شناسه خبر : 59367
شنبه 05 خرداد 1397 , 14:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۸۷ میلیون شده ۵ میلیون!

علی- سال ۶۵ پدرم شهید شد، قرار بود سال ۹۵ به ما پاداش بازنشستگی بدن، تا یک ماه پیش من از استان کرمانشاه و خواهرم که کرج زندگی میکنه، پیگیر بودیم و توی هر دو تا استان مبلغ ۸۷ میلیون تومان توی سایت بنیاد شهید برای ما ثبت شده بود، حالا بعد از دو ماه اون ۸۷ میلیون از توی سایت پاک شده و مبلغ ۵ میلیون و۲۰۰هزار جایگزین شده،حتی کارمند خود بنیاد شهید هم از این اتفاق جا خورد.

 هر جا میریم میگن همین پنج میلیون درسته یه معتاد تصادف میکنه، ۲۰۰میلیون بعد یه ماه رو حساب خانواده شه، حالا پدر من بعد از  ۳۰ سال ۵ میلیون برای این کشور ارزش داشته؟

 از بنیاد شهید پرسیدم که پول خون پدر من چی شده؟ بعد دو ماه ۸۷ میلیون چرا شده ۵ میلیون؟ میگن برو آقا دلت خوشه. ببین کدوم از رییس روسا دزدیدنش! برو گردن اونا رو بگیر.

شما پدرتون اگه ۳۰سال پیش کشته میشد و بعد ۳۰سال خون پدرتون رو ۵میلیون میدادن، چی کار می کردین؟ خون شهید حرمت داره،اون پنج تومنم بذارین تو جیبتون صدقه سری بچه های دزدتون

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
به بازرسی بنیاد مراجعه کنید
حق گرفتنی است...
باید با بردباری و سعه صدر و پیگیری مداوم پاداش خدمت ؛ را که به همه کارکنان دولت و تامین اجتماعی پرداخت می شود و همه بازنشستگان کشوری و لشکری پاداش و ذخیره مرخصی و.. را بلافاصله بعد از چند ماه از بازنشستگی می گیرند..
ولی خانواده شهدا و جانبازان متاسفانه از این حقوق قانونی نصفه و نیمه و یا گاه اصلا برخوردار نمی شوند.. و تازه وقتی هم پرداخت می کنند از سر و ته آن با پررویی میزنند.
مثلا ذخیره مرخصی شهید بعد از ۳۷ سال هنوز پرداخت نشده است... شماره پرونده 6119712 ولی آقای فلان بعد از چند روز بازنشستگی از اداره... مبلغ صدو هفتاد میلیون پاداش گرفته اند و به خانواده شهدا و جانبازان توهین هم می کنند...
لعنت بر مدیران بی کفایت که کشور را دارند بسوی سقوط و اضمحلال سوق می دهند..
مشت علی پول خون یعنی چی ؟
بگو پاداش بازنشستگی و سنوات سالهای افتخار پدرم ... متوجه شدی ؟
پول خون رو عربای عربستان و کشورای دیگه میگیرن ما ایرانییم سنوات سالهای خدمت پدرم در مورد بازنشستگی ایشون رو طلبکارید . والسلام .
چندین ساله تصویب میشه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان معسر و مظلوم زیر 25 درصد ولی مثل اینکه توجه شان به کمیته امداد بیشتر از ایثارگران مضطر است
فرزند گرامی شهید ، نگران نباش
پاداش پایان خدمت تعریف و قانون دارد و معادل سی برابر حقوق دریافتی مشمول کسور سال 95 است ( حقوق منهای عائله و اوالاد ) بنابراین خیالتان راحت باشد که اشتباهی رخ داده است ولی اگر کارمندان بنیاد رسیدگی نمی کنند می توانید به دیوان عدالت اداری شکایت کنید .
عزیز من کجای کاری ؟این بنیاد که اسم شهید را هم به آن اضافه کرده اند !!! هرگز از حق و حقوق ایثارگران دفاع نکرده و نخواهد کرد !!!
مبلغ کمی را بعنوان کمک معیشت به جانبازان از سال 83 پرداخت می کردن امسال آن را از فیش حقوق جانبازان کم کرده اند، پیگیری کردم گفتند به دستور اقای شهیدی این کار را کرده ایم !!!؟؟؟؟
با سلام
برادر گرامی علی عزیز
لطفا حتما شماره تماس خود را جهت پیگیری برای سایت ارسال نمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi