شناسه خبر : 59390
یکشنبه 06 خرداد 1397 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی موانع اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران

نشست سه جانبه اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس با رییس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح روز سه شنبه در بهارستان برگزار می شود.

فاش نیوز - نشست سه جانبه اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس با رییس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح روز سه شنبه در بهارستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، در این نشست که نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، رییس و معاونان بنیاد شهید و معاون ستاد کل نیروهای مسلح حضور خواهند داشت، موضوع اجرای قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست مسائل و موانع اجرای قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران که از اسفند ماه سال 96 به اجرا در آمده است مورد تبادل نظر خواهد گرفت.

به گفته یکی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، طبق مصوبات برنامه ششم توسعه کشور و توافق مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح تا پایان برنامه بایستی 100 هزار نفر از جامعه بزرگ ایثار از این قانون استفاده کند.

این در حالی است که از سال 96 تا کنون فقط 20 هزار نفر توانسته اند بهره مند شوند.

همچنین بررسی آخرین وضعیت طرح های پنجگانه ایثارگری که قرار است در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گیرد از جمله محورهای این نشست خواهد بود.

در این نشست قرار است معاون ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از عملکرد اجرای قانون معافیت فرزندان ایثارگران در سراسر کشور به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بابا پس تا کی صبر کنیم خسته شدیم سربازیم
سهمیه ایثارگران اومدید درست کنید حدنصاب بردید آسمون وای به روز سربازها.احتمالا مدت سربازی ایثارگران بالا می‌برند!شاید بهانه اینا بی عدالتی! خجالت که نمی کشند. رو صندلی نرم نشستن از جنگ حرف میزنم.کمیسیون ایثارگران مجلس دهم بخاری ازش بلند نمیشه ما به غیر ایثارگران مجلس امیدواریم که حامی ایثارگران باشن
کاری نکنند سربازها باگذشت زمان ازکسری بی بهره شوند
از فاش نیوز میخوان که با ما همراهی کنه و انتقاد ما را به گوش نماینده ها بخصوص فراکسیون خسته ایثارگران برسونه.اقای نوروزی که قشنگ تو تیم وزیر بهداشت هستن حداقل سایر نمایندگان مجلس با افزایش حدنصاب نمره قبولی سهمیه ایثارگران مخالفت کنن.کجای دنیا سه هفته به کنکور قانون عوض میکنند
برگزار نشد
کاری نکنند سربازها باگذشت زمان ازکسری بی بهره شوند
چرا به دروغ گفته میشه، 20 هزار نفر استفاده کردن؟؟!!!!!!!
به خدا فقط امتیاز 29 و 28 بهره مند شدند پس تکلیف ما که زیر 24 امتیاز داریم چی میشه؟؟؟ چرا درست اجرا نمیشه؟ تا کی باید صبر کنیم. از کجا معلوم آمار را درست بگن!
با سلام
تا کی باید صبر کرد؟ چرا میگین 20 هزار نفر در سال 96 بهره مند شدند؟ فقط به امتیاز 29 و 28 داده شده که اونم کمتر از 6 هزار نفر بودن. ما که زیر 24 امتیاز داریم. منتظر اجرای قانون هستیم. ظلم نکنید.
به این ماه عزیز انشالله دل این جوان هارو شاد کنید از بلا تکلیفی دربیان
باعرض سلام وخسته نباشید به تمام دل سوزان نظام ما الان مشکل که داریم این است سرم سه ما آموزشی سر بازی گذراند از بابت بند 16ماه کسری خدمت به وی تعلق گرفت و ارایه زن وفرزند هم می باشد ما باید تا کی صبر کنیم تا نوبت فرزند ما بشه با این قانون پنج سال طول می کشه یعنی فرزند بند تا اون زمان بماند سربازی فراری منصوب میشه واز این قانون دیگر نمی تواند استفاده کند این چه قانونی است
سلام علیکم
اگر امکانش هست ک در این طرح امتیازهایه۲۶ و۲۷ رو از خدمت معاف کنند.من فرزند جانباز هستم شرایط پدر من هر سال بدتر از قبل میشه و به من احتیاج دارند.
امتیاز من۲۷ ماهو۱۴ روزه و برای۱۶ روز معاف نشده ام که این اصلا عاقلانه نیست.
این ینی اینکه پدر من۱۶ روز زودتر جانباز شده.
من ۸ ماهه از خدمتم هم گذشته ک در اصل قرار بود اولویت اول این طرح هم سربازان باشند ولی کسانی ک۱۵ روز از من بیشتر داشتند و دانشجو بودند خیلی راحت معاف شدند.لطفا به فکر جانیازان و سربازان باشید ممنون
با سلام آیا افزایش حد نصاب علمی سهمیه ایثارگران در صحن علنی مجلس هم رای گیری شده یا نه ؟
تو رو خدا به فكر مايي كه امتيازمون پايينه و در حال حاظر سربازيم برسين
انشالله که درست میشه
امید ما به خداست،توکل بر خودش
برگزار نشددددددد فقط اینا الکی میگن
همین کارهارو کردید که به گفته خود مسولین نظام وظیفه هر دوره بیش از 30 درصد سربازان غایب هستند و به سربازی نمیرن
ماخواهان بی قیدوشرط اجرای درست 20000درسالیم
فاش نیوز عزیز طبق برنامه سایت مجلس این هفته کمیسیون آموزش طرح اصلاح سهمیه را به مجلس میده.خواهش می کنم یه خبری بذار.و نقد ما را به گوش مجلس برسون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi