شناسه خبر : 59449
پنجشنبه 10 خرداد 1397 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک راه آسان برای عاقبت‌بخیری

حجت‌الاسلام علی ثمری کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی با اشاره به اینکه باید سیره شهدا همیشه در زندگیمان نمود داشته باشد، اظهار داشت: شهدا، اخلاص در عمل و تلاش خستگی‌ناپذیر داشتند و ذوب در ولایت بودند. آنها تا پای جان ایستادند. ادامه راه شهدا با شعار امکان‌پذیر نیست و باید مرد عمل بود.

وی ادامه داد: سراسر زندگی شهدا برای ما درس عبرت و هر کدام از خصوصیات بارز اخلاقی آنها برای ما راهگشاست.

ثمری با بیان اینکه این مردان الهی صادقانه برای مردم خدمت می‌کردند و تمام عمرشان وقف اسلام و انقلاب بود، افزود: امروز ما بایستی بدون منت برای مردم خدمت کنیم؛ خدمتی که دین اسلام بر آن تکیه دارد.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: شهدا ولایت پذیر بودند و رمز عاقبت‌بخیری آنها این بود که به فرمان امام‌شان گوش فرا دادند و بصیرت داشتند.

حجت‌الاسلام ثمری ادامه داد: متاسفانه امروز این ولایت پذیری در برخی مسؤولین ما رنگ باخته و گوش به امر ولی‌فقیه و رهبر نمی‌دهند.

وی گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان مدام بر ولایت‌پذیری تاکید داشتند. ما اگر مدعی انقلابی بودن هستیم، بایستی به وصیت شهدا عمل کنیم که یکی از آنها همین ولایت پذیری است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi