شناسه خبر : 59158
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بالاخره رهبری موافق بود یا مخالف؟!

با مذاکره ای که اصل احترام متقابل و برابر باشد مخالفتی نیست اما به دلیل روحیه استثماری و استعماری و نگاه از بالا با موضع قدرت و قلدر مآبی امریکا و اروپا، اعتمادی به این کشورها نیست.

ناشناس- رهبری فرمودند با مذاکره ای که اصل احترام متقابل و برابر باشد مخالفتی نیست اما به دلیل روحیه استثماری و استعماری و نگاه از بالا با موضع قدرت و قلدر مآبی امریکا و اروپا، اعتمادی به این کشورها نیست. بارها و بارها در طول مذاکرات فرمودند که یک تضمین بین المللی بگیرید.ی ک تضمین محکم از کنگره امریکا که به صورت قانون تصویب شده باشد بگیرید. رئیس جمهور امریکا تضمین بدهد و امضا کند. گنجاندن بندهای نه گانه را خواستار شدند. انجام گام به گام تعهدات طرفین را خواستار شدند. بارها فرمودند به لبخند آنها اعتماد نکنید. به دست های آهنین زیر دستکش های مخمل آنها اعتماد نکنید. تا آنها تحریم ها را برنداشته اند، شما اندوخته خودتان را ندهید. نقد خود را به نسیه آنها ندهید.

 آیا واقعا تیم مذاکره کننده و دولت محترم اعتدال و تدبیر، حق ملت ایران را در نظر داشتند یا فقط به به لبخند موگرینی و جان کری بسنده کردند؟! مگر می شود یک توافق بین المللی انجام بپذیرد و در آن یک طرف حق شکایت نداشته باشد؟!  چرا تیم مذاکره کننده خودشان را گول زدند و حق شکایت را مطرح نکردند؟ حتی متن کامل برجام را از نماینده های مجلس مخفی نگه داشتند و نمایندگان این ملت مظلوم از مفاد کامل برجام اطلاع نداشتند. فقط و فقط به توضیحات شفاهی سخنگوی تیم مذاکره کننده بسنده باید می کردند.

  حتی موافقان برجام در مجلس شورای اسلامی و در دولت محترم تدبیر نماینده ای دلسوز که برای تصویب (نکبت سیاه) تاریخی هزار بار تاسف بارتر از عهدنامه ترکمان چای ۱۹۱۹ گلستان که ظرف بیست دقیقه به تصویب رسید، گریه می کرد را مورد تمسخر قرار دادند
آیا با توجه به فشارهایی که در این چند سال اخیر به رهبری برای پذیرفتن مذاکره و سازش آوردند، توجهی نباید بکنیم. تاریخ در حال تکرار را نمی بینیم و تهمت ناروا به رهبری می زنیم!

 علاوه بر دشمنان و بیگانگان خارجی، جریان های غرب گدا و غرب گرا، منافقی و ساده لوحان داخلی، شیوخ فتنه، نفوذی ها، مدیران بی لیاقت و  حضرات خاطره گو، بریده ها و جریان مرموز و به اصطلاح اصلاح طلب روشنفکر نماهای خود خوانده پیرو تفکر شاه سلطان حسینی همه وهمه در اذهان عمومی، مقام معظم رهبری را مخالف مذاکره معرفی نمی کردند، چطور حالا که گند زدند وجمهوری اسلامی ایران را در باتلاق برجام گرفتار کردند، همه و همه ی این حضرات خودشان را پشت سر رهبری مخفی می نمایند و می گویند رهبری در جریان بوده است!؟ 

 اینها که قبل از شروع مذاکرات نکبت می گفتند رهبری مانع انجام مذاکره با شیطان بزرگ میباشد!! وقتی با فشارهای سنگین همه جانبه به رهبری ایشان برای نجات کشور از دوقطبی و چند قطبی گری موافقت نمودند اما با شرط و شروط که در طی مذاکرات بارها و بارها ابراز داشتند، آیا شرط وشروط ایشان برای سربلندی ملت ایران و کشور و جهان اسلام به وسیله تیم مذاکره کننده و دولت محترم راستگوی تدبیر و امید انجام گردید؟!!

 در جنگ بین علی بن ابیطالب ومعاویه همین حضرات پیروزی صدرصد علی (ع) را به شکست صدرصد تبدیل کردند، بعد هم حضرت را به شهادت رساندند. تاریخ در هر صده ای تکرار می شود اما همیشه علی های برحق تاریخ در حصر بوده اند. بی معنی ترین شعار امروز جامعه ایران، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دو پهلو حرف زدن درست نیست.یعنی رهبر نمی دونستن آمریکا اهل مذاکره درست نیست؟ قطعا می دونستن.اینکه عده ای میخوان با این حرفا همه چیز مثل مذاکرات سعدآباد بندازن گردن دولت خود نامردیه. رهبری قبل این دولت در عمان به نامه محرمانه اوباما که شاه عمان به صالحی داد رای مثبت دادن و مذاکرات موازی با جلیلی شروع شد و در دوره روحانی به عهده روحانی قرار گرفت.بخاطر بد عهدی غرب و کار بد اونا خودی ها را نکوبیم.این بدترین خیانت به رهبری و دولته و مردم سست می کنه.الان اتحاد نیازه
رهبری می دانستند که بارها گفتند من به این مذاکرات خوشبین نیستم و اگر شرایطی را هم تعیین کردند و عملی نشد به این خاطر است که رهبری آن طور که بعضی فکر می کنند اینطور نیست که بدون اجازه ایشان نشود آب هم خورد. پیشبرد منویات رهبری بسته به قابلیت جامعه که مسئولان هم بخشی از آن هستند می باشد. وقتی جامعه در راستای منویات ولی زمان متحد و یک صدا شد آن وقت است که به فرموده امام دشمن بیرونی حتی اگر در دنیای تک قطبی هم باشد هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آقا رهبر از اولشم مخالف بود ... دیگه چجوری باید میگفت ...
مگه نگفت به امریکا نمیشه اعتماد کرد . غفلت کنید نارو میزنه ...
خیلی باید ...که مطلب به این مهمی رو واضح بیان کرد
ولی کو گوش شنوا ؟؟؟ یه مشت خود شیفته عشق اروپا و دنس پارتی
دو ملیته هوش و حواس ملتو جادو کردن عوامم بی اطلاع شروع کردن های و هوی تو خیابونا ..
آخرش چی شد ؟ یه چک بی محل برگشتی دستشونو گرفت صاحبشم قلدر میگه نمیدم که نمی دم .... اینام موندن با چهار کشور شهین مهین شهرام بهرام . یه قل دو قل بازی کنن .
پس چرا قبل روحانی تو عمان مذاکرات شروع کرد؟ خاطرات صالحی بخون!
حاج مجید صراحت گفتار اقا رو با خاطرات صالحی درک نمیکنی
رهبر همانطور که از اسمش برمی آید رهبر است و راه را نشان می دهد این جامعه و مسئولان هستند که در حد قابلیت و فهم خود می توانند از این مزیت بهره ببرند. قرآن کریم هم که کلام خداست و خدا هم در واقع همه چیز در ید قدرت اوست اینطور نیست که بی حکمت و سبب مشیتش را ساری و جاری سازد. و سنت های جامعه ممر و بستر جریان اراده الهیستو قرآن می فرماید انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi