شناسه خبر : 59246
شنبه 29 ارديبهشت 1397 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چوب ندانم کاری گداهای غرب!

در اذهان عمومی رهبری را مخالف سر سخت مذاکره با امریکا نشان می دادند! اما هیچوقت نگفتند که رهبری چرا مخالف گفتگو و مذاکره با امریکا میباشد؟

ناشناس- چندین سال قبل از برجام حضرات به اصلاح اصلاح طلب می گفتند سعید جلیلی الفبای گفتگو را بلد نیست و نمی تواند قدمی از پیش بردارد. در روزنامه های زنجیره ای جریان اصلاح طلبی به صورت مداوم می گفتند رهبری مخالف هرگونه گفتگو و تعامل با امریکا می باشد. دیگر فصل مبارزه و مقاومت تمام شده است. امروز فصل جدیدی در دنیا رقم خورده است که سازش و تعامل سراغازی برای آینده میباشد. چرا رهبری بر مواضع ضد استکباری و اصول گرایی اسلامی اصرار می ورزد؟ چرا نباید به امریکا اعتماد کنیم؟

 اگر مستقیما با امریکا مذاکره کنیم دیگر نیازی به مذاکره با اروپا نیست. اروپا خودش به تنهایی وجدای از امریکا استقلال ندارد. وقتی می شود با امریکا مذاکره کرد، چرا رهبری مانع می باشد؟ و در اذهان عمومی رهبری را مخالف سر سخت مذاکره با امریکا نشان می دادند اما هیچوقت نگفتند که رهبری چرا مخالف گفتگو و مذاکره با امریکا میباشد؟

 

 بعد از امضا برجام از برجام افسانه ها ساختند و تیتر زدند دیوار بی اعتمادی فرو ریخت. امریکا حق مردم ایران را به رسمیت شناخت. جلیلی مذاکره بلد نبود. سعید جلیلی چندین سال مذاکره بی نتیجه انجام داد.حالا بعد از خیانت امریکایی ها به برجام می گویند مذاکره با امریکا با نظر رهبری بود. امریکا قابل اطمینان نیست!

 همین بهتر که یک مزاحم از برجام کنار رفت و حالا دم از مذاکره با اروپا می زنند و چند سال دیگر باید این مملکت چوب ندانم کاری های این جماعت غرب گدا را باید بخورد در صورتی که رهبری بارها وبارها تذکر دادند که نه امریکا ونه اروپا قابل اعتماد نیستند. اقتصاد مقاومتی و اعتماد به جوانان ایرانی بهترین گزینه موجود میباشد. ما میتوانیم با اتکا به سرمایه گرانبهای جوانان و تجربه از گذشتگان، به صدرصد خودکفایی ظرفیت های داخلی ایرانی برسیم.

 نه امریکا نه اروپا دلسوز ملت ایران نیست.این خود مردم ایران هستند که میتوانند در همه عرصه ها پیشتاز باشند. نباید توقع داشته باشیم که کسی خارج از مرزهای ایران استقلال ما را به رسمیت بشناسد. این خود ما ایرانیها هستیم که با اتحاد میتوانیم استقلال خود را به سلطه گران دیکته کنیم. ما میتوانیم را در جنگ تحمیلی به رخ جهانیان کشیدیم. فرهنگ ایثار و شهادت میتواند استقلال ایرانی را برای همیشه بیمه وتضمین کند. مبارزه و مقاومت ما در مقابل هجمه های بیگانگان دائمی میباشد. هر یک قدم عقب نشینی ایرانیان از حق مسلم ایرانیان صدقدم پیشرفت تهاجمی بیگانگان وتصمیم گیری ایشان برای مردم ایران در بر دارد
عاقبت دلخوش بودن به بیگانگان جز حقارت و سرافکندگی برای ایرانیان رقم نخواهد زد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

بیمه دی .

بیمه جانبازان .

ویزیت قبول نمی کند .

بصیرتهران : خیابان جمالزاده شمالی- بالاتر از بلوار کشاورز- نبش کوچه شیبانی- پلاک
3592166435946

...

کشک با آش یادت نره .

...
فاش نیوز همه صفحه تون شده سیاسی ؟ چرا ?
خودتون می دونید مردم سیاست زده شدند و دیگه گوششون به حرف من و شما نیست
نه برا مردم دین موند نه حوصله گوش دادن به این حرفا ..
جناب ناشناس ...

ما سلطان بلامنازع بایدها هستیم , نه روباه شایدها ...

(امریکا ) شغال مرغ دزده ... رفیقاشم انگورای تاکستان مش رجب رو می دزدند .
سلام ، اگر دوست گرامی از ایثارگران محترم هست باید بداند چرا 8 سال در جبهه جنگیدیم و با چه کسانی لذا امروز هم در حال جنگ هستیم اما جنگی سیاسی که یکطرف جبهه بر پایه فریب مردم و شعارهای دروغ و طرف مقابل مردم مسلمان و شهید پرور و ولایتمدار قرار گرفتند.
رهبر معظم انقلاب هنگام پخش مناظره های انتخاباتی فرمودند: شعارها و وعده های نامزدها را ضبط کنند تا هنگام خلف وعده و ناتوانی از اجرای شعارها و وعده ها دوباره پخش شوند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند. معلوم نیست پس از گذشت سالها از شعارها و وعده های پوچ حالا که شعارها و وعده ها دروغ و فریب از آب درآمدند چرا در نظام جمهوری اسلامی کسانی که با شعارهای دروغ و فریب مردم بر کرسی ریاست نشستند و بطور علنی با آرمانهای نظام اسلامی و هزاران شهید در تضاد هستند برخورد و رسیدگی نمیشود؟ مگر دروغ و فریب مردم یا وطن فروشی و زد و بند با دشمنان اسلام جزو گناهان کبیره و خیانت و مستوجب اشد مجازات نیستند؟
لابد باید صبر کنیم همانطور که تلگرام در انتخابات به شیفتگان غرب و اشراف زده های کاخ نشین و گرین کارتی های تحصیل کرده رای داد همانطور تلگرام برای آینده کشور و نظام اسلامی و معیشت مردم و اهل بهشت و جهنم تصمیم بگیرد!!!
جلیلی مردی بود که توانست با یک کیف ساده چرمی و بدون هیچ تشریفاتی
چندین سال در برابر زیاده طلبی غرب واروپا از تمامی حیثیت کشور پارسی اسلامی دفاع کند وهیچوقت راضی نشد که به طرف های مقابل باج بدهد
دستاورد هایی چند ده ساله ی فضایی ،هسته ای صلح امیز و امنیتی اقتصادی که میتوانست جمهوری اسلامی ایران را برای چند صد سال بیمه کند و حضرات ظرف بیست دقیقه همه را نابود کردنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi