شناسه خبر : 59378
یکشنبه 27 خرداد 1397 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مابه التفاوت را از که بخواهیم؟

م ر - خدمت آقای مجتهد
ابتدا خیلی متشکرم از اطلاع رسانی شما برای پیگیری موارد ماده 38 که بسیارمهم بود.
بعد لطفا راهنمایی بفرمایید:
 
 طبق قانون برنامه ششم توسعه باید در دو سال ابتدای برنامه یعنی تا پایان امسال مطالبات جانبازان ازجمله جانبازان ازکارافتاده بسیجی حالت اشتغال مربوط به ماده 38 و... پرداخت گردد. این بدان معناست که اگر پرداخت نگردد دیگر تا پایان برنامه ششم یعنی تا پایان سال 1400 قانونی که مهلت پرداخت تعیین کرده باشد موجود نیست وباید منتظر بمانیم تا چنانچه اگر دربرنامه هفتم توسعه مجددا پرداخت مطالبات برای فاصله زمانی مشخصی درج شود و...
 
امکان دارد اگر تاقبل از اسفند امسال این مبلغ مابه التفاوت پرداخت نگردد، به سرنوشت معوقات وعده داده شده سال های 72 تا 75 که من و امثال من قبلا منتظر دریافت آن بودیم دچار شود و باطل گردد.

 لطفا اگر امکان دارد راهنمایی فرمایید چگونه می توان جلوی تضییع احتمالی حقوق مابه التفاوت و معوقه مربوط به ماده 38 قانون ایثارگران که دریافتی بسیجیان ازکارافتاده جنگی مانند نیروهای مسلح می شود را تا قبل از پایان مهلت زمانی یعنی قبل ازپایان اسفند ماه امسال گرفت؟

با چه مدارکی و از چه مرجعی شکایت کنیم؟ از سپاه پاسداران که احکام حقوقی صادر نکرده است؟ از مجلس شورای اسلامی که بودجه مربوطه را تصویب نکرده است؟ یا از دیگر مراجع ناشناس ...؟

باتشکر فراوان
لطفا راهنمایی بفرمایید فرصت کمی باقی مانده است.
باتشکر فراوان
رزمنده وجانباز سی درصد حالت اشتغال از سال1375

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
طرح دادخواست مطالبه حق وحقوق بامستندات به دیوان عدالت اداری تامرجع مسئول ملزم به پرداخت گردد
سلام چرا به حقوق بگیران ماده 38کارت اتکاه داده نمیشود ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi