شناسه خبر : 59239
شنبه 29 ارديبهشت 1397 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حجازی، آخرین جا برای اعصاب و روان ها!

ناشناس- توی مشهد جانبازان اعصاب روان در سه جا ازشون مراقبت میشه:

1- اسایشگاه ها 2- بیمارستان روانپزشکی ابن سینا 3- بیمارستان روانپزشکی حجازی
 
 جانبازان اعصاب و روان را ابتدا میبرن آسایشگاه ها. اگر اونجا تشخیص بدهند که حال جانباز بده و نمی تونن ازشون مراقبت کنند جانباز رو انتقال میدن به ابن سینا و اگر توی ابن سینا تشخیص بدن که حال جانباز خیلی بده و امکان نگهداری و مراقبت ازش توی اونجا نیست، انتقال میدن حجازی و حجازی آخریش هست.

  اونجا دیگه حال مریض ها به شدت بده و اینکه میگن 7000 تا از جانباز های اعصاب و روانمون حالشون بسیار بده اون 7000 تا هستن که در اونجا ازشون نگهداری میکنند بیمارستانی هست که هیچکس رو به بخش های اونجا راه نمیدن و افرادی که یک بار رفتن به اونجا ( غالبا روانشناس هایی که مجاز میشن ) هیچوقت یادشون نمیره که چی دیدن و حتی خیلی هاشون دلشون نمیخواد که یک بار دیگه برن اونجا.

 مریض هایی هم که تشخیص میدن باید برن اونجا مریض هایی هستن که هیچوقت خوب نمیشن و به مرور زمان بدتر و بدتر هم میشن. پدر منو دکتر های ابن سینا گفتن باید بره حجازی حالش خیلی بده و گفتن دیگه پذیرشش نمی کنیم و نمی تونیم ازش مراقبت کنیم و ... شرایط زندگی مون اینجوریه، بعد آقای وزیر بهداشت و علوم و ... نمک می پاشن به زخممون!

  نمی دونم شاید اگر  پدرشون به قصد کشتن شون بار ها بهشون حمله میکرد، اگر بدن شون پر جای بخیه بود و وقتی نمک میخوری آن زخم ها بسوزن، اگر چاقو یکم بیشتر میرفت تو بدنتون که به عصب می رسید و دیگه نتونید انگشت دستتون و دستتون رو حرکت بدین و دکتر بهتون بگه شانس آوردی، اگر بچه ی 8 سالتون همیشه از شما بترسه اگر باباتون رو لازم باشه شوک الکتریکی بدین تا بعد دستاشو ببندین به تخت وقتی حالش بد میشه، اگه داروهای بدی که توی کشور هست فرقی به حال باباتون نمیکنه و فقط مواد مخدرن و باعث میشه مریض بخوابه فقط، اون وقت این کار رو می کردید؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
همین طوره درست میگی جانم . اما واسه بعضی جانبازای موجی منزل بیمارستان حجازیه.
وای به حال خانواده شون که در امان نیستند.
با رشادت و ایثار جانبازان و شهدا به مقام رسیدند عمریست خودمان و خانواده در عذابند و چه خوب فراموش شدیم از سردردهای شدید موج روانی شدم سی سال پیگیر نبودم شیمیایی را اصلا اعتنا نکردند موج هم 5 درصد دادند اگر کمی شرف و انسانیت دارید نفرین بر شما ریاکاران و کاسبان دین
آقای رئیسی آمدی اسایشگاه اعصاب چی قول دادی
لباس ها یکی هست لوازم بهداشتی ظیف مسواک
جناب آقای رئیسی آمدی اسایشگاه جانبازان اعصاب روان قول دادی گرفتار ما را حل کنی تا الان خبری نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi