شناسه خبر : 59222
شنبه 29 ارديبهشت 1397 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره سنوات ارفاقی، استخدام و تعیین درصد

س - جانباز 30درصد هستم. از سنوات ارفاقی میخوام استفاده کنم. اداره زیربارنمیره وهمکاری نمیکنه. درعین حالی که یک سالی هم بیشتر به بازنشستگیم نمونده. لطفا راهنمایی کنید.

ج- ابتدا از طریق بنیاد به عنوان نهاد حامی شما به دستگاه تذکر داده شود که این حق قانونی ایثارگر است و با هماهنگی ایثارگران و مسئولین رده بالاتر دستگاه پیگیری کنید. در صورت عدم نتیجه به عنوان متخلف از اجرای قانون از مدیر متخلف و مانع اجرای قانون به هیات تخلفات اداری و دستگاه قضایی شکایت کنید.

***

س -  از سال 90 دخترم در اداره کل راه وشهرسازی تمام مراحل را طی کرد برای استخدامی تااین که در سال 94 پست سازمانی رسمی ایشان آمد ولی هنوز هیچ خبری نیست و بهانه های من درآوردی که ما سهمیه نداریم. اگر نداشتید پس پست سازمانی چیست؟ نیروهای زیادی تحت عنوان حجمی وقراردادی و غیره آمده اندکه بعد کم کم رسمی می شوند. پس حق من جانبازشیمیایی واعصاب روان چی می شود؟ خواهشا" راهنمایی بفرمایید. بیرجند

ج- از طریق بنیاد استان و با هماهنگی اداره کل اشتغال مرکز مورد خود را پیگیری کنید و در صورت عدم نتیجه از طریق کمیسیون ماده 16 شکایت و دستگاه را به اجرای قانون موظف کنید.

***

س - جانبازانی که به دلیل داشتن فوق لیسانس تا 35 سال خدمت نمودند، آیا با آخرین حکم حقوقی بازنشسته می شوند یا میانگبن دو سال اخر مبنای محاسبه است؟

ج- اگر از قانون نحوه بازنشستگی جانبازان استفاده نکنید با میانگین دو سال بازنشسته خواهید شد.

***

س - پس از 35 سال برای اولین بار نوار عصب و ام ار ای ارائه نمودم که در آن آسیب های جدی قید شده. پزشک کمیسیون با رایزنی با کارمند بنیاد هیچکدام از موارد آسیب محرز را در افزایش درصد قبلی یعتی 21 درصد لحاظ نکرد!! می گویند درصد 25 برای بنیاد بار مالی دارد. کمیسیون ماده 16 بازرسی حراست رفتم. میگن به ما ربط نداره. به کمیسیون تهران رفتم. میگن تو استان کمیسیون تشکیل شده. برو استان!! به کجا باید شکایت کرد؟ جناب آقای شهیدی هم که در دژ نشسته و دستیابی به وی محال و ناممکن.

ج- قانون گذار تعیین درصد جانبازی را از اختیارات کمیسیون پزشکی بنیاد قرار داده است و در مواردی که درصد قابلیت اندازه گیری ظاهری را نداشته باشد مانند موج انفجار و ... تصمیم کمیسیون قطعی است و سایر نهادها حق اعمال نظر ندارند. مگر کمیسیون پزشکی بنیاد که حق تجدید نظر را دارد و چاره ای نیست که از همین طریق اقدام کنید و تقاضای تجدید نظر کنید. اما حرف شما صحیح باشد و پزشکانی که وجدان خود را زیر پا می گذارند و با اعمال مدیریت و در جهت کنترل بار مالی در تعیین درصد حق، عدالت و آیین نامه را رعایت نمی کنند، باید در وجدان پزشکی آنان تردید کرد. امیدواریم اینگونه نباشد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام آقای سردبیربعدازکلی دردودل خواهشی دارم راهنمائیم کنیدبابلایی که درکمیسیون ناجابه سرمن آورده اند به کجامراجعه کنم برای احقاق حقم واقعاشورای پزشکی ناجابزرگترین ناجوانمردی رادرحق من انجام داده حقیقتا اوضاع مالی خوبی هم ندارم بروم تهران به همان شورای پزشکی ناجا وبناباشد مثل قبل توجهی نکنند ودست خالی برگردم ازخداوند منان برای دست اندرکاران فاش نیوزسلامتی وبهروزی خواستارم من الله توفیق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi