شناسه خبر : 59240
شنبه 29 ارديبهشت 1397 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران طالب مبارزه با فسادند!

ناشناس- از ابتدای این دولت، روز جانباز و سایر اعیاد مذهبی و مناسبت ها هیچ گونه وجهی پرداخت نمی شود. حتی هزینه های پزشکی هم پرداخت نمی شوند. از تمام قوانین و تسهیلات ایثارگران فقط بخشی از امتیازات باقیمانده که هیچ گونه هزینه ای ندارند. مثال سهمیه کنکور یا سهمیه استخدام که آن هم طوری برنامه ریزی کردند که دانشگاه های دور افتاده که کسی انتخاب نمی کند یا استخدام در نقاط دور افتاده که حتی بومی ها نیز حاضر به اشتغال آنجا نیستند، سهمیه ایثارگران شوند.

 بدتر از ظلم به ایثارگران، رشد فسادها هستند. این ظلم ها نسبت به مردم و ایثارگرانی وارد شده که عامل اصلی قدرت و قوام نظام اسلامی هستند اما مسئولان در توهم قدرت نمایی خیال کردند مملکت با تدبیر آنها قدرتمند است.

 با کمال تاسف شاهد رشد گسترده فسادهای اداری هستیم که با حمایت قانون مشغول فساد شدند. یعنی وضعیت طوری پیشرفته که مفسدان و فسادهای گسترده از قدرت قانونی برخوردار شدند که از خون هزاران شهید و جانباز قدرتش را گرفته است.

 خیلی عجیب است انگار شیطان کاری کرده که مفسدان بر صندلی های پست های کلیدی در پناه و حمایت قانونی نظام اسلامی با خیال راحت هر گونه فسادی را مرتکب می شوند. به این ترتیب قوه قضاییه چطور میتواند با تضاد بوجود آمده با مفسدی که پشت میز قانونی و دارای قدرت و حمایت قانون است برخورد کند درحالیکه نظم و آرامش در کشور حاکم باشد و مفسدان به سزای اعمالشان برسند!!!!!

 لطفا" به قوه قضاییه بگویید ایثارگران جزو جناح های سیاسی و هم پیمان با ضد انقلاب نیستند بلکه هرچه در خصوص فساد اداری گفتیم به طور عینی و مشاهده حضوری شاهد بودیم. بنابراین هشدارهای ایثارگران مبنی بر رشد گسترده فساد را با عده ای که می خواهند دستگاه قضایی را تضعیف کنند به یک چشم نگاه نکنند زیرا فساد بطور اخص بین مدیران بسیار گسترده شده به نحوی که به صغیر و کبیر رحم نمی کنند. لذا همانطور که بیت المال را غارت می کنند جیب مردم را نیز با حمایت مردم و قوانین قدرتمند نظام چپاول می کنند تا با اعتراضات مردمی همراه شوند و به اساس نظام اسلامی ضربات مضاعف وارد کنند.

 امیدواریم هرچه سریع تر چاره ای برای مخاطرات رو به رشدی که قبلا" با قوام و قدرت نظام خنثی شدند قبل از رسیدن به نقطه بدون بازگشت اندیشیده شود تا اینگونه تضادهای ویرانگر با حمایت های مردمی و قوام قدرت قانونی مانع از مقابله قدرت نظام با نظام قدرت گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi