شناسه خبر : 59083
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مبارزه با وهابیون بدون وقفه!

مسیر مبارزه ما با وهابیون بدون عقب نشینی ادامه دارد

خبرگزاری آریا - اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای مبارزه با وهابیون و داعش و سایر دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی ذره ای از اهداف و مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.



به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر دو شهید حریم ولایت و امنیت در منطقه شیبان اهواز اظهار کرد: خوزستان دارای عشایر غیور عرب و سایر اقشار است که همواره در جهت دفاع از امنیت و آرامش این میهن اسلامی جان خود را نثار می کنند.
وی افزود: این دو شهید والا مقام از عشایر غیور عرب منطقه شیبان و‌ ویس بودند که در راه ولایت جان خود را نثار کردند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: حضور پرشور مردم ولایتمدار این منطقه در تشییع پیکر این دو شهید والا مقام پاسخ کوبنده ای به وهابیون و دشمنان این میهن اسلامی است.
وی بیان کرد: ما همچنان استوار در دفاع از ولایت و این نظام اسلامی ایستاده ایم و در این مسیر هیچگاه عقب نشینی نخواهیم کرد.
آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: این اقدام جنایتکارانه وهابیون بی شک بی پاسخ نخواهد ماند و سربازان این میهن اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و آرمان های انقلاب مانند سد محکمی ایستاده‌اند.
وی تصریح کرد: وهابیون باید اعمال شیطانی خود را ترک کرده و توبه کنند چرا که در غیر این صورت تاوان سنگینی خواهند داد.
آیین تشییع پیکر مطهر شهیدان حسن کارونی و بشیر حمیدی از شهدای دفاع از حریم ولایت و امنیت که دوشنبه شب در حمله تروریستی به پایگاه مقاومت بسیج شیبان به درجه رفیع شهادت نائل شدند ،روز پنجشنبه با حضور هزاران نفر از اقشار مردم ولایتمدار شیبان، ویس و اهواز و جمعی از مسئولان استان در منطقه شیبان برگزار شد .
7152/6002
انتهای پیام /*

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi