01 مهر 1397/ ۱۳ محرم ۱۴۴۰
شناسه خبر : 59327
1397,چهارشنبه 02 خرداد14:58
اشتراک گذاری در:
عکس روز

فراکسیون ایثارگران مانع از تعرض به قوانین ایثارگری شد


نمایندگان ایثارگر مجلس با ایجاد محدودیت برای ایثارگران در قانون استخدام و ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفت و آن را به کمیسیون اعاده کردند.

فراکسیون ایثارگران مانع از تعرض به قوانین ایثارگری شد

فاش نیوز - نمایندگان ایثارگر مجلس با ایجاد محدودیت برای ایثارگران در قانون استخدام و ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفت و آن را به کمیسیون اعاده کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین مصوب برنامه ششم توسعه کشور در خصوص ایثارگران متذکر شد:

امروز چهارشنبه 2 خرداد در هنگام طرح ماده 71 قانون استخدام و ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که کلیات آن رای آورد، بحث جانبازان و ایثارگران و فرزندان شاهد نیز مطرح شد.

وی گفت: از آنجایی که این بخش که مطرح شد، چه در ارتباط با قوای مسلح و وزارت اطلاعات، به ویژه ایثارگران، این طرح مخالف با قوانین بالادستی این دو نهاد بود. یعنی در ارتباط با  وزارت اطلاعات و وزارت دفاع و ایثارگران که شامل ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه می شود و همچنین ماده 68 قانون خدمات رسانی به ایثارگران مغایرت دارد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لذا در هنگام طرح، با تذکرات نمایندگان ایثارگر مجلس در صحن علنی مواجه شد و در این چارچوب به رییس مجلس هم مراجعاتی صورت گرفت.

حجت الاسلام حسن نوروزی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه مجلس در این چارچوب مقرر کردند که این طرح مجددا به کمیسیون مربوط اعاده شود تا روز یکشنبه هفته آینده نمایندگان ایثارگر نقطه نظرات خود را اعلام و طرح مجددا به صحن علنی آورده شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نظر ما بر این منوال است که ایثارگران و قوای مسلح قانون خاص خود را دارند و نباید به قوانین مرتبط با آنها تعرضی شود.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال محدودیت های مطرح شده در این طرح برای ایثارگران متذکر شد: متاسفانه در این طرح قرار بود برای خانواده بزرگ ایثارگر محدودسازی شود اما نمایندگان ایثارگر در صحن علنی مجلس مانع از آن شدند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در رابطه با قانون استخدامی کارگزاران وزارت کشاورزی که در صحن علنی مجلس مطرح شده بود تاکید کرد: در این قانون نیز ذکر شده است که سهمیه 25 درصدی به ایثارگران اختصاص داده شود.


کد خبرنگار : 17


قانون استخدام     ایثارگران     نوروزی     فاش نیوز                            
Reply
no
15
yes
4
حسین
1397/03/03 - 21:02
سلام ودورود برنماینده انقلابی وازاده وجانباز مجلس امید ایثارگران اول به خدا وبعد هم به شماست

no
0
yes
6
احسان
1397/03/05 - 21:02
هیچ کار برای دفاع نکردی.شما فقط خودتو مطرح میکنید والا هیچ قدمی بر نداشتی.سهمیه ایثارگران روز روشن عملا بی اثر کردن معلوم نبود کجا بودی.


Reply
no
2
yes
22
1397/03/03 - 22:43
اقای نوروزی شما خودتون جزء تعارضض کنندگان هستید به سهمیه کنکور شما نیستی که تعارض کردی ؟

no
1
yes
21
,احمد
1397/03/04 - 20:09
بازم وعده های آقای وعده مجلس.نوروزی جان نمی خواهی تموم کنی! سهمیه را که نابود کردید.در کاستی های بیمه که ساکت بودید میشه دقیقا بگید چه کردید الا شو و کارای تبلیغاتی؟ فراکسیون ایثارگران مجلس هیچ کار مثبتی برای ما انجام نداده جز اینکه یک ماه به کنکور حدنصاب نمره قبولی سهمیه ایثارگران را بالا برد تا وزیر علوم راضی کنه.انشاالله رای دور بعد را هم از وزیر علوم بگیرید.


Reply
no
2
yes
22
جعفر اسلامی
1397/03/04 - 01:07
ای کاش در زمینه سهمیه ایثارگران ایستادگی می کردید.با ظلمی که کمیسیون در زمینه سهمیه ایثارگران انجام داد دیگر چیزی به چشم کسی نمیاد.این همه خانواده را نا امید کردید.اونم یک ماه به کنکور. واقعا سکوت کمیسیون و همراهی با وزارتین علوم و بهداشت عجیبه و حرف حدیثهای زیادی ایجاد کرد.

no
1
yes
21
عباس
1397/03/04 - 14:35
آقای نوروزی کمتر ما را ....فرض کن.شما خودتون عامل افزایش حدنصاب نمره ایثارگران در کنکور شدید حالا نمایش می‌دارید که حامی ایثارگران هستید.از فراکسیونی که شما رییسش هستید نه تنها آبی گرم نمیشه بلکه جز ضرر و زیان برای ایثارگران چیزی به بار نیومد.اگر کار بلد نیستید خواهشن حرف نزنید.کی شده کمیسیون آموزش یا بهداشت علیه جامعه هدفش رای بده ؟ بنده خدا ایثارگران که اینجا هم شانس نیاوردن و شما نصیبشون شدید. حداقل با تیترهای دروغین نمک به زخم ما نزنید.کجای دنیا سه هفته به کنکور قانون عوض میکنند اونم بر علیه قشر زجر کشیده ایثارگر.


no
1
yes
23
یاسین
1397/03/04 - 14:36
آقای نوروزی کمتر شعار بده تو قضیه سهمیه شناختیمت.شما صادق نیستید


Reply
no
0
yes
20
مجید
1397/03/04 - 01:11
ما به کمیسیون اعتراض داریم که چرا در زمینه سهمه ایثارگران سکوت کرد.بدترین کمیسیون ایثارگران بعد انقلاب کمیسیون فعلی است.

Reply
no
0
yes
27
محمد
1397/03/04 - 08:36
فراکسیون ایثارگران اگر توانایی داشت که قانون کسر خدمت ایثارگران رو که قانون شده بود اعمال میکرد

Reply
no
0
yes
9
مرتضی خاکپور
1397/03/04 - 16:20
...
مشترک گرامي، بسته ي رزرو شما با موفقيت حذف گرديد.

خودم اینترت همراه اولم را قطع کردم زیرا گران است و

مردم از بس که پول دادم .

...

و من تنها کسی بودم که از ریاست و کارمندان بنیاد

حمایت و تعریف میکردم .

تا جایی که در این سایت به من اعتراض میکردند .

بر خلاف دیگر ایثارگران مطلب می نویسم .

و دیگران می گویند که کارمندان بنیاد کار نمی کنند .

و اذیت و توهین می کنند .

ولی من بر خلاف می نوشتم تا جایی که :

بنیاد ۲ سال اخیر بهترین اداره کشور شد .

باور کنید بمن جایزه خدمت هم ندادند .

فقط می خواهم ببینم :

حالا که من از فردا اینترنت ندارم .

و احتمالاً تا سهم ارث مرا ندهند به پول و پله ای هم نمی رسم .

آیا کسی هست که از بنیاد دفاع کند .

آیا نفر دومی پیدا میشود برای بنیاد اداره نمونه جایزه بگیرد .

چند سال بعد که دوباره صاحب اینترنت شدم .

به سایت میام تا ببینم .

ولی چشم امید به حقوق رزمندگان جانبازان بالاخص ۵%

جبهه و جنگ ندارم .

با این مدیران :

غیر ممکن است .

مهاجرت را عشقشان است .

دنیا را بخرید و کیفش را ببرید .

ما هم...

Reply
no
2
yes
9
جانباز زیر 25 درصد
1397/03/04 - 22:26
چرا قانون ماده 51 به جانبازان زیر 25 درصد کارکنان رسمی آموزش و پرورش شامل نمیشود ؟ شاهد و بالای 25 استفاده میکنند .

Reply
no
0
yes
14
رزمنده دفاع مقدس
1397/03/05 - 08:46
با سلام . خواهشن اول ایثارگر را مشخص کنید بعد جناب آقای نوروزی در این سی سال نه تنها شما بلکه نمایندگان قبلی هم نتوانستند برای ایثارگران رزمنده کاری انجام دهند ما همه موقع اعزام به جبهه ایثارگر بودیم رزمنده بودیم حالا یکی شهید شده یکی جانباز شده یکی اسیر شده یکی هم مثل من هیچیزم نشد 26 ماه ماندیم در جبهه جای این عزیزان را پر کردیم الان هم پا به سن گذاشتم اثرات ان را احساس میکنم برای هیچی بر سر خوانواده ام داد می زنم ناراحتی ایجاد می کنم لا اقل فرزندان شهدای عزیز از امتیازات 50 درصد از جانبازی و امتیازات دیگر همانطور فرزندان آزادگان وجانبازان بلای 25 درصد استفاده میکنند لا اقل برای ما رزمندگان هم به اندازه همین فرزندان شهدای عزیز ارزش قائل بودید فکر میکنم بعداز مر گم خانواده ام از دست من راحت شوند شما ومسئولین هم جبهه را با پتروشیمی اشتباه گرفتین در پتروشیمی از یک مواد چند تا مواد تولید می کنند شما هم از رزمنده چند تا ایثارگر درست کردید ایثارگر شهید ایثارگر جانباز ایثارگر آزاده ایثارگر رزمنده ایثارگر زیر 25 % تا هیچی درصد ایثارگر25 % ایثارگر 27% ایثارگر 30% ایثارگر 40% ایثارگر 50% ایثارگر الا ماشالله 80 ،90 آزاده ازچند ما اسارت تا چند سال از رزمنده چندماه تا چندماه خدا وکیلی اصلا خودتونهم سر در می آورید چی کار کردین جناب آقای نوروزی می دانید چرا بعد این همه سال مسئله ایثارگران حل نمی شه خودتونهم توی این قانونهای تودرتو که تصویب کردین گم شدین معلوم نیست چی به چیه هر کس یه جور تفسیر می کنه به هر صورت زحمات شما در پیش خداوند متعال بی ارج نخواهد ماند

Reply
no
0
yes
13
رزمنده
1397/03/05 - 09:35
دستشون تویه کاسه بود بیچاره ها ازدرس دست بکشند وبروندسرباز وکسری شودکشک .

Reply
no
0
yes
13
رزمنده
1397/03/05 - 09:41
بدعهدیهادرموردکسری ازاذهان پاک نخواهدشداین آخرین فرصت برای دلجویی وقدردانی ازدلاوریهای رزمندگان محروم ازخدمات بود که با کج سلیقگی عده ای لجباز داردازبین میرود

Reply
no
0
yes
11
رزمنده
1397/03/05 - 12:17
تا امروز یک مصوبه ایثارگران عملی نشده

Reply
no
0
yes
12
سرباز
1397/03/05 - 12:18
چرا پیگیر قوانین کسر خدمت نستین ؟
ستاد کل داره حق فرزندان ایثارگر پایمال میکنه و شما سکوت کردین!!!!

Reply
no
0
yes
14
رزمنده دفاع مقدس
1397/03/05 - 13:07
بابا
ز کوی مجلس می آید
غبار سرد نوروزی


بابا همون قانون کسر خدمتتون با اونهمه دنگ و فنگ هنوز لنگ در هواست...
اما تصویب حقوق چند ده میلیونی و تحویل خودرو و مزایای فراوان برای خودتون یعنی رئیس مجلسیون و نمایندگان بلافاصله تصویب شد..
دمتون گرم.




Reply
no
0
yes
8
خانواده شهید علی اکبر عابدی
1397/03/05 - 13:10

بنام خدا


no
0
yes
12
1397/03/05 - 15:10
سلام قانون برنامه ششم درمورد ایثارگران بندج ماده ۸۷ جوهر خشک نشده اقای عارف سرایت امید قصد دارند ایثارگران رااز حوزه دولت بیرون کنند متاسفم مجلسی که خودرا انقلابی میداند فکر نکردیم روزی سر نوشت جانبازان اینجوری توسط نمایندگان مجلس رقم بخورد


Reply
no
0
yes
2
حسین
1397/03/05 - 17:53
چرا خرید خدمت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران را دو سال آنها را حیران و سرگردان گذاشتید اجرا نمی شود .کاش توی این مجلس که قانوناش یک کاغذ پاره ای بیش نیست کمسيون ایثارگران نداشت که فقط وعده توخالی برای مردم بیچاره .

Reply
no
0
yes
4
ایثار گر
1397/03/06 - 11:41
آقای نوروزی چه قانونی تصویب واجرا شده که شما وفراکسیون مانع تعرض به این قوانین شده اید ؟ شما دو مصوبه برای ایثارگران داشتید که به تایید شورای محترم نگهبان رسید وبه قانون تبدیل شد ، یکی اعطای یک مقطع تحصیلی ودیگری اعطای 5درصد جانبازی به ایثارگران فافد پرونده بالینی ،1/5 ساله دولت وبنیاد شهید ما را مسخره می کنه واجرا نمی کنند ما در آستانه بازنشستگی هستیم اگر اجرا نشه فایده ای به حال ما نداره

Reply
no
0
yes
0
حسن یزدانی صاحبی
1397/03/07 - 00:55
بنده 15درصدجانبازی و12ماه بسیجی دارم این دو ادقام شوندمیشود27ایاحقوق 27درصدجانبازی بهم دهندبه بودجه مملکت اسیبی میرسدامثال ماهابرای این نظام مقدس زحمتهاکشیدیم خون دلهاخورده ایم وفاقدشغل هم هستم فقط بخاطر15درصدجانبازی 1035000تومان دریافت میکنم دست مارابگیریدچون ماروزی جلوی دشمن تابن مسلح ایستادیم ایامارافراموش کردین گناه داریم بااین حقوق ده روززنده ایم 20روز مرده خجل اشفته عبوس وپیش زن وبچه شرمنده خیلی توسینه دارم بذاربماند

Reply
no
0
yes
0
حسن یزدانی صاحبی
1397/03/07 - 01:16
سلام جناب نوروزی بابت کسرخدمت جانبازی وبسیجی باهم جمع میشودمثلان 30ماه تافرزندجانبازازسربازی معاف میشود اماموقع حقوق میشوداین دوراباهم جمع نمیکنندالان بنده15درصدجانبازی و12ماه بسیجی دارم حق بنده اینجاداره ضایع میشه دست مارابگیریدپیرشدیم نای کارکردن نداریم افرادی مثل شماتومجلس باشن حق ماضایع شوددشمن ازدست ماامان نداشت ولی الان بایدازشمامجلسی ها خواهش وتمناکنیم جوانی رابه پای انقلاب گذاشتیم دست مارابگیریدبلندمان کنیدچون این انقلاب راماجوانان انروزازچنگ دشمن قددار درآوردیم نیم نگاهی بماکنیدمافرزنداین انقلابیم





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.