22 آذر 1397/ ۰۵ ربيع الثاني ۱۴۴۰
شناسه خبر : 59466
1397,شنبه 12 خرداد15:00
اشتراک گذاری در:
عکس روز

سهمیه ها محدود نخواهد شد!


بحث ما فقط تراز علمی است و به هیچ عنوان قصد ایجاد محدودیت برای فرزندان عزیز ایثارگران وجود ندارد!

سهمیه ها محدود نخواهد شد!

فاش نیوز-رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش نمره تراز علمی برای فرزندان ایثارگران به 80 درصد دفاع کرد و آن را مصوبه ای علمی و قابل قبول در سطح کشور دانست.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد مهدی زاهدی نماینده ایثارگر مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص نمره تراز علمی فرزندان ایثارگر برای ورود به رشته های پر طرفدار پزشکی و مهندسی تاکید کرد: در ابتدا باید بگویم که در مورد تعیین تراز علمی 70 درصد در سال گذشته مجلس واقعا متوجه این موضوع نشد که دارد چکار می کند و ما به این موضوع اعتراف می کنیم.

  وزیر سابق علوم ادامه داد: متاسفانه نمایندگان ملت در بهارستان، در سال گذشته برای نخستین بار سطح نمره تراز علمی که همیشه روی 80 بود را به 70 درصد کاهش دادند و نتیجه اش این شد که تعداد زیادی از بچه های نخبه با نمره تراز بالای علمی موفق به ورود به دانشگاه ها نشوند.

  رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته برخی با نمره تراز واقعا نابهنجاری وارد رشته های پر طرفدار در دانشگاه ها شدند که بطور قطع و یقین بسیاری از این عزیزان در ادامه تحصیل خود از مسیر باز می مانند یا نخواهند توانست آن را به پایان برسانند.

 

  عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: من در این مورد نمی خواهم اعداد و ارقامی را ارائه کنم تا بخشی از جامعه و خانواده بزرگ ایثارگران نگران شوند اما به نظر من برای اینکه فرزندان عزیزی که از این موضوع منتفع می شوند در جریان امور قرار بگیرند، باید بگویم روشی که در مورد تعیین رتبه علمی اتخاذ شد و طی آن هم مجلس متوجه نشد که به چه چیزی رای داده، صحیح و علمی نیست.

  زاهدی در تشریح نقطه نظرات اعضای کمیسیون درخصوص تصویب تراز علمی متذکر شد: ما با این مصوبه می خواهیم به همان چیزی که هر ساله بوده و اجرا شده است برگردیم و یک کار طبیعی انجام بدهیم. چرا که در سال گذشته یک کار غیر طبیعی در مجلس صورت گرقته بود.

  نماینده ادوار مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش تراز علمی باعث محدودیت ورود به دانشگاه ها برای فرزندان ایثارگر نخواهد شد، اظهار داشت: کاری که می خواهیم در این راستا انجام دهیم باعث محدودیت نیست، چرا که هر سال ورود به دانشگاه ها به همین روش بوده ولی متاسفانه سال گذشته برای اولین بار دراین زمینه اشتباهی صورت گرفته است.

  رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص بهره مندی از سهمیه  5درصدی ایثارگران در کنکور امسال یادآور شد: در این زمینه بحث ما فقط تراز علمی است و به هیچ عنوان قصد ایجاد محدودیت برای فرزندان عزیز ایثارگران وجود ندارد و آن محدودیتی که در رسانه ها مطرح می شود درست نیست و سهمیه ها عین قبل است و فقط نمره تراز علمی تغییر خواهد کرد


کد خبرنگار : 18


تراز علمی     کنکور     ایثارگران     فاش نیوز                            
Reply
no
54
yes
15
کمال
1397/03/12 - 15:28
ادغام سهمیه و تراز 70 نظر فرزندان جانبازان و رزمندگان

no
10
yes
53
محمد
1397/03/13 - 15:09
رزمنده خودش زمان جنگ درس نخوندم و صدمه دید پس باید سهمیه بگیره . فرزندان رزمندگان چه مشکلی دارن؟! خانواده ایثارگران و بچه های شهدا این همه بار زندگی و بیمارستان و کار جانبی و استرس رو دوششونه.اوج بی عدالتی ادغام سهمیه هاست.


no
10
yes
43
حسن
1397/03/13 - 15:25
یه وقت بد نگذره. الان آمار در اومده نود و پنج درصد سهمیه زیر بیست و پنج درصدی مثل اینکه رزمنده هستن! خوب داداش اینا چه مشکلی دارن؟ اینا هم که پدرسالم دارن و مشکلی هم نداشتن با جانبازی که اعصاب ندارن با بچه اش درست حرف بزنه یکسان هستن؟ حرف از ادغام خنده داره.برای کار تبلیغاتی سهمیه پنج درصدی راه انداختن باز اگه جانبازان عزیز زیر.بیست و پنج درصد فقط می‌گرفتم مشکلی نبود . سهمیه رزمندگان باید حذف بشه


no
8
yes
57
تینا
1397/03/13 - 15:29
بالا رفتن تراز علمی یعنی عملا حذف خانواده شهدا و ایثارگران بالای بیست و پنج درصد. بدترین کمیسیون آموزش بعد انقلاب


no
8
yes
31
جمشید
1397/03/13 - 15:40
بجای توهین به هم اتحاد داشته باشید .اینا میخوان با بالا بردن کف نمره عملا سهمیه بی اثر بشه. باید به بنیاد نامه بزنیم با نماینده های مومن مجلس تماس بگیرید و مانع بشید .


no
6
yes
37
حسام الدین
1397/03/13 - 15:54
امروز بچه های آزمون دستیاری پزشکی هم به ادغام سهمیه ایثارگران زیر بیست و پنج درصد با بالای بیست و پنج درصد اعتراض کردن.رفتن جلوی مجلس.همه مشکلات اضافه شدن مازاد سهمیه بالای بیست و پنج درصد ی ها با زیر بیست و پنج شروع شد. ادغام یعنی ظلم به همه.


no
6
yes
11
مجید
1397/03/14 - 06:22
چرا نمیگید دارید کف نمره را در رشته خوبها می کنید 85درصد.کی کف نمره هشتاد و ونج درصد بوده که میگید می خواهیم به عقب یرگردیم؟ چرا باید خانواده شهدا و ایثارگران تاوان اشتباه شما در اختصاص سهمیه به رزمندگان یا اختصاصی مازاد سهمیه بالای بیست و پنج درصد به زیر بیست و پنج درصدی ها را بدن؟ چرا حقیقت را نمی گید؟ یک ماه به کنکور چه تسترسی دادید به ما.


no
5
yes
6
محسن
1397/03/14 - 06:28
استاد یه پیشنهاد دارم براتون .شما که اینقدر نگران نخبگان هستید که بیرون مانده اند.یکم از ظرفیت پردیسها ی پولی را به انها اختصاص بدید؟! پردیسها که الان در دانشگاه کنار رتبه یک کنکور دارن درس می خونن بی عدالتی نیست؟ خوب از اون کم کنید به ظرفیت سراسری اضافه کنید .چرا ایثارگران را زجر میدید.یادتون باشه ثندلی گرم و نرمی که روش نشستید حاصل جون دادن همین شهدا و ایثارگرانه


no
8
yes
5
سینا محبی
1397/03/14 - 12:38
در تمام دانشگاه های علوم پزشکی به صورت هماهنگ با بنرهای چاپ شده به سهمیه ایثارگران اعتراض شد درست در زمانی که مجلس قرا ره تصمیم بگیره!!! وزارت بهداشت خوب سناریویی چیده اونوقت ما داریم کل کل الکی می کنیم.فاش نیوز از این کار مرموزانه که تو یه روز تمام دانشگاه های علوم پزشکی با بنر چاپ شده اعتراض کردن خبر پخش کنه .دارن به صورت هماهنگ ظلم حذف سهمیه را پیش میبرن.مگر میشود در بیست استان این همه ادم با بنر تونم تو یه روز اتفاقی جمع کرد مگر با برنامه ریزی وزارت بهداشت.


no
5
yes
7
یاسین
1397/03/14 - 21:21
آقای شهیدی جلوی صحنه سازی های مزحک درباره سهمیه ایثارگران را بگیرید. در یک روز چند دانشگاه علوم پزشکی چند دانشجو با بنرهای یکسان در محیط دانشگاه اعتراض می کنن اونم درست در زمانی که مجلس قراره طرح سهمیه را به رای بذاره. اونقدر عجله دارن که حتی مدل بنرها هم یکسانه!!! این تو تصاویر سایت ها مشخصه. در همین زمان چند سایت خبر میرن که سلامت مردم به خطر افتاده! منظور اینه که ایثارگران بیسوادن! تا دیروز کنکور مبنای سنجش علمی بدی بود اما تا اسم خانواده شهدا و ایثارگران اومد کنکور معیار اصلی سواد ملت ایران شد!!! بنیاد قصد اعتراض به این اقدامات هماهنگ در یک روز را نداره؟ کم کم دارن به آبرو و عزت ایثارگران توهین می کنن لطف کنید پیگیری کنید. فاش نیوز پیگیری کنید .واقعا برنامه ریزی کردن برای حذف سهمیه


no
1
yes
8
وحید
1397/03/15 - 19:48
اولا کسی نمی تونه سهمیه ایثارگران رو حذف کنه چون جزوه قانون ششم توسعه هستش باید خدمات رسانی کنن دوما این اعتراضات به ۵درصدی هاست دانشجویان شاهدبا مناطق متحد شدن که نزارن ادغام بشه


no
0
yes
0
هموطن
1397/03/16 - 13:05
اووووووه
چه شلوغه

میشه خواهش کنم یکی آسان و ساده برام توضیح بده سهمیه خانواده شهدا رو چطور اعمال می کنند تا ما بتونیم قشنگ از حق شما دفاع کنیم . چه میزان از سهم قبولی ها مال شماست
من بلد نیستم چی به چیه هیچ وقتم نتونستم از حقتون دفاع کنم . چرا میگن سهمیه شما باعث کاهش درصد قبولی ما میشه ؟ با تشکر


no
1
yes
8
امین
1397/03/18 - 15:39
طبق اعلام برنامه سایت مجلس این هفته کمیسیون ظالم آموزش تصمیمات مشع شع خودشو به مجلس اعلام می کنه.فاش نیوز یه اقدامی بکن .یه اطلاع رسانی بکن.دو هفته به کنکور دارن با آینده فرزندان شهدا و ایثارگران بازی می کنم.


no
0
yes
0
ناشناس
1397/03/26 - 20:27
واقعا سهمیه ها ادغام میشه یا نه


Reply
no
6
yes
45
فرزند ۷۰درصد
1397/03/12 - 15:29
چرا اینا این همه دروغ میگن؟یا خدااااا
ادم باید خجالتش بگیره از دست دروغاشون
کل ایران میدونن که قبول نشدن بچهای ازاد تقصیر سهمیه ۵دردصد و مازادش بوده,دیگه چرا کاسه کوزه ها سر ما میشکنه؟؟
در ضمن حدود ۳ یا ۴ ساله تراز شده 70 این بابا میگه پارسال شده 70.بابا بسه چرا ایقد ذروغ تحویل مردم میدید.الانم تراز واسه پزشکی مثل قبل بشه 80,کسی اعتراض نداره از ماها

no
7
yes
26
جعفر اسلامی
1397/03/13 - 14:55
راه حل برگشتن به قانونه .سهمیه باید به کسانی برسه که از جنگ اسیب دامنه دار دیدن.رزمنده چون در زمان جنگ درس نخوند خودش باید سهمیه بگیره.فرزند رزمنده چه اسیبی از جنگ دیده.بیاید ببینید زندگی جانبازا و شهدا چ،ور میگذره.رو هوا حرف نزنید.بی عدالتی یکسان دیدن رزمنده و جانبازه .طبق امار سازمان سنجش نود و پنج درصد از سهمیه زیر بیست و پنج درصدی ها را رزمندگان تشکیل میدن که اصلا مشکلی ندارن .این بی عدالتی سهمیه ادغام بشه .این بی عدالتی کف نمره بره بالا تا جامعه هدف سهمیه حذف بشن.


Reply
no
44
yes
3
وحید
1397/03/12 - 15:39
منظورشون افزایش ترازبه 80 و ادغام سهمیه ها

no
2
yes
14
امین
1397/03/13 - 15:31
شما اشتباه میکنید. نظر کمیسیون رو بخونید. ادغام نیست. فقط افزایش تراز


Reply
no
2
yes
24
1397/03/12 - 15:40
متاسفم واسه شما که بچه های ایثارگر رو به بازی گرفتیم کاش میتونستید یک صدهزارم مشکلات اینارو درک کنید که اگه ایجور بود اینطوری میدان نمیگرفتید

Reply
no
0
yes
1
فرزنده رزمنده
1397/03/12 - 15:43
میشه دوستان توضیح دهند منظورشون چیست؟

no
0
yes
0
1397/05/30 - 00:59
واقعا


Reply
no
2
yes
27
امیر
1397/03/12 - 15:49
اقای زاهدی محترم تراز علمی فقط در سال 93 برای رشته های پزشکی 80 و سایر رشته ها 70 شده بود که در سال 94 اصلاح شد و برای همه ی رشته ها 70 شد فقط یک سال تراز 80 بود انگار شما در جریان امور نیستید. چطور می فرمایید تراز همیشه 80 بود این حرف شما یا کذبه برای اینکه تراز را به هر زوری که شده بکنید 85 و 80 یا نشان دهنده ی این است که شما از پیشینه ی تراز اگاهی درستی ندارید. جایگاهی که شما در ان قرار گرفتید جایگاه محترم و مقدسیه در یک کشور اسلامی هیچ گاه نباید امار های غیر صحیح از شما مسئولان محترم بشنویم این به دور از ارمان های رفیع امام خمینی هست که برای حفظ ان ارمان ها و ارزش ها ما خون ها داده ایم.

Reply
no
9
yes
3
میثم
1397/03/12 - 15:54
چرا رمز وار حرف میزنند ،اخرش سهمیه چطور شد، سال قبل تجربیها به عنوان سهمیه چوب سهمیه خوردند،

Reply
no
1
yes
17
امیر
1397/03/12 - 16:12
این اقایان مسئول بر دروغ گویی های خود ادامه خواهند داد مانند گذشته و هیچ حرف راستی از ان ها نخواهیم شنید اگر مشکلی هست باید با نظارت مستقیم بیت رهبری
حل و فصل شود ما به ان ها اطمینان نداریم متاسفانه ذی نفع توی این ماجرا زیاده و برای همین برای رسیدن به مقصود دروغ گویی را تنها راه موجود می بینند و می دانند و بر ان پا فشاری میکنند. دروغ ها رو پشت سر هم بهانه میکنند تا به هدف برسند و دروغ ها یکی یکی بر ملا شده و دست به دروغی دیگر میزنند. این بهانه کردن دروغ ها ادامه خواهد داشت چون ذی نفع هستند و منفعت طلب خود را به در ندانی و نا اگاهی زدند و انکار میکنند که تراز توی سی سال قبل هم همان 70 بود. توی این ماجرا خیلی بهتر از قبل خواهیم فهمید که خیلی ها دنبال تاراج کردن انقلاب هستند نه دنبال بالندگی و رشد ثمره های ان

Reply
no
20
yes
3
سمیه
1397/03/12 - 16:12
خودشون فهمیدند ادغام سهمیه و تراز 80

no
3
yes
18
وحید
1397/03/13 - 16:05
کی گفته قراره ادغام بشه خودتون رو بکشید همچین اتفاقی نمی افته


no
0
yes
4
فرزند رزمنده
1397/03/19 - 09:04
صد درصد ادغام نمیشه. فقط کافیه بافی مانده رو به ما بدهند نه به داوطلبانی آزاد. کف سهمیه 85 هم خیلی زیاده برا 5 درصدی ها طبق پارسال با توجه به تراکم جمعیت فرقی نمیکنه ولی 25 درصدی ها سهمیشون رو از دست میدن. همون پارسال بهتره


Reply
no
25
yes
3
1397/03/12 - 16:31
احسنت. یعنی همه آگاهی دارن که پارسال چه ترازایی رفتن دانشگاه. حالا هی بگین آمار غلطه. این حرف یعنی تراز امسال تصویبه و به کنکور میرسه. سطح علمی بالاتره به مصلحت نظام وعدالت هست

Reply
no
5
yes
21
مبین
1397/03/12 - 17:05
سلام دم کنکور این کار بسیار اشتباهیه و واقعا رسوندن ترازبه 85درصد یعنی عملا سهمیه هیچی ونمیخواد سرمان منت بزارید.
این کار انشاالله هیچ وقت صورت نمیگیرد

Reply
no
4
yes
18
هانی
1397/03/12 - 17:14
اخه جناب ببین یه ماه مونده به کنکور باید میگفتی ؟همون اول سال چزا نگفتی این قانون از ۹۸ باید احرا شه واگرنه ما شورش میکنیم امسال حق ندارین اجرا کنید شما که میگی هیچ محدودیتی ایجاد نمیشه اخه وقتی ترازو به ۸۵ رسوندی برای رشته های پزشکی این یعنی اینکه کسی که با سهمیه ایثارگران رتبه اش شده ۱۰۰۰ پارسال پزشکی قبول شده ولی امسال حتی با ۳۵۰ ایثارگران دیگه نمیشه پزشکی اورد برو خودتو گول بزن

Reply
no
4
yes
27
مريم
1397/03/12 - 17:18
من واقعا تعجب ميكنم از اينكه مردم رو بچه تصور ميكنن!

الان سال هاست كه تراز علمي ٧٠ درصد بوده كي گفته فقط پارسال ؟؟؟
الان طرحشون اينه كه سهميه ادغام نشه فقط تراز افزايش پيدا كنه هم به ضرر ٢٥ هم به ضرر ٥ درصدي

اگه اين محدوديت نيست پس چيه؟؟؟


در ضمن اوني كه نخبه باشه ميره دانشگاه نگرانيشون واسه وارد نشدن نخبه ها چيه؟؟

جالب تر سوال بي جهت خبرنگاراست كه ميپرسن ايا محدوديت ايجاد ميكنه؟
مثلا امتظار دارن بگن بله محدوديت ايجاد كرديم ؟؟؟!!!!
ادمين لطفا نظرات رو تاييد كن
تا همه ببينن چه ضرري دارن به كل ايثارگران ميزنن

Reply
no
4
yes
30
رزمنده
1397/03/12 - 17:34
نماينده عزيز واقعا متوجه نيستي چي ميگي يا خودت به اون راه ميزني خب تراز كه بالا بلري محدوديت ايجاد ميشه به همين سادگي متوجه شديد يا توضيح بدم

Reply
no
2
yes
26
حسین
1397/03/12 - 17:41
کی گفته مگه هرسال 70%اخرین نفر نبود؟
بچه گول میزنید ؟

Reply
no
4
yes
27
حسن
1397/03/12 - 18:17
بفرما آقای نوروزی. کجا سالهای قبل کف نمره مشکل ایجاد میکرد.با این طرح هم بچه های زیر بیست و پنج درصد ضرر می کنن هم بالای بیست و پنج درصدی.چرا دروغ میگید آقای زاهدی. با این کار اونم سه هفته به کنکور ظلم در حق ایثارگران و خانواده شهدا می کنید.کف نمره این قشر ر از اول هفتاد بود .این قانون اگر امسال تصویب شود عین ظلم و خیانت است .کجای دنیا سه هفته به کنکور همچین طرحی تصویب می کنن.

Reply
no
3
yes
24
محمد
1397/03/12 - 18:21
بازم استرس به ایثارگران و خانواده شهدا دادن. سه هفته به کنکور این ظلم بزرگیه.اقای نوروزی مگر نگفتید مخالف افزایش تراز هستید .بسمه الله .دفاع کنید.اگر سهمیه بیست و پنج درصدی دادید باید پر شود نمیشه که سهمیه بدید به یه سال که پر شد بگید اشتباه کردیم.به پردیس های پولی هم گیر میدید یا به هیات علمی ها.دروغ نگو آقای وزیر سابق دولت دروغ

Reply
no
3
yes
18
جمشید
1397/03/12 - 18:28
یک ماه به کنکور ببین چه بلوایی راه انداختن. ما آدم نیستیم ما استرس نمی‌گیریم.شما نباید با این دید محدود وغیره علمیت رییس کمیسیون آموزش می‌شدی.اصلا گویا ایثارگران بی ارزش ترین افراد جامعه هستن هر روز یه طرح .ما مخالف این خیانت و ظلم هستیم.تراز علمی هشتاد درصد نیست آقای زاهدی .چرا حقیقت نمی گیرد.تو رشته تاپ ها هشتاد و پنج درصده.یعنی بچه ایثارگران و شهدا رشته خوب نرن.اقا با نماینده های استانهاتون تماس بگیرید .مانع این حامی سرمایه دارها بشید اینا اگه به علم توجه می کردن پردیس پولی راه نمینداختن. کمیسیون خواب ایثارگران بنیاد شهید خواب به داد ایثارگران و خانواده شهدا برسید از شر این نوکران سرمایه داری

Reply
no
2
yes
11
تینا
1397/03/12 - 18:34
رشته خوب‌ها که هشتاد و پنج درصد شده! حقیقت کامل بگید.الکی مردم آروم می کنید تا به اهداف خودتون که همون جا باز کردن برای دانشگاه پولی.ایثارگران و شهدا و قشر ضعیف نیان دانشگاه که بچه امسال تو برن؟! هیات علمی هستید دیگه اهل مخفی کاری و سهمیه زیر میزی .ما شده به رهبری هم نامه می‌زنیم تا مانع از طرح های کثیف کمیسیون ظالم آموزش بشیم.

Reply
no
21
yes
9
خانواده رزمنده و زیر ۲۵ درصد
1397/03/12 - 18:39
آقای زاهدی و امثال ایشان، ایثارگران را به بازی گرفته اند، ایثارگران را خیلی ساده و مظلوم گیر آورده اند!!.اگر بالابردن حد نصاب محدودیت نیست پس چیه؟در نظر نگرفتن سهمبه کنکور برای خانواده ایثارگران زیر ۲۵ درصد معنی اش چیه؟ محدودیت نیست؟ کسانی مثل آقای زاهدی ، از پل ها گذشته اند و به همه عاقبت به خیری خود رسیده اند.به وزارت رسیده اند به وکالت رسیده اند، هیئت علمی شده اند و... هر آنچه میل داشتند بخدمتشان دو دستی تقدیم شده است. ایشان و امثال ایشان نمی خواهند خانواده های چند صد هزار نفری رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵ درصد را ببینند.!! چون نمی خواهند نان خور به سفره رنگین شان اضافه شود.!! ایشان و برخی نمایندگان ضد ایثارگر فکر کرده اند میخواهند با آدم کور، تلیت بخورند!! آخه آقای محترم وقتی می گویند سهمیه کنکور یعنی ارائه یکسری تسهیلات که بواسطه آن خانواده های ایثارگران راحت تر وارد دانشگاه بشوند و نه محدودیت ایجاد کردن!! شما دارید با بالابردن حد نصاب، سهمیه را به ضد خودش تبدیل می کنید. اصلا آقایان زاهدی و دیگر نمایندگانی که بر علیه ایثارگران طرح می دهند تا حالا از خود پرسیده اند که چرا به خانواده جانبازان زیر ۲۵ درصد و خانواده رزمندگان توجه نمی کنند؟؟ مطمئن باشند که موج اعتراض صدها هزار خانواده ایثارگر زیر ۲۵ درصد و خانواده رزمندگان در راه است. مطمئن باشند که صدای این اعتراض ها اینچنین نمایندگانی را پشیمان خواهد کرد. حد نصاب کنونی نه تنها کم نیست بلکه بالا هم هست اصلا باید حد نصاب حذف شود و سهمیه سی درصدی ایثارگران در هم ادغام شود و رقابت در این سهمیه سی درصدی بین تمامی ایثارگران اعم از زیر ۲۵ درصد، فرزندان رزمندگان و فرزندان حانبازان بالاب ۲۵ درصد انجام شود.
حداقل به احترام خون های مطهر شهیدان این مرزو بوم و به احترام ولی فقیه این مملکت، بیش از این به ایثارگران ظلم نکنید!! حواستان باشد پایمال کردن حق الناس عواقب وحشتناکی دارد.

no
4
yes
7
وحید
1397/03/13 - 22:27
خودتون بحث تراز رو پیش اوردین بعد الان میگید بده. اگر تراز تصویب بشه دیگه تاآخرقانون ششم توسعه هیچ اتفاقی اعمم از ادغام، افزایش تراز وحذف سهمیه صورت نمیگیره تاآخر همین می مونه اگر قرار باشه چیزی رو انتخاب کنیم فقط تراز رو انتخاب می کنیم ادغام عینه ظلم هستش


Reply
no
1
yes
10
حسام الدین
1397/03/12 - 18:41
استاد شما که ریاضی خوندید.اخلاق شما ست که حقیقت کم و زیاد کنید؟! هشتاد درصد شدن کف سهمیه یعنی دود تو چشم همه ایثارگران و خانواده شهدا می‌ره . چرا نمیگید رشته های فنی و خوب پزشکی کف نمره اش میشه هشتاد و پنج درصد.چرا نمی گید قرار مازاد سهمیه بالای بیست و پنج درصد دیگه به زیر بیست و پنج درصدی ها داده بشه.اره همه چیز جای خودشه ولی عملا سهمیه دیگه نصیب جامعه هدف نمیشه

Reply
no
3
yes
15
عطا الله
1397/03/12 - 18:48
اگه شماره تماس نماینده شهرتون دارید تماس بگیرید و مانع بشید.این طرح تیر خلاص به سهمیه است. تو این طرح قراره مازاد سهمیه بالای بیست و پنج درصدی ها به زیر بیست و پنج درصدی ها تعلق نگیره.اصلا به حرفهای زاهدی توجه نکنید اینا میخوان کلا دانشگاه پولی کنن والا ظرفیت دانشگاه ها را اضافه می کردن.

Reply
no
3
yes
9
احمد
1397/03/12 - 18:52
آقای زاهدی چی فکر کردید درباره مردم. چرا قانون گریزی می کنید .اگه سهمیه بیست و پنج درصدی دادید چرا وقتی پر میشه ناراحت میشوید.دم کنکور جای این بحثها نیست .با این اقدام استرس بچه ها بالا می‌ره.بخدا این قشر کم مشکل ندارن که امثال شما بعد از خواب ظهر بیدار بشن و یه قانون بذارن

Reply
no
3
yes
13
1397/03/12 - 18:57
کاری به سهمیه 5 درصد و جانبازان بالای 25 ندارم ولی خواهشا نگید که شما نماینده ایثار گرا هستید .

Reply
no
4
yes
11
جاسم
1397/03/12 - 19:00
زاهدی جان ما هم برنج می خوریم ما هم غذا می خوریم نه به کیفیت شما سرمایه دارها ولی خوب خدا را شکر.کف نمره بشه هشتاد و پنج درصد محدودیت ایجاد نمیشه؟! ما را چی می‌بینید استاد. طرح چرا تکمیل نمیگید .آقا برید تو سایت مجلس اصل طرح بخونید.دارن مازاد سهمیه بالای ۲۵ درصدی را میدم به سهمیه آزاد! دم کنکور دارن خیانت می کنن.این بدترین کمیسیون آموزش و خواب ترین فراکسیون ایثارگران تاریخ بعد جنگه.بنیاد هم که داره کار فرهنگی می کنه برای ایثارگران .آقا یه تکونی بخورید .

Reply
no
8
yes
11
قاسم
1397/03/12 - 19:01
لطفا ثبت شود .فاش نیوز عزیز به عنوان یک جانباز 25 درصد که فرزندم سال بعد کنکور داره ازت درخواست میکنم صدای منو به گوش فراکسیون ایثار و آموزش مجلس برسان .لطفا بگو در زمینه افزایش تراز به صورت شتابزده عمل نکنند و در صورت قطعی شدن تغییر تراز .برای پیرا پزشکی تراز را به 75 و پزشکی و دندان و دارو به 80برسانند .چون با تراز 85عملا سهمیه بی اثر میشود ،فاش نیوز عزیز لطفا صدای من جانباز را که هزاران کیلومتر از نمایندگان فاصله دارم و امکان دسترسی به آنها را ندارم به گوششان برسان .دوستان جانباز لطفا پیگیری کنید که تراز برای سه رشته تجربی 80بشود نه 85

Reply
no
3
yes
13
زمانی
1397/03/12 - 19:03
الان زمان این اقدام نیست. خانواده شهدا ناراحت ایثارگران ناراحت . تو چطور پای سفره افطار میشینی؟ دل مردم درد میاری لابد خوشحال هم هستی.اگه تغییر بود باید اول مهر انجام می‌دادیم نه امروز .

Reply
no
24
yes
8
علی
1397/03/12 - 19:12
زنده بادجناب دکترزاهدی انشالا سلامت باشی

Reply
no
0
yes
0
کاظم
1397/03/12 - 19:24
منظورش چیه؟کسی می تونه شرح بده؟

Reply
no
7
yes
1
1397/03/12 - 19:36
فرزندان جانبازان زیر 25 تلاش کنید 5 درصد سهمیه و مازاد بالای 25 ها رو بدن به فرزندان جانبازان 10 تا 24 درصد یا 15 تا 24 درصد با حدنصاب 80 این بهترین طرحه براتون روش کار کنید

Reply
no
7
yes
5
1397/03/12 - 19:40
چه اصطلاح مناسبی رتبه ناهنجار
کاش ازینم به هنجارتر بشه دیگه با رتبه80هزار و بیشتر کسی نره پزشکی و..

Reply
no
8
yes
3
farid
1397/03/12 - 19:42
عاليه اين طرح به شرطي كه مازاد سهميه ٢٥٪؜ مطابق قبل به ٥٪؜ برسه و به فرزندان رزمندگان و جانبازان زير ٢٥٪؜ ضرري نرسه

Reply
no
10
yes
5
رزمندگان و زیر25% ها
1397/03/12 - 19:54
سهمیه 5% که مربوط به اکثریت ایثارگران است باید با سهمیه 25% که مربوط به تعداد بسیار کمی از ایثارگران است ادغام شود، تا حق به حق دار برسد و عدالت اجرا شود .
در غیر اینصورت به دلیل تعداد کم شرکت کننده ها در ظرفیت 25% همه شرکت کننده ها بدون داشتن دانش کافی قبول می شوند و بقیه سهیمه ها هدر می رود و در نهایت به ضرر کل کشور است .
ولی با ادغام سهمیه و ایجاد ظرفیت 30% همه ایثارگران می توانند عادلانه با هم رقابت کنند و افراد شایسته تر قبول شوند .
مثال :
ایا این عادلانه است که برای 1000نفر یک کاسه آش اختصاص بدهند و برای 100 نفر یک دیگ آش ؟!
ادغام یعنی اینکه یک کاسه اش را بریزند میان دیگ و کل آش را بین 1100نفر به مسابقه بگذارند.

no
4
yes
4
احمد
1397/03/15 - 13:12
اخسنت خوب توجیه کردی


Reply
no
6
yes
34
1397/03/12 - 21:12
احتمالا ببچه های خودش استفاده کردن دیگه غمی نداره

no
1
yes
5
سینا محبی
1397/03/13 - 11:32
خدا خیرت بده یه جوری حرف میزنی یکی ندونه و نشناسه شما را میگه چقدر نگران سطح علمیه این بنده خدا.پردیس پولی زمان وزارت علوم کی راه افتاد؟ حالا خودت جای حامی علم میذاری؟ شما قصد دارید با ایجاد اختلاف در ایثارگران سهمیه را به شدت کم رنگ کنید.نه بخاطر علم و نخبگان بلکه برای سهمیه هیات علمی ها و پردیس پولی.اگر قصد خیر داشتید ظ فیت دانشگاه بالا میبردید.


no
2
yes
15
جمشید
1397/03/13 - 12:42
اصل سهمیه برای جانبازان و شهدا بود .برای رزمندگان فقط برای خودشون سهمیه گذاشتن چون به واسطه جنگ درس نخوندم جبران بشه‌.الان سوال اینه بچه رزمنده از جنگ چه صدمه ای دیده؟ بچه جانباز هر روز درگیر اعصاب خراب پدرشه یا دنبال کپسول اکسیژنه پدرشه یا بیمارستانه .همش نو تنشه.یه دسته دیدن اوضاع مساعده هرچیزی به اسم عدالت دارن معرفی می کنن. الآنم کم کم دارن میگن بچه شهید و جانباز شیمیایی اصلا چرا باید بره دانشگاه !!!! فقط بچه رزمنده سهمیه بگیره ؟؟؟؟


no
6
yes
1
خاکی
1397/03/13 - 16:33
جمشید خواهسا با ارمانهای انقلاب بازی نکن و کلام گزاف ننویس که خدای نکرده تفرین مومنین دامنگیرت می شود


Reply
no
11
yes
45
علی
1397/03/12 - 21:25
این افزایش تراز از صدتا ادغام بد تره.کسی بتونه 85درصد بزنه دیگه نیاز به سهمیه نسیت.شما دنبال افزایش تراز نیستید.شما به دنبال ازبین بردن سهمیه شهدا و جانبازان هستید که ماوهرگز به لطف خدا و سایه ی رهبری اجازه نمی دهیم این ظلم بزرگ شامل حال ما بشود.

no
3
yes
7
محمد
1397/03/13 - 11:37
یعنی انگلیس تو کف سیاست کمیسیون آموزش مجلسه. نوروزی میگه مخالف افزایش حدنصابیم زاهدی میگه ادغام بشه الانم چند روزه جاشون عوض شده؟! خیانت به ایثارگران رایج شده


no
0
yes
1
تینا
1397/03/13 - 12:43
جناب زاهدی ببین چه همه را به جون هم انداختی. مدارس که کلا پولی کردید این چندرغاز ظرفیت دانشگاه هم پولی کنید تمومش کنید.


Reply
no
2
yes
33
وحید
1397/03/12 - 23:18
آدم واقعا تاسف می خوره بابت همچین نماینده هایی که این حرف های خنده داررومیزنن ،مگه این آقایون پارسال زمان تصویب سهمیه کنکور توی قانون ششم توسعه خواب بودن که متوجه نشدن ورای دادن این طوری آدم متوجه می شه که تقریبا تمام قانون هایی که داره تصویب میشه نماینده ها نمی فهم دارن به چی رای میدن .بعدش هم اگه منظورتون قانون سال ۹۳ هستش گفته ۸۰درصد آخرین نفر قبولی تو دولتی و۷۵درصدآخرین نفر آزاد این کجاش مانند قبله که شما تراز ۸۰درصددولتی چند سال قبل رو کردین ۸۵ درصد آخرین نفر دولتی و۸۰درصد آخرین نفر آزاد. شما فکر کردین مردم این حرف هارو نمی فهمن آقای زاهدی لطفا ازخودتون اراده داشته باشید

no
6
yes
1
مریم
1397/03/13 - 20:07
ببخشید کجا نوشته که ۸۵ درصد دولتی و ۸۰ درصد ازاد؟؟
ندیدم تراز ۸۰ درصد رو بگه واسه ازاد اخه
میشه بگید از کجا این رو گفتید؟؟؟


no
0
yes
4
وحید
1397/03/15 - 13:38
برو گزارش کمیسیون آموزش رو بخون می فهمی


no
1
yes
1
مريم
1397/03/17 - 02:13
ببخشيد من گزارش رو خوندم
فقط نوشته اوردن تراز ٨٥ درصد واسه ٣ رشته ي تاپ و ٨٠ درصد واسه بقيه رشته ها
ننوشته واسهدانشگاه ازاد اون ٣ رشته ي برتر هم ٨٠ درصد بيارن
ميشه همون متن رو كپي كنيد اينجا ببينم لطفا


no
0
yes
0
مريم
1397/03/17 - 03:11
منظورتون از ٨٠ درصد دانشگاه اينه؟؟؟
اين منظورش دانشگاه نيست كهمنظورش از ازاد شخص بي سهميه هست


تبصره مصوب کمیسیون آموزش به این شرح است «کسب حداقل ۸۰ درصد از حدنصاب شرایط علمی و امتیاز پذیرفته شدگان (آخرین فرد پذیرفته شده گزینش آزاد در هر کدرشته محل) برای تمامی رشته محل ها الزامی است.


كه اينم واسه ٣ رشته ي پزشكي ها ٨٥ درصد


no
2
yes
5
وحید
1397/03/17 - 14:36
مریم خانوم من این رو ازبنیاد پرسیدم گفتش تراز ۸۵درصد برای سه رشته تجربی دولتی هستش ولی برای آزاد باتوجه به این که دانشگاه آزاد رتبه های بالاتراز دولتی رو هم می گیره تراز ۸۰درصد حساب می کنن


Reply
no
2
yes
21
جانباز
1397/03/13 - 03:24
جناب اقای زاهدی در کشور ما چندین شکل سهمیه هست .ایا سهمیه فرزندان شاهد و جانباز خار چشمان شما شده است ؟؟؟ این بچه ها از دوران کودکی با انواع مریضی ها و دردها اشنایند و در دانشگاه هم این را ثابت کرده اند و جز بهترین متخصصان کشور شدهاند شاید شما نازدردانه ها یبیدرد را با انها اشتباه گرفته اید من خودم بارها در بیمارستان روانپزشکی این دردانه ها را که باید یک سال را انجا بگذرانند دیدهام .حتی یاد ندارند شرح حال بیماران را بنویسند یا یه عبارت دیگر برایشان این حرفها بیگانه است واما بچه های ایثارگران که خوب این دردهای مردم را می فهمند وبا جان و دل گوش می دهند اخر انها از همان بچگی در این دانشگاه اموختن را شروع کرده اند .پزشکانی که به خاطر درامد بیشتر در تایم کاری یک عمل بیشتر از یک عمل جراحی را انجام می دهند و هزینه های گزافی به خاطر اسم و رسمشان از مردم میگیرند و بارها شاهد بوده ایم که وسایلشان را در بدن بیمار جا می گذارند و..البته هر چند تعداد این ها اندک است و همه پزشکان ما محترم ‌.این ها را گفتم که فکر نکنید ما از هیچی خبر نداریم .همه چیز را سرمایه داران و راند خورها تصاحب کردند .این سهمیه فرزندان ایثارگر را هم بگیرید و بدهید به همان اقازادگان .شما که بیشتر سهمیه دانشگاه های خوب را به اسم پردیس نصیب اقازاده ها کرده بودین .تنها امتیازی که این بچه ها داشتند همین بود و بقیه فقط در مرحله مصوباتی بود که هیچ وقت اجرا نشد .بچه های جانبازان بالای ۲۵ درصد نه پول کلاس کنکور و نه ارامش و محیط ارام دیگران را دارند .شما اگر می توانید ارامش را به خانه های انها برگردانید انوقت دم از بی لیاقتی انها بزنید . حق این بچه ها خوردن ندارد .

Reply
no
3
yes
24
جعفر اسلامی
1397/03/13 - 07:15
اولا برای ساکت کردن اعتراضات به حق ایثارگران حقیقت وارونه نگید.دارید کف نمره را می کنید 85 درصد که بیسابقه بوده.پس نگید ما داریم به قبل برمی گردیم. البته غیر این هم انتظار نمیره از شما هرچی باشه هیات علمی هستید و مخالف سهمیه ایثارگران. این قدر مواظب سزح علمی هستید هیات علمی ها به چشم مبارک نمیان?!

no
0
yes
0
1397/05/30 - 00:52
سلام بله همينطوره .واقعا بايد اظهار تاسف كرد .فردندان ايثارگران و جانبازان و ازادگان نور چشم اين ملتند .گاهي بد نيست خودتونو به جاي اونا بزارين كه با بدترين شرايط روحي رواني خانواده دست و پنجه نرم كرده و مي كنند .و بسياري فقط چشمان خود را به روي اين مسئله بسته و فقط بلدن تز بدن و دم از هفتاد هشتاد درصد بزنن .جانبازي كه مشكل اعصاب و روان داره كدوم محيط خونه برا فردندش مهياس كه دل به درس بده .به خدا قسم اگه شما جاي بچه هاشون بودين اين حرفا رو نميزدين .به خدا قسم حق بچه هاشونه كه اصلا به ديده منت در بهترين رشته و دانشگاه درس بخونن.اصلا مگه فرزندان ايثارگر چند نفرند .يكمي بفكر فردندان ايثار گر باشيد .


Reply
no
3
yes
26
سینا محبی
1397/03/13 - 07:18
کجا قبلا سهمیه هشتاد و پنج درصد بود.برای رشته خوبا کردن نمره را هشتاد و پنج درصد بعد میگن ارامش خودتون حفظ کنید.یعنی یه نفر با سواد ابتدایی هم میدونه الان وقت تغییر توقانون نیست.فراکسیون خواب ایثارگران اقدامی بکنه

Reply
no
9
yes
38
محسن
1397/03/13 - 07:36
اقا دست بردارید .دم کنکور چه کاری اخه.یکی داره ادغام می کنه یکی داره نمره را بالا میبره.شما سواد دارید نا سلامتی .کی این مدلی با دانش اموزا رفتار می کنه.بالا بردن نمره برای رشته خوبها هشتاد و پنج درصده چرا دروغ میگید .میخوایید با گفتن هشتاد درصد اعتراضات کم کنید؟ اقای زاهدی هیات علمی دانشگاه دست از این رفتار بردارید .بچه های هیات علمی ها نخبه هستن؟که سهمیه مخفی دارن؟ فاش نیوز اعتراض ما را به این قشر بی درد برسون.

Reply
no
54
yes
20
محمد رضا
1397/03/13 - 07:39
اخرش خودشون هم اقرار کردند که سال قبل 5 درصدیها خصوصا تجربیها نه تنها سود بلکه ضرر کردند و این سهمیه بدون مطالعه چقدر سرنوشت فرزندان عزیز رزمنده و جانباز را عوض کرد، به حقشون نزسیدند،انشاالله زاهدی عزیز با رایت و تفکر با ادغام سهمیه امتیاز مثبتی نصیب عزیزان رزمنده شود

no
13
yes
50
جعفر اسلامی
1397/03/13 - 10:27
ظلم به خانواده شهدا و ایثارگران بشه عیب نداره؟ سازمان سنجش اعلام کرد که نود و پنج درصد افراد سهمیه زیر بیست و پنج درصد را رزمندگان و جانبازان پنج تا ده درصدی تشکیل میدن .این عدالت سهمیه خانواده شهید و جانباز شیمیایی و اعصاب با رزمنده که تقریبا مشکلی ندارن یکسان بشه.کدوم عدالتی و شما مد نظر دارید که این مدلی حرف میزنید


no
4
yes
30
علی
1397/03/13 - 10:44
عجیبا غریبا نایب رئیس کمسیون آموزش خودش گفت سال گذشته اعتراضات به سهمیه 5 درصدی بود چون قبلا مازاد 25 به آزاد می رسید ولی الان به سهمیه 5 درصدی
عزیز من می دونی چرا سال های قبل هیچ اعتراضی نبود چون اولا تعداد بالای 25 درصد خیلی کم شده در ثانی با همون 70 درصدم خیلیاشون حد نصاب و نمی آوردند ولی سال پیش که سهمیه 5 درصدی که اعمال گردید خیلی اعتراض شد شما الان برو نامه های اعتراضی در اینترنت رو بخون همه به 5 درصدی هاست حالا هی شماها بگین ما ضرر کردیم .


no
16
yes
10
1397/03/13 - 11:01
ایشون اصلا اینو نگفتن. خوب بخونید مطلب رو. کلا منظورش اینه که ادغام نیست و فقط سطح تراز بالا میره. البته که دیگه از 25 درصدی ها 200 نفر هم قبول نمیشن و بقیه میرسه به زیر 25 درصدی ها و رزمندگان!


no
26
yes
12
فرزنده رزمنده
1397/03/13 - 11:03
جعفر جان به هر حال این عزیز ان مسئول با مطالعه و تحقیق و بررسی حرف می زنند،یعنی شما می فرمایید سهمیه 95 درصد رزمندگان و جانبازان شامل نشود و اثر منفی داسته باسد بعد این سهمیه به عزیزی تعلف بگیرد که با رتبه نجومی یک کرسی دانشگاه را تصاخب کند و بعد یا بازجر بخواند وبا مشروط و اخراج شود،بیا واقعیت قبول کنیم باید سعمیه ادغام شود و فقط خود را ببینیم ،همانطور که پدران ما همه یک هدف کا دفاع از ناموس ووطن بوده ما هم واقعیت را قبول کنیم نه منافع خود را،


no
29
yes
6
فرزند رزمنده
1397/03/13 - 11:07
عدالتی که حق فرزندان عزیز رزمنده و جانباز داده میشود و این 95 درصد یعنی این عزیزان خیلی سال پیش می بایست برایشان فکر و برنا مه ریزی میشد و سال گذشته نیز ضرر نمیکردند5 درصدیها،جعفر نباید فقط خود راببینیم باید با واقعیت زندگی کرد،


no
14
yes
37
وحید
1397/03/13 - 11:48
نه که ادغام تون نمی کنن بلکه تادوسال دیگه حذف تون هم می کنن ۵درصدی عزیز


no
18
yes
4
محمد علی
1397/03/13 - 12:27
به هر حال علی جان دیگر با رتبه نجومی نمی گذارند کس به داتشگاه برود،کشوری 100000 جالبه نه گزینه 2 همه چیز را رو کرد


Reply
no
8
yes
36
1397/03/13 - 10:36
حتی اگه با ادغام همه جانبازان موافق باشیم به نظر من رزمنده های بالای 6 ماه همون پنج درصد براشون کافی و شاید زیاد هم باشه، رزمنده ای که واقعا نسبت به جانبازان هیچ مشکلی ندارن سهم چی را طلب میکنن؟

no
19
yes
4
فرزند جانباز و ررمنده
1397/03/13 - 14:25
عزیز من دریا را ببین نه قطرهورا،این نظر و دید ها هست که موفق ننی شوی،ما فرزندان جانبازان و رزمندگان ،این قدر سبک بین نبا ش


no
21
yes
4
جانباز زیر 25
1397/03/13 - 14:29
نه جانم اگر 30 برای همه باشد با تراز 80 همه امتیاز می گیرند،چه 25 به بالا چه زیر 25 و اون عزیزی که می گوید از هم جدا طبق قانون ششم رزمنده و جانباز یکی تعریف شده و به ازای هر ماه رزمندگی جانبازی تعلق می گیرد،


no
15
yes
6
اصفهانی
1397/03/13 - 15:12
ناشناس عزیز برنامه ششم توسعه زمانیکه می نوشتند شما تشریف نداشتید ،اشکال ندارد حداقل برو بخوان تا پیامهای خنده اور نگذاری سهمیه برای کلیه عزیزان شرکت کننده در دفاع مقدس است بهتر مطالعه ای داشته باشی بعد مطلب بنویسی


no
3
yes
12
علی
1397/03/13 - 15:30
البته برادر عزیز متعلق به همه رزمندگان و ایثارگران چه در دفاع مقدس و چه جنگ ها ی بعد اما به تناسب صدمات وارده از جنگ به این قشر عزیز
شما نمی تونید و نباید حق داشته باشید که به اندازه خانواده جانباز 50 درصد سهمیه داشته باشید امان از منافع مادی در این دنیا که آخرت را بر باد می دهد.


Reply
no
5
yes
14
علی
1397/03/13 - 10:48
آقای نمابنده کرمان که می گی می خوایم به سال های قبل برگردیم چرا دروغ می گی خجالت نمی کشی قبل از اصلاحیه سال 94 تراز پزشکی 80 بود الان کردینش 85 درصد فاش نیوز ترو خدا بگین اینا دردغ می گن شما خبرنگاری برین قانون قبل از اصلاحیه 94 رو بخونین به خدا 80 بوده!!!!!

Reply
no
6
yes
2
حسين
1397/03/13 - 10:59
آقاياني كه براي كشورقانون تصويب ميكنيد ميكنيدلطفا يك مقدار با مطالعه تصميم گيري كنيد برادر من در سال گذشته رتبه ٧٠٠ سهميه ٥ درصد آورد واز ورود به دانشگاه جاماند وقتي درصد هاش رو توي تخمين رتبه قلمچي ، هيوا ، حامي ، گاج، وسنجش ميزنيم تمام اين سايتها بين ٦٠٠ تا ٩٠٠ منطقه سه رتبه تخمين ميزنند يعني قبولي رشته پزشكي توي اكثر دانشگاههاي كشور ، مشاورين هم كفتند اگر از سهميه منطقه سه شركت ميكرد حتما قبول ميشد بر اثر اشتباه تصميم گيري سرنوشتش عوض شد

Reply
no
53
yes
20
زهرا
1397/03/13 - 11:20
اميدوارم تا كنكور ٩٧ تصويب بشه
فرزند جانباز ١٥ درصد

Reply
no
16
yes
4
حامد
1397/03/13 - 12:33
علي آقاي گل ، اون خيلي هايي كه شما ميگين ٧٠ درصد رو نمي أوردند اصلا اهل درس خوندن نيستن من دانشجوي پزشكي هستم كه سال گذشته با سهميه ٥ درصد وارد دانشگاه شدم در حال حاضر هم نفر اول در بين همدوره اي هام هستم به همه همكلاسيهام هم ميگم من فرزند جانباز ٢٠ درصديم كه فكر نكنن هركه ايثارگره الكي وارد دانشگاه ميشه ولي متاسفانه بايد بكم بچهايي كه ازرتبه كشوري خيلي بالايي پزشكي قبول شدند واقعا كشش اين رشته را ندارند تعصب بيخودي را رها كنيد حتي با كمك ايثارگران دانشكاه هم نتونستن واحدها رو پاس كنن ، ازاين جهت كاملا حق با آقاي زاهديه من دارم از نزديك ميبينم ، با اينكه نسبت به بچه هاي ايثارگر خيلي تعصب دارم اما اين وضعيت بايد اصلاح بشه تراز ٨٥ هم بسيار امتياز خوبيه وبا تلاش معمولي ميشه بزشكي قبول شد لا اقل بتونن واحدها رو پاس كنن

Reply
no
32
yes
8
زهرا
1397/03/13 - 12:41
أيا ميدونيد تراز ٨٥ يعني رتبه بالاي ٣٠٠٠٠ كشوري ؟؟ با انصاف ها چرا ميگين فرقي با قطع شدن سهميه نداره درود بر نظام مقدس اسلامي كه هواي ايثاركران را داره منتهي ما خيلي بر توقع شده ايم

no
0
yes
0
رزمنده وجانباز
1397/03/17 - 19:31
جانازایی که نسبت رزمنده ها اینقدر تنگ نظرند حتما هنگام فرار جانبازشده اندجانبازواقعی فراترازاین حرفهاست همانگونه که بسیاری ازرزمنده ها مثل حقیر جانبازبوده وپس ازسالها بجهت پیری ومشکلات دنبال جانبازی رفته اند که اگرزودتر میرفتندپی مدرک.. درصدشان بیشتربود وبیشتر می آشامیدند ومیخوردند


Reply
no
26
yes
9
سارا
1397/03/13 - 12:45
طبق قانون وقتي ٥٠ نفر نماينده نامه بزنن كه خارج از نوبت به صحن علني بره يعني اينكه عزم اكثريت مجلس اينه كه تراز علمي حتما بالا ميره وصددرصد هم همين امسال اجرايي ميشه خودتون رو أماده كنيد، من خودم بالاي ٢٥ درصد هستم واز شش ماه بيش خودمو أماده كرده ام

Reply
no
14
yes
7
حیدر
1397/03/13 - 13:44
بالاخره این سهمیه 5درصدبه نفع ماست یا ب ضررما پارسال ک بنظر هیچ تاثیری نداشت رو قبولی فقط رو رتبه تاثیر داشت ک اونم ارزش نداره

Reply
no
10
yes
21
احسان
1397/03/13 - 14:02
لطفا ثبت کنید و به گوش مسئولان برسونید
اولا تا جایی که میشه و امکانش هست سهمیه نباید تغییر کنه ،اگر که قرار بر تغییر باشه باید مثل سال 93 تراز برای سه رشته بشه 80و برای باقی رشته ها 75 .وگرنه تراز 85عین ناعدالتی هست ،سهمیه برای کسی هست که محدودیت داره ،کسی که 85درصد رو میاره دیگه سهمیه به چه دردش میخوره ؟دوستان بیاین با پیام دادن و زنگ زدن به نمایندگان علی الخصوص فراکسیون ایثار و آموزش بخوایم در صورت افزایش تراز حداکثر تراز برای سه رشته بشه 80،و اعتراض خودمون رو نسبت به هرگونه افزایش تراز بیش از 80و ادغام اعلام کنیم ،اگه تراز بشه 80درصد خیلی نسبت به قبل فرق نمیکنه و تراز 85خیلی زیاده خیلی .و در صورت ادغام برای قبولی باید حداقل 90_95 درصد نمره اخرین فرد رو برای قبولی اورد چون تعداد داوطلبا خیلی بالا میره .
فاش نیوز عزیز لطفا صدای ما رو به گوش تمام نمایندگان برسان

no
21
yes
6
زهرا
1397/03/14 - 04:38
سلام همه چیز رو انحصارکردید برای ۲۵درصد ببالا شما میدونید خیلی از جانبازان اعصاب و روان وشیمیایی زیر بیست پنج درصدهستند و وضعشون از خیلی ۲۵درصدیا بدتر پس لطفا یه کم مراعات کنیدخواهران و برادران سهیمه ۲۵درصدی یه کم تلاششون بیشترکنند و منتظرنمایندگان نشینند و اینقدر هم به سهمیه ۵درصدی گیر ندند


Reply
no
9
yes
22
قاسم
1397/03/13 - 14:07
فاش نیوز عزیز لطفا صدای ما رو به گوش نمایندگان مجلس برسان .
دوستان خواستار تراز 80درصد شوید چون 85عین ظلم هستش ،ادغام عین ناعدالتی ،این طور که معلومه تمام نمایندگان برای افزایش تراز کمر همت بستن پس بیاین با تماس گرفتن و پیام دادن به نمایندگان بخوایم تراز برای 3 رشته 80و بقیه رشته ها 75 بشه ،اینطور بچه ها کمتر آسیب میبنن و ضرر میکنن .دوستان باید بهشون بگیم که ادغام از افزایش تراز بد تره ،چون با ادغام جمعیت سهمیه دو برابر میشه و با تراز 85درصد اخرین نفر هم نمیشه سه رشته رو اورد
فاش نیوز عزیز لطفا ثبت کن

no
3
yes
27
اولفضل
1397/03/13 - 15:46
نمایندگان کمر همت نبستندوخانواده بزرگ ایثار چندین سال حقش پایمال شده


no
32
yes
18
محمود
1397/03/13 - 15:56
قاسم نمایندگان کمر همت بستند تا با رتبه نجومی کسی دانشگاه نرود


Reply
no
36
yes
25
مهسا
1397/03/13 - 14:31
دوستاي پنج درصدي اين طرح به نفع ماست
اگه نمره ي علمي بالا بره مازاد زيادي به ما ميرسه
در حال حاضر بخاطر پايين بود حد نصاب مازاد رشته هاي خوب و معمولي هيچي به ما نميرسه


no
22
yes
43
وحید
1397/03/13 - 15:55
به همین خیال باش فکر می کنید مازاد رو دودستی تقدیمتون می کنن زهی خیال باطل


no
35
yes
43
مینا
1397/03/13 - 15:59
شما چه حقی دارید که خودتون رو با فرزند شهید و جانباز درصد بالا یکی میدونید.‌ خواب ادغام رو هم نخواهید دید. واسه ترازم نگران نباشید تراز فقط برا شما باید بالا بره


no
7
yes
7
مونس
1397/03/13 - 16:24
همانطوری که حق خود میدونی مینا،رزمندگان و جانبازان محافظان ارمان انقلابند و پیرو خط رهبری ،


no
7
yes
7
فتحی
1397/03/13 - 16:51
مینا نکنه شما برنامه قانون ششم را نوشتی


no
14
yes
7
مهسا
1397/03/13 - 17:42
گلم اولا پدر من جانباز ٢٠ درصده و فكر نكنم خيلى با شما متفاوت باشيم اكثر شما فرزند ٢٥ و ٣٠ هستيد
دوما من پشت كنكوريم و پارسال با تراز ٩١٨٠ مردود شدم چون حقمونو بهمون ندادن .شمام سعي كنيد بيشتر درس بخونيد چون چاره اى نداريد تراز همين امسال ميره بالا


no
13
yes
4
علی
1397/03/13 - 19:29
جناب وحیدبالا۲۵ای مازاد به احتمال۲۰۰درصدکلش یرای زیر۲۵میرسه شایعه نکن اقای ملایی از دکترخدایی وکاظمی پرسیده گفتن کنکور۹۷باتصویب تراز۸۵اولش همش میرسه به ۵هرچقدبازموندمناطق


no
2
yes
10
وحید
1397/03/15 - 13:35
شما فکر کن مناطق بزارن به شما چیزی ازمازاد برسه الان هم بابالای ۲۵درصدی متحد شدن جهت اطلاع اون دوستانی که می گن ادغام می کنن هم آزاد وهم مناطق مخالف ادغام هستن


Reply
no
19
yes
30
منا
1397/03/13 - 14:59
خدا ازتون نمیگذره کمتر از 25 روز به کنکور مونده حالا تمام فکرمون رفته پیش سهمیه ها. حداقل از اول مهر میگفتید ما امیدمون به سهمیه نبود

no
4
yes
2
زهرا
1397/03/14 - 04:27
سلا خواهرمن امید به خدا باشه شما ک تا الان درست رو خوندی این ۲۵ روز هم تلاشت رو بیشتر کن حالا سهمیه بالاخره یه طوری میشه کسی به حرف من وشما نیست پس به خودت متکی باش سهمیه ها یا ادغام میشن یا تراز رو میبرن روی ۸۰دصد اخرین نفر قبولی


no
0
yes
9
منا
1397/03/15 - 13:30
سلام الان موقع گفتنش نبود از اول مهر میگفتن خیلی بهتر بود حداقل تلکلیفمون روشن بود این استرس الان از هرچیزی بدتره حداقل میزاشتن کنکورمون میدادیم بعد میگفتن نه الان که همه فکرمون درگیره .من حلالشون نمیکنم واقعا این ظلم بزرگی به بچه های ایثارگرانه.خدایش کجای دنیا این کارو میکنن.من توکلم به خداست ولی ته نامردی بود این کارشون


Reply
no
39
yes
26
مژگان
1397/03/13 - 15:48
نمایندگان امسال جمعیت پر ایثار در نظر می خواهند بگیرند انشاالله،سال گذشته در حقشان ظلم شد خصوصا تجربیها

Reply
no
7
yes
25
مهران
1397/03/13 - 16:37
ادغام به هیچ عنوان قابل قبول ومنطقی نیست مثلا جانباز ۴۹درصد باجانباز ۵درصد برابره یا کسی که ۱۰سال اسیر بوده باکسی که ۶ماه جبهه رفته برابره هیچ وقت این کارو نمی کنن مگر خیلی دیگه .... باشن فقط الان بحث ترازه ۸۵درصد هستش که خیلی ها پیگرن هستن که این اتفاق نیوفته حتی اون کسایی که باطرح یک فوریت موافق بودن الان مخالف این قضیه شدن ایشاالله به امسال نمیرسه

no
0
yes
0
ناشناس
1397/03/26 - 20:22
دوست عزیز رزمنده هارو ادغام نمیکنن که
فقط جانباز زیر درصد


Reply
no
16
yes
6
فرزند ایران
1397/03/13 - 16:37
عزیزان جانباز و رزمنده همه یکی هستیم و این خود خواهی ها را کنار بگذار ید که نتیجه عکس دارد

Reply
no
4
yes
22
حسنی
1397/03/13 - 17:26
سلام...
جناب آقای زاهدی هیچ نمی دانند ازسهمیه.
تراز 85درصد یعنی چی؟اینی که میگید محدودیت ایجاد نمی کنیم زشته برای شما..
چطور محدودیت ایجاد نمی کنید وقتی هدفتان افزایش ترازه که انشاءالله هیچگاه به هدف تون نمی رسید.
سهمیه به دستور امام بنا شد.شما کی هستید میخوای حرف امام رو رد کنید.
اگر این مجاهدت شهدا و ایثارگران نبود شما الان رئیس کمیسیون آموزش بودید وراحت برای خودتون روی صندلی می نشستید واین جوری راحت ما رو قضاوت می کردید.
ازشما بعیده همچین تصمیم گیری.انشاءالله یادگاران انقلاب اسلامی کماکان درصحنه حضور خواهند داشت.

no
19
yes
1
محمود
1397/03/15 - 11:39
فقط ادغام سهمیه به 30 و تراز قبلی


Reply
no
25
yes
11
حسین
1397/03/13 - 17:35
انشاالله به یاری خدا با ادغام سهمیه اون مصیبتی که سال گذشته سر 5 درصدیها امد امسال جبران می شود

Reply
no
9
yes
23
زهرا
1397/03/13 - 18:42
آهای سهمیه 5 درصدی ها که می گین ما ضرر کردیم امروز کل کشور به این سهمیه اعتراض کردن
آقای پور کاظمی رئیس سازمان سنجش پزشکی گفته بیش از 20 درصد سهمیه ها به سهمیه 5 درصدی تخصیص یافته اینم لینک خبر که مال امروزه

در موضوع سهمیه ۵ درصدی آزمون‌ها مجلس تصمیم‌گیرنده است

فاش نیوز شما رو به خدا قسم می دم ما 25 درصدی ها صدامون به هیج جا نمی رسه شما خودت به عنوان یک خبرنگار منصف حق ما رو بگیر این آقایون که سال پیش سهمیه 5 درصدی رو تصویب کردن باعث این ماجرا شدن اگر این حد نصاب برای ما بالای 25 درصدی اعمال بشه دیگه هیچ کدوم قبول نمی شیم ای خدا خودت کمکمون کن.

no
10
yes
3
نازتین زهرا
1397/03/15 - 12:13
زهرا طلمی که در حق فرزندان عزیز جانباز و رزمنده سال قبل شده میدانی و نمایندگان میدانند این چیزی نیست که با چند کلمه نوشتن من وتو صورت فضیه را بپوشاند


no
11
yes
5
گودرزی
1397/03/15 - 12:34
زهرا برو درست بخوان با داد و فریاد و اهای گفتن مسکا حل نمی شود


no
3
yes
13
زهرا
1397/03/15 - 15:47
در جواب نازنین زهرا
متاسفانه فاش نیوز لینک خبری که گذاشتم رو برداشته و به جاش نوشنه :
مجلس در موضوع سهمیه 5 درصدی تصمیم گیرنده است
مشکلی نیست شما همین موضوع رو در اینترنت سرچ کن می بینی دیروز آقای پورکاظمی گفته بیش از 20 درصد سهمیه ها به 5 درصد ی ها تخصیص یافته این حرف من نیست آین آمار سازمان سنجشه معیار شما کدام آمار هست که سهمیه 5 درصدی ضرر کرده؟!!!!
در جواب گودرزی
درس خواندن یا نخواندن من به شما ربطی نداره
به جای مغلطه کردن برو ببین آقای پورکاظمی چی گفته بعد هی با اسم های مختلف بیا نظر بده ما 5 درصدی ها ضرر کردیم


no
0
yes
0
فاطمه
1397/03/17 - 15:44
زهرا لینک خبر شما مربوط به دستیاری و تکمیلی است،فکر کنم گودرزی بد نگفته اگر بیشتر درس بخوانیم موفقتریم،و این مهم که کل کشور کسی معترض نیست خواهشا خانواده بزرگ ایثارگران را زیر سوال نبر که باید جوابگوی رشادتها و جانفشانی واز خود گذشتگی پدران خود باشیم،


no
3
yes
2
فرزند جانباز 20 درصد
1397/03/18 - 13:03
البته بر خلاف 25 درصدی ها کارنامه های کنکور نشون میده 5 درصدی ها تفاوت زیادی در تراز با داوطلبان ازاد ندارند


no
6
yes
2
فرزند رزمنده
1397/03/18 - 13:05
اگه میگی پارسال مشکل داوطلبای ازاد 5 درصدی ها بودند بدون الان 30 ساله مشکلشون 25 درصدیاست


no
0
yes
0
Hz
1397/03/19 - 14:34
خانم برو ببین پارسال ۵درصورت با چه ترازی قبول شدن بعد اظهار فضل کن، با تراز ۹۵۰۰ دانشگاه آزاد مرحله ی تکمیل ظرفیت قبول شدن، اونوقت شما ۲۵درصدیا با تراز ۶۷۰۰ پزشکی دولتی


Reply
no
11
yes
23
1397/03/13 - 19:47
عزیزان، فرزندان جانبازان هفته دیگه طرح به صحن میره برای رای گیری، پیام بدید به نماینده ها از شرایطتون بگید، از اینکه چرا الان باید تصویب کنن بگید، با هر کسی که آشنا هستید موضوع در میان بزارید و مانع از این طرح های ظالمانه شوید.

Reply
no
7
yes
27
فرزند شهید
1397/03/14 - 00:33
اصل سهمیه واسه کسیه که محرومیت کشیده مثل سهمیه مناطق محروم. جالبه بدونید سهمیه مناطق محروم در امتحان دستیاری پزشکی تراز ۸۰ درصد داره. حالا چرا شاهد و جانباز بالا ۲۵ با این تعداد کم قراره ۸۵ % بشه، الله اعلم. این یعنی برداشتن سهمیه در عمل و باقی موندن اسم او. چون خود من مناطق محروم رو انتخاب میکنم.

Reply
no
43
yes
23
m
1397/03/14 - 08:32
ما خواستار ادغام همه جانبازان با هر درصدی هستیم و در حق ما فرزندان جانباز زیر ۲۵٪ رو پارسال خوردند

و تراز نیز باید افزایش پیداکند

چطوره که جانباز ۲۵با شهدا یکی هست

ولی جانباز۲۰با ۲۵یکی نیست

و تفاوت بین جانباز ۲۵و شهدا نمیدونید

ولی جانباز ۲۰درصد رو با رزمنده۶ماه خدمت یکی میدونید

ما فرزندان جانباز خواستار ادغام همه جانبازانیم چه طرح بدون اولویت بندی چه با اولویت بندی

Reply
no
5
yes
19
حاجیان
1397/03/14 - 14:57
وقتی قانون سهمیه ای را برای گروهی قائل میشود یعنی بنا ببه دلایلی تسهیلاتی را برای جامعه هدف خود در نظر میگیرد.بنابر این لحاظ کردن حد نصاب عملا یعنی تهدید و تحدید و حذف بخش عمده آن تسهیلات .لذا خود شرط حد نصاب ناقض ودر تضاد و مغایر با نص صریح روح و اصل قانون است.بنابر این خواسته جامعه ایثارگری باید حذف بدون قید و شرط حد نصاب باشد.وانگهی این سهمیه در مجموع و در بهترین شرایط اعمال برای جامعه هدف فقط 30 درصد کنکوری ها رادر بر میگیرد و 70 درصد باقیمانده نیز باقی میماند که آن هم به حکم قانون بصورت یکپارچه در کشور اعمال نمیشود و در سهمیه مناطق سه گانه تقسیم میشود.خوب اگر قصد نخبه گزینی دارید سهمیه مناطق را حذف کنید یا برای آنها نیز حد نصاب بگذارید.سهمیه ناعادلانه و فاقد توجیه، هیئت علمی را حذف کنید .طوری حرف میزنند که انگار هر چه خرابی و بدبختی و عقب ماندگی هست زیر سر این سهمیه هست و با اعمال ظاهرا حد نصاب ودر عمل حذف آن همه چیز گلستان میشود.آیا از این همه رانتی که از صدقه سر جانبازان و شهدا و آزادگان و رزمندگان و محرومان، سالهاست تصاحب کرده آید و مهمانی دائمی سفره های عافیت طلبی قدرت و ثروت این نظام که مدیون خونها و رشادتها و پایمردیها و از جان گذشتگی طبقه فرودست جامعه است سیر نشده آید ؟ خود را بر این خوان گسترده مهمان کرده و صاحبخانه را فراموش کرده آید ؟ تا سیه روی بود هرکه در او غش باشد

Reply
no
11
yes
5
احمد
1397/03/14 - 17:14
بابا دوستان اینا نمیخوان رزمنده پنج درصد با فرزند شهید یا جانباز بالا بیست و پنج یکی کنند اینا میخوان تراز کنکور رو تغییر بدن یعنی خیلی خیلی سخت تر قبول میشیم یعنی باید توی هردرسی پانزده درصد بیشتر کسب کنیم مثلا زیست تا الان با سی و پنج درصد می زدیم برا پزشکی باید با طرح زاهدی الان پنجاه درصد بزنیم در واقع اون تراز رو بردن بالا تا عملا هیچ فرزند جانبازی با هر درصدی نتونه برا پزشکی ورشته های تاپ قبول بشه

no
0
yes
6
وحید
1397/03/15 - 17:17
اشکال نداره یکمی درس بخونی به اون تراز میرسی ادغام ظلمه که نباید اتفاق بی افته


no
0
yes
2
فرزند رزمنده
1397/03/18 - 12:56
موافقم احمد جان


Reply
no
1
yes
12
1397/03/14 - 17:30
شاید بچه های 5 درصد خیال کنن افزایش تراز ب نفعشون هست اما کامل اشتباه میکنین شاید 1000 تا پزشکی بیشتر قبول شه اما کلیه رشته های دیگه اینطور نیست اونوقت بچه های 25 بیشتر میرن بقیه رشته های گروه پزشکی قبول میشن چون دیگه نامید از پزشکی میشن و مثل قبل پشت کنکور نمیمونن و انتخاب رشته میکنن و همه ما برادر خواهر دعریم و کم پیش میاد همه بچه های یه خونواده پزشکی قبول شن اینو یادتون باشه ک حد نصاب 85 درصد هم برای پزشکی هم وکالت و قضاوت کلیه رشته های تحصیلات تکمیلی اعمال میشه و در عوض این همه ظرفیتی ک از دستمون میره فقط 1500 پزشکی بهمون میدن اینم یادمون باشه سهمیه 5 درصد برای ارشد و دکتری و دستیاری تاثیر فوق العاده ای داره چون اونقد داوطلبین تعدادشون کمه ک ب همه میرسه درضمن این سهمیه واسه انسانی ریاضی هم بد نبود

Reply
no
6
yes
30
تاج محمد شورابی
1397/03/15 - 04:01
با سلام اقای زاهدی مگر سهمیه 30 درصد مخصوص ایثارگران نیست 2-چه دخالتی بر سهمیه ازاد دارد رقابت جدا است ربطی به ماندن نخبه ها ندارد 3- پس افزایش تراز در پزشکی ومهندسی به 80 درصتد یعنی محدودیت علمی وباقی ماندن سهمیه برای افراد ازاد چون در قانون نوشته باقی ماندن سهمیه به افراد ازاد تعلق می یا بد // یعنی با پنبه ...

no
2
yes
16
1397/03/15 - 11:03
احسنت بر تاج محمد


Reply
no
17
yes
6
1397/03/15 - 11:11
دوستان 5 و 25 اختلاف بین ما توجیهی ندارد اگر تزاز به 85 برسد یعنی سد جلوی فرزندان عزیز رزمنده و ایثار و ریزش سهمیه به نفع ازاد به هر حال اگر سهمیه 30 و تراز 70 باشد عزیزان رزمنده و جانباز به هر حال موفق ترند،اختلاف بین ایثارگران نتیجه ای جز ضرر ندار،پس تراز 70 و سهمیه 30 برای کل فرزندان عزیز جانباز و رزمنده نتیجه بهتری میدهد

Reply
no
27
yes
7
حسین... زیر 25
1397/03/15 - 12:13
کی به صحن علنی میره؟؟؟هم باید باید ادغام بشه هم تراز علمی بره بالا. جانبازان 50 به بالا و اعصاب و روان و شیمیایی دارن سختی مکشن بالای 25 ادعای سختی کشیدن نکنید اولویت سهمیه باید اونا باشن بعد اونا همه باید یکی بشن.اونایی که ادعای سختی کشیدن میکنید یکم بیشتر درس بخونید همه چی حله. من حقیقت گفتم کسی به دلش نگیره. واقع بین باشیم.

Reply
no
5
yes
27
1397/03/15 - 12:15
دوستان مسئله ادغام مهم نیست شما نمایندگان را توجیه فرماید که سهمیه منطقه ۳ تاثیرش از ۷۰ درصد بیشتر فقط حذف ایثارگران است. ادغام نقشه انحرافی است این چند روز اعتراض کنید .که ۷۰ یعنی نمره بالا است و شرایط سخت زندگی خانواده ها کمبود وضعیت مالی خوب باید ۷۰ ثابت بماند. هر نماینده که می شناسی توجیه اش کنید

no
3
yes
6
مهسا
1397/03/18 - 11:04
چي ميگي
سهميه منطقه سه بهتر از ايثارگران با حد نصاب ٨٠ درصده؟اگه اين طرح تصويب بشه با تراز بالاي ٨ هزار حدودا پزشكي دولتي ميارن ايثارگران ولي سهميه منطقه سه تراز بالاي ٩٧٠٠ /٩٦٠٠ ميخواد برا پزشكي دولتي كم كم..


Reply
no
28
yes
19
امیر رضا
1397/03/15 - 14:01
لطفا ثبت کنید
دوستان الان وقت این نیست بیان بگین که نباید تغییر کنه نباید حد نصاب بره بالا ،الان که دیگه قراره حد نصاب تغییر کنه باید خواستار تراز 80 درصد آخرین نفر برای سه رشته و 75 درصد حد نصاب برای سایر رشته ها بشیم ،دوستان توجه کنید وقت زیادی نمونده ،آقای لاشکی گفتن که هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده پس بیاین تلاشمون رو بکنیم که تراز برای سه رشته بشه 80 درصد ،بگین که در آزمون تخصص حدنصاب مناطق محروم 80 هست و تراز 85 برای ایثارگران عین ظلم هست و با بنیاد شهید کل تماس برقرار کنید و ازشون بخواین که تراز از 80 درصد بالا تر نره ،بگین که با حدنصاب 85 تاثیر سهمیه ایثار از مناطق محروم کمتر میشه ،خواهش میکنم دوستان تلاشتون رو کنید وقت زیادی نیست دوستان تاکیدتون رو تراز 80 باشه و اعتراض خودتون رو نسبت به تراز 85 اعلام کنید ،به نمایندگان حامی ایثارگران چون آقای امیر آبادی و خجسته و سلیمی و کوچک زاده و آقای امیر حسین قاضی زاده پیام بدید و تراز 80 درصد رو تاکید کنید ،فاش نیوز عزیز لطفا صدای ما رو به نمایندگان ایثار برسون و بهشون بگو که ما خواهان افزایش تراز نهایتا به 80 درصد را خواستاریم و تراز 85 عین ظلم هست ،خواهش میکنم پیام رو ثبت کن

no
2
yes
25
همراز
1397/03/16 - 16:59
اتفاقا نباید تغییر کنه حتی یه درصد بعد شما میگی بشه ۸۰!


Reply
no
36
yes
15
رزمنده بسیجی
1397/03/15 - 14:45
ما فرزندان رزمندگان این سرزمین خواهان عدالت در سهمیه هستیم با ادغام سهمیه ضرری که سال گذشته فرزندان عزیز جانباز د و رزمنده کردند انشاالله اتفاق نیفتد

no
29
yes
12
مجید گرامی
1397/03/15 - 15:38
با ادغام سهمیه و تراز 70 رزمندگان و جانبازان موفقترند،5 و 25 معنایی ندارد همه رزمنده اند -------رزمنده خواهند ماند


Reply
no
28
yes
16
1397/03/15 - 22:12
اقا وحید مناطق میگن ۲۵ درصد برای ایثارگران کافیه.۵ درصد رو حذف کنین همه رو ۲۵ درصد کنین.پس نگو اونا با بالای ۲۵ متحد شدن.چون اگه قرار به حذف ۵درصد باشه مطمئن باش ادغام صورت میگیره.چون وقتی تو قانون چیزی به گروه خاصی دادن وتصویب شد دیگه نمیتونن بگیرن ازشون چون میشه از حقوق مکتسبه.و حقوق مکتسبه رو نمیشه کلا گرفت.فقط میشه تغییر دادن مثل بالا بردن تراز یا ادغام.ولی نمیشه کلا حذف کرد.اگه خواستی اینو از حقوقدانان بپرس.و این که مازادو ندن اینم نمیشه چون باز قانون شده.یاعلی

no
2
yes
6
وحید
1397/03/17 - 13:53
سهمیه ۳۴ سال هست کسی نمی تونه حذفش بکنه مناطق می گن چرا کسی که باباش ۶ماه رفته جبهه باید سهمیه بگیره چه ۵درصد چه ۲۵ درصد اگر قراره طرحی تصویب بشه تراز هستش چون ادغام مخالفت زیادی باهاش می کنن حتی اون کسایی که باادغام مخالف بودت الان طرفدارتراز هستن


no
2
yes
7
وحید
1397/03/17 - 14:29
قانون سهمیه ۳۴سال داره اجرا میشه کسی هم نمی تونه حذفش کنه.اعتراض مناطق آزاد به این هست که باید سهمیه مانند قبل باشه نه اینکه بعد از۳۰سال ازجنگ به کسی که پدرش شش ماه رزمنده بوده سهمیه داد.ادغام سهمیه هزینه داره تاالان اگر بنیاد شهید هزینه ی دانشگاه آزاد بالا۲۵درصد رو می داد باید هزینه زیر۲۵درصد هم بده. بله طبق قانون باید مازاد۲۵درصد به پایین ۲۵درصد تعلق بگیره ولی چون باشدت گرفتن اعتراض مناطق آزاددارن بررسی می کنن که هم مناطق وهم زیر۲۵درصدازمازاد سود ببرند.


no
2
yes
7
مهران
1397/03/17 - 15:36
دوست عزیز لطفا بنرهای اعتراضی رو بادقت بخون ،نگفته ادغام ۵درصدبا۲۵درصد اون ها مخالف ادغام هستن چون باادغام اکثر ظرفیت های مازاد ۲۵درصد پرمیشه ولی اگر ادغام نباشه طرفیت مازاد به مناطق ازاد میرسه ومناطق طبق سال های قبل پر می کنن وبه نفع شون هست.


Reply
no
1
yes
10
مرتضی
1397/03/16 - 10:56
ژست آقای زاهدی توو این عکس جوریه که انگار میگه : والله بالله سهمیه محدود نخواهد شد :)

Reply
no
4
yes
27
1397/03/16 - 14:32
آقای دکتر پسرتان با مدرک گرفتن از دانشگاه هند هیت علمی دانشگاه مشهد شد آنوقت به تراز علمی ایثارگران چسبیده اید تمامی پولدار ها و هیت علمی ها با رانت و پول فرزندانشان پزشکی و.... خوانده اند و مشغول کارند و فقط سهمیه ایثارگران خاری شده بر چشم شما

Reply
no
5
yes
2
امین
1397/03/16 - 15:34
عزیزان ببینید چه بر سرتان خواهند آورد
چیزی که قرار به صحن بره ظاهرا این است:
الف- ماده (70) قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران مصوب 2/10/139 و اصلاحات بعدی آن و ماده (47) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 4/12/93 به شرح زیر اصلاح می گردد:

ماده 70- وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه دانشگاه های دولتی و غیردولتی و دستگاه های اجرایی مشمول ماده (2) این قانون موظفند در اعطای سهمیه های ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بورسیه های تحصیلی داخل و خارج کشور و دوره های دکترای تخصصی سی درصد (30%) از سهمیه مشمولین این قانون را با رعایت اولویت به ترتیب ذیل اختصاص دهند:

1- جانبازان، آزادگان و رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان و والدین شاهد و همسر و فرزندان آزادگان و جانبازان بالای 50%.

2- همسر و فرزندان جانبازان زیر 50% و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه.

تبصره- کسب حداقل هشتاد درصد (80%) حد نصاب شرایط علمی و امتیاز پذیرفته شدگان (آخرین فرد پذیرفته شده در کد رشته محل موردنظر) برای رشته محل ها و مقاطع تحصیلی الزامی می باشد. این میزان در خصوص برخی رشته های زیر گروه تجربی (مشتمل بر پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی) و برخی رشته های زیرگروه ریاضی

(مشتمل بر فنی و مهندسی) و کلیه مقاطع تحصیلی هشتاد و پنج درصد (85%) حد نصاب شرایط علمی می باشد.

Reply
no
0
yes
7
1397/03/16 - 16:32
سلام تعجبم از اینکه دراین زمان قانون به نفع کدام اقا زاده خواهد بودتا قانون تصویب شده راعوض کنند زمان های قبل که سهمیه نبود واقایون بدون سهمیه وارد دانشگاه شدند ودرس خواندندوبارای ملت وارد مجلس شدند نمی توانند ازحق قانونی ملت دفاع کنند حالا زبون دراورده اند کجا می تواننددرد ورنج بچه های جبهه رابفهمند وهم چنین دردی را که به خا نه برده اند وخوانواده انها می کشند اختلاس ها سهمیه هییت علمی واقازاده ها رانمی بینند به کاری که می کنید بیندیشد چون زمانی باید پاسخ گو باشید گوشی وچشمی نباشید عقلی رفتار کنید پدرانمان که نمی توانند کار غیر قانونی انجام دهند برای کمک به ما این سهمیه را در نظر گرفته اند بعضی بانظر تنگی و.... می خواهندان رابگیرندچرا به بز رگان نمی گویید چرا بچه های شما خارج اند این سرمایه ها رااز کجا اورده اید ایا با تن دردمند وبا حقوق نا چیز پدر می توان من هم در انجا درس بخوانم یا من باید باشم درکنار تخت پدر وهمراه با او درد بکشم بیخوابی ورنج تحمل کنم اگر یک روز جای ما بودند خجالت می کشیدند حرف نسنجیده بزنند حق را در نظر بگیرید صندلی مجلس همیشگی نیست کاری کنید که دعای خیر پشت سرتان باشد

Reply
no
32
yes
15
1397/03/16 - 16:45
سوالم این چرا سهمیه فرزند ۷۰درصدو۲۵ درصد باید یکی باشد

no
0
yes
6
مهران
1397/03/17 - 14:58
قانون استفاده ازسهمیه برای فرزندان وهمسران جانبازای بالا۲۵درصد تا۴۹درصد سال ۹۳تصویب شد یعنی امسال سال چهارم حساب میشه. تاقبل از اون خانواده جانبازای بالا ۲۵درصدفقط براشون هزینه تحصیل تو دانشگاه آزاد رایگان بود، سهمیه کنکور بهشون تعلق نمی گرفت. دقیقا هم اولین کسی که مطلبش رو زد همین فاش نیوز بود می تونید برید مطلب رو توآرشیو پیدا کنیدوبخونید


Reply
no
10
yes
28
علی
1397/03/17 - 08:43
دوستان هرنماینده که می شناسی رای مخالف بدهند.بروید دفتر نمایندگان وبهشان بگوید. طرح خیلی بدی است .زیرا سهمیه مناطق محروم 70 درضد است وسهمیه هیات علمی برای فرزندا هم است . مربی دانشگاه 75 درصد است . اعتراض کنید.

Reply
no
45
yes
23
malmir
1397/03/17 - 10:09
سلام
ما فرزندان جانبازان زیر۲۵٪ خواستار ادغام سهمیه کنکور همه فرزندان جانباز باهر درصدی هستیم و اولویت پذیرش با خانواده ب معزز شهدا باشد و بعد جانبازان. و خواستارافزایش تراز هستیم

لازم ب ذکر است رزمندگان در سهمیه تخصیص داده ب خودشان هستند و مازاد به سهمیه ۵٪میرسد.

حق ما فرزندان جانباز زیر۲۵٪ در کنکور ۹۶پایمال شد و حال خواستار ادغام جانبازان باهر درصدی هستیم.

ادغام یعنی پس گرفتن بخش کوچکی از حق جانبازان زیر۲۵٪ بعداز ۳۰سال و اندی از جنگ بدون تسهیلات

no
0
yes
8
حسين
1397/03/17 - 22:53
مالمير عزيز اصلا طرحي كه اين هفته به صحن علني ميره مربوط به ادغام نيست وصرفا افزايش تراز مد نظر مجلسه وهيچ منطقي براي ادغام وجود نداره ضمنا در صورت افزايش تراز به ٨٥ درصد شما اكه درسخون باشي مازاد سهميه بالاي ٢٥ كه امسال خيلي هم زياده بشما ميرسه اما اگه دنبال اين هستي كه با رتبه خيلي بالا رشته خوب وتاپ قبول بشي اين موضوع هيچوقت اتفاق نمي افته اگه قراره با رتبه خيلي بالا كسي قبول بشه اين حق فرزندان شهدا وجانبازان درصد بالاست كه تازه مجلس با اونها كه حقشونه مخالفه چه رسد به شما، خاطرت جمع باشه هيچوقت اين اتفاق نمي افته بيخود دل نبند


Reply
no
5
yes
2
رزمنده
1397/03/17 - 18:55
شمارزمنده ای را سراغ دارید که که حداقل آسیب روحی روان نداشته باشد منتهی فرقش باجانبازاینست که یا دنبال جانبازی نرفته ویا 35 سال محروم بوده برخلاف جانبازا..رزمنده ها الان کم کمش 55 سالشونه سهمیه به چه دردشون میخوره؟

Reply
no
0
yes
1
علی
1397/03/17 - 18:59
باسلام افزایش تراز علمی که هنوز به ثصویب مجلس در صحن علنی نرسیده و البته در کمیسیون به ثصویب ریده با این حال در کنکور 97 اجرا میشه یا نه حتما باید در صحن علنی به ثصویب برسه ؟؟؟

Reply
no
0
yes
3
فرزند رزمنده
1397/03/18 - 12:57
همون مازاد 25 درصدی هارو تتمام و کمال به 5 درصدی ها بدهند.همه چی حله

Reply
no
6
yes
7
امين
1397/03/18 - 13:07
ببخشيد من اشتباه كردم
رسيدگي به اين طرح در برنامه هفته جاري مجلسه

Reply
no
1
yes
2
امیر
1397/03/18 - 16:16
چند نفر از کسانی که با خانم موگرینی سلفی گرفتند از کسانی هستند که طرح ظالمانه سهمیه ایثارگران را امضاء کردند مثل اقای مازنی که تسبیح به دست هم سلفی گرفتند و از اول تا اخرش هم اول صف بودن بعد بر میگردن به ما میگن تراز رو زیاد میخواهیم بکنیم تا شان شما ها حفظ بشه ( شما ها ... هستین ) والا مردم بعد اون کارشون بسیار از شخصیت اقای مازنی گفتند یا اقای سلیمی سمیرم که فکر کنم ده تا سلفی با خانم موگرینی گرفتند یا اقای کواکبیان یاا اقایان پارسایی و سروش و حالا شما بگین کی بی شخصیته شما سلفی بگیران یا ایثارگران که از شان حرف می زنید اقای مازنی یادت رفته چقدر مردم اون موقع از شان برات گفتن ؟ اون حرف های شما و اقای ابطهی و بقیه هم شان خودتونو نشون میده نه کس دیگه ای

Reply
no
0
yes
3
امیر
1397/03/18 - 16:40
اقای مازنی که دم از شان می زنید خدا رو شکر خدا قبلا شان شما رو رسوا کرده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی حجت الاسلام احمد فیض الاسلام امام جمعه شهر امام شهرستان دزفول در پاسخ به سخنان حجت الاسلام مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متن بیانیه ای بدین شرح صادر نموده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک وتعالی: یا ایها الذین آمنوا اتقوالله و قولوا قولا سدیدا.
ای کسانی که ایمان آورده اید پرهیزگار باشید و سخن سدید ومحکم بگویید.

متاسفانه خبری در سایتها درج شده است که جناب حجت الاسلام مازنی نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون فرهنگی مجلس در جمع عده ای از هنرمندان چنین بیان کرده است که:
«ما روضه را از امام حسین(ع) و کنسرت را از امام حسن(ع) یاد گرفته ایم.»
و استناد به روایت مسروق خادم امام حسن(ع) کرده است و در سخنی هنرمندان را در مقام پدر و مادر دانسته اند.
باید گفت جناب آقای مازنی! جای تعجب و تاسف است که با یک سخن ناپخته وخام، هم مقام معلمین و والدین را پایین آورده اید و هم جسارت به امام حسن(ع) کرده اید، که در مرحله اول باید از ساحت مقدس امام حسن(ع) عذر خواهی کنید و در مرحله بعد از والدین و معلمین عزیز و بزرگوار.
جناب مازنی وقتی می فرمایند: «اَب عَلَّمک»، منظور هر آموزش و تعلیمی نیست. بلکه آن علم و آموزشی است که معلم با حفظ کرامت انسانی به شاگرد و جامعه می آموزد. آیا مطربی و رقص و پایکوبی در کنسرتها حافظ کرامت انسانی می باشد یا آفت انسانیت؟
و آیا آنهایی که جوانان ما را در مسیر مطربی که نتیجه آن انحطاط و عدم پایبندی به شعائر اسلامی است میتوانند در مقام والدین قرار بگیرند؟ و آیا فرمایش «اَب علَّمک» شامل حال آنها میشود؟
جناب آقای مازنی عزیز!
در کجای روایت مسروق آمده که امام حسن(ع) مجلس شادی و پایکوبی و رقاصی داشته؟ در روایت چنین آمده که مسروق میگوید وقتی وارد بر امام حسن(ع) شدم دیدم که: فیاکلون و یحملون؛ میخورند و با خود میبرند.
دیگر چیزی بیان نشده، و تعجب مسروق از روزه نگرفتن بوده نه از حالت اصحاب در خانه امام(ع).
چرا باید گاهی برای دلخوشی عده ای از هنرمندان که بعضی از آنها هیچ ارادتی به دین و صاحبان دین ندارند استفاده منفی از روایات کرد و چنین استنباط نادرستی را مستمسک برای آنها قرار داد؟
سوال این است بنابر گفته شما که کنسرت را از امام حسن(ع) آموخته ایم؟ از این به بعد می شود مجالس شادی و موالید اهل البیت(ع) را به عنوان کنسرت از او یاد کرد؟ مثلا بنویسیم یا بگوییم به مجلس کنسرت فلان امام خوش آمدید!. چرا باید اشتباه خود را توجیه کرد. اگر هزار بار توجیه شود بدانید اشتباهتان میشود هزار و یک مرتبه.
و در آخر علی علیه السلام فرمودند:
لاتقل مالاتعلم بل لا تقل کل ماتعلم.

والسلام
احمد فیض الاسلام؛ امام جمعه شهر امام(ره)

Reply
no
11
yes
26
مينا
1397/03/19 - 04:25
باسلام و قبولی طاعات و عبادات
ما جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد از شما تقاضا داریم با توجه به نزدیک بودن زمان کنکور با هرگونه تغییر در ساختار سهمیه از جمله ادغام , دو اولویتی , افرایش تراز و ... مخالفت نموده و به کلیات طرح رای منفی دهید.
در صورت تغییر در زمان کنونی جامعه ایثارگری متضرر خواهند شد.

no
23
yes
9
ایثار
1397/03/19 - 10:03
جامعه ایثار ضرر نمی کند عده کنی که درس نخواندند ضرر می کنند


Reply
no
10
yes
22
رضا
1397/03/19 - 08:23
دوستان 100 نماینده مخالف میخواهیم هرکه رامیشناسی توجیه کنید که به طرح رای مخالف بدهد به دوستانتان هم اطلاع بدهید. وبه تمامی نمایندگان هم پیامک بدهید

no
12
yes
6
رضور
1397/03/19 - 10:05
رضا جان این چیزی نیست که با حرف من و تو حل شود ،عزیز کل کشور و مصالح نظام را می بینند نه چند نفر


no
4
yes
3
موچا
1397/03/19 - 10:34
داد و هوار بکشیم تا پیدا شوند


Reply
no
6
yes
17
امیر
1397/03/19 - 10:03
سلام
از فاش نیوز عزیز خواهشمندیم چند تا از نماینده ها رو با صحبت کردن با هاشون ازشون بخواهید که به کلیات طرح اصلاح سهمیه رای مخالف بدن تا این تضعییع حق تموم بشه واقعا عدالت نیست که کاری کنند که ما 5 درصد بهمون برسه و اونها 25 درصد با این قانون یه عده رو کلا محروم میکنند در حالیکه اون عده به تسهیلات بیشتری با توجه به شرایطشون نیاز دارند نه محدودیت بیشتری درست نیست به محدود کردن قوانین مربوط به اقشار رنج دیده و ضعیف جامعه بپردازند اگر امروز ما رو محدود کنند فردا به محدود کردن سایر اقشار مظلوم می پردازند لطفا فاش نیوز عزیز ما رو در بر قرار ماندن عدالت یاری کنید و به این گسترش بی عدالتی خاتمه بدین.
تشکر

Reply
no
24
yes
11
محمد
1397/03/19 - 10:09
دوستان طبق صحبتهای شده نظر جمع ادغام سهمیه و افزایش اندک تراز است که انشاالله مححق می گردد چون یک تعادل و عدالتی برای کل عزیزان باشد

no
8
yes
11
مهران
1397/03/19 - 12:18
نماینده ها تصمیم می گیرن وتصمیم این است که تراز افزایش پیداکند


no
7
yes
1
میثم
1397/03/19 - 21:00
ادغام سهمیه و اتحاد بین ایثارگران و نابودی دسیسه معاندبن به انقلاب که با سیاست کاهش سهمیه می خواهند داتشگاهورا جولانگاه افراد قبل از انقلاب فرهنگی کنند


Reply
no
9
yes
2
صادق ولی نژاد
1397/03/19 - 10:40
سلام عرض ادب دارم همچنین ارروی قبولی طاعات و عبادات . ظاهرا کمیسیون اموزش در صدد تضعیف سهمیه و افزایش تراز علمی از 70 به 85 درصد نفر اخر است و بنا شده این قانون درصحن علنی تصویب شود.سوالی که دارم این است که ایا تعداد مخالفان سهمیه به قدری هست که این قانون تصویب شود یا خیر و اساسا جو و بازخورد مجلس نسبت به این مسئله چگونه است .ممنون از وقتی که میگذارید . لطفا سوال من منتشر نشود درسایت

no
10
yes
11
مهران
1397/03/19 - 12:20
کسی نمی تونه مازاد رو از ایثارگران بگیره چون قانون هستش وطبق قانون مازاد ۲۵درصد رو باید بدن به ایثارگران


Reply
no
1
yes
5
آیدا
1397/03/19 - 11:20
سلام دوستان من شنیده بودم که ظاهرا قرار بوده که این طرح افزایش تراز فردا به صحن علنی بره ولی اخه تو برنامه ای که اعلام کردن این موضوع مطرح نشده درسته؟سوال دوم اینکه این طرح به نظرتون در صورت تصویب به کنکور امسال میرسه به توجه به اینه سایر آزمون های امسال مثل کارشناسی ارشد و phdو ..برگزار شده و نتایجشم اومده فقط مونده سراسری میتونن این افزایش ترازو اعمال کنن؟؟؟ادمین لطفا ثبتش کن خیلی ضروریه

no
1
yes
1
منا
1397/03/19 - 17:32
منم دقیقا سوالم همینه هیچکسم جوابگو نیست


Reply
no
5
yes
34
احسان
1397/03/19 - 13:14
لطفا ثبت کنید
دوستان فردا رای گیریه لطفا کمک کنید طرح تصویب نشه ،به نماینده شهر های کوچیک پیام بدید و ماجرا رو شرح بدید و بخواین که به طرح رای ندن ، دوستان تا جایی که میتونید مخالفت خودتون رو اعلام کنید ،طرح یک فوریتی اصلاح سهمیه 78 رای مخالف و 8 رای ممتنه داشت اگه ارای ممتنه و حدود 20 رای دیگر رو به نفع خود جمع کنیم به امید خدا سهمیه تغییر نمیکنه ،دوستان امروز و تا فردا موقع رای گیری فقط باید پیامک بدیم ،دوستان پیام و زنگ به نمایندگان شهرای کوچیک و جنگ زده و نمایندگان جانباز 25 درصد و بالاتر مجلس مثل حجت اسلام مازنی و اقایان جعفرزاده و امیر ابادی و خجسته و احسان قاضی زاده هاشمی و ... رو فراموش نکنید دوستان خواهشا تلاش خودتون رو انجام بدید ،دلایل مخالفت با طرح رو مشکلات خانواده جانبازان 25 درصد و بالاتر و محدودیت هایی که نسبت به یک فرزند جانباز 5 درصد و رزمنده هست رو بیان کنید و تعداد بالای سهمیه 5 درصد رو هم عنوان کنید تعداد آنها امسال به 50 هزار نفر رسیده است ،فاش نیوز عزیز لطفا مشکلات و پیام های مارا به گوش مسئولان برسان

Reply
no
30
yes
19
میثاق
1397/03/19 - 13:24
دوستان خیالتان راحت عزیز ان خدمتگزار ملت مصمم هستند حقی پایمال نشود و نظر بر این است که با ادغام سهمیه و تراز هم ان چنان تغییری نخواهد کرد،فقط هدف برقراری عدالت و رسیدن به مفهوم واقعی سهمیه ایثار

Reply
no
5
yes
6
احسان
1397/03/19 - 13:37
دوستان پیام به نمایندگان شهرای کوچک رو تا فردا قبل رای گیری فراموش نکنید به اقایان امیر ابادی و جعفرزاده و مازنی هم پیام بدهید

Reply
no
9
yes
13
منا
1397/03/19 - 17:36
مارو عمرا با زیر 25 درصد ادغام کنن اخه یکی بهشون بگه شما با فرزندان شهید و ایثارگر یه مشکل دارید

Reply
no
12
yes
10
اتابکی
1397/03/19 - 17:48
دوستان ادغام سهمیه تنها راه عدالت

no
5
yes
6
1397/03/20 - 09:52
ادغام نمیکنن ولی کف قبولی هر دو گروه 5 و 25 رو بالا میارن


Reply
no
8
yes
11
مر تضی
1397/03/19 - 21:05
داتشگاهها باید انقلابی باقی بماند، مقام معظم رهبری

Reply
no
6
yes
23
امیر
1397/03/20 - 07:25
مجلس باید جلوی این فتنه ایی که به پا شده را بگیرد.

Reply
no
10
yes
16
احمد
1397/03/20 - 08:49
دوستان امروز به نمایندگان زنگ بزنید. روز نهایی است مبارزه خودت را شروع کنید. نباید بگذارید طرح تصویب شود به نفع خارج نشین ها وضد نقلاب نمایندگان تهران مهم است. امروز آخرین روز است به امید پیروزی

no
1
yes
0
آیدا
1397/03/20 - 10:31
انگار موند برا چهارشنبه چون تو موارد قرائت شده امروز نیست


Reply
no
4
yes
14
مرتضی
1397/03/20 - 11:15
دوستان روی نمایندگان اصلاح طلب کار کنید .اگر این قشر راضی بشوند کار تمام است وطرح رای نمیاورد. ضمنا کمیسیون آموزش وبهداشت این دوتا باید خیلی کار کرد. ودلایل علمی که همه اش مانور تبلیغاتی است ارائه دهید.

no
1
yes
2
1397/03/20 - 12:24
يكي از نماينده هاي عضو كميسيون بهداشت امروز گفته كلا سهميه رو از سه رشته پزشكي و دندان و دارو بردارين
من تو سايت خبرگزاري مجلس خوندم . گفته كلا سهميه ها خيلي زياده و بايد از اين سه رشته كه به جون ادمها وابسته ست سهميه ها رو بردارن.در ضمن اين چند روزه هم هشتگ "نه به سهميه " خيلي باب شده و همه جا يه كارنامه رو ميزارن
خلاصه كه شما دارين دعوا ميكنيد سر سهمتون
يه عده هم دنبال برداشتن كل سهميه ها هستن


Reply
no
1
yes
9
قادری
1397/03/20 - 12:24
طبیعتا در هر کشوری برای کسانیکه حافظ کشور و نظام بودن حتی موظفی پاداشی در نطر می گیرند حال در کشوری که عزیزان داوطلبانه با عشق به امام حسین و صحابه او حتی نمیدانستند که که لحظه دیگر زنده اند و یا به ملاقات یار میروند هر عقل سلیمی حکم می کند که پاداشی برایشان در نظر گرفته و دولتمردان خود بر این مهم واقفند

no
0
yes
5
میر حکیم
1397/03/20 - 15:57
زمانبکه این عزیزان در جبهه ها شب ها در سنگرها دعای توسل وکمیل توام با صدای خمپاره و کلاش و کاتیوشا و غیرو و امنیت را هدیه وطن کردندو حافظ ناموس و دین بودند شایسته که عرزندان این عزیزان به پاس رشادت های پدرانشان امتیازی بگیرند چون این دلاور مردان هستند که صهیونیرم و امثال او را به خاک سیاه می نشانند و حجحی ها تربیت شده این خانه ها هستند ،ان دست سیاهی که می خواهد با عناوین مختلف این رشادتها را زیر سوال ببرد همان فتنه گرانی هستند که در میدان انقلاب کشف حجاب می کنند ویا پورشه سوارانی که مفهوم ج و جبهه را نمی دانند


Reply
no
1
yes
0
فرزندجانباز/25
1397/03/20 - 14:30
باسلام خواهش میکنم ثبت کنید خداروشکر امروز بخیر گذشت و تو کارمجلس نبود تا23که برنامه هارونیگاه کردم تودستورکارنیس-حالا بچه ها شماره ی این نمایندگانی که میگین ازکجا بیاریم مثل اقای خجسته و...?

Reply
no
5
yes
6
امیر
1397/03/20 - 14:47
سلام طبق گفته های دکتر گرانقدر اقای منهاج از سهمیه ایثارگران سالانه 2 تا 8 درصد اش پر میشده در نتیجه 17 درصد مازاد می رود برای سهمیه ی 5 درصد ان ها 22 درصد سهمیه دارند در دولتی ها ( به غیر از پیام نور ) به همه چیز خواهی ها لطفا پایان بدید دیگران هم حق و حقوقی دارند.

no
1
yes
13
حسین...
1397/03/21 - 11:45
رشته های تاپ 10 درصد میمونه. با5 درصد میشه درصد 15


no
3
yes
11
زهرا
1397/03/21 - 15:12
سلام خب پس مشکلتون به ادغآم چیه وقتی سهمیه ۲۵درصدی خاِلی می مونه مگرجانبازان زیر ۲۵درصددر موقع جنگ جانفشآنی نکردند یه کم فکرکنید


no
0
yes
14
1397/03/21 - 15:53
البته تعداد رو هم مد نظر قرار بدید


no
1
yes
18
فرزند جانباز 20 درصد
1397/03/21 - 16:12
دوست عزیز. قصدشون از مطرح کردن این مسائل ایجاد تفرقه بین خانواده بزرگ ایثارگران و حذف سهمیه است. در جامعه ایثارگران همه حال یک دیگر را درک میکنیم و متوجه هستیم که سهمیه 25 درصد متعلق به جانبازان درصد بالاست. اما مسئله اینجاست که سال گذشته باقی مانده ی این سهمیه را به 5 درصدی ها ندادند(عمدتا) مثلا در رشته ای در اصفهان با 130 نفر پذیرش که 39 نفر آن متعلق به کل ایثارگران بود تنها 4 نفر از 25 درصدی و 9 نفر از 5 درصدی پذیرش کردند. این در حالی بود که داوطلبان 5 درصدی دیگری حتی 80 درصد کف قبولی آزاد را کسب کرده بودند ولی پذیرش نشدند. این یعنی 26 صندلی ایثار گران به دست دیگران تصرف شد. الان زمانی هست که باید همگی با هم باشیم تا حقمان به داوطلبان آزاد داده نشود


no
0
yes
18
فرزند رزمنده
1397/03/22 - 13:54
مازاد 25 درصد رو به 5 درصد نمیدن. پارسال مثل روز روشن شد که دادند به داوطلب های آزاد. مشکل ما همینه. وگرنه اصلا دوست نداریم سهمیه 25 درصدی ها محدود بشع


Reply
no
1
yes
16
محتشم
1397/03/20 - 20:32
جالبه بچه های مناطق که بیش از 70 درصد سهمیه را دارند هنوز چشمشون به ؟؟؟؟؟زمانیکه بعضی مدیران ضعیف عمل می کنند نظام زیر سوال میرود

Reply
no
2
yes
4
احسان
1397/03/21 - 12:29
دوستان شماره نمایندگان را در گوگل سرچ کنید .شماره همه نمایندگان هست .دوستان زنگ و پیام به نماینثگان شهر های کوچیک و مرزی و جنگ زده رو فراموش نکنید ،

Reply
no
4
yes
24
رزمنده ارتش
1397/03/22 - 17:18
مازاد رو بدین به ما 5 درصدیا.وبه سهمیه اون عزیزان هم دست نزنید.ما نمیخواهیم مشکلی برای اون ها پیش بیائ

Reply
no
0
yes
0
ناشناس
1397/05/18 - 01:17
بحث سهميه كلا اشتباه و حق كشيه.مگر در موارد خاص كه اونم بايد خيلي كم باشه.درضمن يكي اون بالا نوشته "با هم باشيم تا حقمان به داوطلبان آزاد نرسد" عزيز اين حق شما نيست حق كسيه كه درس خونده .حق كسيه كه زحمت كشيده.كنكور جاييه كه توان علمي مهمه كجاي دنيا گزينش دانشگاه اين شكليه.

no
0
yes
0
1397/05/30 - 00:57
بله شما درست ميفرماييد ولي عزيزم خودتو جاي فردند ايثارگر بزار چيزي از شما و بقيه كم نداره فقط شرايط احصيل براش مهيا نبوده و به نظر من با اون همه شرايط روحي رواني و تحمل اونها اولا بايد دستشونو بوسيد و بعدم حقشونه كه در بهترين رشته و دانشگاه درس بخونن بي انصافيه فقط سوادتونو به رخ اونا بكشونين .اونا با بدترين شرايط روحي و رواني كه توي خونه دارن سعي و نباش ودشونو ميكنن و درس ميخونم مثل شما نيستن كه در كمال ارامش بشيني و كتاب دست بگيري .متاسفم


no
0
yes
0
1397/05/30 - 00:58
اصلت پنج دوصد و بيست پنج درصد نداره همه با هم يكسانن و زيزشون در جنگ دچار سانحه شده


Reply
no
0
yes
0
کتی
1397/06/02 - 15:24
ببخشیداین ادغام سهمیه برای کنکور98هست؟همچنین نمره85درصد،میشه لطفابگید

Reply
no
0
yes
0
farhang
1397/08/25 - 11:09
واقعا برام جالبه که بچه های بالای 25 درص‌د توانایی اوردن تراز ۸۵۰۰ رو هم ندارن اونوقت می خوام برن دانشگاه با ده درس هارو پاس کنن،!هر که را بهر کاری ساختند، دیگه پدر نداشتن که رو میزان ای کیو شما تاثیر نذاشته که، این همه بچه بدون پد, بدون امکانات بدوت پول ر رتبه دورقمی سه رقمی میشن





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.