شناسه خبر : 59232
شنبه 29 ارديبهشت 1397 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی:

ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است

تلاش اخیر رئیس جمهور آمریکا در جهت تثبیت رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، بدون توجه به پیامد‌های خونین و جنایت آمیز آن،اقدامی احمقانه است؛ حال آنکه این سرخوشی و نابخردی طرف آمریکایی فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.

فاش نیوز - به دنبال جنایات اخیر رژیم کودک کش و اشغالگرصهیونیستی و اقدام آمریکای جنایتکار در انتقال پایتخت کشورش به قدس شریف، انجمن جانبازان نخاعی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای (مد ظله العالی) :
« اولاً شما 25 سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ی مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت‌.»

انتقال سفارت امریکا ازتل آویو به قدس با قریب صد شهید و بیش از سه هزار زخمی و در سکوت ننگین و خفت بار دولتهای عربی انجام گرفت وسرکوب و کشتار خونین راهپیمایان تظاهرات "بازگشت" همچنان و با شدت تمام ادامه دارد و برخی با رفتار خیانت آمیز خود همچنان از "منافع مشترک" با رژیم صهیونیستى سخن می گویند!  اما در چنینی شرایطی عزم و اراده پولادین فلسطینى ها براى بازگشت ستودنى است!

بی شک آمریکا در انتقال سفارت به قدس و نقض قطعنامه‌ها در واقع به نوعی اعتبار سازمان ملل و قوانین بین‌المللی را زیر سوال برده و بیش از پیش موجبات رسوایی وسرسپردگی نهادهای حقوق بشری را  فراهم نموده است. آمریکا با اقدام خود نشان داد که دقیقا مانند صهیونیست‌ها در جهت عکس قطعنامه‌های بین‌المللی حرکت می‌کند و برخلاف قطعنامه‌های مختلفی که تنها قدس را به عنوان پایتخت فلسطین به رسمیت شناخته است، اقدام می کند و آنها را نقض می‌کند.!

در این اقدام خائنانه رییس جمهور کشوری که داعیه رهبری دنیا را دارد، تا حد دلالی صهیونیسم بین الملل و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عرب تنزل یافته و لکه ننگ دیگری بر پیشانی شیطان بزرگ نشانده است.

تلاش اخیر رئیس جمهور آمریکا در جهت تثبیت رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، بدون توجه به پیامد‌های خونین و جنایت آمیز آن،اقدامی احمقانه است؛ حال آنکه این سرخوشی و نابخردی طرف آمریکایی فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.


رژیم آمریکا و شخص رییس جمهوراین کشور شریک جرم و جنایتِ کشتار بی رحمانه این روز‌های مردم فلسطین توسط رژیم تروریستی اسرائیل هستند. اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف، از سوی دیگر ساده اندیش‌ترین افراد در فلسطین اشغالی، جهان عرب و جهان اسلام را متوجه این مطلب خواهد ساخت که برای تعیین قضیه فلسطین راهی جز انتفاضه و مقاومت شجاعانه برای مردم آن سرزمین مقدس باقی نخواهد گذاشت و در این مسیر آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عربی، شایسته ذره‌ای اعتماد و اتکاء نبوده و نخواهند بود.


نتیجه این اقدام خام و نسنجیده استکبار جهانی رونق و تقویت گفتمان اصیل مقاومت و همچنین دمیدن یک نفس تازه و خون تازه دررگ‌های حیات انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی و مردمی ملت فلسطین است. امروز مردم فلسطین مصمم‌تر از هر زمان دیگر به میدان وارد شده اند و کوتاهی در امر تعیین سرنوشت قدس شریف به عنوان پایتخت حتمی فلسطین را به هیچ بهانه‌ای جایز نمی‌دانند.

ایران انقلابی ومردم شهید پرور ایران و جامعه ایثارگری، خصوصا جانبازان نخاعی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیتی و اقدام آمریکا، در کنار  جبهه مقاومت ایستاده و تا زوال رژیم منحوس صهیونیستی، دست از حمایت فلسطینیان محروم بر نخواهد داشت، وخود را مصداق این فرموده مقام معظم رهبری می داند که: " گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم ملت عاشق مبارزه ی با صهیونیست هااست  و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است."

*انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi