شناسه خبر : 59134
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قیام علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس

مراسم مقدماتی انتقال سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی از تل‌آویو به قدس از صبح امروز آغاز شده است،ملت فلسطین نیز در واکنش به این اقدام خصمانه در سراسر این کشور در حال برگزاری راهپیمایی بزرگی هستند.

در آستانه برگزاری مراسم انتقال سفارت‌ آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، گروه‌های مختلف فلسطینی از جمله جنبش حماس و جهاد اسلامی، مردم فلسطین را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی میلیونی امروز دعوت کردند.

دسامبر سال گذشته بود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی یک‌جانبه ضمن به رسمیت شناختن قدس اشغالی به پایتختی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که سفارتخانه خود را از تل‌آویو به این شهر منتقل می‌کند.روز گذشته (یکشنبه) یک هیأت از مقامات آمریکا شامل وکلا، دیپلمات‌ها و مهندسان من‌جمله «جارد کوشنر» و «ایوانکا ترامپ» داماد و دختر رئیس‌جمهور آمریکا، برای شرکت در مراسم انتقال امور دیپلماتیک سفارت، همزمان با هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم جعلی اسرائیل، وارد فلسطین اشغالی شد.

این گزارش در حال تکمیل است...

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi