شناسه خبر : 59436
چهارشنبه 09 خرداد 1397 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در انتخابات امروز هیئت رئیسه

مجلس، ایثارگران را انتخاب کرد!

انتخابات سومین سال دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان ایثارگر، نشان دهنده توجه نمایندگان ملت به ایثار و ایثارگران است.

فاش نیوز -  انتخابات سومین سال دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان ایثارگر، نشان دهنده توجه نمایندگان ملت به ایثار و ایثارگران است.

  حجت الاسلام حسن نوروزی، عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در حاشیه انتخابات رئیس و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب تعدادی از نمایندگان ایثارگر در انتخابات امروز، اظهار داشت:

 امروز درواقع یک رقابت جدی و تنگاتنگ که در حقیقت نشان دهنده عمق دموکراسی حاکم است، در مجلس برگزار شد. چراکه هر سه فراکسیون (مستقلین- ولایی- امید) کاندیداهای خود را در همه زمینه ها معرفی کردند و برخی از نمایندگان نیز خارج از فراکسیون ها شرکت کرده بودند.

وی گفت: موضوع انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی به لحاظ همین رقابت تنگاتنگ به دور دوم کشیده شد ودرواقع ولایی ها چه مستقل و چه غیرمستقل با یکدیگر متحد شدند تا آقای لاریجانی انتخاب شود.

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام انتخابات امروز مجلس خاطرنشان کرد: در واقع پیام این انتخابات این است که آقای لاریجانی نماینده اصولگرایان ولایی و مستقلین ولایی است و وابسته به جریان اصلاحات و چپ نیست!

 نماینده دوره نهم و دهم حوزه رباط کریم در بهارستان متذکر شد: درخصوص رقابت برای انتخاب نواب رئیس ( نایب اول و نایب دوم ) نیز باید گفت: رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آقایان پزشکیان و مطهری، همانطور که مطلع هستید نشان دهنده این موضوع است که درست است تعداد جماعت اصلاح طلبان در مجلس 110 است اما در بزنگاه های حساس باز هم فرزند شهید، ایثارگر و جانباز ملاک اصلی برای انتخابات است و به آن توجه می شود.

 حجت الاسلام نوروزی در ادامه یادآور شد: انتخاب آقای پزشکیان به عنوان رزمنده دوران دفاع مقدس و مطهری به عنوان فرزند شهید بیانگر این موضوع است که ایثار و ایثارگر در مجلس حائز اهمیت است.

 سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: درخصوص انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس باید گفت که انتخاب آقایان امیرآبادی، رنجبرزاده و رحیمی به عنوان افراد متدین، حزب اللهی و ایثارگر نشان می دهد توجه نمایندگان مردم به جامعه بزرگ ایثار همچنان وجود دارد.

 نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در پایان تاکید کرد: انتخابات امروز بیانگر این است که مجلس دقت و تحلیل خود را دارد و در مورد مسائل ایثارگری توجه خاصی به کسانی که برای ایثارگران زحمت می کشند و فعالیت می کنند دارد و به آنان رای می دهد و ما از این موضوع و انتخابات راضی هستیم و به اعتقاد ما انتخابات خوبی برگزار شد.

 گفتنی ست که در انتخابات دور اول امروز صبح، از مجموع ۲۷۲ رای اخذ شده، محمدرضا عارف ۱۱۴ رای، حمیدرضا حاجی بابایی ۵۴ رای و علی لاریجانی ۱۰۱ رای کسب کردند و آرای باطله نیز ۳ رای بود که بر این اساس هیچکدام از کاندیداها رای کافی نیاوردند و رای گیری به دور دوم کشیده شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چه فایده این همه ایثارگر در مجلس داریم یا دارن برای انتخابات سهمیه ها را ادغام می کنن یا دارن کف نمره سهمیه ایثارگران را به سقف میچسبونن.اقای نوروزی هم که همواره خوابن.شایدم حامی وزیر بهداشت.این آقایون سهمیه هیات علمی و پردیس پولی را عدالت می‌دونم ولی سهمیه ایثارگران بالای بیست و پنج درصد را بی عدالتی می دونن.عدالت برای انتخابات سر نبرید.
مجلسی که به فکر ایثارگران نیست چه فایده!این همه خانواده شهدا و ایثارگران گفتن امسال اونم سه هفته به کنکور سهمیه را تغییر ندید.ما زندگیمون برنامه داره. همه برای مجلس مهم هستن الا خانواده شهدا و ایثارگران .چون تعدادشون کمه اصلا صداشون شنیده نمیشه.همیشه مقدار کمی از سهمیه بالای بیست و پنج درصدی ها پر میشد و الباقی به سهمیه زیر بیست و پنج درصد میرسید.اما آقایون برای کار تبلیغاتی میگن چرا اینطوریه! خوب آقایون عدالت همیشه به تساوی نیست.جانباز شیمیایی بالای بیست و پنج درصدی با رزمنده یک مشکل دارن؟! بر اساس پیک سنجش نود و پنج درصد سهمیه زیر بیست و پنج درصدی را رزمندگان و جانبازان پنج تا ده درصدی تشکیل میدم .حالا شما بگید عدالته جانباز اعصاب و روان و شیمیایی با رزمندگان یک سهمیه داشته باشند. مشکلاتشان یکیه؟
با سلام و عرض تبریک حضور منتخبین مجلس دهم .امیدوارم همکاری و همدلی شمابزرگواران ادامه دهنده ی خط مشی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره)باعث ارامش خاطر رهبرمان باشد و دوشادوش دولت ایران عزیزمان همچون همیشه سربلنود وپیروز بدرخشد
بنام خدا
با سلام
اجرای قانون برنامه ششم توسعه درمورد پرداخت مابه التفاوت حقوق جانبازان حالت اشتغال بسیجی تا پایان سال دوم یعنی پایان امسال فراموش ویا احیانا لوث نگردد.
زیرا اگر پرداخت نشود بایستی تا پایان برنامه ششم منتظر بمانیم
واگر لطف کنند در برنامه هفتم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه هفتم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه هشتم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه هشتم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه نهم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه نهم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه دهم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه دهم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه یازدهم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه یازدهم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه دوازدهم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه دوازدهم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه سیزدهم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه سیزدهم منتظر بمانیم واگر لطف کنند در برنامه چهاردهم توسعه مجددا تبصره ای برای پرداخت معوقات جانبازی باشد و پرداخت آن اجرایی نشود بایستی تا پایان برنامه ... منتظر بمانیم.......
تا پایان برنامه ... منتظر بمانیم.......
تا پایان برنامه ... منتظر بمانیم.......
.....
لطفا برای پرداخت مطالبات جانبازان اقدام کنید. باتشکر
آقای نوروزی تشکر از زحمات وپیگیری شما اگر این همه نماینده ایثارگر ومدافع ایثاگر
تویی مجلس داریم چرا دولت اعتنایی به مصوبات و قوانین مربوط به مرحله چهار و شش گانه لایحه خدمات ایثارگران ندارد وبیش از یک سال ونیم آنها را بایگانی نموده
کاش اقای حاج بابایی رای میاورد ایشان انصاف بیشتری دارند

با سلام
شما مگر با نماینده ها در ارتباط نیستید!؟
اینهمه خبرنگار اینهمه سایت برید بپرسید ارشون
چرا به متولدین ۷۳ که الان سرباز هستند و ۱۸ ماه کسری دارند هیچ کسری تعلق نمیگیرد!؟
چرا طرح اقای حاجی بعنوان طرح الحاق دوبند به قانون قبلی اجرا نمیشه!؟!
فقط اگر میبینید نماینده محترم رو بهشون بگید اگر پسرای خودتونم لب مرز خدمت میکردن و شرایط مارو داشتن همینجوری پیگیر میبودید!؟؟
سلام به خدا تمام این کسانیکه سنگاندازی میکنند واصلابه فکر کسری خدمت فرزندان جانباز ایثارگر نیستند بچه های خودشان معاف شده اند.اگر همین نمایندگان یا مسولین پسرسرباز داشتند بعد میدیدیم چطوری به نفع خودشان قانون تصویب میکردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi