شناسه خبر : 59225
شنبه 29 ارديبهشت 1397 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خروش مردم روزه دار ایران علیه جنایات رژیم صهیونیستی

روزه‌داران کشورمان پس از اقامه نما‌زجمعه در محکومیت انتقال سفارتخانه اسرائیل به بیت المقدس و کشتار مردم غزه در سراسر کشور تظاهرات کردند.
به گزارش خبرنگاران کیهان و خبرگزاری‌ها از شهرهای مختلف میهن اسلامی مردم روزه‌دار ولایت‌مدار در نخستین جمعه از ماه مبارک رمضان با فریاد مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا اقدام غاصبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. این تظاهرات در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و شهادت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس برگزارشد و مردم مومن ایران اسلامی با مشت‌های گره کرده فریاد اعتراض به این جنایات سر دادند.
در پی کشتار بی‌رحمانه شمار زیادی از مردم مظلوم غزه که خواسته‌ای جزء بازگشت به سرزمین مادری خود نداشتند نظامیان رژیم غاصب صهیونیسم با گلوله پاسخ آنها را دادند وتعدادی زیاد کودک ونوجوان را به شهادت رساندند.
مردم روزه دار کشورمان با شعار «قدس برای مسلمانان» است و مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل، انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم و سردمداران کاخ سفید را شریک جنایات رژیم جعلی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع  فلسطین اعلام کردند.نمازگزاران روزه دار با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، از ملت‌های  مسلمان و آزاده جهان و از  گروه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خواستند برای توقف کشتار فلسطینی‌ها توسط اسرائیل اقدام عملی انجام دهند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi