شناسه خبر : 59332
پنجشنبه 03 خرداد 1397 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به زور بازنشسته ت می کنم‌!

محمد قاسمی رضوان - جانباز ۳۵ درصد با ۵ سال اسارت و سابقه کار ۲۶ سال در تامین اجتماعی همدان‌.

 بدون هیچ دلیلی از پست مسئول واحد‌ شهرستان بهار محل سکونتم به پست مسئول بایگانی شعبه۲ همدان تنزلم دادند. بی دلیل آبرویم را خدشه دار کردند. چون تنزل پست مختص افراد خاطی هست. مبلع زیادی از حقوقم کسر شد.

 به ماده ۱۶ شکایت و رای به نفع من صادر شد‌. حالا رای را اجرا نمی کنند هیچ، مدیرکل می گوید به زور بازنشسته می کنم‌!

حرف زور میگویند. حتی چشم دیدن به عنوان یک بایگان هم را ندارند. بفرمایید شکایتم‌ را از دست این بی دینان به کی بگم؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام پشنهاد میشود وباتوجه به روند رو به افزایش قانون شکنی علیه ایثارگران باید یک کار اساسی صورت گیرد بنظر میرسد اینها مهره های نفوذی هستند که دارند کار دشمن را انجام میدهند هیهات من الذله
بنده مشکل مشابه را در پست گیلان مواجه شدم و موضوع را در فاش نیوز اعلان کردم تا شایدی مسئولی پیدا شود و بررسی نمایند که چرا اینگونه برخورد مشمول ایثارگران میشود متاسفانه فاش نیوز از انعکاس خود داری نمود . برادر گرامی این آقایان مثل شیر آب بهم وصل هستند، خیلی برایشان مهم نیست، از واژه ایثار برای بقای خود استفاده می کنند.
باید به هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت خانه خودتان شکایت بنویسید
- جانبازان بالای 25% نباید نتزل پست داشته باشند
- در صورت تغییر پست باید پست همتراز برایشان در خواست شود
- حتی برای جانبازان زیر 25% هم در صورت تنزل پست باید تفاوت ان با حقوق قبل پرداخت شود و نباید منجر به کاهش حقوق شود
متاسفانه در شهرستانها به دلیل ندانستن قانون در حق کارمندان خیلی ظلم میشه و سازمان اداری و استخدامی به دلیل بی نظارتی مقصر است
سلام، از نگارش این مرقـومه برادر گرامی اینطور استنباط شده و میشود که گویا مدیران ادارات وسازمانها از قانون پیروی نمی کنند در واقع ایثارگرلن را به بازی گرفته اند و هر طوری که دلشان می خواهد رفتار می نمایند و رفتار این مدیران برای بالا دستی ها خیلی مهم نیست، مثلا قانون مصوب شده که ایثارگران دارای مدرک لیسانس می توانند سی و پنج سال خدمت کنند، خب ابن قانون به مزاج بعضی از مدیران سازگاری ندارد، راهی را تدبیر می کنند تا ایثارگر را خسته و از صحنه اداری بیرون کنند و آن راه همین تنزل ردیف سازمانی است که دنبال می نمایند و این سیاست زیرکانه و شیطانی الان به جد انجامیشودنمونه درپست گیلان که بهش اشاره شده است. آقایان مسئول امروز ایثارگران ازنظرعلمی خودراغنی کرده تادرانجام ماموریت های ابلاغی از عده ای که مدرک آب دوغ خیار دارند و هیج ثمره برای سازمان ندارد بتوانند مفید واقع گردند، چرا با ایثارگران اینطور رفتار می کنید از خدای باریتعالی بترسید دنیای فانی می گذرد و در دنیای ابدی باید پاسخگو شوید، خیلی حرف ها هست که میشود نگارش کرد ولیکن ترس آن می رود که دشمن قسم خورده داخلی و خارجی بهره برداری نمایند و گرنه میشه به این مدیر عامل شرکت ملی پست یاد آوری نمود آن روز را که در سمت دیگری بودید این تفکر را نداشتید چه شده که دیروز خود را فراموش کردیدکه امروز خود را حفظ نمائید، بنده برای عرایضم دلایل محکم دارم و در هر زمان که لازم باشد حضور یافته و پاسخگو میشوم و از مدیریت محترم سایت استدعا دارم این مطلب بارگذاری فرمایند.
سلام و طاعات و عبادات قبول، آقای مدیر کل محترم سازمان مورد نظر، حق با شماست قدرت در ید شماست، زورتان به ایثارگران میرسد، دیوار کوتاهتر از این عزیزان پیدا نکردید، مطالبی را که این عزیز جانباز گذاشته کسی وقت نکرده ملاحظه نماید، تازه اگر هم فرصتی بشود و این موضوع را بخوانند آنقدر توجیه مدیریتی آورده میشود که ایثارگر بدهکار شده و باید یه جیزی بدهد و از این محرکه نجات یابد آقای مدیر کل محترم نمی دانم در زمان جنگ چند سال داشتید، واقعا جگر می خواست که یک شب را در سنگر کمین به صبح برساند، معهذا حضور در آن مقطع با پیروی از بنیان گذار جمهوری اسلامی حفظ تمامیت ایران اسلامی بوده و قرار نبود برای این حضور امتیازی گرفته شود حال نظام مقدس امتیازی را برای ایثارگران قایل شده که از آن بهره ببرند چرا شما آقای مدیر کل مخالفت کرده و تهدید را پیشه گرفته اید؟! اگر به سوابق خدمتی شما رجوع گردد حتما خواهند دید که جنابعالی در مناسبت های مختلف سال با گروهی از همکاران دسته گل تهیه و به مزار شهدای رفته و بیعت با شهدا را عکس گرفته و در پرتال بارگذاری نموده اید، نمی دانم این قسم با شهدا را باید باور کرد یا دم خروس را؟! اما برخوردی را که این عزیز ایثارگر گذاشته در واقع به این نوع رفتارها که تعداد آن هم کم نیستند باید شک کرد، انقلابی ماندن، شهامت می خواهد لباس اتقلاب را پوشیدن و با وارث انقلاب برخورد ناشایست نمودن یعنی از رفتار خبیثانه دشمن پیروی نمودن است انتظار می رود وارثان نظام مقدس تکلیف خود را با این نوع لباس مشخص نمایند.
سلام، طاعات و عبادات قبول، امام علی ع در باب ظرفیت و اعتبار اجتماعی طی نامه ای به مالک می فرمایند : ای مالک برای هر بخشی از کارهای خود رئیسی برگزین که نه از بزرگ بودن کار به وحشت افتد و نه از زیاد بودن آن دست و پای خود را گم کند.
هر عیبی که در مامورین تو باشد و تو آن را نادیده بگیری بدون تردید آن عیب به دامن تو می چسبد.
در راستای فرمایش مولایمان انتطار هست که در گماردن پست های مدیریتی شایسته سالاری، توانمندی، کارآمدی و تعهد سر لوحه تصمیمات قرار گرفته تا به نا کارآمدی و نا بسامانی مدیریت بعضی از ادارات و سازمانها که امروزه به عینی مشاهده میشود سامان داده و پویایی را فدای ارتباط ننمایند و در واقع با دکتر و مهندس گفتن که پشتوانه علمی ندارد نمی توان انتظار جامعه را در مدیریت اسلامی به منصه ظهور رسانید، فلذا پرداختن به این مباحث دلایل فراوانی وجود دارد که ایراد آن در ابن سایت نمی گنجد و یا شاید صلاح نباشد.
سلام، طاعات و عبادات قبول
برادر قاسمی رضوان
علی ع می فرمایند: دنیا گول می زند، تمام موجودات زمین وسائل گول زدن است نابود میشود و آنچه روی زمین است متلاشی می گردد. هیچ سودی در دنیا وجود ندارد مگر پرهیز کاری، چه بسیار از شخصیتها که دنیا آنها را پست ساخت و چه بسیار از خود خواهان که دنیا آنها را ذلیل گردانید. دنیا برای کسی که به آن بدگمان نباشد و از آن نترسد بدترین خانه هاست.
بنابراین با این فرمایش مولا قدرت طلبان، جاه طلبان و دنیا پرستان بایدحواس شان جمع باشد و بدانند بازگشت همه به سوی اوست و با مال اندوزی، حیله و نیرنگ، خیانت نمی توان با وعده خداوند باریتعالی که اجرای عدل است به مقابله برخاست.
همه سربه سر تن به کشتن دهیم ازآن به که کشوربه دشمن دهیم
آقای قاسمی عزیز
سلام ، طاعات وعبادات قبول نمی دانم مشکلتان حل شده یا نه ، امیدوارم که شبهای قدر در ذهن و روان مدیر کل اثر گذاشته و به خود آمده و از لج بازی دست بر داشته و کارتون را انجام داده همه ما می دانیم که انسان بالاخره عاری از اشتباه نیست اما مدیران به n تا اشتباه از هر نوع را که تصور نمی کنید گرفتارند خب ، مدیر هستن نمیشه کاری کرد، اینها از زمان تولد لباس مدیر را به تن کرده و بیرون آوردن آن کاری بس بسیار مشکل هست ، نزد خانم و بچه ها ابرو دارند وقتی بابا از سمت تنزل کند به شخصیت بچه خدشه وارد میشود اما مدیر کل که با قلم نامرئی و مرئی به شخصیت دیگران خدشه وارد میسازد ایرادی نیست.
خدایا : شر اینطور مدیران را از سر بچه های ایثارگر بر دار
امین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi