25 مهر 1397/ ۰۷ صفر ۱۴۴۰
شناسه خبر : 59377
1397,چهارشنبه 09 خرداد11:40
اشتراک گذاری در:
عکس روز

تاکید و تلاش بر ثبات تراز علمی ۷۰


رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس بر ثابت ماندن تراز نمره قبولی ۷۰ درصد برای فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری تاکید کرد.

تاکید و تلاش بر ثبات تراز علمی  ۷۰

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس بر ثابت ماندن تراز نمره قبولی 70 درصد برای فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع تراز نمره قبولی فرزندان ایثارگران در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: در رابطه با اصلاحیه ماده 70 قانون جامع ایثارگران و ماده 90 برنامه ششم توسعه اعتقاد ما براین است که تراز علمی همان نمره قبولی 70 که قبلا بود، باید باشد.

  وی ادامه داد: منتهی نظرما این است که اصلاحیه ای که در پیش نویس برنامه ششم توسعه آمده بود و در آن فرقی میان جانبازان گذاشته نشده تصویب و اجرایی شود. چرا که متاسفانه در هنگام قرائت آن اشتباهی صورت گرفت و اگر چه در مورد جانبازان که از قبل یکسان بود اشتباه قرائت شد اما باید همسر و فرزندانشان نیز یکسان باشند و رقابت کلی بین خود خانواده ایثارگران باشد و این نظر کلی ما بود و الا ما به طراز علمی که 70 به  85 درصد تبدیل شود خیلی اعتقادی نداریم.

  سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: اعتقاد ما براین است که آنچه که در برنامه ششم توسعه در این خصوص مبنی بر اینکه سهمیه خانواده ها و فرزندان جانبازان، مثل خود جانبازان یکسان بشود آمده است و آن اشتباهی که در مجلس در هنگام قرائت مصوبات صورت گرفت و به طور کلی جانبازان زیر 25 درصد حذف شدند، به حالت اول برگردد.


کد خبرنگار : 23


Reply
no
8
yes
42
1397/03/09 - 12:01
همه اتیشا زیر سر خودته

no
8
yes
24
علی
1397/03/09 - 16:21
ادغام خود ظلمه


no
8
yes
31
علی
1397/03/09 - 18:54
کسایی که میگن سهمیه ایثارگران ظلمه از زندگی جانبازان شیمیایی چی می‌دونم.از بی اعصابی پدر چی مدونن. از رنج خانواده چی میدونن. سهمیه برای قشری بود که از جنگ صدمه تداوم دار دارن .عدالت تساوی نیست عدالت اینه که کسی که صدمه بیشتر خورده خدمات بیشتر بگیره.این چیز سختی نیست


no
9
yes
26
علی
1397/03/09 - 19:06
فاش نیوز چطوری .خوش میگذره؟ یه دفاع از شهدا و ایثارگران بکنی بد نیست.


no
1
yes
8
محسن
1397/03/10 - 15:38
چرا این نوروزی تموم نمیکنه؟ اقا بیمه را که نابود کردی سهمیه را که نابود کردی کسر خدمت سربازی که نابود کردی . بخدا لازم نیست ادم اینقدر حرف بزنه.ظلم شما به ایثارگران تو تاریخ میمونه. امضا شما زیر طرح ادغام و افزایش تراز نمره ایثارگران هست چی دارید کتمان می کنید؟خدا جوابتو بده


no
0
yes
6
جعفر اسلامی
1397/03/10 - 15:49
بر اساس امار سازمان سنجش تو پیک سنجش خدود نود و پنج درصد سهمیه پنج درصدی رزمندگان و جانبازان پنج تا ده درصدی هستن.بعد یه سری میگن چرا میگید ادغام بی عدالتیه.کجاش عدالته جانباز شیمیایی و اعصای با رزمنده سهمیه اش یکسان بشه.


no
0
yes
7
امیر
1397/03/10 - 15:52
سلام
اقای نوروزی تلاش های شما در جهت منافع ایثارگران نیست تلاش های شما برای کسانی هست که هدفشون قربانی گرفتن از خانواده ی ایثارگران هست هدفشون از بین بردن چند تا امتیازی هست که خانواده های ایثارگران دارند هدفشون ایجاد کردن امتیاز برای خودشون نیست وگرنه الان همه ی ایثارگران به نسبت نیازهاشون و صدماتشون امتیاز هایی دارند حتی امتیاز های زیاد دیگه ای هم هست برای ایثارگران که هنوز اجرایی نشدن یا امتیاز هایی بودن که در گذشته بودن اما به مرور زمان انها را کمرنگ کردند این افرادی که شما براشون تلاش میکنید به نظر من اگر دنبال ایجاد کردن امتیازی برای خودشون بودن یکی از همان امتیاز هایی رو که هنوز اجرایی نشدن رو سعی می کردن برای خودشون اجرایی کنند نه که هجوم بیاورند به سایر امتیاز ها تا ان ها را نابود کنند این نشان میدهد که این افراد قصدشان قربانی گرفتن از خانواده های ایثارگران است نه مصلحت اندیشی برای خودشان اقای نوروزی اگر شما به این تضعییع حق ادامه بدهید و به تلاش هایتان برای از بین بردن و کم رنگ کردن امتیاز های موجود ادامه بدهید مطمئن باشید تمام قوانین ایثارگران را کم کم نابود میکنید


no
1
yes
14
احسان
1397/03/11 - 23:56
نوروزی خدا نبخشه تو ما را بیچاره کردی.حمایت نکن آقا حمایتت به درد... میخوره


no
1
yes
10
نیما
1397/03/12 - 12:22
بر اساس پیک سنجش که خود سازمان سنجش. چاپ می کنه نود و پنج درصد از سهمیه زیر بیست و پنج درصدی را رزمندگان و جانبازان پنج و ده درصدی در می کنن. پس حرف از عدالت زدن تو این شرایط اهمیت داره.خانواده رزمندگان مشکلات برابر با جانبازان بیست و پنج درصدی و خانواده شهدا دارن. وقتی نود و پنج درصد این افراد سهمیه زیر بیست و پنج درصدی رزمنده بوده اند کجا انصاف سهمیه ها ادغام بشه.بجای این کار بنیاد باید افرادی که جانباز بیست درصدی هستن و مشکلاتشان حاد است با تشکیل دوباره کمیسیون افزایش درصد بدهد. تا این افراد هم به حقوق خود برسند نه اینکه برای نمایش و شو رزمنده و خانواده شهید و جانباز یک سهمیه بگیرن


no
0
yes
1
امیر
1397/03/12 - 14:16
اقای نوروزی ما که دیگه شما رو خوب میشناسیم لطفا اینو بدونید که همه ی ما خوب می دانیم که ادغام بسیار بدتر از تراز 85 هست و تراز 85 هم بسیار بد هست پس دنبال اینکه ما رو باز از بد به بدتر بکشانی نباش


no
0
yes
1
مجید
1397/03/13 - 07:31
صبح بخیر اقای نوروزی! اونقدر گفتید سهمیه سهمیه که دارن کف نمره را میبرن بالا .حالا وقت ازمایش بزرگ کارایی فراکسیون ایثارگران.اقای زاهدی گفتند قرار این کار انجام بشه مانع بشید


Reply
no
13
yes
35
علی
1397/03/09 - 12:28
آقای نوروزی تموم کن این کارها را این آشوب شما راه انداختی. چی شده باز اعتراضات زیاد شد دوباره بحث ادغام راه انداختی تا ذهن ها منحرف بشه! پیشنهاد بالا بردن حدنصاب نمره قبولی سهمیه ایثارگران را خود فراکسیون داد حالا میگید موافق نیستیم! خجالت بکشید از خانواده شهدا و ایثارگران . بازم می خواهید با ایجاد اختلاف اصل سهمیه را از بین ببرید .تراز ۸۵ درصدی یعنی سهمیه نابود شد.یعنی جانباز ۵ درصدی با جانباز شیمیایی ۳۵ درصدی یک مشکل دارند.اگه شوخیه بگید ما هم بخندیم

no
13
yes
33
رادین
1397/03/09 - 15:08
نوروزی برای ایثارگران کار نمی کنه .به نفع پولدارها و هیات علمی ها کار می کنه.اوج بی عدالتی دست زدن به سهمیه بالای بیست و پنج درصدی هاست .رزمنده با جانباز بیست و پنج درصدی مشکلشون برابره؟


no
1
yes
5
احمدرضا
1397/03/11 - 15:48
این نوروزی که من تو این شش ماه دیدم کاری به نفع ما نمی کنه


Reply
no
8
yes
32
حسین
1397/03/09 - 12:33
خدا از شما نگذره آقای نوروزی .سه هفته به کنکور مدام به ایثارگران استرس ندید.بخدا ما کم مشکل نداریم که هر روز شما با اعصاب ما بازی می کنید. این آشوب خود شما راه انداختید.حالا حامی ما شدید؟بدترین کمیسیون آموزش و فراکسیون ایثارگران بعد انقلاب در مجلس دهم بود.ظلمی که شما در پیروی از وزیر بهداشت به ایثارگران کردید هیچ وقت رخ نداده بود.

Reply
no
7
yes
27
یاسین احمدی
1397/03/09 - 12:36
اگر نوروزی دنبال کاره که فاتحه سهمیه خونده شده.الان شش ماهه فقط داره حرف میزنه.اخرش نمره سهمیه شد ۸۵ درصد نمره نفر آخر.هرچی گفته عکسش عمل کرده.خدا ازت نگذره

Reply
no
38
yes
10
1397/03/09 - 12:43
بله درست میگن باید باز شاهد قبولی اینبار ۶۰هزار باشیم وظلم به فرزندان رزمنده
آفرین واقعا...عدالت اینه

no
6
yes
21
محمد
1397/03/09 - 15:01
نوروزی عامل افزایش حدنصاب نمره ایثارگران بوده.الانم داره دوباره اختلاف میندازه.


Reply
no
7
yes
29
احمد
1397/03/09 - 12:47
با عرض سلام ودرود ما فرزندان ایثارگر نمیدانیم درگیر قرائت اشتبای نمایندگان باشیم یا درگیر تست فیزیک وریاضی انشا الله که این قانون کمافه سابق اجرا میشود وگوشه ای از اعتدال در حق فرزندان همیشه مظلوم ایثارگران اجرا میشود

Reply
no
46
yes
14
ناشناس
1397/03/09 - 13:00
با 70درصد مشروط به ادغام سهمیه ها کاملا موافقم
ایثارگران باید صمیمانه و متحد در کنار هم باشند . ادغام یعنی اتحاد

no
11
yes
39
فرزندجانباز ۵۰
1397/03/09 - 14:25
بله,واسه شما که سختی نکشیدید عالیه دارید زندگی میکنید راخت و اسوده یه سهمیم بهتون بدن مشکلی نیست خیلی هم خوب,این وسط مایم ک وقت برای درس خوندن نداریم


no
7
yes
40
وحید
1397/03/09 - 14:33
ادغام برای بنیاد جانبازان هزینه داره اگر بخوان ادغام بکنن علاوه برسهمیه کنکور بایدچیزهایی دیگری به جانبازای زیر۲۵درصد تعلق بگیره که این کار بامخالفت شدید بنیاد جانبازان همراه هستش


Reply
no
9
yes
36
علی
1397/03/09 - 13:49
من باعث افتخارمه که نوکری پدر جانباز 70 درصدم رو بکنم تمایل هم ندارم اینجا جز به جز بگم که صبح که برای نماز از خواب بیدار می شم چه برسد به الان که ماه مبارک رمضان هست تا شب چه کارهایی رو به صورت روتین برای پدر عزیزتر از جانم انجام می دم اما ترو خدا شما عزیزان سهمیه 5 درصد که روی چشم من جا دارید و ممکنه درصد جانبازی پدر عزیزتون 5 یا 10 درصد باشه مصیبت ها و سختی های زندگیتون با من نوعی یکسان هست وجدانا انصافا شما خودتون راضی به این کار هستید؟
فاش نیوز عزیز به عنوان حامی ما ایثارگران لطفا فقط همین یک سوال رو از ایشون به عنوان رئیس فراکسیون ایثارگران بپرسید آیا صدمات حاصل از جنگ برای تمامی خانواده ها یکسان بود که الان می خوان سهمیه رو ادغام کنند؟!!!

Reply
no
36
yes
7
حیدرکرار
1397/03/09 - 13:50
احسنت برحاج آقا بابا اینو خب زودترمیگفتیدچندهفته س از خواب و خوراک افتادیم درمورد ادغام هم بنظرمن کار درستیه وقتی قراره ب شخصی ک درجبهه حضورداشته و جان فشانی کرده خدمات داده بشه5درصد و30درصدو..این تقسیم بندی ها معنایی نداره همه دریک جبهه وبرای یک هدف جنگیدند حالا یکی سالم مانده یا شهیدشده یا جانباز ،خواست خدا بوده پس بهتره که با یک دید ب همه ی جانبازان و خانواده هاشون نگاه کنیم لطفا ثبت شودممنون

no
17
yes
7
1397/03/09 - 14:43
شما دم از عدالت میزنین و خواستار ادغام هستین ما هم میگیم بهترین کار ادغام این سهمیه هست اما بر اساس منطق عدالت دلیل نداره منی ک مجبورم حتی بادست خودم به بابام اب و غذا میدم و کلی کار دیگه دارم میکنم و وقتم رو واسش هزینه میکنم با فرزند جانباز 5 درصد ک یه ترکش خورده الان قبراغ همه کاراشو خودش انجام میده یکسان باشیم بهترین کار ادغام سهمیه و اولویت بندی کردنه تا همه ایثارگران ب تناسب درصد ازش بهره ببرن


Reply
no
42
yes
12
محمدلو
1397/03/09 - 14:02
آقای نوروری توروخدا حق ما جانبازای زیر25 رو بگیرین

Reply
no
30
yes
11
امیر علی
1397/03/09 - 14:13
خدا کنه همین جور بشه آقای نوروزی

Reply
no
8
yes
37
فرزند شهید
1397/03/09 - 14:22
خیلی متاسفیم برای اقای نوروزی که داره میگه فرزند شهید و جانباز ۷۰درصد باید با فرزند جانباز ۲درصد یا ۵درصد برابر باشند.امسال اینا همونایین که شبا میان به خانواده شهدا سر میزنن و صبحاش میان قوانین ضدشون تصویب.جناب نوروزی خدا خودش اون بالا هست و اجازه نمیده امثال شماها بتونید حق جانبازان ۷۰ درصد و یا شهدای عزیز رو بخورید عواقبش به عهده خودتونه

لطفن تاید شه

no
39
yes
19
محدثه
1397/03/09 - 14:48
چطور ٢٥ درصد كه خيلي هم سالمه با ٧٠ درصد و شهيد !!!ادغام شده عدالته
٢٠ با ٢٥ يكي شه عدالت نيست ؟؟؟
همتون ٢٥ درصد تا ٣٠ درصدين وقتي ميخواين اعتراض كنين الكي پاي ٧٠ ايهارو ميكشين وسط


no
18
yes
5
نازنين
1397/03/09 - 16:35
چرا همه گير دادن به جانباز ٥ درصد
چرا جانبازاي ١٥ و ٢٠ رو نميبينيد كه تفاوت خاصي با ٢٥ ندارن
واقعا كه


no
1
yes
6
1397/03/10 - 16:39
25 درصد ادغام شد چون جمعیتش اونقد زیاد نبود ک بتونن اثر سهمیه رو خنثی کنن امثالک سهمیه پنج درصد حوالی 50 هزار نفری هستن با خود سهمیه 25 درصد ک 20 هزاتا میشن میشن 70 هزار نفر اونوقت فرقش با منطقه یک چیه


no
0
yes
6
امیر
1397/03/11 - 21:56
بیشتر از 50 درصد جانبازان زیر بیست و پنج درصد به نظرم ده یا زیر ده درصد هستند برای همین میگن 5 درصد چون خیلی زیادن


no
2
yes
10
1397/03/11 - 21:59
خانم محدثه شما اگر نگران جانبازان 15 و 20 هستید خب میشه این 5 درصد سهمیه و مازاد رو فقط به فرزندان جانبازان 24 - 15 درصد داد یا مثلا بالای 10 درصد ها یا فقط به جانبازان زیر 25 داد و رزمندگان رو ازش خارج کرد راه های خوبی هست


Reply
no
34
yes
12
M
1397/03/09 - 14:24
کار درست
من میگم کار درستیه ادغام بشن ولی باید اولویت بندی هم بشه اخه نمیشه کسی که جانیاز ۷۰ درصد هست با ۵ درصد برابر بشه
خودتون با انصاف خودتون قضاوت کنید هر کس نظر منو رد کنه با مسعولینی که مخالف ایثارگرانه برابره
عدالت....

no
5
yes
28
وحید
1397/03/09 - 14:37
اولین کسایی که به اولویت بندی اعتراض می کنن نماینده های مجلس هستن به خاطراینکه اکثر نماینده های ایثارگر مجلس جانبازای ۲۵ درصد تا ۵۰درصد هستن که اون ها اولویت دوم حساب می شن


no
28
yes
7
زهرا
1397/03/09 - 15:12
سلام بنظر منم باید اولویت بندی بشه خانواده شهدا و خانواده جالباران بالای ۵۰ درصد باهم باشند و بقیه جانبازان هم اولویت دوم


no
22
yes
8
n
1397/03/10 - 07:37
M جان جانبازان 25 به چندین سال است که حمایت شده و می شوندداین بدبخت های رزمنده و جانباز که هیچ امتیازی نگرفتند و حتی سال گذشته این سهمیه5 با مناطق یکی بوده واجبترند


no
6
yes
25
1397/03/10 - 10:59
nجان میشه بگید به غیر از سهمیه چی به جانبازای بالا۲۵درصد دادن. پورشه دادن، وام میلیاردی دادن ،ویلا توشمال دادن .کدومش رو دادن این امکاناتی رو که شما میگید فقط درحد حرف هایی که شنیده اید هستش توعمل هیچ چیز چشم گیر به این قشرایثارگر ندادن سهمیه مال خانواده شهداوجانبازان وآزاده ها هست که سختی کشیدن


no
1
yes
1
ooo
1397/03/10 - 17:05
N جان خیلی طمع داری،پورشه و وام میلیاردی و ویلای شمال ،شما از خانواده جانبازان و رزمندگان نیستی nجان کسی که دیدش این باشد وا مصیبتا


Reply
no
9
yes
25
1397/03/09 - 14:37
مگه تقسیم غنایم جنگیه که هرکس تو جنگ بوده یه بهره ببره. سهمیه برای ادمایی که بعداز گذشتن چند سال از جنگ هنوز تحت فشارن. این قانون یعنی بی حرمتی به جانبازان بالای 50درصد و حتی 25درصد

no
10
yes
1
zz
1397/03/10 - 17:19
معلومه زاده خانواده جنگ و جهاد و رزمندگی نیستی غریب


Reply
no
3
yes
15
ناشناس
1397/03/09 - 14:38
سلام. ظاهرا اینا تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست. هر روز یه نظری میدن. بابا تکلیف بچه های مردم رو روشن کنید! کمتر از یک ماه به کنکور مونده
. برین سایت مجلس قسمت مرکز پژوهش های مجلس. اصلاح بند الف
هر کدوم یه نظری دارن! از وزیر علوم تا بقیه نماینده ها
بنظرم چون بحث ادغام هزینه بردارست برای دولت ، رای نیاره
در هر صورت بهتره برای کمک ، استفاده از بهترین معلم ها رو رایگان کنید تا شرایط اینا هم مثل بچه پولدارا و هیات علمی ها بشه که راحت 500 میلیون تومان رو هزینه معلم خصوصی میکنن و بعد هم از سهمیه هیات علمی استفاده میکنن

Reply
no
4
yes
19
علی
1397/03/09 - 14:43
واقعا نمیدونم این آقای نوروزی راجع به کارهاش فکر هم میکنه ؟ دوستان افزایش تراز صد شرف داره به ادغام ،اینا نمیدونن چطور این سهمیه رو نابود کنن ،خدا ازشون نگذره که اینقدر به ما استرس میدن ،بچه ی من سال بعد کنکور داره ولی از الان همش استرس این موضوع رو داره ،فاش نیوز عزیز لطفا صدای ما رو به گوش آقای نوروزی برسون و بگو که ما با هر گونه تغیرر در سهمیه چه افزایش تراز و چه ادغام مخالفیم ، تا قبل از تصویب سهمیه 5 درصد کسی کاری به کار سهمیه ما نداشت ،حداقل کسی میتونه با آقای نوروزی صحبت کنه بگه تراز رو افزایش بده ادغام خیلی ناعادلانس ،یهو 20 _25 هزار نفر به سهمیه اضافه شه دیگه سهمیه به چه دردی میخوره

Reply
no
29
yes
18
فرید
1397/03/09 - 15:01
پس کی ظلم به فرزندان رزمنده تموم میشه؟ امید ما به ادغام کامل 30% سهمیه هست یا اینکه حداقل تراز بشه 85% و مازاد برسه به فرزندان رزمندگان و جانبازان زیر 25%

no
22
yes
12
فرزنده رزمنده غواص
1397/03/09 - 20:18
حق خانواده رزمندگان با ادغام سهمیه بعد از چندین سال بدهید


Reply
no
5
yes
22
1397/03/09 - 15:03
من حیرون این جماعتم وقتی بحث ادغام میاد وسط پرچم عدالت میبرن بالا و قتی بهشون میگن ک اغا سختی مشکلات ایثارگرا با هم یکسان نیست و این دور از منطق عدالته و بحث اولویت بندی میاد وسط پرچم تبعیض رو میبرن بالا اخه شما با خودتون چندچندین والا خجالت هم حدی داره از 5 هزار جانباز قطع نغاع جنگ خجالت بکشین ک هی باید منت زن و بچش رو بکشه ببینه کی میاد تو اتاقش بهش یه لیوان اب و غذا بده
من موندم این بچه های سهمیه 5 درصد میدونن روزی چند بار باید پوشک جانبازای محدودیت حرکتی رو باید عوض کرد ک هی میان به ما میگن 25 درصد شما خوشی زده زیر دلتون و چون میدونین ما فول تایم نیستیم و داریم وقت هزینه میکنیم و مثل شما نمیتونیم درس بخونیم و در رقابت بهاتون اغلب کم میاریم از این حرفا میزنید

no
4
yes
15
محمودی
1397/03/09 - 21:04
عزیز من خواهشا با احساسات بازی نکن،شاید راضی نباشند این عزیزان که اینطور برایشان بنویسی،هر رزمنده و جبهه رفته ای درک می کند،


Reply
no
25
yes
8
جانباز بیست درصد شمیایی و اعصاب ور ان
1397/03/09 - 15:21
چرا فرزند جانباز بیست در صد شمیایی و اعصاب با یک جانباز 25درصد سالم وزارتی امکانات فراوان فرق می کند خدا از شما نمی گذرد

no
2
yes
2
حمزه
1397/03/12 - 18:47
اینو باید به مسئولین بی عرضه گفت که چون برا خودشون ۲۵ و بالاتر زدن بخاطر منافع شخصی حقو ضایع میکنن


Reply
no
9
yes
29
1397/03/09 - 15:23
جناب نوروزی ما نخوایم به ما لطف کنید باید چه کار کنیم
چرا جواب این بچه هارو نمیدید دارن میگن ۹ ماه وقت داشتید چرا این کارو نکردید دم کنکور افتاد یادتون
چرا جواب این بچه هارو نمیدید دارن میگن چند هزار قطع نخاع با جانباز ۵ درصد یکسانه ؟ مگه این سهمیه جایزه است یا رفع کننده محرومیته؟
چه کار کردید که قشری که برای احقاق حقوق اونها فراکسیون تشکیل دادید به شدت از شما دلگیرند؟
....

no
14
yes
3
احمد
1397/03/09 - 22:55
داداش خوبم اینا دارن تراز رو بالا میبرن ماهم ازین نگرانیم وگرنه شما الان بیست وپنج درصد مال شماست ما پنج درصد شامل ماست


Reply
no
9
yes
21
A
1397/03/09 - 22:50
اقاي نوروزي نميدونم شما واقعا نميدوني يا نبايد بدوني اگه سهميه ها ادغام بشه تقريبا سهميه ها نابود ميشه ولي حداقل 80 درصد نَفَر اخر بشه هم رتبه ها تغيير نميكنه هم ضرر كم تَر ميبينيم
در ضمن هر رئيسي كه هر روز تو اخبار برگزيده مردم نميگن چه مدير خوبي
در ضمن سه هفته ديگه كنكور ممنون ميشم تشنج إيجاد نكنيو بزاريد بخونيم

Reply
no
6
yes
20
حميد رضا
1397/03/09 - 23:20
در كنار همه اين بيكفايتي نمايندمون تو مجلس اين تيتر انتخاب كردين

Reply
no
19
yes
3
ناشناس
1397/03/09 - 23:33
دعوا نكنيد! اگه تراز بشه ٨٥ درصد از سهميه بالاي ٢٥ درصد كمتر از ٥٠٠ نفر ميتونن رشته هاي تاپ قبول بشن و بعد بقيه سهميه ميرسه به زير ٢٥ درصد!!! در ضمن تا قبل ٩٣ خانواده هاي ايثارگران بالاي ٢٥ درصد هم مثل الان زير ٢٥ درصد بودن يعني اينا هم كلا ٣ سال از اين موقعييت استفاده كردن و قبلا بالاي ٥٠ درصد سهميه داشتن! شما زير ٢٥ درصدي ها هم تحمل كنيد نوبت شما هم ميشه كه ادغام بشين!! اين همه دعوا نداره!! خلاصه كه برين نظر كارشناسان مجلس و بودجه رو بخونيد همه با افزايش تراز موافق بودن

no
1
yes
1
1397/03/10 - 15:36
بزد نمیر بهار میاد


no
0
yes
5
مريم
1397/03/12 - 17:21
حالا برسه به ٥ درصدي مگه ٥ درصدي ها نخبه هستن كه همه تراز ٨٥ رو اوردن نشستن تا اضافه سهميه بهشون برسه؟؟؟
همون ۵ درصدی که پارسال با تراز ۷۰ درصد اخرین نفر رشته میورد الان باید ۸۵ درصد بیاره
فقط عده ای میارن که همونا هم بی سهمیه تلاش کنن بازم میارن


Reply
no
24
yes
15
فرزند رزمنده
1397/03/10 - 11:51
فقط با ادغام سهمیه عدالت برقرار میشود،حق چندین ساله ما تحقق می یابد

Reply
no
27
yes
12
فرزنده رزمنده
1397/03/10 - 12:34
احسنت به غیرتت نماینده عزیز،، حرف دل ما خانواده رزمندگان تراز70 ادغام سهمیه به30 درصد همان چیزی که در برنامه ششم مد نظر است

Reply
no
11
yes
28
مهدی
1397/03/10 - 12:55
اقای نوروزی نظرتون بابات استعفا چیه با این فرمون برید جلو از امکانات ایثارگران هیچی نمیمونه

no
12
yes
2
انید
1397/03/12 - 12:48
والله سهنیه 5 درصد تجربی امتیاز نداره،ضرر داره سال گذشته بچه های تجربی ضرر کردن،چرا در حقشان جفا نیکنی ،فقط ادغام سهمیه برای تجربی


no
2
yes
13
1397/03/12 - 14:15
سهمیه 5 درصد اصلاضرر نیست بده هم تومناطق هم تو سهمیه سنجده میشی و مطلوب ترین نتیجه واست اعمال میشه


Reply
no
27
yes
19
فرزند جانباز زیر 25 درصد
1397/03/10 - 14:11
من پدرم 15 درصد اعصاب روانه ب بخدا سردرد دایمی گرفتم هرروز ت خونمون جنگه حق ما سهمیه 25 درصده ب والله مشکلات زیاده...ت رو خدا یکاری بکنید سهمیه 5 ت تجربی تاثیر نداره با تشکر

no
7
yes
20
امیر
1397/03/11 - 21:20
سلام
این اقا همون حمزه هست که قبلا توی کامنت ها میگفت فرزند جانباز 20 درصد هستم و الان میگن فرزند جانباز 15 درصدم هرچه قدر بخواهید دروغ میگه تا سهمیه رو خراب کنه اصلا با این کار خوشحال میشه دلش خونک میشه


no
3
yes
25
وحید
1397/03/12 - 11:31
بله دست همشون روشده


no
0
yes
4
فرزند شهید علی
1397/03/12 - 19:18
پس حقه بقیه چیه حمزه جان؟اونا هیچ حقی ندارن؟فرزند جانباز ۷۰ درصد چی,ایا دردای خودتو بالاتر از فرزند جانباز ۵۰ میدونی


Reply
no
2
yes
3
فرزند جانباز ٥٠٪
1397/03/10 - 14:24
شماها كه توي مجلسيد خجالت نمي كشيد ؟ با كدوم قانون و طبق كدوم بند جرات مي كنيد راجع به سهميه اي كه امام خميني (ره) به ما داده اظهار نظر كنيد ؟ شما چكاره هستيد ؟
مقام معظم رهبري ما فرزندان جانبازان و شهدا از شما خواهيم خواست اين افراد ضد انقلاب ضد نظام و افرادي كه براي جهاد و مجاهدت ارزشي قائل نيستن رو به اشد مجازات برسونيد
مسئولين محترم كه درك مي كنند كساني هم مانند رزمندگان كه در راه خدا و اسلام جهاد كردن هم بايد در نظر گرفته بشن ولي اساس سهميه رو فراموش نكنيد لطفا كسي كه پدري دارد كه به شدت مجروح است و داراي مشكلات نبايد در يك سطح با فردي كه پدرش جهاد كرده است در يك سطح قرار گيرد دادن طرح به اين سادگي كاري ندارد اما متاسفانه نماينده ها حاضر به فكر كردن نيستن
اگر ٣٠٪؜ ظرفيت را تقسيم كنيد :
مثلا ٥٪؜ براي فرزندان شهدا با تراز ٧٠
٥٪؜ براي بالاي ٧٠٪؜ و فرزندان با تراز ٧٠
٥٪؜ براي بالاي ٥٠٪؜ و فرزندان با تراز ٧٠
٥٪؜ براي بالاي ٢٥ ٪؜ و فرزندان با تراز ٧٠
١٠٪؜ هم براي عزيزان زير ٢٥٪؜ با تراز ٨٥ و همينطور مازاد هر سهميه به گروه بعدي برسد همه چيز درست مي شود
حتي مي تونيد ٢٠٪؜ بالاي ٢٥٪؜ با تراز ٧٠
١٠٪؜ زير ٢٥ با تراز ٨٥ اعلام كنيد
يادتون نره شما داريد مشكلات درس خوندن فرزندان بالاي ٢٥٪؜ رو مي بينيد فقط همينه

Reply
no
30
yes
37
فرزند جانباز ٥٠
1397/03/10 - 14:25
شماها كه توي مجلسيد خجالت نمي كشيد ؟ با كدوم قانون و طبق كدوم بند جرات مي كنيد راجع به سهميه اي كه امام خميني (ره) به ما داده اظهار نظر كنيد ؟ شما چكاره هستيد ؟
مقام معظم رهبري ما فرزندان جانبازان و شهدا از شما خواهيم خواست اين افراد ضد انقلاب ضد نظام و افرادي كه براي جهاد و مجاهدت ارزشي قائل نيستن رو به اشد مجازات برسونيد
مسئولين محترم كه درك مي كنند كساني هم مانند رزمندگان كه در راه خدا و اسلام جهاد كردن هم بايد در نظر گرفته بشن ولي اساس سهميه رو فراموش نكنيد لطفا كسي كه پدري دارد كه به شدت مجروح است و داراي مشكلات نبايد در يك سطح با فردي كه پدرش جهاد كرده است در يك سطح قرار گيرد دادن طرح به اين سادگي كاري ندارد اما متاسفانه نماينده ها حاضر به فكر كردن نيستن
اگر ٣٠٪؜ ظرفيت را تقسيم كنيد :
مثلا ٥٪؜ براي فرزندان شهدا با تراز ٧٠
٥٪؜ براي بالاي ٧٠٪؜ و فرزندان با تراز ٧٠
٥٪؜ براي بالاي ٥٠٪؜ و فرزندان با تراز ٧٠
٥٪؜ براي بالاي ٢٥ ٪؜ و فرزندان با تراز ٧٠
١٠٪؜ هم براي عزيزان زير ٢٥٪؜ با تراز ٨٥ و همينطور مازاد هر سهميه به گروه بعدي برسد همه چيز درست مي شود
حتي مي تونيد ٢٠٪؜ بالاي ٢٥٪؜ با تراز ٧٠
١٠٪؜ زير ٢٥ با تراز ٨٥ اعلام كنيد
يادتون نره شما داريد مشكلات درس خوندن فرزندان بالاي ٢٥٪؜ رو مي بينيد فقط همينه

no
3
yes
17
امیر
1397/03/10 - 16:05
گذشت اون زمانی که توی گروه های تلگرامی تون طرح می نوشتین و می دادین دست اقای نوروزی و محمدی اصل نود تا براتون ببرند مجلس


no
14
yes
4
1397/03/10 - 16:16
خسته نباشین زیادی زحمت کشیدین .سه ماهه تو کمیسیونا دارن بحث و جدل میکنن ک اگه سهمیه از حالت متمرکز در بیاد دیگه تاثیر انچنانی نداره
بهترین راه ادغام سهمیه وبهرمندی بر اساس اولویت چهارگانه هست
موندم چرا زیر25 بهشون ده درصد دادی


no
4
yes
15
1397/03/10 - 16:32
این طرح شما میخواد ظرفیت سهمیه اقشار اسیب پذیر تر سهمیه رو کم کنه و بده به غیرمعسرین یعنی با این طرح جناب حداکثر تعداد فرزند شهیدی ک میتونه بره پزشکی 270 نفره .ببین برادر من خط قرمز سهمیه ها اینه ک نباید شرایط کار برای فرزندان شهید و جانبازان درصد بالا و خانواده هاشون سخت تر بشه حالا چه با کاهش ظرفیت مثل طرح شما و چه با افزایش جمعیت مثل ادغام و تنها راهکاری ک بتونه از این خط قرمز خارج نشه الویت بندی ایثارگرانه
و چون این اولویت بندی به ضرر رزمندگان میشه چون اولیت اخر میشن تصمیم کرفتن سهمیه ها عینا مثل پارسال باشن چون هر طرحی بدین باید یه قشری از ایثارگران ضرر کنن پس تصمیم گرفتن سهمیه دسکاری نشه همه هم باید قبول کنیم ک این بهترین راه


no
4
yes
13
الهه
1397/03/10 - 19:40
احسنت برشما. من واقعا نمیدونم این افرادی که نظر شمارو دیسلایک کردن چه فکری میکنن. قطعا با فرهنگ ایثار و ایثارگری مشکل دارند. واقعا شرم بر مسوولین بیکفایت


no
3
yes
1
فرزند جانباز ٥٠
1397/03/13 - 14:38
من حقيقتا قصدم كمتر كردن سهميه فرزند شهيد نبود از دادن اين طرح اولويت هميشه بايد و بايد با فرزندان شهدا باشه چون پدران بزرگي داشتن و باعث شدن ما در رفاه زندگي كنيم و اينكه سختي هاي بيشتري كشيدن
من منظورم بيشتر بحث تراز علمي و ظرفيت بود وقتي درصدها رو به سمت پايين ميره تعداد زياد ميشه
قطعا كسي كه پدرش ١٠٪؜ جانبازي دارن شرايط من رو در كنكور ندارن ولي مثلا از ٥٠ تا ٧٠ درصد مگر چند درصد هستيم ؟ يا از ٧٠ به بالا يا فرزندان شهدا ؟ چرا نبايد هر گروه بين خودشون سنجيده بشن ؟ شرايطشون هم نزديك بهمه
ضمن اينكه واقعا با توجه به مشكلات موجود توي هر قشري واقعا نميشه تراز رو ٨٥ ٪؜ كنن
ولي دوستان زير ٢٥٪؜ بايد ترازشون ٨٥٪؜ باشه چون قطعا مشكلات ما رو ندارن
حتي به نوبه خودم ميگم حتي به نظر من مي تونن فرزندان جانبازان ٧٠٪؜ به بالا و شهدا رو ١٠٪؜ كنن با تراز ٧٠٪؜ و ٣٥ تا ٧٠ ١٠٪؜؜ با تراز ٧٥٪؜ و از ٠ تا ٣٥٪؜ رو بكنن١٠ ٪؜با تراز ٨٥٪؜


Reply
no
36
yes
3
حمزه
1397/03/10 - 14:27

سلام.خدایی بخونین صرفا جهت اطلاع.سهیمه ۵ درصدی همه میدونن عملا بی تاثیر بود چرا که جمعیت زیاد بود و ظرفیت بسیار محدود و مازاد هم از سال ۹۴ که حداقل تراز برا ۲۵ از ۸۰ اومد ۷۰ برا رشته های بدرد بخور صفر شد تقریبا.خب منی که والله پدرم جانباز اعصاب روان و نقص عضو و ناتوان از کار و صعب العلاج و ۲۰ درصد هست چه فرقی با ۲۵ درصد دارم خدا میدونه چندین برابر ۲۵ سختی کشیدم چرا همه فک میکنین چون این درصد که معلوم نیس بر چه اساس دادن باید باعث شه بخاطر اون پنج درصد من از همه چی محروم باشم!!!؟ طرح ادغام حقا عین عدالت هست و باید اجرایی بشه

no
0
yes
10
امیر
1397/03/12 - 19:25
پدر جان اقای نوروزی مگه بهت نگفت همتون که نباید دکتر بشین سایر رشته ها هم هست ؟


no
0
yes
6
1397/03/14 - 11:14
درصد بر اساس کد مجروحیت هستش و هر کد مجروحیت با توجه ب ناحیه اصابت و عمق و تاثیر بعد ورود پنج فاکتور ک کدوم بافت و ناحیه تاثیر بر توانایی جسمی و عفونت ناشی ازجراحت و خارج شدن یا نشدنش و و نحوه مجروحیت ب صورت سیستمی صادر میشه مثلا اگه ترکش ب ران پا با شعاع 2 سانت و تیرگی و برستگی ک ناشی از عفونت باشه در صورت خروجش5 درصد و باقی موندنش در بدن 10 درصد اما اگه ب ناحیه شگم برخورد کرده باشه در ناحیه پهلو 10 درصد و در صورت موجود بودنش 15 درصد اما اگه ب اندام داحلی مثلا نفوذ ب کلیه و معده حداقل 25 درصد و ناحی صورت در صورتی ک ناحیه گردی صورت نمایان 20 درصد ناحیه چشم در صورت تخلیه 50 درصد در غیر این صورت حداقل 25 درصد
اینی ک دوستان دارن هی بزرک نمایی میکنن ک درصد ما غیر منطقی و از این حرفا بازی با کلمات هستش چون فاکتور 5 گانه توسط 5 دکتر معتمد و بصورت جدا و پس از برسی توسط شورا اقدام ب صدور کارتکس با امضای 5 گانه اعضا و صدور سیستمی درصد پس از ورود اطلاعات مجروحیت صادر


no
7
yes
2
فرزند جانباز و ررمنده
1397/03/15 - 12:44
فرزند جانباز رزمنده50 خواهشا زحماتی که نظام براینان می کشد سپاسگزار باش،فقط اینو میگم مگر ستاد شاهد برایتان کلاسهای تقویتی و غیرو نمی گذارد چه کوتاهی در حق شما عزیزان می کنند،شما اگر کمی تلاش کنی موفق میشوی چون بهترین دبیران و مشاوران رایگان در اختیار داری


Reply
no
0
yes
2
محمد
1397/03/10 - 16:02
چقدر قطعبه این قضیه؟؟؟؟
جواب بدید

Reply
no
29
yes
7
فرزند جانباز و ررمنده
1397/03/10 - 16:23
عزیز من چرا همه چیز را برای خودت می خواهی ،این تفاسیر از مجلس خانگی شماست،مقام معظم رهبری خود واقفند و درد رزمنده و جانباز میدانند و شایسته نیست که به مقام عظمای ولایت خطاب کنیم چون ما فرزندان رهبریم و جانمان فدای او و ارمان اوست، و با توجه به کار کارشناسی عزیزان مسئول تصمیم می گیرند نه دستورات من تو

no
7
yes
31
وحید
1397/03/12 - 14:06
این کار کارشناسی نیست چون پشت این تراز حذف کامل سهمیه هست


Reply
no
1
yes
14
الهه
1397/03/10 - 19:36
احسنت بر شما فرزند جانباز ۵۰ درصد خیلی درست فرمودید

Reply
no
20
yes
10
1397/03/11 - 09:38
فاش نیوز خواهشا این مشکل رو حل کن که هر کسی میتونه با هر بار وارد سایت شدن روی کامنتی که قبلا هم تایید یا رد کرده دوباره مثبت و منفی کامنت رو بزنه
کاری کنی هر آی دی فقط یکبار بتونه

no
11
yes
3
مجتبی
1397/03/13 - 12:33
وقتی که 95 درصد عزیزان رزمنده و جانباز زیر 25 هستند،هر انسان فهمیده و عاقلی باید برای این خیل عظیم یک فکری بکند ،عزیزان بالای 25 دیگر کسی نیست و نمایندگان میدانند و حال هدفشون دادن امتیاز به این عزیزان است تا مانند سال قبل ضرر نکنند


no
8
yes
2
محمود
1397/03/13 - 17:16
احتمالا کل عزیزان بالای 25 به 100 نفر هم نمیرسد اونوقت این قدر سهمیه را خراب کنند خدا را خوش میاد عزیزان زیر 25 زیادند


no
1
yes
6
1397/03/14 - 10:53
چطور 18 هزار نفر رو کسی نمیبینی
امسال رکورد تعداد نفراد در سهمیه 25 درصد شکسته شد بعد شما کسی رو نمیبینی


Reply
no
20
yes
5
محسن
1397/03/13 - 12:30
ما فرزندان جانبازان زیر۲۵درصد تا به امروز هیچ منفعتی از جانبازی پدرمون نبردیم و سال قبل برای ما سهمیه۵درصدی رو قرار دادن که معلوم نبود با این قانون میخاین خیر به ما برسونن یا ضرر چون تعداد داوطلب این سهمیه بسیار زیاد بود و چیزی که هست اینکه واقعا تبعیض بین جانبازان معنایی نداره چون کسی که تو جهاد بوده بلفرض به دوست کناریش تیر و به این ترکش خورده حالا آیا این درسته که بین اینها تفکیک قائل بشیم در حالی که هردوشون باهم بودن و به یک نیت و به خواست خدا جراحت بیش تری برای اون یکی وارد شده و ثانیا کی که ندونه درصد های جانبازی توی بنیاد چقدر الکی بوده و خیلی ها درصد های جانبازی بالای۲۵ گرفتن که حقشون نبوده و خیلیها هم در حالی که حقشون بوده بالای ۲۵درصد اما نتو نستن بهش برسن

 یه عمره که یه خط قرمز به اسم۲۵درصد رو کوبیدن تو سر ما و جانبازی پدرمون هیچ منفعتی نداشته به خاطر این تبعیض مسخره۲۵درصدی بسه دیگه تمومش کنید فرزندان جانبازان باید یکسان باشند و بدونید ماهم به اندازه شما ها سختی کشیدیم اکثر افرادی که جنگ بودن حتی اگه جانبازیشون زیر۲۵ بوده باشه و حتی اصلا بدون جانبازی اما مشکلات اعصابی در قریب به اتفاق اونها وجود داره این قانون نه تنها بی عدالتی نیست بلکه به لحاظ علمی هم برای کشور مفید است انشالله که ادغام تصویب میشود

Reply
no
0
yes
11
کوثر
1397/03/13 - 15:21
الان به نظرم یه چیز میلنگه این وسط چرا حرف کمیسیون اموزش و ایثار یکی نیست اصلا مشخص نیست تکلیف چیه. این طرح به کنکور امسال میرسه یا نه. خواهشا شفاف سازی کنید حتی خود بنیاد شهید هم چیزی نمیدونه

Reply
no
3
yes
13
الهه
1397/03/13 - 17:21
اونایی که میگن نودوپنج درصد ایثارگران زیر ۲۵درصدند و باید فکری برای اونها کرد خب عزیز من خالی مانده ی ۲۵درصد متعلق به شماست دیگه از این بهتر چی میخواین نمیشه صندلی فرزند شهید یا قطع نخاعی رو بگیرن بدن به شما که !!!

Reply
no
0
yes
12
1397/03/14 - 16:56
ببینین دوستان تراز 85 درصد زیادی هستش و من اون روزی رو میبینم ک بنیاد شهید تو برنامه هفتم توسعه بعنوان سازمان متولی ایثارگران پیشنهاد تغییر حدنصاب رو واسه سهمیه جانبازان 25 درصد ب بالا میده چون هم بدلیل کاهش قبولی هم به کمک جمله معروفشون یعنی سختی و مشکلات خاص زندگی حدنصابشون رو دوباره میبرن زیر 80 و واسه سهمیه زیر 25 همون حدنصاب 85 رو اعمال میکنه پس بهتره دست نخوره چون اخرش دودش میره تو چشم زیر 25 ها

Reply
no
10
yes
5
تربتی
1397/03/15 - 20:58
درود بر نمایندگان که با پژوهش برنامه ریزی کردند ادغام سهمیه اتحاد و یک پارچگی خانواده محترم رزمندگان و جانبازان را به همراه دارد و همرا با تلاش مضاعف این خانواده بزرگ خواهد بود و کسانی که به فکر تفرقه این خانواده بزرگ ایثار هستند نخواهند توانست و خواهشا عزیزان با درس خواندن بیشتر سعی کنندوبا افتخار کرسی دانشگاه را صاحب شوند و اینفدر بله؟؟؟

no
0
yes
1
1397/03/18 - 09:41
مگه م جنبه تحادتداشتهتباشیم


Reply
no
0
yes
0
1397/03/15 - 21:32
ضوع سهمیه ۵ درصدی آزمون‌ها مجلس تصمیم‌گیرنده است
پورکاظمی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در موضوع سهمیه ۵ درصدی آزمون‌های وزارت بهداشت، مجلس تصمیم گیرنده است، گفت: این موضوع در مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی شده است.

no
0
yes
2
محمودی
1397/03/19 - 16:34
پور کاظنی ربطی به کنکور سراسری ندارد تو برای تخصص پزشکی حرف زده جان چرا همه چیز خاطی میکنی


Reply
no
1
yes
3
الهه
1397/03/18 - 13:15
دوستان ۵درصدی واقعا من دلیل اعتراضتون رو نمیفهمم مگه خودتون نمیگین ۲۵درصدیها همش ۱۰۰ نفر هم نمیشن خب پس سهمیه میمونه برای شما دیگه!! برید به جای این کارا واسه تراز اعتراض کنین که همون هفتاد بمونه. عجبا !!!

no
1
yes
1
میثم
1397/03/20 - 20:30
5 درصدیعا اعتراض ندارند 25 به بالا معترضند که کم کم دارند با این کارشون تفرقه بین ایثار می اندازند و در نتیجه اون مناطق که خودش سهمیه 70 دزصدی دارند توقع براشون ایجاد می کنند


Reply
no
0
yes
2
زهرا
1397/03/20 - 15:56
خدا خیرتون بده حدنصاب ۷۰% رو برای سهمیه ۵ درصد ایثارگران حفظ کنید

Reply
no
0
yes
2
علیرضا
1397/03/20 - 15:58
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون توی این ماه مبارک تقاضا می کنم لطفا قویا از حق ما فرزندان ایثارگران و حدنصاب قبولی ۷۰ درصد در آزمون تخصص پزشکی دفاع کنید.

Reply
no
2
yes
2
لیلا
1397/03/20 - 15:59
حق ما فرزندان ایثارگران در آزمون دستیاری فقط ۵ درصد است، حداقل ۷۰% نمره را برایمان حفظ کنید

Reply
no
0
yes
3
هم رزمنده و جانبار
1397/03/20 - 16:55
زمانیکه این عزیزان در داوطلبانه پرچم به دست با شعار صلا صلا حسینیان عاسقانه به جبهه ها می رفتند و امنیت و ارامش کشور مدیون این عزیزان است و حججی ها تربیت شده این خانواده ها هستند

Reply
no
2
yes
1
شمس
1397/03/21 - 00:38
باریکلا ب نماینده های ایثاگران.خوش غیرتا مدافعان حرم بچه دارن!!





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.