شناسه خبر : 59327
چهارشنبه 02 خرداد 1397 , 14:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراکسیون ایثارگران مانع از تعرض به قوانین ایثارگری شد

نمایندگان ایثارگر مجلس با ایجاد محدودیت برای ایثارگران در قانون استخدام و ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفت و آن را به کمیسیون اعاده کردند.

فاش نیوز - نمایندگان ایثارگر مجلس با ایجاد محدودیت برای ایثارگران در قانون استخدام و ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفت و آن را به کمیسیون اعاده کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین مصوب برنامه ششم توسعه کشور در خصوص ایثارگران متذکر شد:

امروز چهارشنبه 2 خرداد در هنگام طرح ماده 71 قانون استخدام و ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که کلیات آن رای آورد، بحث جانبازان و ایثارگران و فرزندان شاهد نیز مطرح شد.

وی گفت: از آنجایی که این بخش که مطرح شد، چه در ارتباط با قوای مسلح و وزارت اطلاعات، به ویژه ایثارگران، این طرح مخالف با قوانین بالادستی این دو نهاد بود. یعنی در ارتباط با  وزارت اطلاعات و وزارت دفاع و ایثارگران که شامل ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه می شود و همچنین ماده 68 قانون خدمات رسانی به ایثارگران مغایرت دارد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لذا در هنگام طرح، با تذکرات نمایندگان ایثارگر مجلس در صحن علنی مواجه شد و در این چارچوب به رییس مجلس هم مراجعاتی صورت گرفت.

حجت الاسلام حسن نوروزی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه مجلس در این چارچوب مقرر کردند که این طرح مجددا به کمیسیون مربوط اعاده شود تا روز یکشنبه هفته آینده نمایندگان ایثارگر نقطه نظرات خود را اعلام و طرح مجددا به صحن علنی آورده شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نظر ما بر این منوال است که ایثارگران و قوای مسلح قانون خاص خود را دارند و نباید به قوانین مرتبط با آنها تعرضی شود.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال محدودیت های مطرح شده در این طرح برای ایثارگران متذکر شد: متاسفانه در این طرح قرار بود برای خانواده بزرگ ایثارگر محدودسازی شود اما نمایندگان ایثارگر در صحن علنی مجلس مانع از آن شدند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در رابطه با قانون استخدامی کارگزاران وزارت کشاورزی که در صحن علنی مجلس مطرح شده بود تاکید کرد: در این قانون نیز ذکر شده است که سهمیه 25 درصدی به ایثارگران اختصاص داده شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ودورود برنماینده انقلابی وازاده وجانباز مجلس امید ایثارگران اول به خدا وبعد هم به شماست
هیچ کار برای دفاع نکردی.شما فقط خودتو مطرح میکنید والا هیچ قدمی بر نداشتی.سهمیه ایثارگران روز روشن عملا بی اثر کردن معلوم نبود کجا بودی.
اقای نوروزی شما خودتون جزء تعارضض کنندگان هستید به سهمیه کنکور شما نیستی که تعارض کردی ؟
بازم وعده های آقای وعده مجلس.نوروزی جان نمی خواهی تموم کنی! سهمیه را که نابود کردید.در کاستی های بیمه که ساکت بودید میشه دقیقا بگید چه کردید الا شو و کارای تبلیغاتی؟ فراکسیون ایثارگران مجلس هیچ کار مثبتی برای ما انجام نداده جز اینکه یک ماه به کنکور حدنصاب نمره قبولی سهمیه ایثارگران را بالا برد تا وزیر علوم راضی کنه.انشاالله رای دور بعد را هم از وزیر علوم بگیرید.
ای کاش در زمینه سهمیه ایثارگران ایستادگی می کردید.با ظلمی که کمیسیون در زمینه سهمیه ایثارگران انجام داد دیگر چیزی به چشم کسی نمیاد.این همه خانواده را نا امید کردید.اونم یک ماه به کنکور. واقعا سکوت کمیسیون و همراهی با وزارتین علوم و بهداشت عجیبه و حرف حدیثهای زیادی ایجاد کرد.
آقای نوروزی کمتر ما را ....فرض کن.شما خودتون عامل افزایش حدنصاب نمره ایثارگران در کنکور شدید حالا نمایش می‌دارید که حامی ایثارگران هستید.از فراکسیونی که شما رییسش هستید نه تنها آبی گرم نمیشه بلکه جز ضرر و زیان برای ایثارگران چیزی به بار نیومد.اگر کار بلد نیستید خواهشن حرف نزنید.کی شده کمیسیون آموزش یا بهداشت علیه جامعه هدفش رای بده ؟ بنده خدا ایثارگران که اینجا هم شانس نیاوردن و شما نصیبشون شدید. حداقل با تیترهای دروغین نمک به زخم ما نزنید.کجای دنیا سه هفته به کنکور قانون عوض میکنند اونم بر علیه قشر زجر کشیده ایثارگر.
آقای نوروزی کمتر شعار بده تو قضیه سهمیه شناختیمت.شما صادق نیستید
ما به کمیسیون اعتراض داریم که چرا در زمینه سهمه ایثارگران سکوت کرد.بدترین کمیسیون ایثارگران بعد انقلاب کمیسیون فعلی است.
فراکسیون ایثارگران اگر توانایی داشت که قانون کسر خدمت ایثارگران رو که قانون شده بود اعمال میکرد
...
مشترک گرامي، بسته ي رزرو شما با موفقيت حذف گرديد.

خودم اینترت همراه اولم را قطع کردم زیرا گران است و

مردم از بس که پول دادم .

...

و من تنها کسی بودم که از ریاست و کارمندان بنیاد

حمایت و تعریف میکردم .

تا جایی که در این سایت به من اعتراض میکردند .

بر خلاف دیگر ایثارگران مطلب می نویسم .

و دیگران می گویند که کارمندان بنیاد کار نمی کنند .

و اذیت و توهین می کنند .

ولی من بر خلاف می نوشتم تا جایی که :

بنیاد ۲ سال اخیر بهترین اداره کشور شد .

باور کنید بمن جایزه خدمت هم ندادند .

فقط می خواهم ببینم :

حالا که من از فردا اینترنت ندارم .

و احتمالاً تا سهم ارث مرا ندهند به پول و پله ای هم نمی رسم .

آیا کسی هست که از بنیاد دفاع کند .

آیا نفر دومی پیدا میشود برای بنیاد اداره نمونه جایزه بگیرد .

چند سال بعد که دوباره صاحب اینترنت شدم .

به سایت میام تا ببینم .

ولی چشم امید به حقوق رزمندگان جانبازان بالاخص ۵%

جبهه و جنگ ندارم .

با این مدیران :

غیر ممکن است .

مهاجرت را عشقشان است .

دنیا را بخرید و کیفش را ببرید .

ما هم...
چرا قانون ماده 51 به جانبازان زیر 25 درصد کارکنان رسمی آموزش و پرورش شامل نمیشود ؟ شاهد و بالای 25 استفاده میکنند .
با سلام . خواهشن اول ایثارگر را مشخص کنید بعد جناب آقای نوروزی در این سی سال نه تنها شما بلکه نمایندگان قبلی هم نتوانستند برای ایثارگران رزمنده کاری انجام دهند ما همه موقع اعزام به جبهه ایثارگر بودیم رزمنده بودیم حالا یکی شهید شده یکی جانباز شده یکی اسیر شده یکی هم مثل من هیچیزم نشد 26 ماه ماندیم در جبهه جای این عزیزان را پر کردیم الان هم پا به سن گذاشتم اثرات ان را احساس میکنم برای هیچی بر سر خوانواده ام داد می زنم ناراحتی ایجاد می کنم لا اقل فرزندان شهدای عزیز از امتیازات 50 درصد از جانبازی و امتیازات دیگر همانطور فرزندان آزادگان وجانبازان بلای 25 درصد استفاده میکنند لا اقل برای ما رزمندگان هم به اندازه همین فرزندان شهدای عزیز ارزش قائل بودید فکر میکنم بعداز مر گم خانواده ام از دست من راحت شوند شما ومسئولین هم جبهه را با پتروشیمی اشتباه گرفتین در پتروشیمی از یک مواد چند تا مواد تولید می کنند شما هم از رزمنده چند تا ایثارگر درست کردید ایثارگر شهید ایثارگر جانباز ایثارگر آزاده ایثارگر رزمنده ایثارگر زیر 25 % تا هیچی درصد ایثارگر25 % ایثارگر 27% ایثارگر 30% ایثارگر 40% ایثارگر 50% ایثارگر الا ماشالله 80 ،90 آزاده ازچند ما اسارت تا چند سال از رزمنده چندماه تا چندماه خدا وکیلی اصلا خودتونهم سر در می آورید چی کار کردین جناب آقای نوروزی می دانید چرا بعد این همه سال مسئله ایثارگران حل نمی شه خودتونهم توی این قانونهای تودرتو که تصویب کردین گم شدین معلوم نیست چی به چیه هر کس یه جور تفسیر می کنه به هر صورت زحمات شما در پیش خداوند متعال بی ارج نخواهد ماند
دستشون تویه کاسه بود بیچاره ها ازدرس دست بکشند وبروندسرباز وکسری شودکشک .
بدعهدیهادرموردکسری ازاذهان پاک نخواهدشداین آخرین فرصت برای دلجویی وقدردانی ازدلاوریهای رزمندگان محروم ازخدمات بود که با کج سلیقگی عده ای لجباز داردازبین میرود
تا امروز یک مصوبه ایثارگران عملی نشده
چرا پیگیر قوانین کسر خدمت نستین ؟
ستاد کل داره حق فرزندان ایثارگر پایمال میکنه و شما سکوت کردین!!!!
بابا
ز کوی مجلس می آید
غبار سرد نوروزی


بابا همون قانون کسر خدمتتون با اونهمه دنگ و فنگ هنوز لنگ در هواست...
اما تصویب حقوق چند ده میلیونی و تحویل خودرو و مزایای فراوان برای خودتون یعنی رئیس مجلسیون و نمایندگان بلافاصله تصویب شد..
دمتون گرم.



بنام خدا
سلام قانون برنامه ششم درمورد ایثارگران بندج ماده ۸۷ جوهر خشک نشده اقای عارف سرایت امید قصد دارند ایثارگران رااز حوزه دولت بیرون کنند متاسفم مجلسی که خودرا انقلابی میداند فکر نکردیم روزی سر نوشت جانبازان اینجوری توسط نمایندگان مجلس رقم بخورد
چرا خرید خدمت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران را دو سال آنها را حیران و سرگردان گذاشتید اجرا نمی شود .کاش توی این مجلس که قانوناش یک کاغذ پاره ای بیش نیست کمسيون ایثارگران نداشت که فقط وعده توخالی برای مردم بیچاره .
آقای نوروزی چه قانونی تصویب واجرا شده که شما وفراکسیون مانع تعرض به این قوانین شده اید ؟ شما دو مصوبه برای ایثارگران داشتید که به تایید شورای محترم نگهبان رسید وبه قانون تبدیل شد ، یکی اعطای یک مقطع تحصیلی ودیگری اعطای 5درصد جانبازی به ایثارگران فافد پرونده بالینی ،1/5 ساله دولت وبنیاد شهید ما را مسخره می کنه واجرا نمی کنند ما در آستانه بازنشستگی هستیم اگر اجرا نشه فایده ای به حال ما نداره
بنده 15درصدجانبازی و12ماه بسیجی دارم این دو ادقام شوندمیشود27ایاحقوق 27درصدجانبازی بهم دهندبه بودجه مملکت اسیبی میرسدامثال ماهابرای این نظام مقدس زحمتهاکشیدیم خون دلهاخورده ایم وفاقدشغل هم هستم فقط بخاطر15درصدجانبازی 1035000تومان دریافت میکنم دست مارابگیریدچون ماروزی جلوی دشمن تابن مسلح ایستادیم ایامارافراموش کردین گناه داریم بااین حقوق ده روززنده ایم 20روز مرده خجل اشفته عبوس وپیش زن وبچه شرمنده خیلی توسینه دارم بذاربماند
سلام جناب نوروزی بابت کسرخدمت جانبازی وبسیجی باهم جمع میشودمثلان 30ماه تافرزندجانبازازسربازی معاف میشود اماموقع حقوق میشوداین دوراباهم جمع نمیکنندالان بنده15درصدجانبازی و12ماه بسیجی دارم حق بنده اینجاداره ضایع میشه دست مارابگیریدپیرشدیم نای کارکردن نداریم افرادی مثل شماتومجلس باشن حق ماضایع شوددشمن ازدست ماامان نداشت ولی الان بایدازشمامجلسی ها خواهش وتمناکنیم جوانی رابه پای انقلاب گذاشتیم دست مارابگیریدبلندمان کنیدچون این انقلاب راماجوانان انروزازچنگ دشمن قددار درآوردیم نیم نگاهی بماکنیدمافرزنداین انقلابیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi