شناسه خبر : 59115
یکشنبه 23 ارديبهشت 1397 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترانه‌سرای همجنس‌بازان، خواننده سریال ماه رمضان؟!

 
تیتراژ یکی از سریال‌های ماه رمضان سیما با صدای همکار خواننده‌های ضدانقلاب و ترانه‌سرای فتنه ساخته شد!
ترانه‌سرای همجنس‌بازان، خواننده سریال ماه رمضان شد!
کیهان نوشت: شبکه اول سیما، تیتراژ سریال ویژه ماه رمضان خود را با صدای کسی تولید کرد که پیشتر ترانه‌ای درحمایت از همجنس‌بازان سروده بود. ترانه‌ای که توسط یکی از خوانندگان زن ضدانقلاب اجرا شد.

همچنین وی در سال 88 نیز ترانه‌هایی در حمایت از فتنه سروده بود که یکی از این ترانه‌ها توسط داریوش، خواننده لس‌آنجلسی خوانده شد! نکته جالب این است که سریال مذکور با محوریت یک شخصیت روحانی ساخته شده است.
 
البته ترانه‌سرای مذکور، دکان دو نبش دارد و همزمان با خلق ترانه برای ضدانقلاب و خواننده‌های لس‌آنجلسی، با صداوسیما جمهوری اسلامی نیز همکاری می‌کند. پیش از این نیز ترانه‌های وی در برخی از برنامه‌های سیما استفاده شده بودند.

 

اینستاگرام
عزیزم؛دوستان(البته دوست خودشون نه من)مگه یکی از شعارهای دولت اخوان!!!! این نبوده که باید از ظرفیت تمامی ایرانی های جهان استفاده کنیم!!! خب این هم در راستای تحقق همین شعاره!!!!پس از اینکه یه هموطنی دارای شغل شده نباید ناراحت بش!!!!
حالا مثلا از همجنس باز ها ترانه خونده دیگه حق نداره ترانه دیگه ای بخونه؟؟!!!صداش نجس شده؟؟!!*بیخود نیست به شما میگن افراطی*...کیهان هم که دیگه گندشو درآورده...کی در کیهان رو گِل میگیرن ما راحت شیم نمیدونم!!!درکتون نمیرسه خواننده کارش خوندنه دیگه....هر دوتاشو میتونه بخونه!ا
کی گفته که ایشون حق نداره ترانه بخونه؟ایشون مختاره اما برای اونایی بخونه که در صنف خودشه نه برای ماه مبارک ومردم روزه دار و مسلمان./.
پیش نماز مسجد دارای شرایطی باید باشد ورمضان ماه خداست صدا وسیما باید بیشتر دقت کند خواننده مدرک میخواد تا بخواهی هست آخر این روزا هنرمند در بقازیگریست و خوانندگی
چقدر علما محققین مولفین تشویق میشن ایثارگران چطور
حرمت ماه رمضان عبودیت فرد را میرساند ومقدمه هدایت وکمال ماه نزول وحیست ماه دعست نه نوازندگی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi