شناسه خبر : 59370
دوشنبه 07 خرداد 1397 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد از فاش نیوز و فراکسیون ایثارگران مجلس!

بزرگ ترین خدمت شنیدن صدای مظلومان و چاره اندیشی برای حل آن است. بارها ایثارگران در فاش نیوز فریاد میزنند، چرا برنامه ششم اجرا نمی شود؟

جانباز - تشکر و انتقاد از فاش نیوز و فراکسیون ایثارگران مجلس!

انتقاد از فاش نیوز به علت عدم درج رنج نامه ایثارگران که مبادا مسئولی مکدر شود و تشکر به علت اینکه سنگ صبوری است که همه اعتماد دارند و فریاد خود را هرچند بی حاصل  سر می دهند!


سلام جناب آقای نوروزی!

1- به دلایل ذیل فرمایشات شما جاذبه ندارد و آن را گزینشی می دانم. چون قوانینی که حلوایی برای شما دارد قشنگ پیگیر هستید  و سایر فریادها را نمی شنوید! لیکن اگر قصد خدمت دارید بهترین پل ارتباطی مردم با شما فاش نیوز می باشد. راحت می توانید درد دل ایثارگران را دراین پایگاه خبری مشاهده کنید، شاید حرکت و عملی از خود نشان دهید.

2- بارها ایثارگران در فاش نیوز فریاد میزنند، چرا برنامه ششم اجرا نمی شود؟

3- چرا قانون 5 ساله ششم توسعه که مقام عظمای رهبری بر اجرای آن تاکید داشته اند پشت گوش انداختید؟ حالا که حدود 2 سال از آن گذشته است قانونی که قبلا تصویب و به تایید شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت هم رسیده  و باید اجرا شود می گویید قصد داریم قانون ایثارگران برنامه ششم را مجدد در مجلس تصویب کنیم! (چطور می گویید، قانون هم پوشانی و موازی نباشد، مگر  می خواهید قانون 3 ساله یا قانون دقیقه 90 تصویب کنید؟

چرا چشم انداز 5 ساله به آن وصل می کنید، مگر قانونی که قبلا تصویب شده و 2 سال است که در کما است که باید دوباره بررسی شود؟ حتی قوانین مدنی سال 1312 درحال اجراست. لطفا مردم را نادان ندانید!

4 - ایثارگران و جانبازان نیروهای مسلح در سازمان خودشان قانون احراز جانبازی و تعیین درصد دارند، چرا بنیاد برای تحقیر کردن جانبازان قانون مضاعف دارد و مجدد تعیین درصد می کند؟ چون شما  این درد را ندارید لیکن فریاد ایثارگران مظلوم نیروهای مسلح به   گوش شما نمی رسد، حتی  قانونی که برابر بند الف ماده 87 برنامه ششم تصویب  شده حاضر نیستید در ملاقات های عیدانه و ... از رئیس بنیاد قول اجرای آن را بگیرید!

م ا ساده لوحان وقتی که در فاش نیوز می خوانیم قرار است فراکسیون ایثارگران با بنیاد ملاقات داشته، ذوق زده می شویم و فکر می کنیم که این بار حتما" مشکل عدم اجرای قانون برنامه ششم ایثارگران حل خواهد شد. لیکن هیچ خروجی جز کلی گوئی از ان جلسه منتشر نشد!

5 - نمی دانم دردی که شما تشخیص داده اید چیست و چرا از کلی گوئی لذت میبرید؟

6 - تمام این افرادی که پایین گزارش کار شما نظر داده اند برای احسنت گفتن مطالب شما نیست لیکن اینها دلسوختگانی هستند  که هرچند می دانند در این کویر قطره آبی نصیب آنها نمی شود، لیکن این چنگ زدن آنها از شدت درد می باشد که تاکنون بی درمان و بی نتیجه مانده است. 

7 - اگر شما قصد دارید خدمتی به ایثارگران انجام دهید بسیار ساده وبی هزینه است! ( طرحی 2 فوریتی در مجلس ارائه کنیدکه ضمانت اجرائی داشته باشد.

الف) به موجب این طرح  کلیه قوانین ایثارگران دائمی و قوانین ایثارگران برنامه ششم  لازم الاجراست  ونیاز به  توقف و آئین نامه اجرائی  ندارد که باعث  فرار از پاسخگوئی  و اتلاف وقت و نارضایتی ایثارگران از دولت شده است!

ب) با توجه به اینکه در قوانین نیروهای مسلح احراز جانبازی و تعیین درصد مشخص می باشد و جانبازان مذکور احراز و تعیین درصد شده اند، احراز و تعیین درصد مجدد باعث تحقیر جانبازان نیروهای مسلح و نارضایتی آنها می گردد لذا اصل با قانون اول است که جانباز فرایند احراز و تعیین درصد را در ساز مان خودش طی می کند، و قانون دوم در بنیاد برای احراز و تعیین درصد قانون هم پوشانی و موازی کاری است. بنیاد از وظیفه اصلی خود که خدمات باشدخارج می شود!

ج) طیف وسیعی از جانبازان و شاغلین نیروهای مسلح که بند الف ماده 87  برنامه ششم شامل حال آنها می شود، چون حقوق بگیر هستند نیاز به تامین بودجه مضاعف نیست و کمبود بودجه بهانه است و رفع محرومیت از مزایایِ ایثارگریِ ایثارگران می باشد، مانند سهمیه دانشگاه  و....

 دوستان عزیز بزرگترین خدمت شنیدن صدای مظلومان و چاره اندیشی برای حل آن است و بزگترین خیانت بدبین کردن بهترین و دلسوخته ترین خادمان نظام که ایثارگران هستند نسبت به بدنه نظام میباشد.

عده ای فکر می کنند سفره ایثار فقط مخصوص آنهاست و باید برای جلوگیری از نشستن دیگران پای خود را دراز کنند.                  خداوند سایه مقام معظم رهبری را مستدام فرماید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بسیار خوب بود واقعا حقیقت دارد امید وارم مسئولین بنیاد شهید وفراکسیون ایثارگران مجلس و ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گوش شنوائی داشته باشند خداوند به نگارنده و خواننده عزت و طول عمر و روحیه انتقاد عنایت فرماید
بدترین عملکرد رییس فراکسیون ایثارگران فعلی مجلس دارن.فقط کاری میکنم که خوش آمد وزارت بهداشت و علوم باشه.اصلا به ایثارگران توجه ندارن.اقای نوروزی ایثارگران از ظلم شما در قضیه افزایش حدنصاب نمره ایثارگران در کنکور ناراحت هستن.
مگه فاش نیوز انتقادم قبول میکنه ؟ بیشتر سانسور میکنه !
دافعه فاش نیوز خیلی بیشتر از جاذبشه ...
فاش نیوز عزیز قراره این هفته قانون سهمیه ایثارگران بره صحن مجلس.خواهش می کنم اعتراض ما را نسبت به ادغام یا افزایش حدنصاب نمره قبولی سهمیه ایثارگران به گوش کمیسیون آموزش و فراکسیون ایثارگران مجلس برسون.
سخن حق گفتی
حاج آقا نوروزی سلام برنامه ششم چند بار باید در مجلس تصویب وبه تایید مجلس برسد
تا زمانیکه ایثارگران رخت سفر ببندند موضوع فعلا بحث تکرارمکررات وشامل مرور زمان شدن ودنبال نخود سیاه فرستادن و دست دست کردن وبعبارت خودمانی شیره سر مالیدنه
سلام ، اعطای برتری و ارجحیت ایثارگران در دنیا و آخرت نسبت به سایر اقشار امری الهی دارای ریشه های عمیق اعتقادی در قران کریم است که نتیجه آن رجحان باعث بیداری و تشویق و ترغیب در احوال جامانده ها گردد. با عرض کمال تاسف از نافهمی عده ای سیاست مدار که بجای قبول و تلاش برای اطاعت از امر الهی در خصوص برتری و جایگاه عالی مجاهدان فی سبیل الله که با امر الهی جهاد فی سبیل الله بالاترین جایگاه اسلام قرار دارد فقط وظیفه و تکلیف دینی خود را انجام بدهند لیکن بدلیل درک غلط از جایگاه الهی جهاد فی سبیل الله که در اثر دست یابی مجاهدان فی سبیل الله به آن جایگاه عالی میباشد طوری وانمود میکنند که ایثارگران در جایگاه ضعف و کاستی و پایین قرار دارند که وظیفه مسئولین جبران ضعف و کاستی ایشان است تا بوسیله امتیازات و تسهیلات به ایثارگران از جایگاه ضعف به حد تعادل برسانند.
برتری و رجحان ایثارگران بطور ذاتی در جایگاه رفیع جهاد و جهادگران قرار دارد لذا مسئولین تلاش کنند به این باور دینی و الهی برسند یعنی ضعف و کاستی درک خود را از جایگاه عالی جهاد و مجاهد به حد تعادل برسانند تمام مشکلات ایثارگران مرتفع خواهد شد.
سلام
اینا دو ماهه یک طرح دو فوریتی رو نمیخان تصویب کنن
البته حقم دارن بچه هاشون که خدمت نمیرن بهترین جاهم سرمار میرن به ریش ماهام میخندن پدرای ما بودن که الان اینا دارن میفشو میکننح
یک ماه آخر دارن سهمیه دانشگاه ایثارگرانو خراب میکنن...ای نامردا حداقل بزارید واسه سال دیگه یا زودتر اعلام میکردید تا ما خودمونو بر اساس شرایط جدید آماده کنیم
باسلام وصلوات برمحمد وآل محمد من نمیدانم که امثال من که ازسهمیه پنج درصدی برای کنکور سراسری مطابق دفترچه کنکور و برنامه ششم که باید حداقل چهار سال اجرا میشدچرادیک عده الان به فکر افتادن که سواد دانشگاها پایین می آید علم در ایران فقط کمیت است نه کیفیت مثال این همه دانشگاه اعم از آزاد فنی سما علمی کاربردی پیام نور پردیس خودگردان و خود من اگر میدانسم اینقدر سهمیه را پایین وبه اندازه کارت فعال بسیج پایین میاورن اصلا شرکت نمیکردم اما من باتوجه به دفترچه ثبتنام ثبتنام کردم وهر شخصی اععم از نماینده مجلس بخواهد با قوانین مدادپاکنی حقم را ضایع گرداند اورا به دیوان عدالت خواهم کشاند با تشکر از سایت فاش نیوز یار ویاور بسیجیان و رزمندگان ایران
آقای نوروزی قانون حداقل حقوق که سال ها برای جانبازان معسر و فلاکت زده برای گذاشتن موزه جنگ تصویب شده یا برای اجرا -- منتظر خبرهای خوب از زبان شما هستیم
اجرا نمیکنن چون شرمشون میاد حداقل حقوق رو به سرافرازان واز جان گذشتگان ایثارگر بدن چون این دلاورمردان عرصه های پیکار وجهاد استحقاق بالاترین حقوق ومزایا رو دارن ،اینه که حداقل رو نمیدن واجرا نمیکنن بعععله
سلام.این بی عدالتی و تبعیض تاکی میخادادامه داشته باشه.نماینگان فقط قانون تصویب میکنند ولی کی اجرا بشه معلوم نیست..آقایون محترم ماجانبازان و ایثارگران مشکل داریم چرا کسی جواب مارونمیده.چقدربایدخواهش و التماس کنیم.حقیرجانباز۱۵درصدهستم با پنجاه سال سن بعلت عدم توانایی مالی و بیماری و داشتن مادری پیرزندگی سختی داریم.والابخداخسته شدیم.عمرمان تمام شد..یکی میخوره تاحرخره ویکی ازنداری داره میمیره..
تا زمانیکه در اثر کهولت سن ورفتن به سرای باقی تعداد ایثارگران به تعداد انگشتهای دست برسد تا مشگل بار مالی از دوش دولتمردان برداشته بشه،البته خیلی هم طول نخواهد کشید اخرین نفسامونو میکشیم نمایندگان هم بخصوص نمایندگان ایثارگر مجلس از دست وجدان درد راحت میشن یه دوسه بار دیگه که قوانین درکوزه ایی تونو طرح مجدد ورایزنی وتصویب چند باره کنید تمومه و فاتحه الاخلاص و صلوات ،الی برکت الله
با سلام .برادر منتعیین درصد در سازمان های نیروهای مسلح از100 درصد میباشد اما در بنیاد شهید از 75 درصد یعنی ما جانباز80 درصد نداریم اما نیرو انتظامی و ارتش و سپاه دارن واسه همینه ک درصد سازمانهای موازی با بنیاد باید بازنگری بشن و کمیسیون پزشکی بنیاد معادل سازی بشه اما خوب درصد جانبازی40 درصد سازمانهای مربوطه معادل 25 درصدجانبازی بنیاد شهید در نظر گرفته میشه.این الگوی از کارافتادگی همین الان هم تو امریکا و ناتو ملاک از کارافتادکی کهنه سربازانه جنگ هست ک از سال 82 تو ایران توسط بنیاد شهید اجرا میشه
باسلام و عرض خسته نباشید ما که در حدود سی پنج سال است هر چه داد می زنیم فقط فقط شنوا خودمون هستیم نه مسؤلین آیه صحبت هم مثل تمام صحبت های دیگه واقعا نمیدانم که با چه صدای داد بزنیم که مسؤلین بشنوند اگر فاش نیوز نبود ما که نمی‌دونستم کجا باید حرفها مونو بزنیم از فاش نیوز ممنونیم
عده ای فکر می کنند سفره ایثار فقط مخصوص آنهاست و باید برای جلوگیری از نشستن دیگران پای خود را دراز کنند.
واقعیت تلخی است
درود بر برادر نوروزی که خوب کار خودش بلد است و اصلاحات بر اساس کارشناسی است
سخن از دل ما میگویی سرورم اخر این حرفها برای ما اب ندارد ولی برای مجلس نشینان ستاد کل نیروهای مسلح وایثارگران وزارتخانه ها وبنیاد واثالهم نان دارد حانم در ستادکل موسی کمالی په میفهمد ایثارگری را در مسکن وشهر سازی اخوندیفامیل دور شهیدی همه وهمه مردم را سر کار گداشته اند ویقینا بغیر از مقام عطمای ولایت بقیه روسیاهان دوجهانند ننگشان باد با این خدمت رسانی این دلت رسانب است نه خدمت رسانی
فاش نیوز عزیز ثبت کن خواهشا چون جای دیگه ای برای شنیدن حرف هام وجود نداره .دوستان عزیز و همرزمان روز چهارشنبه رای گیری هیئت رئیسه مجلس هست ،عده ای از دوستان همرزم در تلاش هستند که آقای امیر آبادی عزیز حامی همیشگی ایثارگران رای نیاره تا بتونند از این طریق مصوباتی رو اجرایی کنند که در آن ذی نفع هستند ،بیاین با یاری خداوند و کمک همدیگر با پیامک دادن به نمایندگان خواستار آن شویم که به آقای امیر آبادی رای بدهند تا ایشان مثل همیشه حامی حقوق ایثارگران باشند ، به امید پیروزی آقای امیر آبادی عزیز ،دوستان تا میتوانید به نمایندگان پیام بدهید و خواستار انتخاب آقای امیر آبادی شوید .
سلام. تو را به روح شهدا سهمیه سی درصدی کنکور ایثارگران را ادغام کنید و حد نصاب را هم به پنجاه درصد تقلیل دهید و همچنین درصد جانبازی تعیین شده توسط نیروهای مسلح را بعنوان مبنای جانبازی لحاظ کنید با این کار همه چیز عادلانه و خداپسندانه خواهد شد
آقایان نماینده از خدا بترسید و از آه دل خانواده های جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان بی پناه بترسید که اگر مشکلشان را حل نکنبد در هر دو دنیا گریبانگیرتان خواهد شد.
برادران مسئول ضمن قبولی طاعات شما بزرگواران، فراموش نکنید که هر شهید جنت مکان و هر گمنام والا مقام و هر جانباز عزیز قبل از این القاب همگی رزمندگانی بودند که بنا به وظیفه شرعی و ملی خود با فرمان واجب کفائی امام خمینی و همه با یک نیت به سوی جبهه ها شتافتند و باعث شدند کشور ودین در برابر دشمن سرا پا مسلح نجات یابد و اگر وجود نظام مقدس و امنیت وصندلی و کرسی و مقام و منصبی هست بلا شک مدیون و وام دار گروه کثیری از رزمندگان فراموش شده است که هم‌اکنون با مشکلات جسمی و روحی متعدد ناشی از جنگ باید مظلومانه بار زندگی خود و چند عائله و اکثرا در سنین بالای پنجاه سال را، تحمل کنند. آخر کی این عزیزان را درمیابید، بعد از حدود چهار دهه از گذشت شروع جنگ، عمر دنیوی رزمندگان رو به اتمام است خودشان که به نوعی فنا شدند که هیچ ،بلکه خانواده و فرزندان آنها نیز در همین زمره قرار گرفتند. دست مریزاد به وفای عهد شما!
تورا به خدا پیام مرا درج کنید جاج آقا نورزی ریاست محترم فراکسیون ایثارگران ویار ویاور رزمنده گان از این ریاست بنیاد شهید وایثارگران بپرسید که ادعای متولی و مجری قوانین مربوط به ایثارگران دارند چرابه بهانه بار مالی اجازه اجرای قوانین را نمی دهند ومجلس چند بار باید قوانین ایثارگرا ن در برنامه ششم را تصویب وبه تایید شورای محترم نگهبان برساند ایشان باید به شما جواب بدهد اگر امثال من که در یک وزرات خانه شاغلم وفاقد پرونده بالینی مجروحیت همزمان هستم وبا این مصوبه قانونی مجلس که 5درصد جانبازی به این ایثارگران تعلق می گیرد آیا بار مالی این طرح را بنیاد شهید وامور ایثارگران پرداخت می کند یا وزرات مطبوع ؟ مسلمآ جواب وزرات خانه بار مالی را تامین می کند .پس بنابرین بار مالی بهانه است وکارشکنی بیش ازاین درحق رزمنده گان جفا وظلم است وما پناه به خدا می بریم چون اگر به اين رزمندگان 5درصد بدهند سفره بخور بخور مسئولين بنياد كم تر مي شود چون خيلي تا الان دلسوزي كردند
سلام دوست عزیز این اقای غلامعلی جعفر زاده امین آبادی فقط به فکر جانبازان با درصد بالاست پیشنهاد یا موافقتی برا یک جانباز غضب روان ۲۰ درصدی نداره آن را کنار یک رزمنده ۶ ماه جبهه قرار میدهد وبا اصلاحات کاملا مخالف است
خوب است مجلس نشینان بدانند که فاش نیز زبان گویای ایثارگران، و مواضع آن در موارد مختلف دقیقا در جهت استیفای حقوق جامعه ایثارگری است. تنها تریبونی است که مشکلات آنان را انعکاس میدهد.موارد مطروحه در این مقاله بسی دقیق و موشکافانه است و نظر و فریاد رسای همه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس خطاب به مجلسیان و بخصوص فراکسیون ایثارگرآن میباشد. هر گونه تحدید و تهدید حقوق قانونی ایثارگرآن که متاسفانه در سایه رخوت و عدم احساس مسئولیت نمایندگان مجلس،همچنان توسط دولت مورد بی مهری و بی توجهی معنا داری واقع شده است. ظلم بزرگ و گناه نابخشودنی است و مستوجب لعن و نفرین ابدی است و البته جامعه ایثارگری بدانند که این حرکت خزنده و موذیانه مدتهاست که شروع شده و یقینا به همین جا هم ختم نخواهد شد. عده ای از نمایندگان مجلس که نان ایثارگرآن را میخورند خام وزرای بهداشت و علوم شده اند و با لطایف الحیلی قصد تامین منافع اربابان تمامیت خواهی را دارند که تمام زندگی و امنیت و قدرت و ثروت خود و خانواده هایشان مدیون رشادتها و پایمردیها و از جان گذشتگی ها و مرارتهای پایان ناپذیر همین ایثارگرآن میباشند. گویا فراموش کرده اند که این کمترین حق مجاهدانی است که از همه چیزشان گذشتند تا انسانیت بماند، شرف و ناموس و کیان و عدالت دوام و بقا و معنا یابد .این صدقه نیست که هر روز به بهانه ای به آن دست درازی میکنید. جل الخالق بجای پافشاری و پیگیری قوانین معطل مانده جامع ایثارگری در صدد حذف آن برآمده اند . کاش خجالت میکشیدید و نیم نگاهی به جوامع سرمايه داری غربی می کردید و برخورد آنها را با بازماندگان و قربانیان جبهه و جنگ خود مید یدید.
تا سیه روی بود هرکه در او غش باشد.
با عرض سلام به نظر حقیر هیچ راهی برای این که حقوق ایثارگران پرداخت بشه وجود ندارد فریاد ها به آسمان بلند شد عرش ازظلمی که به ایثارگران شد بر خودلرزید ولی مسئولین ظالم تکانی به خود ندادند.دراین ایام و لیالی بیاییم نفرین کنیم شاید فرجی شد.خدایا بحق مقام وعظمتی که امیرالمؤمنین نزد تودارد هرمسولی که در امور ایثارگران سنگ اندازی می کند ذلیل و رسوا بگردان.
سلام خدمت برادر عزيز نوروزي

خوهشمنديم به صداهاي ايثارگران در سايت فاش نيوز گوش بدهيد . تنها جائيکه يک جانباز به راحتي ميتواند درد دل کند ....

بخدا قسم اگر فاش نيوز نبود ما سکته ميکرديم ...تنها سنگ صبور ايثارگران که حداقل به تمامي نظرات گوش ميدهد و منتشر مي کند ...

ممنون فاش نيوز
درود این آقای نویسنده مقاله با شناسه جانباز مطالب خوبی را بیان داشته و در پایان مطلب گفته سایه مقام معظم رهبری باد.من هم به پیروی از ایشان و همه دوستداران رهبری میگویم خداوند ایشان را از هر بلایی مصون و محفوظ بدارد .سوال من این است ما در جنگ تحمیلی همگی سربازان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و سرباز کشور و نظام بودیم و در جنگ اقتدار و صلابت خود را به دنیا نشان دادند و امروز پس از رحلت جانسوز حضرت امام این سربازی ایثارگران به رهبری معظم انقلاب رسید و ما همچنان از ارادتمندان و دوستداران رهبری تا نفس بر سینه داریم خواهیم ماند. اما سوال این است چرا رهبری معظم با وجود اینکه آخرین حرف نظام را میزند با عنایت ویژه وفاداران خود را فراموش کرده است.
با سلام
جناب غیبی
وای ... متوجه باشید که وظیفه رهبری امور اجرایی نیست و ماشالله ادعای توانایی و تصمیم گیری مسئولین رو هم که با کامیون نمیشه برد!
رهبر که اگر نبود ، مسئولین درسته حق کل ایثارگران را قورت داده بودند. یکسره تذکرات و راهنمایی های رهبری ست که همینقدر هم ایثارگران عزت دارند وگرنه حاشا به معرفت مسئولان!
هی توپ را در زمین رهبری نیدازید. مدیران ما مدیر و باوجدان نیستند!
سلام - بنده از طرف خود از فاش نیوز زحمتکش تقدیر و تشکر میکنم شاید گوش شنوایی و چشم بینایی نباشد ولی ما که حرف دلمان را خالی میکنیم
چرا قانون ماده 51 در بین کارمندان جانباز زیر 25 درصد آموزش و پرورش اجرا نمیشود ؟ شاهد و بالای 25 از امتیازات آن بهرمندند . چرا تبعیض؟
بنام خداوند دانا وتوانا.
ضمن قبولي طاعات وعبادات همه ي كاركنان زحمتكش به اطلاع ميرساندكه طبق بندح ماده 87قانون برنامه ششم كليه دستگاه هاي مشمول ماده دو قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران وبا توجه به فداكاريها وايثارگريها ورشادت ها وازخودگذشتگيها وجانفشاني هاي اين عزيزان درمورد تعديل مدرك تحصيلي تابع قوانين خاص خود ميباشند.كه اين عزيزان شامل :جانبازان باهر درصد جانبازي .فرزندان جانبازان بيست وپنج درصد به بالا.فرزندان شهدا وآزادگان.رزمندگان با بيش از شش ماه (متوالي يا متناوب )خدمت داوطلبانه.همسرووالدين .برادران وخواهران شهدا وجانبازان از كار افتاده كلي.و تمامي وزارتخانه هابنا به دستوررياست محترم سازمان اداري واستخدامي كشور ملزم به انجام ميباشند.ودرعمل هم همه ي وزارتخانه بطور كامل اجرا مي كنند.متاسفانه به جز وزارتخانه نفت كه رزمندگان مظلوم را از مزاياي وامتيازات اين قانون حذف كرده است. واين است معني ترويج فرهنگ ايثار وشهادت وارزش گذاري به رزمندگان دفاع مقدس در وزارت نفت.واين است.عمل به فرمايشات مقام معظم وفرزانه انقلاب در وزارت نفت.واقعا جاي تاسف واندوه دارد.ازكليه همسنگران وهمكاران عزيز خواهشمنديم.با پيگيري مستمروخداپسندانه ودلسوزانه از حق وحقوق خود دفاع كنند. از كليه مسئولين مومن ومتعهد ودلسوز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهان رسيدگي وپيگيري فوري هستيم.با كمال تشكر وقدرداني از سايت ايثار دوست فاش نيوز.
فاش نیوز خبرگزاری ارزشمتدی است که ندای ایثارگران را به سمع مسیولان مربوطه رسانده و انصافا پل ارتباطی این عزیزان با کارگزاران است این هم بدانیم انتقاد باید مطابق با حق وعدالت باشد و باید مواظب باشیم گاهی براساس ظن بد دست و قلم و زبان ودل خود زا به گناه الوده نسازیم سبحان الله استغفرالله ربی واتوب الیه
باسلام جناب دکتر لاریجانی ونمایندگان مجلس استدعا دارم استفساریه ی مقطع بالاتر رزمندگان داوطلب ماها دستور کار مجلس است برسی نمایید
اقای نوروزی رزمتدگان بازنشطته ۹۷ که مور بی عدالتی وظلم شدن یمقطع بالاتر رزمندگان از سال۹۶ اجرا شود وجلدی این تبعیض گرفته شود
سلام.اجرای بند الف ماده 87 خدمتی بود به رزمندگان چه ارتشی بسیجی و...که مردانه ایستادند وتا اخرین لحظه جنگیدند.الان ماشاهدیم کسانی که پست های مدیریتی را اشغال میکنند ودست به اختلاس می دهند مثلا می گویند ما در ستاد دکتر روحانی ویا... تلاش کرده ایم ولی بنده به عنوان معلمی بازنشسته عرض میکنم نه فقط حکومت اسلامی بلکه اگر حکومت کمونیستی هم حکمفرمایی کند باید با افتخار از رزمندگان دفاع مقدس دفاع کنند وبند الف ماده87 .ایثارگران را اجرا کنند.زیرا زود دیر میشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi