29 مهر 1397/ ۱۱ صفر ۱۴۴۰
شناسه خبر : 59433
1397,چهارشنبه 09 خرداد14:34
اشتراک گذاری در:
عکس روز

قابل توجه ایثارگرانی که کارت ملی نگرفته اند!


فاش نیوز -  آن دسته از جانبازان نخاعی و ایثارگرانی که تا کنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود و خانواده نشده اند در خواست می شود در اولین فرصت ممکن، با شماره تماس ( 66535708 021) آقای حسینی تماس حاصل نمایند تا در نوبت صدور کارت ملی هوشمند قرار گیرند.
گفتنی است صرفا جانبازان و ایثارگرانی که تا کنون نتوانسته اند به سامانه ثبت احوال و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست صدور کارت ملی نمایند، با این شماره تماس بگیرند.

عزیزانی که قبلا ثبت نام نموده اند در روند صدور کارت ملی قرار دارند و به آدرس آنها ارسال خواهد شد.




کارت ملی     ایثارگران     ثبت احوال                                
Reply
no
0
yes
2
جانباز
1397/03/10 - 19:28
آقا آبروی ما را نبرید ---- ما خودمان کارت را میگیریم ----- بعضی ها فکر میکنند که به جانبازان رایگان کارت میدهند !!!!!

Reply
no
0
yes
2
جانباز 50 درصد از تبریز
1397/03/12 - 17:23
این قبیل خدمات سنگین به جانبازان یک موقع به کمرتان فشار میآورد مسئولان مواظب سلامتی روحی و جسمی خود باشند .

no
0
yes
1
علیزاده
1397/03/16 - 08:48
احسنت برادر50درصد،مردم هم لابدبادیدن اینگونه خبرهای خنده دارفکرمیکنندکه دولت حتی کارت ملی ماهارادم درخانه من تحویل میدهدنه برادرجان ازاین خبرانیست دولت جیب ماهاخالی نکنداینگونه خدمت ارزانی خودشان-یاحق


Reply
no
0
yes
3
علیزاده
1397/03/13 - 03:12
باسلام میشه بفرمائیددریافت کارت ملی ازطریق شماچه مزیتی داره

Reply
no
0
yes
1
ایثارگر
1397/03/24 - 14:12
بنده بعنوان جانباز مثل بقیه مردم هم در نوبت ایستادم و پولش را هم پرداخت کردم و بعد از یک ماه از پست تحویل گرفتم ----- قابل توجه بعضی از دلسوزان نظام .

Reply
no
0
yes
0
رامین حیدری
1397/03/30 - 13:58
سلام.قبلا رسمشان بیشتربه دروغگوی بوده.ولی مدت یست رسم مسولین به سرکارگذاشتن جانبازان شده است.چراکه ازطرفی اعلام میکنندانانی که کارت ملی نگرفته اندباماتماس بگیرن.اماتاتماس گرفتیم جواب دادن منتفی شده است گفتم هنوز5روزازپیامتان نگذشته.پس چه شد؟گفتن همان که گفتیم منتفی شد.ایاشءن ماهمین است.

Reply
no
0
yes
0
مهدی
1397/04/01 - 13:53
سلام.
حدودیک ماه بعد از پس دادن جزیره فاو عراق، به علت سرفه های مداوم پایانی گرفتم و اومدم خونه. 30 ساله دارم سرفه میکنم (امدادگر، راننده آمبولانس در واحد ش.م.ر ). کارت رزمندگی هم بهم ندادند هیچ، پایانی من را هم نزدیک به یک ماه کم نوشتند. وقتی گفتم پاسخ دادند حالا چه فرقی میکنه. بیخیال . حالا برای سهمیه کنکور فرزندم کسی بهم محل نمیذاره. هرجا میری یه چیز میگند . ای بابا ...

کارت ملی من پیش دوستام که توی فاو جا موندند ،،، جا موند . اونها کارت ملی ما هستند.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.