شناسه خبر : 59371
شنبه 05 خرداد 1397 , 15:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی بزرگداشت شهدای دزفول

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول از تاریخ ۹ خرداد لغایت ۱۱خرداد در زینبیه مسجد جامع شهرک شهید منتظری دزفول برگزار خواهد شد.

فاش نیوز- بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول از تاریخ ۹خرداد لغایت ۱۱خرداد در زینبیه مسجد جامع شهرک شهید منتظری دزفول برگزار خواهد شد.

جانباز نخاعی فریدون غلامی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول به خبرنگار فاش نیوز گفت: این مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم، قرائت تحقیق و درک مفاهیم برگزار خواهد شد و از ویژگی مهم این دوره از مسابقات این است که بعد از یک وقفه چندین ساله خواهران حافظ قران هم در این مسابقات شرکت می کنند.

وی همچنین تشریح نمود: در این مسابقات محدودیت سنی وجود ندارد و آزمون رشته حفظ و درک مفاهیم به صورت کتبی و به طور مشترک با حضور آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

 مدیر هیئت اجرایی مسابقات قرآنی که خود عضو هیئت پیگیری امور جانبازان نخاعی استان هم می باشد، افزود: افراد شرکت کننده در بخش مسابقه از سطح شهرستان دزفول هستند و داوران مسابقات هم از اساتید مسلم قرآنی شهرستان دزفول می باشند و ضمن آن از قراء و حافطان مطرح کشوری نیز بعنوان قاری و حافظ میهمان بهره می بریم.

لازم به ذکر است این مسابقات از سوی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول با همکاری پایگاه بسیج و کانون فرهنگی- هنری معراج شهرک شهید منتظری برگزار می‌شود.

جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
حضرت علی علیه السّلام درباره مظلومیت قرآن کریم در خطبه 147 می‎فرماید حاملان قرآن آن را واگذاشته و حافظان قرآن آن را فراموش می‎کنند،
پس در آن روزقرآن و پیروانش از میان مردم رانده و مهجور می‎گردند
و هر دو غریبانه در یک راه ناشناخته سرگردانند و پناه‎گاهی میان مردم ندارند،
پس قرآن و پیروانش در میان مردمند،
ولی گویا حضور ندارند، با مردمند ولی از آن‎ها بریده‎اند؛
زیرا گمراهی و هدایت هرگز هماهنگ نشوند، گر چه کنار یکدیگر قرار گیرند،
مردم در آن روز، درجدایی و تفرقه هم داستان، و در اتحاد و یگانگی پراکنده‎اند،
گویی آنان پیشوای قرآن بوده و قرآن پیشوای آنان نیست،
پس از قرآن جز نامی نزدشان باقی نماند و آنان جز خطی را از قرآن نشناسند.
جای تقدیر و تشکر دارد از بچه های جانباز که خودشون متولی و مجری چنین برنامه هایی هستند . چون با ایثار جانشان در راه احکام قران حد اطاعت پذیری خود را نشان دادند . با این حال بازم باید مراقب باشن که خدای نکرده از مسیر حق دور نشن . انشالله نتایج این برنامه هم اعلام بشه کلا درباره مراسم و فصای آن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi