شناسه خبر : 59088
شنبه 22 ارديبهشت 1397 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروه پیگیری جانبازان نخاعی لرستان انتخاب شدند

جانبازان نخاعی استان لرستان اعضای گروه پیگیری این استان را انتخاب کردند.

فاش دنیوزمراسم انتخابات گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان لرستان با حضور تعدادی از جانبازان نخاعی استان، مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی در این برنامه که "زرین جویی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، "قربانی" مشاور امور ایثارگران استانداری لرستان، رییس بنیاد شهید شهرستان خرم آباد و "مهدی اسد زاده" مدعامل و نماینده انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند، جانبازان نخاعی این استان به منظور تشکیل گروه پیگیری جانبازان قطع نخاع و همچنین انتخاب اعضای گروه پیگیری تشکیل جلسه دادند.
در ابتدای این جلسه، مدیرکل بنیاد استان لرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین، از تشکیل گروه پیگیری جانبازان نخاعی لرستان ابراز خرسندی نمود و برای اعضای آن آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه اسدزاده مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی با پاسداشت یاد جانبازان نخاعی شهید، در خصوص فلسفه وجودی انجمن، عملکرد سال های گذشته و برنامه های در دست انجام آن توضیحاتی ارائه داد و بر لزوم تشکیل گروه پیگیری در استان تاکید کرد و از مدیر کل بنیاد خواستار حمایت مادی و معنوی و اختصاص مکانی به عنوان دفتر گروه پیگیری جانبازان نخاعی این استان شد.

در ادامه قربانی، مشاور امور ایثارگران استانداری لرستان نیز در سخنان کوتاهی بر اهمیت انجمن های مردم نهاد و فعالیت آنها در استان ها برای پیشبرد برنامه ها و ارائه خدمات به اعضاء مطالبی بیان کرد.

رییس بنیاد شهرستان خرم آباد نیز مطالبی در رابطه با مشکلات جانبازان شهرستان بیان کرد و در ادامه برنامه، با کاندید شدن تعدادی از جانبازان و توزیع برگه های رای، انتخابات به صورت رسمی آغاز شد و در نتیجه، جانبازان "فرهاد یاری زاده"، "علی مردانی" و "عزیزالله دریکوند" به عنوان اعضای گروه پیگیری جانبازان قطع نخاع استان لرستان برگزیده شدند.

همین گزارش حاکیست، پس از انتخابات، جلسه با حضور جانبازان حاضر ادامه داشت و  مشکلات جانبازان نخاعی استان از قبیل:
- نبود خدمات ویژه و بالابر در فرودگاه خرم آباد،
- مشکلات درمانی و لوازم بهداشتیِ مصرفی، پزشکی و ویلچر،
- عدم پذیرش و اسکان برای جانبازانی که برای درمان به تهران مراجعه می کنند،
- مشکلات معیشتی،
- عدم اعزام جانبازان استان به عتبات و اینکه تاکنون جانبازان نخاعی سپاهی و بسیجی از طریق سپاه به کربلا اعزام نشده اند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی مرکز ابراز امیدواری کرد با شروع فعالیت گروه پیگیری جانبازان استان لرستان و حمایت همه جانبه جانبازان، همه مشکلات از سوی مراجع ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi