شناسه خبر : 59435
شنبه 12 خرداد 1397 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین! چه کسی شما را می شناخت؟!

مگه چکاره بودید؟! در کدام عملیات های دفاع مقدس حضور داشتید؟ کی به شما اجازه داده دنبال اختلاس، دزدی و ثروت اندوزی باشید؟

عیسی مرادبخش لمرجانباز ۵۵% ضایعه نخاعی- آقای رئیس جمهور! آقایان وزرا! آقایان نمایندگان! آقایان مدیران کل!

 چرا مردم را فریب دادید؟ تا کی ملت این ناعدالتی های شماها و اقوامتان را تحمل کنند؟! تا کی مردم این وعده های کذب شماها را تحمل کنند؟! انتهای ادامه راهتان به کجا ختم خواهدشد؟! هیچ میدانید این نفرین های ملت بدرقه ادامه راه شماهاست!؟ چقدر ثروت اندوزی؟ چقدر حیف و میل بیت المال!؟ تاکی باید این ناعدالتی و نابرابری ادامه پیدا کند؟!

 یادتان است حضرت امام فرمودند وای به حال آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شماها چه می گذرد! اونوقت فاتحه همه ما و شماها خوانده خواهد شد! چرا کمی به این فرمایشات امام راحل فکر نمی کنید!؟ چرا حق و حقوق این ملت را زیر پا گذاشتید و در ضمن چرا مشکل ما جانبازان را حل نمی کنید؟! چرا برای درمان جانبازان چاره نمی اندیشید؟! چرا به فکر معیشت زندگی روزمره این دست و پا دادگان نیستید!

 شماها را کی می شناخت!؟ مگه چکاره بودید؟! در کدام عملیات های دفاع مقدس حضور داشتید؟ کی به شما اجازه داده دنبال اختلاس، دزدی و ثروت اندوزی باشید؟ این ملت را رها کنید. می خواهیم بدانیم آخر زندگی شما به کجاها خواهید رسید؛ به کجا چنین شتابان؟ مگر ثروت این کشور ارثیه پدری بوده، ده درصد به تاراج ببرند و۹۰ درصد مردم با بدبختی و شرمندگی زندگی کنند؟ ناچار دنبال فساد باشند؟!

 چرا فرمایش امام راحل ما را فراموش کردید؟ چرا درفکر زندگی روزمره ماها نیستید؟ چرا باید آقازاده های شماها با پول این مملکت در کشورهای اروپایی و امریکا در حال تحصیل و عیش نوش باشند؟ اما آنهایی که با خون خود این کشور را آبیاری نمودند، دنبال گدایی باشند!

 چه شد برجام؟! شماها که اون زمان می گفتید عده ای با اجرای برجام مخالفند، نمی گزارند کشور ما با دنیا تعامل داشته باشه، می گفتید ترسو و حسودند! مگه برجام را ما آوردیم؟ برجام را خدا آورده! پس چه شد برجامی که خدا برایتان آورده بود!؟ تا کی می خواهید به فریبکاری هاتون ادامه بدهید؟ واقعا" ازخدا نمی ترسید؟!

  بنده یک جانباز هستم. نه اصول گرا می شناسم ونه اصلاح طلب. عرض بنده به عنوان یک صاحب اصلی انقلاب این است که چرا نمی خواهید دست از فریبکاری و ثروت اندوزی و رانت خواری و غیره بردارید؟ عرض من این است بعد از دفاع مقدس، هر رئیس جمهوری اومده فقط شعار داده از عمل خبری نبوده الا نورچشمی هاتون!

 بنده آخرین کلام عرض میکنم هرکس درهر مقامی دنبال فکر فتنه گری یا خدای ناکرده زبانم لال دنبال براندازی نظام است، بایدبگم کور خونده! این انقلاب تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد. حالا آقایان دنبال هر فکری باشند، به نظرم فکر غلطی ست و از سر خودتان بیرون کنید.

ازطرف جانباز ۵۵% جنگ تحمیلی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ای ول .
این همه باران رایگان با لطف الهی می بارد
افسوس از این دولت بی تدبیر، یک ایین نامه چند خطی برای حقوق طرح معسرین جانبازان هم نمی نویسند .
جنگ که تمام شدرزمندگان کنارکشیدندوگفتنددیگرنیازی بمانیست غافل ازاینکه مملکت بیشتراززمان جنگ بماهانیازداشته وهمین کنارکشیدن باعث شدعده ای بالباس حزب اللهی واردعرصه شده ودرپستهای کلیدی نفوذکنندودرفرصت مناسب ضربه شان راواردکنندآری برادرماهابه اینهااجازه دادیم که خودراصاحب اصلی انقلاب بدانندوبااین عنوان مملکت راچپاول کنندبازهم دیرنشده بیاییدپشت سررهبری باردیگریاعلی
آقاهمه چیزرو میدونه وازهمه چی خبرداره،،،منتظرفرمان آقاییم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi