29 مرداد 1397/ ۰۸ ذو الحجة ۱۴۳۹
شناسه خبر : 59249
1397,یکشنبه 30 ارديبهشت10:09
اشتراک گذاری در:
عکس روز

تصور زندگی با ۲۰۰ تومن!


جانباز شیمیایی- جانباز20% شیمیایی هستم، ماهی 600تومان کمک معیشت میگیرم200 تومان آن را کرایه میدم (البته بماند که گیر یه صاحب خانه مرد افتادم و چند ساله کرایه را زیاد نکرده) ،200 تومان دیگر را بابت وام که روی گرفتاری آوردم میدم وبا 200تومان دیگر زندگی میکنم. بیکارم و کار ندارم و چون سنم بالاست (47 سال) کارهای نیمه وقت هم گیرم نمیاد.

  ساکن کرج بودم. به دلیل کمبود پول پیش و کرایه های بالا به شهر مادری مهاجرت کردم. مشکل کرایه تا حدی خوب شد ولی متاسفانه نبود کار برایم مشکل شد. الان نه راه رفت دارم نه راه برگشت. چندساله قراره به گفته سردار شریفی کمک معیشت حقوق بشه اما خبری نیست.

 متاسفانه مجبور شدم برای خرج بخور و نمیر مقداری قرض دستی بگیرم. الان طلب کاران پولشان رامی خواهند. نمیدانم چکارکنم! به خدا کم آوردم.


کد خبرنگار : 20


جانباز     شیمیایی     بیکاری     فاش نیوز                            
Reply
no
1
yes
1
ناشناس
1397/02/30 - 12:07
با سلام برادر گرامی شما باید به بنیاد مراجعه کنید و درخواست شرکت در کمیسیون ازکارافتادگی بدهید تا طبق قانون حقوق برایتان برقرار شود .
جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان طبق قانون باید حقوق معادل جانباز 25% بگیرند .

Reply
no
0
yes
2
1397/02/30 - 12:14
از آقای محسن رضایی می خواهیم برای گفتن حق جانبازان یقه دولتی ها را بگیرد و رها نکند قوانین را برای گذاشتن در موزه تصویب می کنندیا برای اجرا؟؟؟؟؟؟؟


Reply
no
0
yes
2
ناشناس
1397/02/30 - 12:18
براساس دستورالعمل بنیاد به شماره 400/3/1035مورخ87/4/29همه جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان 20% بنیاد ، مشمول بیماری صعب العلاج شناخته شده و شامل حقوق هستند .

no
0
yes
1
جانباز شیمیایی 20%
1397/02/31 - 14:20
سلام .ممنون از راهنمایی شما
ایا این دستور بنیاد (براساس دستورالعمل بنیاد به شماره 400/3/1035 مورخ87/4/29همه جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان 20% کارافتاده میشوند) بند وتبصره ندارد مثلا باید حتما 20 % صرف شیمیایی باشد، چون بنده 17%صرف شیمیایی و4% اکتیو شیمیایی جمعآ 21% شیمیایی.( سوال کردم از اکتیو شیمیایی کفتند: مقدار پیش بینی آلودگی بقیه اعضا بدن را اکتیو میگویند) حالا من میتوانم برای درخواست از کار افتادگی به بنیاد مراجعه کنم. ممنون از لطف شما.


no
0
yes
0
ناشناس
1397/03/10 - 17:49
بله و با توجه به سایر شرایط بنیاد می توانند برایتان از کار افتادگی بزند .
همکار بنده با 15 درصد اعصاب و روان الان حالت اشتغال است .






نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.