شناسه خبر : 59206
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان اکران‌های مردمی «به وقت شام»

با حضور حاتمی‌کیا در ایستگاه پایانی رقم خورد

ابراهیم حاتمی‌کیا که با حضور در شهر قم در کنار مردم به تماشای فیلم سینمایی «به وقت شام» نشسته بود، گفت: فیلم دیدن در کنار مردم را شاید برای اولین بار با فیلم «به وقت شام» تجربه کردم

کارگردان به وقت شام عنوان کرد: در این دو ماه من از مردم عزیز انرژی زیادی گرفتم و حتی در برخی مواقع دست و پایم می‌لرزید و این وظیفه من را به عنوان یک فیلمساز سنگین‌تر می‌کند و من نگران آن بودم که چگونه بتوانم پاسخگوی محبت مردم باشم.

حاتمی‌کیا در ادامه گفت: خوشحالم که می‌بینم پای روحانیون نیز به سینماها باز شده است. یادم است که در زمان جنگ فیلمی ساخته شد با عنوان «پرواز در شب» به کارگردانی مرحوم ملاقلی پور که در آن زمان شاهد حضور روحانیون در سینماها بودیم و آن زمان آرزو کردم که این فضا برای فیلم‌های خودم به وجود بیاید و الان می‌بینم که نه تنها در شهر قم که شهر مذهبی است، بلکه در تمام شهرهای ایران روحانیون در کنار مردم به تماشای فیلم می‌نشینند. بنده در یکی از سفرها گفتم که خوشحالم که متدینین به سینماها آمدند، برخی رسانه‌ها از این جمله سوء برداشت کردند در حالی که منظور حرف من کاملاً مشخص بود.

کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت: واکنش‌هایی که از سوی مردم از طیف‌های مختلف و مخصوصاً خانواده شهدا در این دو ماه دیدم من را مصمم‌تر به ادامه این راه کرد، من اجازه می‌خواهم از مردم شهر قم که از شهدای زینبیون بگویم؛ کسانی که زبانم قاصر می‌شد زمانی که در اطراف حلب با آنها روبه‌رو می‌شدم و خجالت می‌کشیدم که می‌دیدم برای حضور در منطقه چه سختی هایی می‌کشند و خدا این فرصت را به من بدهد که باز هم از این بچه‌ها حرف بزنم و از شما می‌خواهم که از حضرت معصومه(س) عاقبت بخیری برای من بخواهید تا بتوانم باز هم از شهدا حرف بزنم.

در ادامه این مراسم مادر شهید زین‌الدین روی سن آمد و ضمن تقدیر از مجاهدت‌های ابراهیم حاتمی‌کیا فیلم سینمایی «به وقت شام» را اثری فاخر در شأن شهدا نامید و گفت: من بعد از فیلم «ده فرمان» که به سینما برای دیدن فیلم رفتم، نزدیک به 50 سال است که دیگر هیچ فیلمی را در سالن سینما ندیدم با وجود اینکه برای خیلی از آثار دعوتم کردند، ولی زمانی که فیلم «به وقت شام» دعوت شدم با پای جان به سینما آمدم.

منبع خبر : جوان آنلاین

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi