شناسه خبر : 59188
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش شهدای فلسطینی به ۶۰ نفر

منابع فلسطینی از شهادت یک کودک و یک جوان بر اثر جراحت های ناشی از تیراندازی روز گذشته نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی ها در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی خبر دادند که با احتساب آنها شمار شهدای فلسطینی به ۶۰ نفر رسید.
به گزارش رجانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک کودک فلسطینی بر اثر استنشاق گازهای سمی شلیک شده از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی شهید شد.
 
اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: لیلی انور الغندور کودک هشت ماهه فلسطینی بر اثر استنشاق گازهای سمی در شرق شهر غزه به شهادت رسید تا شمار شهدای فلسطینی به 59 برسد.
 
یوسف ابو الریش قائم مقام وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی در غزه اعلام کرد که 2771 شهروند فلسطینی در جریان راهپیمایی بازگشت زخمی شده‌اند که وضع 76 نفر آنها وخیم و 54 نفر آنها بسیار وخیم است.
 
وی افزود: 1359 نفر از مجموع زخمیها به ضرب گلوله جنگی جراحت برداشته‌اند.
 
در همین حال، منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی به نام عمر ابو فوق بر اثر جراحت های وارده به وی در شرق نوار غزه خبر دادند.
 
این درحالی است که امروز سراسر کرانه باختری و نوار غزه در اعتصاب و عزای عمومی به سرمی برند.
 
این اعتصاب شامل حال نهادهای رسمی، غیررسمی، مدارس و دانشگاهها شده است و فروشگاهها و بانک ها نیز درهای خود را بسته اند.
 
قرار است دهها شهید فلسطینی عصر امروز با حضور گسترده اهالی نوار غزه تشییع شوند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi