقت جزء 6 بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم را مطالعه کنید، این بند دو قسمت دارد; یکی اینکه " بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه"برای افرادی که در بند ث گفته شده،(یعنی رزمندگان با 6 ماه سابقه حضور در دفاع مقدس، آزادگان با کمتر از 6 ماه سابق اسارت، جانبازان با کمتر از 25 درصد جانبازی و همسران و فرزندان آنان) و دوم اینکه "برای رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در دفاع مقدس در حقوق و مزابای اجتماعی". رزمندگان عزیز! در واقع امتیاز قسمت اول جزء 6 به همه گروه های گفته شده در بند ث تعلق میگیرد و رزمندگانی که 6 ما حضور داوطلبانه دارند علاوه بر بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر (در احکام کارگزینی کارکنان) از حقوق و مزایای اجتماعی هم بهره مند می شوند. " مطابق قوانین مربوطه " یعنی اینکه جانبازان یک مقطع تحصیلی بالاتر را قبلا گرفتند و الان میخواهند مطابق همان قوانین قبلی رزمندگان و... را به آنها اضافه کنند.اگر به مشروح مذاکرات مجلس در زمان تصویب این قانون مراجعه کنید، خواهید دید. رییس مجلس در آنجا این توضیح را برای نمایندگان میدهد. آقایان سازمان اداری و استخدامی کشور حتما مراجعه به مشروح مذاکرات مجلس کردند و میدانند. اما معلوم نیست بعدازسی و پنج سال که این حق داده شده چرابازهم ابهمام آفربنی میکنند. با یک نگاه ساده به آن، متوجه خواهند شدومی بایست بصورت اداری بامجلس حل می شدزیراخداوکیلی جبهه ها مردمی خواست وبااین جزئیات مالی قابل جبران نیست ورزمندگان (هم سنگران شهیدان) راازاین بیشتردلسرد نکنید.
آقاجان جانبازان مزایای یک مدرک تحصیلی را قبلا گرفته اند حالا چه دلیلی دارد دوباره بخاطر رزمندگی یک مدرک دیگر بدهند. من ۲۱ ماه سربازی دیده بان ارتش غیور و جان برکف بودم حالا بماند خراش ها و جراحت ها و... که یک درصد هم دنبالش نرفتم و الان دکترای تخصصی دارم و تو آموزش و پرورشم و دادن این مدرک چه امتیازی برای من دارد که از دیپلم به فوق دیپلم وتا دکترا را خوانده ام بدون رانت جبهه و جانبازی حالا شما دوبله میخواهید.
طرح استفساریه جزء (6)بند((ث)) ماده88 قانون برنامه ششم توسعه در تاریخ 5/6/1397 در کمسیون اجتماعی مجلس رد شده است فراکسیون در این رابطه پیگیری کند
سلام...از مسئولین محترم سایت فاش نیوز خواهشمندم در استانه هفته دفاع مقدس یک مصاحبه با حاج اقا نوروزی یا هر فرد دیگری از فراکسیون ایثارگران ترتیب دهند و ماجرای بند ث ماده 88 را پیگیری نمایید جهت رفع ابهام در مجلس ....مجددا از شما جهت پیگیری این موضوع خواهش میکنم ...سپاسگزارم
سلام...از مسئولین محترم سایت فاش نیوز خواهشمندم در استانه هفته دفاع مقدس یک مصاحبه با حاج اقا نوروزی یا هر فرد دیگری از فراکسیون ایثارگران ترتیب دهند و ماجرای بند ث ماده 88 را پیگیری نمایید جهت رفع ابهام در مجلس ....مجددا از شما جهت پیگیری این موضوع خواهش میکنم ...سپاسگزارم
سلام....از مسولان سایت فاش نیوز خواهشمندم در استانه هفته دفاع مقدس با رئیس فراکسیون ایثارگران حاج اقا نوروزی مصاحبه ای ترتیب دهند و فراکسیون ایثارگران را مجاب به مطرح نمودن بند ث ماده 88 و رفع ابهام نمایند از مسولان سایت ممنون هستم
چگونه است کسانی که درشهر های جنگ زده خدمت کارمندی کرده اند حقوق شان اضافه شد ولی رزمنده ای که درخط مقدم جنگیده از حقوق اجتمایی برخوردار شود این انصاف است ترا بخدا همه باز نشست شدندرفتند
سلام همين حقوق اجتماعي رو هم كه پرداخت نكرديد.............
سلام بر ایثارگران....کمسیون اجتمایی در تاریخ 5/6/97 طرح استسفاریه را که هم دواطلب و غیر دواطلب را در نظر گرفته بود مغایر قانون بند ث ماده 88 دانسته و طرح را رد نموده...ولی قانون بند 6 ماده 88 بصورت قانون پا برجاست و طبق ان رزمندگان با 6 ماه حضور داوطلبانه از یک مقطع میتوانند استفاده کنند ....لطفا سایت فاش نیوز بصورت یک خبر جامع اطلاع رسانی نماید...ممنون
فقط شکایت به دیوان عدالت
کمسیون اجتمایی درتاریخ 97/6/5 با تایید جز 6 بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم طرح استسفاریه که شامل داوطلب و غیر داوطلب بود رو رد نموده بعبارتی بند ث ماده 88 رو تایید کرده هر رزمنده ای که میتواند به جهت پیگیری به اداره قوانین مجلس ویا اداره حقوقی دولت مراجعه و خواهان اجرای کامل و سریع قانون شود
باسلام آیا قانون برخورداری رزمندگان ازمزایای یک مقطع تحصیلی بالاترشامل رزمندگانی که قبل ازتصویب قانون بازنشسته شده اند می شود؟ یااینکه مجلس محترم قانونی راتصویب کرده که میداند شامل همه رزمندگان عزیز نمی شود وفقط حالت نمایشی رل بازی کرده اند.
باسلام خدمت همه عزيزان بخصوص رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بنده از نمايده گان محترم مجلس انتظارم دارم در خصوص مزاياي اجتماعي و مادي يك مقطع تحصيلي بالاتر براي رزمندگان عزيز كه واقعا با اخلاص تمام برحسب احساس وظيفه شرعي وبا عشق به امام(ره)،به جبهه رفتند و تاكنون از هيچگونه مزاياي برخوردار نشدند، طرح استفساريه يك مقطع بالاتر را سريعا به تصويب برسانند. با تشكر.
چرا آموزش وپرورش ارتقا مقطع تحصیلی را برای رزمندگان دارای 6ماه سابقه را اجرانمی کند؟
حيف از عمري كه جنكيىيم
سلام.چرا اعطای یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثار گران را به دستگاه ها ابلاغ نمی فرمایید؟
دارند بودجه را میبندن
سلام .بر دولت امید جناب اقای روحانی رییس جمهور اسلامی عزیز و بزرگوار .به محضر عزیز و بسیار مکرم.حضرت اقا ما رزمنگان بالای ۶ ماه قریب به یکسال دوطلبانه جبهه داریم .هیچ حق وحقوقی در ام اموزشو پر ورش بر خوردار نبوده و نیستیم از عالیجناب تقا ضا مندیم از جور وستمی که بر ما روا شده با عدالت خویوش مارا بهره مند سازند. البته یاداوری می شود سایر وزارت خانه ها اعمال کردند وبه جز اموزش وپرورش . یا علی رزمندگان چشم به راهند.
سلام بر شهیدان گلبون کفن و غواصان شهید دست بسته عریز. کمیسیون اجتمایی و فرهنگی مجلس در تاریخ 5/6/97 طرح استسفاریه رزمندگان (دواطلب و غیر دواطلب) استفاده از یک مقطع تحصیلی بالاترتر را مغایر با قانون بند ث ماده 88 دانسته و طرح ارائه شده را رد کرد. ولی بند6 ماده 88 بصورت قانون پا برجاست و طبق آن رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور (داوطلبانه) در جبهه می توانند از یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند از نمایندگان محترم خواهشمندیم هرچه سریع تر طرح استفاده رزمندگان از یک مقطع تحصیلی بالاتر را مجددا تصویب، تا این رزمندگان (بسیجیان جان بر کف) بتوانند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند. و با این جزئیات مالی ارزش و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اصلا قابل جبران نیست و خواهشمندیم با این کاغذ بازی‌ها روحیه این رزمندگان (هم سنگران شهیدان عزیز) را دلسرد نکنید و از سایت فاش نیوز عاجزانه خواهشمندیم بصورت یک خبر جامع اطلاع رسانی نماید. سپاسگزاریم
سلام برشهیدان کلبون کفن و غواصان شهید دست بسته حاج آقا نوروزی مسئول ایثارگران درمجلس شورای اسلامی همانطوریکه مستحضرید کمسیون اجتمایی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تاریخ 5/6/97 طرح استسفاریه رزمندگان دواطلب و غیر دواطلب استفاده از یک مقطع تحصیلی بالاتر را مغایر با قانون بند 6 ث ماده 88 دانسته و طرح ارائه شده را رد نموده . ولی قانون بند 6 ث ماده 88 بصورت قانون مصوب و پا برجاست و طبق آن رزمندگان با 6 ماه حضور داوطلبانه (بسیجی) می‌توانند از یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند. ما ایثارگران از شما خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ فرمائید تا در اسرع وقت در صحن علنی مجلس، استفاده رزمندگان داوطلب با داشتن حداقل 6 ماه جبهه داوطلبانه از یک مقطع تحصیلی بالاتر مجددا در صحن علنی مجلس مطرح و تصوب شود. شایان ذکر است اداره امور استخدامی کشور خیلی راحت تر با مجلس می تواند مسئله بیش آمده را راحت حل و فصل نماید نمی‌دانیم اشکال در کجاست. با این جزئیات مالی ذره‌ای از دلاورها، زحمات شبانه روزی رزمندگان جان بر کفن اصلاً قابل جبران نیست و باید فراموش نشود این رزمندگان (همان همسنگران شهیدان از دست رفتمان هستن) و‌ خواهشمندیم با این کارها روحیه ایثارگران را بیش از این دلسرد نکنید.
با سلام خدمت برادران رزمنده ایثارگر پیرو استفساریه جز 6 بند ت ماده 88 قانون برنامه توسعه ششم در مورد استفاده رزمندگان باحضور داوطلبانه و غیر داوطلبانه در جبهه از مزایای ان که کمیسیون اجتماعی در شهریور 97 انرا رد کرد مجددا کمیسیون استفساریه دیگری را در مورد این قانون مبنی براینکه رزمندگان با حداقل 6 ماه خدمت داوطلبانه میتوانند از مزایای مالی واستخدامی یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار شوند را در 4/10/97 تصویب نموده و حال باید در صحن علنی بررسی شود لذا با توجه به اینکه فرصت کمی تا پایان سال باقیمانده است لطفا رزمندگان عزیر مراتب را از نمایندگان شهر خود پیگیری نمایند تا پایان سال 97 ان را تصویب و به وزارت خانه ها ابلاغ نمایند .
سلام مسئولین محترم ایثارگران خواهشمندیم پیگیری کنیدتادرهمین دیماه تصویب واجرایی کنند،چراکسی بفکررزمندگان عزیزنیست ،بخدااینهاهمرزمان وهمسنگران شهداهستندازخدابترسید
باسلام، مسئولین محترم بفکرمارزمندگان باشید،خواهشمندیم همین هفته (هفته اول بهمن)استفساریه، تصویب ودستوراقدام دهید،ممنون
برادران رزمنده با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود همت کنید اگر هر رزمنده با حداقل دو نفر از نمایندگان حداقل تلفنی تماس بگیرد یا اس ام اس بفرستد یا ایمیل بزندانشاالله تا پایان بهمن 97 اسفساریه در صحن علنی تصویب میشود ضمنا دعا یادتان نرود اگر خدا بخواهد همه چیز درست میشود.
سلام چراماراعذاب روحی میدهند،چرااستفساریه تصویب و اجرا نمیکنند،بخدارزمندگان خیلی سختی هاکشیدن وبه گردن همه حق دارند،مسئولین محترم قبل ازسالگردانقلاب دل رزمندگان شادکنید
با سلام خدمت برادران رزمنده ایثارگر پیرو استفساریه جز 6 بند ت ماده 88 قانون برنامه توسعه ششم در مورد استفاده رزمندگان باحضور داوطلبانه و غیر داوطلبانه در جبهه از مزایای ان که کمیسیون اجتماعی در شهریور 97 انرا رد کرد مجددا کمیسیون استفساریه دیگری را در مورد این قانون مبنی براینکه رزمندگان با حداقل 6 ماه خدمت داوطلبانه میتوانند از مزایای مالی واستخدامی یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار شوند را در 4/10/97 تصویب نموده و حال باید در صحن علنی بررسی شود لذا با توجه به اینکه فرصت کمی تا پایان سال باقیمانده است لطفا رزمندگان عزیر مراتب را از نمایندگان شهر خود پیگیری نمایند تا پایان سال 97 ان را تصویب و به وزارت خانه ها ابلاغ نمایند درود بر رزمندگان در زمان جنک با جان ودل وشب روز با گرسنه جنگید درود بر شما براداران با غیرت
در حکومت عدل علی اول از همه قانون ارتفا مدرک تحصیلی رزمندگان بایستی شامل قاطبه رزمندگانی گردد که هم اکنون بازنشست شده اند اجرایی گردد و سپس شامل اقلیت بسیار بسیار ناچیزی از رزمندگان بازنشسته ای گردد که احتمالا پس از گذشت بیش از سی سال از پایان جنگ هنوز مشغول به کار می باشند و انگاه مدعی اجرای عدالت و عدل و انصاف در این مملکت گردیم .
با سلام بنده رزمنده دوران دفاع مقدس در دو مقطع قبل و بعد از قطعنامه هستم در صورتی که هر دو ازمان توسط بسیج و سپاه مسئول اعزام بوده چطور اعزام قبل مورد تایید است ولی اعزام دوم مورد تایید نبوده اگر مورد تایید ستاد نبوده چرا اعزام از طرف سپاه انجام گرفته است . آن زمان کسی به این چیزها فکر نمی کرد ولی الان بخشی از این منافع استفاده می کنند ولی بعضی دیگر نمی تواند علت چیست. لطفا جواب داده تا حق کسی تضعیف نشود.
با سلام و احترام اکنون که مجلس محترم شورای اسلامی طرح استفساریه بهره مندی رزمندگان از حقوق اجتماعی اقتصادی از مزایای یک مدرک تحصیلی بالا تر را تصویب و شورای محترم نگهبان انرا تایید نموده است خواهشمند است دولت محترم هرچه زود تر انرا اجرایی کند
سلام منتظر اجرای قانون ارتقاء یک مدرک تحصیلی بالاتر برای رزمندکان توسط دولت محترم هستیم
به امید خدا این طرح کی اجرا مطشه

چرا استفاده از مزایای مدرک تحصیلی شامل رزمندگان بازنشسته نمیشود ما جبهه نبودیم یا جبهه شاغلین با جبهه ما فرق میکنه
سلام برنامه ششم توسعه درتاریخ1/1/96جهت اجرا به دولت ابلاع شد در همان تاریخ بنده شاغل بودم وتاریخ 15/7/96 بازنشسته شدم متاسفانه هیچ گونه امتیازی به من رزمنده بالای 6 ماه تعلق نگرفته ته مقطع تحصیلی بالاتر نه ادامه خدمت متاسفانه الان که باز نشسته شده ام الان برای شاعلین منظور کرده اند حق ما که بازنشسته شده ایم را چه کسی بیگیری میکند
چرا بند های اجرایی برنامه ششم رابا دو سال تاخیر ابلاغ می کنید ما که شرایتمان بابخشنامه می خوره وپارسال باز نشسته شدیم چه گناهی کرده ایم که از مزایای بخشنامه فوق استفاده نکنیم
آیا بازنشستگان رزمنده هم از قانون یک مقطع بالا تر برخوردار خوامند شد اگر چنین است مسولین اقدام نمایند
باسلام من خدمت سربازیم 25 ماه درجبهه بوده ام والان حدود شش ماه بازنشسته آموزش وپرورش میباشم چرا یک مقطع تحصیلی بالاتر شامل ما نمیشود چون اکثر رزمندگان بازنشسته شده اند انشالله مجلس محترم در مورد اقدام لازم را بعمل آورد.
هنوز برا شاغلین هم اجرا نکردن فقط تو بوق وکرنا کردن
سلام اقای نوروزی در تاریخ 1398/3/28 اعلام کردند ه دولت مکلف به اجرای یک مقطع بالاتر برای رزمندگان از سال 96 هستند ام متاسفانه دولت امید و تدبیر هیچ تدبیری در این خصوص انجام نمی دهد ما ماند ه ایم که این شکایت خود رابه چه کسی بگوییم تا رسیدگی شود من مهر ماه سال 97 بازنشسته شده ام و 15 ماه حضور داوطلبانه در جبهه دارم خواهشا مسولان ایثار گران در این مورد اقدام نمایند
به نام خدا
با درود و احترام
تکلیف کسانی که مدرک دکتری دانشگاهی دارند چه می شود ؟
استفاده از مزایای - بهره مندی رزمندگان از یک مقطع بالاتر- حق آنان نیست ؟
لطفا تدبیری اندیشیده شود.
اگر حقّی ایجاد شده ، همه باید یکسان برخوردار شوند.
حداقل یک طبقه یا گروه برای ایشان در نظر گرفته شود.
سپاسگزاریم .
چرا این بخشنامه شامل حال بازنشستگان نمی شود لطفأ رسیدگی شود
سلام بنده رزمنده داوطلب دوازده ماه حضور درجبهه ام بهمن ۹۷بازنشسه آموزش وپرورشم چرا ارتقاء مدرک تحصیلی بالاتر شامل حال بازنشسته ها ننی شود مگه قانون مصوب مربوط به سال ۹۶ نمی باشه یعنی فقط رزمنده شاعل باید ارتقاء مدرک شامل حالشون بشه گناه بازنشسته های رزمنده چیه لطفا پیگیری کتید
سلام چرا رزمندگان باز نشسته ارتقا مدرک شامل نمی شود این هم یک ظلم مضاعف دیگر لطفا به جد پیگیری شود
سلام ظلم مضاعف به رزمندگان بازنشسته در ارتقاء یک مقطع تحصیلی این هم یک تبعیض آشکار لطفا پیگیری تا حصول نتیجه در ضمن قانون مصوب سال ۹۶ چه شد
من خودم رزمندهام ولی ای طرح طرحی بیجا میباشد طرف دمانش درمیادتا چندسال یه مدرک بگیرداینجا یکشبه یه مدرک میگیرد میتونستیدیک سری مزایای دیگه درنظربگیریداین یعنی بی عدالتی که به حداعلارسیده
سلام رزمندگان داوطلب باز نشسته بعد از مصوب قانون دائمی خدمات رسانی به رزمندگان بالای شش ماه چرا اجرا نشد یا قانون مصوب نکنند یا جامع وشمول و فراگیر باشد مگر می شود یکی رزمنده باشد ورزمنده دیگر که باز نشسته شده از چرخه رزمندگی خارج شده با شد قانون را با قانون تفسیری جدید دور نزنند وقاعده دور تسلسل رادر باره رزمندگان نبرند رزمنده رزمنده است انشاء الله قانون گذاران توچه ویژه به کل رزمندگان خواهند داشت واز تفاسیر وخود رای دیگران ممانعت خواهند کرد والسلام
از مدیر محترم سایت که اخبار را منعکس می کنند سپاسگزاریم .
لطفا خبری در این باره تهیه فرمایید :
گناه رزمندگانی که مدرک دکتری از دانشگاه ها گرفته اند چیست ؟
لطفا بهره مندی از مزایا را شامل دارندگان مدرک دکتری تخصصی نیز بفرمایید.
بزرگواران یک طبقه به احکام دکتری بیفزایند مشکل حل می شود.
سپاس از انعکاس خبر .
سلام بنده رزمنده داوطلب شش ماه داوطلب ماه حضور درجبهه ام مهر ماه ۹۷بازنشسته آموزش وپرورشم چرا ارتقاء مدرک تحصیلی بالاتر شامل حال بازنشسته ها نمی شود مگه قانون مصوب مربوط به سال ۹۶ نمی باشه مگر قانون ششم توسعه برای سال ۹۵ تا ۹۹ نمی باشدیعنی فقط رزمنده شاعل باید ارتقاء مدرک شامل حالشون بشه گناه بازنشسته های رزمنده چیه لطفا پیگیری کتید


سلام بانماینده شهرتون تومجلس درارتباط باشین تا بتوتین به حقتون برسین اگه پیگیری جدی باشه قطعا به حقتون میرسین یا علی مدد
چرا مناطق احکام ارتقای مقطع را برای شاغلین صادر نمی کنند؟
کو کجاست؟ ارتقای مدرکو میگم
سلام رزمندگان در پیچ خم تاریخ مانده اند نیاز به قانون ومصوبه ندارند چرا که فرزندانی از رزمندگان بدون هیچ امتیازی از نخبگان ایران هستند ولی بیکار است همه رزمندگان از امتیاز استفاده نکرده اند حداقل تقدیر نمی کنی مواظب قلم وبیانت باش ای برادر
سلام اعتقاد قلبی من این است که رزمندگان درهر سطوحی یکسانند ولزومی نداشت قانونی مصوب شود حالا که لطفی می خواهند در حق رزمندگان کنند جامع وشمول باشد از طرفی کسانی که در جبهه حضور نداشتنند عنایت فرمایند قضاوت نا عادلانه نکنند امام فرمود من بازوی توانمند رزمندگان را بوسه می زنم
باسلام بالاخره ارتقاء مدرک تحصیلی بالاتر برای رزمندگان تازه بازنشسته تصویب شده که ازارتقاء مدرک بالاتر برخوردار شوند یانه؟ اگه تصویب نشده به کدام مرجع قانونی باید مراجعه کرد تا حقی از ما ضایع نشده آخه ماهم سی سال خدمت کردیم ونباید ازاین امر مستثتی باشیم
با درود
رزمندگانی که سال هاست مدرک دکتری از دانشگاه گرفته اند، هیچ . واقعا هیج .
به خدا اشکال داره .
لطفا خبرنگاران محترم در این باره گزارشی تهیه و منتشر نمایید و پیام های رزمندگان عزیز را با مسئولین ارجمند و نمایندگان محترم مجلس مطرح فرمایید.
در بخشنامه مصوب 2727 ( ایثارگران )این موضوع دیده شده ،در آن حا آمده به دارندگان مدرک دکتری یک طبقه شغلی اضافه شود.
سپاس از اطلاع رسانی و پیگیری شما عزیزان
سوال تاریج اجرای ارتقاء مدرک تحصیلی رزمندگان ازچه تاریخیه؟
آیا دونفرباسواد در مجلس نیست که طوری قانون بنویسند تا برای تمام دستگاه جای فرار نباشد به خدا از شما نمایندگان خسته ونا امید شدیم آیا شما نمی دانید که نود پنچ درصد رزمندگان بانشسته هستند چرا باما بازی میکند در اون دنیا مدرک بالاتر به کارما نمیاد باید جواب ظلمی که کردیددرقیامت بدهید ازخدا بترسید
بازنشسته ها از طریق نماینده هااعتراض خود را برسانند و حق خود را بگیرند
باسلام ودعای خیر استفاده ا زارتقای یک مقطع تحصیلی برای ر زمندگان شش ماه جبهه واقعا حق آنها ست ولی لطف کنید رزمندگان بازنشسته هم از این امکانات استفاده کنند در غیر اینصورت تبعییض آشکاروغیر قابل قبول منطق است شما را به خدا قسم از نزدیک وضعیت رز مندگان را ببینید که اکثر آنها از نظر روحی وروانی دچار مشکل هستند زیرا آثار جنگ هنوز در چهره آنها نمایان است خدا را خوش نمی آید که حقوق آنها را پایمال کننید
سلام،لازم است برای همه رزمندگان کارمند اعم از باز نشسته ،یا شاغل مقطع تحصیلی اعمال گردد،آن هم بعد از سه دهه پس از یایان جنگ،ضعف در تفسیر است، عزیزان ،بازی با کلمات را اسمش تفسیر میگذارند،رزمندگان باز نشسته اغلب فوت شده اند،حقوقشان را بازماندگان میگیرند،اونایی که زنده هستند،و باز نشسته شده اند چرا مقطع نمیگیرند،در حالی که بچه هاشون ازدواج کرده و با چند نفر اضافی دیگه،به خانه بابا بزرگ میان،هزینه هاشون بیشتر شده،نه کمتر،حضرات کمسیون ایثار گران مجلس که خود ایثار گرند،یا فرزند ایثار گر،یا شهدای گرانقدر هستند،چرا بی تفاوتند،حق رزمندگان باز نشسته را بدین و گرنه در قیامت باید جوابگو باشید،عجیب است،عجیب عجیب،این طرز تفسیر،که شاغل ،مقطع بگیرد ولی رزمنده باز نشسته بیچاره???????با هزار درد بی دوا و بیماری ،پیری،فقر مالی،بیکاری فرزندان،بعضا کرایه نشین و ... چه میکنید? حمایتشون کنید،تا خداوند در قیامت یخه شما را نگیرد،والعمر علیکم
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی چرا بخشنامه ارتقا مدرک تحصیلی بالاتر را برای رزمندگان بازنشته اجرا نمیکنید بیش از سی سال از جنگ می گذرد خیلی از عزیزان مشمول این بخشنامه یا بازنشته اند یا مریض اند یا مرده اند یا از کار افتاده اند یا کمرشان از زیر بار سنگین مخارج زندگی در حال خرد شدن می باشد پس این بخشنامه در صد کمی را شامل می شود لذا خواهشمند است نسبت به اصلاح ان اقدام فر مایید با تشکر
شمارو به روح امام خمینی قسم تا باقیمانده رزمندگان به دیار باقی نشتافته اند کاری واسشون بکنید درصد جانبازی که میریم ناجا معرفی نمیکنند برای معسری محل نمیذارن پس کی دیگه
با سلام. من اول مهر 97 بازنشسته شدم و 9 ماه ایثارگری دارم و در جبهه بودم ایا امتیاز یک مقطع تحصیلی شامل من می شود ممنون
چرا فقط.برای بازنشسته های سال ۹۶ به بعد اجرا می شود من قبل از ۹۶ بازنشسنه شدم بازنشسته نیروی انتظامی هستم قبول نکردند چرا
ضمن عرض سلام وخداقوت بعرض همه رزمندگان عزیزمیرساندباعنایت به ارائه دادنامه جدیددیوان متاسفانه اصلا اعزام به جبهه و شرکت دردفاع مقدس سربازان راداوطلبی ندانسته وریشه همه موضوع یک مقطع تحصیلی را کلا هواکرد(بنفع دولت ) بیاییدسریعا فکری بحال خودمان بکنیم واگرهرکس راه منطقی ونتیجه بخشی سراغ داره عنوان کنه بقیه هم بدنبال او پیروی تاحصول نتیجه نهایی ان شاالله
اقای نوروزی اخر چه شدایثار گری باز نشستگان سال 96 تمام شد ولی خبری نشد
مگر رزمندگان بازنشسته با رزمندگان که مشغول کارند فرقی دارند،ارتقای گروه باید شامل همه رزمندگان گردد.
باسلام من دوم مهر۹۶بازنشسته شدم ۶ماه سابقه جبهه دارم ولی الان مدرک تحصیلی بالاترشامل من نشده مگه فرقی بین رزمنده شاغل وبازنشسته هست؟کجابایدپیگیری کنیم تابه حقمون برسیم
سلام اینجانب رزمنده بسیجی ۸سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته ۹ماه رزمندگی دارم و در گروههای بسیجی هم فعالیت داشتم ولی متأسفانه نه ارتقاء مدرک و نه ارتقاء گروه شاملم نشده ولی عده ای که با من بودند با پارتی بوده یا از هر طریق دیگری ارتقاء مدرک و گروه را گرفته اند از مسؤولین محترم تقاضای رسیدگی دارم ممنونم
با سلام و قبولی طاعات و عبادات
میخواستم ببینم پس تکلیف ما رزمندگانی که رفتیم جبهه و با اعتقاد و اخلاص جهاد کردیم حال قسمت نشد مجروح و یا شهید بشویم که البته این احتمال هم بود اما در آن زمان چکسی به این می اندیشید و همه به فکر جهاد در راه خدا بودیم ولی با گذشت چندین سال تنها به رزمندگان یک گروه اضافه گردید و با تاخیر چندین ساله بعدی یک مدرک تحصیلی نیز اضافه گردید اما مثل نوشدارو بعد مرگ سهراب بود زیرا اکثر آن رزمندگان دیگر بازنشسته شده اند آیا این انصاف است پس اگر این شامل حال بازنشستگان نشود گویا مارا به تمسخر گرفته اند فقط خداوند بین ما حکم کند
باسلام برای ایثارگران شاغل یک مدرک تحصیلی بالاتر تعلق گرفت در صورتی که مزایای این مدرک ارفاقی به ایثارگران بازنشسته داده نشده واقعا این عدالت نیست مگربین ایثارگران شاغل باایثارگران بازنشسته تفاوتی وجودداره!؟
چرا نیروی انتظامی از سال ۹۶به بالا اجرا می کند
مشکل بوجود آمده در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه ایرادی بود که دیوان محاسبات به متن قانون مصوبه که در آن اشاره کرده بودکه رزمندگان وایثارگران می توانند از مزایای اموراجتماعی برخوردار شوند نه امور اداری واستخدامی،الان دوسال است که بین دولت ومجلس بحث کلمه امور اجتماعی وامور استخدامی دعوا است ونهایتا دولت تاریخ اجرای قانون یک مقطع تحصیلی را بعد از استفساریه مجلس اعلام کرد ،اشکال کار اینجاست که یک مشت آدمهای... نشستن دور هم وقانون را می نویسند ویک مشت آدم... تصویب میکنند ونتیجش می شه این که طبق قانون تهیه شده توسط یک مشت آدمه... می شه این که دو سال ایثارگرا ن بلا تکلیف هستند وهیچ ....هم از مسئولین پیگیر نیستند،وبدبخت ایثارگران که دلشون به کیا خوش کردن وزرات ارتباطات قانون را بعد از استفساریه اجر ا کرده دو سال از دانشگاه قم فارغ تحصیل شدم بخاطر عدم اجرای قانون تخفیف برای ایثارگران در پرداخت شهریه دانشگاه ،،دانشگاه قم از دادن مدرک خوداری می کند واین قانون را قبول ندارد
سلام وعرض ادب،چراهیچ نوع خدمات ومزایایی به بسیجیانی که داوطلبانه ۳ ماه درجبهه وجنگ حضورداشتن درنظرگرفته نمیشه.تراخداحداقل این مواردرابه اونها هم اعطا کنید
با عرض سلام وادب واحترام
میخواستم بدونم چه فرقی بین رزمندگان داوطلب وغیر داوطلب است چرا همه مزایای برای رزمندگان داوطلب است من ۲۵ ماه سابقه سربازی در جبهه های حق علیه باطل دارم مگر در زمان جنگ که صدام به ایران حمله کرد کسی می دونست که بعد از پایان جنگ مزایایی برای رزمندگان داوطلب وغیر داوطلب است من بخاطر مشمول بودن به سربازی رفتم وبه محض پایان آموزش به جبهه اعزام شدم و۲۵ ماه سابقه جبهه دارم آیا انصاف است امثال من با دارا بودن سابقه حضور در جبهه بصورت غیر داوطلب از این مزایا بهره مند نشویم مگر خدای نکرده ما در زمان جنگ نیروی صدام ملعون بودیم که حالا تفاوت بین داوطلب وغیر داوطلب قائل شدند خیلی از همرزمان من در زمان سربازی مجروح یا شهید و جانباز شدند حالا باید ما هم حتما جانباز و شهید میشدیم تا از این امتیازات استفاده کنیم از نمایندگان محترم مجلس میخواهم این قانون استفاده از تسهیلات رابرای رزمندگان داوطلب وغیر داوطلب یکسان کنند تا حق امثال ما پایمال نشود ممنون وسپاسگزارم.
چرا سازمانهای دولتی مثل وزارت بهداشت-وزارت کشاورزی و ...پایان ماموریت رزمندگان مدافع حرم که توسط نیروی انسانی سپاه صادر می شود و گواهی حضور در جبهه ایشان را در احکام کارگزینی اعمال نمی کنندو رزمندگان مدافع حرم را از مزایایی قانونی محروم می کنند
سلام در خصوص اعمال مدرک تحصیلی به ایثارگران عرض کنم چه تفاوتی باید باشد به بنده که فوق لیسانس وبا سابقه۲۸سال وطبقه ۱۶فقط ۱۳۲۰۰هزار تومان افزایش یافته ولی کسی بامداد لیسانس با ۲۵سال سایفون وطبف۱۳نزدیک ۳۵۰تا۴۰۰هزارتومان افزایش یافته است لطفا دلیل این تبعیص چیه که با مدرک بالاتر وسواس وثیقه بیشتر کمتر اضافه شده ممنون
باسلام واحترام چطورمیشودکه شعبه تجدیدنظردیوان رای شعبه بدوی را مربوط به بهره مندی امتیاز یک رتبه بالاتر تحصیلی به بهانه عدم اعتباردستگاه نقض میکند پس حق ایثارگر رزمنده که حضرات مقام معظم رهبری وشورای نگهبان ومجلس وفرماندهی ستادمشترک ارتش ودیوان محاسبات ووووهمه وهمه تنظیم وتفسیر و تایید کرده اند الی شعبه ۲۵ تجدیدنظر دیوان همه رانقض وهبچ وپوچ نابود کرده خدایا به دادمان برس الهی تو فریادرسی ۰۹۱۹۵۰۰۸۰۴۸
باسلام واحترام چطورمیشودکه شعبه تجدیدنظردیوان رای بحق شعبه بدوی را مربوط به بهره مندی امتیاز یک رتبه بالاتر تحصیلی به بهانه عدم اعتباردستگاه نقض میکند پس حق ایثارگر رزمنده که حضرات مقام معظم رهبری وشورای نگهبان ومجلس وفرماندهی ستادمشترک ارتش ودیوان محاسبات ووووهمه وهمه تنظیم وتفسیر و تایید کرده اند الا شعبه ۲۵ تجدیدنظر دیوان که توانسته حتی قانون رانقض وتبدیل به هیچ وپوچ نابود کرده خدایا به دادمان برس الهی تو فریادرسی
با سلام خدمت دکتر نوروزی ریاست محترم فراکسیون ایثارگران چرا بفکر کسانی که زندگیشان جوانیشان و عمرشان را در سنگرها گذراندن امتیاز انان همانند کسانی که 6ماه رزمنده بودن در نظر گرفته میشود جنابعالی حقوقدان هستین من خودم 60 درصد جانبازی دارم و115 ماه هم در 8سال جنگ و مناطق جنگی بودم که اکثریت پرسنل کادر ارتش مثل بنده هستند ایا انصاف است 6ماه و کسی که 115 ماه در کفه یک ترازو قرار داد جنابعالی 10سال در اسارت بودی با کسی که 6ماه در اسارت خدا وکیلی باید یک امتیاز داد برای رضای خدا قانون را برابر عقل ویا دین ویا مذهب مصوب کنید بنده 11سال در زیر توپ وتانک وهواپیما و از طرفی در کردستان با کومله ودمکرات داعشی های زمان میجنگیدیم الان حق من و رزمنده 6ماه یکی است در این 40سال از انقلاب گذشته بصورت خودکار برای ایثارگران جانبازان بالای 25درصد و خانواده شهدا و نوه و نتیجه انان تمام امتیازان مال اینها یک بار به فکر رزمندگانی که 8سال جنگ را بودند به فکر این عزیزان نبودید مثل جانبازان 24درصد بخاطر یک درصد از صفحه روزگار باید محو شود خدا نکرده عدالت از عسل شیرین تر است که در قوانین مجلس اسلامی خیلی کم مصوب میشود که ما ایرانیان تشنه عدالت هستیم
سلام بنده در اولین روزهای جنگ تحمیلی بخدمت اعزام ودر منطقه عملیات غرب دزفول مدت شش ماه بودم نه تنها دردوران اشتغال سی سال هیچ حقی دریافت نکردم با وجود مکاتبه با دانشگاه علوم پزشک مشهد وسپس با کانون باز نشستگی خراسان هیچگونه اقدامی صورت نگرفته این هم شماره ملی۶۳۵۹۱۶۸۹۸۷
ما رزمندگان دوران دفاع مقدس که در خط مقدم خدمت کرده‌ایم واکنون بازنشست شده‌ایم خواهان تسری بهره‌مندی از یک مدرک تحصیلی بالاتر وحق ایثارگری بواسطه خدمت در جبهه برای بازنشستگان هستیم.
این امتیاز به کسانی که در مناطق جنگی کارمند بوده‌اند تعلق گرفته ولی به کسانی که رودرو با دشمن جنگيدند واز جان مایه گذاشتن تعلق نگیرد اصل بیعدالتی است

با سلام اینجانب بازنشسته هستم و مدت ۶ ماه حضور داوطلبانه ۳ ماه قبل از استخدام و ۳ ماه بعد از استخدام بسیجی در جبهه خدمت کردم تا حال ندونستم کخ آیا امتیازی بهم تعلق گرفته یا نه؟ نمیدونم از کجا پیگیری کنم
با سلام چرا مدرک فرزندان ایثارگر را اعمال نمی کنید من فرزند ایثارگر هستم الان چندین سال است که مدرک گرفته ام ولی هر بار به بهانه های مختلف مدرک ما را اعمال نمی کنند خواهشم به فکر ما فرزندان ایثار گر هم باشید با تشکر از شما بزرگواران
چهل سال هست افرادی که تو جنگ هم نبودند در شهرستانها زمان جنگ خدمت کردند از جانبازی استفاده می کنند ولی در جبهه بودیم محروم شدیم
سلام خسته نباشید چرا یک مدرک تحصیلی رزمندگان شاغل بازنشستگان را که تصویب شده است اجرای نمی شود کی اجرای مشود تشکر می کنیم که پیگیری کنید
سلام خسته نباشید خدااز حسن نگزد که قانون تصویب شد را برای ایثارگران رزمند بازنشسته را اجرا نمی کنند
سلام خسته نباشید آقای اکبری افتخار چرا شاغلین بازنشسته رزمندگان یک مدرک تحصیلی رزمندگان شاغل بازنشستگان را که تصویب شده اجرایی نمی کنید سال 96
با عرض سلام اینجانب بیش از هشت ماه سابقه با داشتن لیسانس امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر در حکم باز نشستگی ام لحاظ نشده خواهشمند است دستور رسیدگی فرمایند
با عرض سلام و خسته نباشید با عنایت به رای مشترک دیوان اینجانب بیش از شش ماه خدمت داوطلبانه در جبهه گفته شده یک مقطع تحصیلی بالاتر و مدت حضور در جبهه هشت در صد جا نیازی و مدت حضور مشاغل سخت لحاظ گردد خواهشمند است دستور فرمایید در حکم با ز نشستگی فدوی اقدام فر مایند با تشکر 0533356776
باسلام مارزمندگان(جانبازوازاده و شهدا ورزمنده)به خاطرخدا خدمت کردیم وانتظاری نداشتیم. واین امتیازها را وقتی مجلس تصویب میکندوبرای خودشان ودیگر....اجراا مینمایندودیگررزمندگان را کاری ندارندخانوادهای مارزمندگان طلب حقوق ازدست رفته را از رزمنده مینمایندوکار ممکن است به جایی برسدکه ...
سلام خسته نباشید آقای روحانی چرا. شما قانون یک مدرک تحصیلی رزمندگان شاغل بازنشستگان را که تصویب شده اجرایی نمی کنید آنهم از سال 96 قابل اجرا است اگر سواد نداری بروید درس بخوانند
سلام خسته نباشید آقای روحانی شما چرا هر روز برجام مرده را پیگیری می کنند پولی را که برای برجام هزینه می کنند اگر در کشور، هزینه می کردید کشور آباد می شد از برجام دست بردارید
با س نمایند گان مجلس اگر به مردم بخواهند کمک کنند و حق فرزندان ایثارگر و رزمنده از ۱ روز تا ۱۰۰ روز که از جان خود را میخواسته فدای وطن کند ترتیبی اتخاذ گردد تا هر خانواده که سرپرست بازنشسته میشود واز ایثارگری هیچ فرزندی استفاده نکرده هر ارگانی بوده یکی از فرزندان ان بدون شرط و قید جذب گردد التماس دعا و کمک به محرومین از نمایندگان محترم خواستارم
باسلام احتراما اینجانب ۱۸ماه داوطلبانه در جبهه‌ها حضور و سپاه پاسداران انقلاب طی نامه ای اعلام کرده و در سال ۹۲ بازنشسته شده و سازمان بازنشستگی یک مقطع تحصیلی بالاتر را اعمال نمی کند وتکلیف ما چه خواهد شد لطفا راهنمایی فرمایند تشکر
با سلام لطفاً تصویب قانون اعمال مدرک را برای فرزندان ایثارگر حداقل 6ماه را برای فرزندان و خانواده ایشان پیگیری کنید
موافقم.;کاش تومجلس مطرح بشه
چرا اجرای یک قانون فقط ایران سالها طول می کشد این یک حق کشی هست مقطع تحصیلی فقط تا ۹۶ اجرا شده رسیدگی کنید
من بازنشسته سال ۹۵ هستم بیش از ۶ ماه جبهه دارم ولی سازمان بازنشستگی حکم مدرک بلاتر برایم اعمال نکرد و نمی کند
به کجا مرجعه کنم
به کی شکایت کنم
لعنت به مسئولینی که نمی فهمند
به سرباز هایی که‌در ایام‌جنگ در شهرستان‌ها بودند‌دو‌برابر ما که چند جبهه بودیم سی سال خدمت کردیم‌بیشتر حقوق می دهند چرا
مقطع تحصیلی رزمندگان‌ بازنشسته نیروی انتظامی اجرا شود این نیرو برای ماموریت موظف به انجام آن می کنند اما برای بخشنامه و اجرای آن سالها وقت می برد اجرا شود همه ما در آخر عمر قرار داریم‌
اینجانب بازنشسته اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان هستم درسال 1396دوتاحکم که اولی حکم عادی سالیانه ودومی حکم یک مقطع بالاتر برای رزمندگان صادرشد وباهمین حکم هم بازنشسته شدم ولی مزایا یک مدرک بالاتر که شامل یک گروه می شود رابه اینجانب ندادند وبازنشستگی کشوری می گویید که اجراان ازسال 1398می باشد به رئیس مجلس وهرجای دیگر نامه نوشتم که برنامه ششم ازتاریخ 1/1/1396اجراشد وخودرئیس جمهوراقای روحانی دستوراش دادنمی دانم گناه مارزمندگان چیه که مثل مرغ درعروسی وعزا سرش رامی برند بعدازعهدبوقی یک قانون به نفع ما انجام دادند بعدبرای اینکه نفعش به مانرسد تاریخ اجراراعوض کردند اخرگناه ماچیست که به شما نماینده های بی عرضه رائ دادیم وشمامارزمندگان رامسخره خودکردید ویا قانون مینوسید که جانبازان که ان دی هستند برای دریافت درصد جانبازی احیتاجی به مدرک بالبینی نیست اما سپاه استان اصفهان این قانون قبول ندارد ومی گویید مدارک بالیینی روز باید بیاوری بنیادشهید اصفهان می گوید شما شامل ماده 87 برنامه ششم می شوید ولی سپاه اصفهان می گویید من یک بار تاییدکردم وبابد دکترها بروی وتاییدکنند که شما شمیایی هستی درهرصورت توپ فوتبال اینقدرپاس نمی خورد یعنی اینهانهادهای انقلابی هستند ومارا تاب می دهند وحتی نامه رهبر ورئیس بنیادشهید ورئیس مجلس نوشتم همه اشان پاس دادند به رئیس بنیادشهید اصفهان ایشان که ندیدیم معاونش هم می گویید خبری نیست وقت خودت تلف نکن اگه سپاه کاری کردکه کرد ولله دراینجاهیچ خبری نیست پدرم رادراورند هم سپاه اصفهان وبنیادشهیداصفهان این هم قانوی که شمانمایندگان تصویب کردید بدردخودتان بیشترمی خو رد تامارزمندگان دو زار نمی ارزد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi