شناسه خبر : 59137
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

« از عاشقی تا فراموشی »، نقد می شود.

جلسه نقد و بررسی داستان « از عاشقی تا فراموشی » نوشته ی سعیده نام آور، از مجموعه داستان های کوتاه کتاب " از جنون تا مجنون " برگزار می شود.

فاش نیوز- کانون قلم‌ صادق، جلسه نقد و بررسی داستان « از عاشقی تا فراموشی » نوشته ی سعیده نام آور، از مجموعه داستان های کوتاه کتاب " از جنون تا مجنون " که به همت آقای ابوالفضل درخشنده و به کوشش نشر حدیث قلم تهیه شده، را برگزار می کند.

 کتاب از جنون تا مجنون که مجموعه داستانی ست از داستان های کوتاه برگرفته از مستندات و خاطرات عملیات بدر، در دل خود حرف های نگفته ای دارد که روایت ست از واقعیت های زیبا و تلخ این عملیات.

یکی از داستان های کوتاه این کتاب، داستان « از عاشقی تا فراموشی » نوشته ی خانم سعیده نام آور، نویسنده جوانی ست که پس از این کتاب، اثر دیگری نیز در کتاب راز اثیر با عنوان " سیب سرخی در دست غریبه ها منتشر ساخته که با موضوع حجاب می باشد.

در این جلسه کارشناس ادبی، آقای اسماعیلی و منتقدین ادبی حضور دارند و داستان را به نقد و بررسی می گذارند.

زمان برگزاری این جلسه روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت۹۷ ، ساعت۱۴_۱۶ در کتابخانه ی امام صادق (ع) واقع در خیابان نبردجنوبی. خیابان زمزم غربی. شهرک گلها. خیابان شمشاد. خیابان ارغوان. انتهای خیابان لاله می باشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سرکار خانم نام آور
با سپاس فراوان از همه تلاش هایتان برای جامعه ایثارگران .
موفقیت، حق همه بهترین بنده های خداوند است .
خدا یارو همراهتان.
سلام . موفق باشی گلم . لطفا سهم کتاب منو بفرستید بیاد ... با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi