شناسه خبر : 59153
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مین ها منفجر می شوندو...

ذوالفقار بابایی - سردار پاسدار جانباز دکتر رضا طلائی نیک، معاون وزیر دفاع در امر دولت و مجلس!

 به استحضار آن مقام محترم می رسانم که اینجانب ذوالفقار بابایی یکی از رزمندگان و جانبازان 8سال دفاع مقدس حدودا" به تاریخ اسفند ماه سال 1396 بود که عده ای از مردم یکی از روستاهای شهرستان سروآباد بنام اسپریز با بنده تماس گرفتند که تعدادی مین پشت روستانمایان شده و احتمال خطر و انفجار در این مکان وجود دارد و مردم روستا هم طبق سنوات گذشته برای گیاهان خوراکی، قارچ و.... به کوه می روند؛ هم با جناب آقای بهادری، مسئول مین زدائی استان کردستان هماهنگ کردیم؛ قول مساعد دادند که تا 13 فروردین آن مکان پاکسازی می شود و از آن روز تا به امروز هر هفته با آقایان مین یاب تماس می گیریم ولی کو گوش شنوا!

قول هایی می دهند ولی عمل نمی کنند تا اینکه در مورخه 20/02/97 مابین سقز و مریوان یک عدد مین منفجر شد و باعث قطع شدن 2 دست و تخلیه یک چشم پسر 10 ساله شده و بنده هم مورخه 22/02/97 با آقای دارابی که مسئول تخریب مین بود تماس گرفتم گفت که من مریوان هستم امکانات لازم را نداریم معلوم نیست کی بیایم.

بنده سوالم اینجاست که اگر خدای ناکرده در این روستا یا هر روستای دیگری یکی از مین‌ها منفجر شود و یکی از مردم ناقص شود چه کسی جوابگو هست؟!

لطفا سریعتر اقدام و دستور لازم را مبذول فرمائید قبلا از همکاری حضرتعالی کمال تشکر را دارم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi