شناسه خبر : 59486
پنجشنبه 17 خرداد 1397 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غربت تنها یادگار فرمانده شهید تامین اجتماعی فارس!

ناسلامتی من یک نسل سومی از تبار خانواده شهدای دولت هستم نه یک دوره گرد و فرد معمولی! دارنده ۱۷ مدال رنگارنگ در اردوهای کشوری و عضو شورای اسلامی روستا با رای مردم...

غلامرضا بدر -  اینجانب غلامرضا بدر فرزند احمد متولد 1363 ساکن شیرازم. اهل شهرستان فسا. متولد 1362. دیپلم ریاضی و دارنده 17 مدال رنگارنگ در اردوهای کشوری و عضو افتخاری مجلس دانش آموزی کشور درسال اول تاسیسش و عضویت در شورای اسلامی روستا با رای مردم و کارنامه ای درخشان هستم.

 ناسلامتی من یک نسل سومی از تبار خانواده شهدای دولت هستم نه یک دوره گرد و فرد معمولی!!!!! دستفروشی سبزی می کنم و متاهل و یک فرزند پسر 8 ماهه دارم بنام محمدطاها. مسئولین مرا فقط به خاطر شرکت در آیین ها و یادمان ها ومراسم ها وعکس سلفی و خودنمایی و حفظ صندلیشان می خواهند و این حقم نیست. من پدرو مادرندارم و تنها یادگارشهیدم که حتی درمراسم ها شرکت می کند.

 منم که شهید در وصیتنامه اش مرا بعد ازخدا به شما همکاران و همرزمانش سپرده...  و با من نامه نگاری های بی تفاوت و بازی با الفاظ می کنند که تو یادگار تنهاسردار و فرمانده شهید دولت در سازمان تامین اجتماعی استان فارس و شهرستان فسا هستی و.. مگر من چه می خواهم؟ مگرمن قول دادم به شماها؟ شماها و شخص وزیر و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور آقای دکتر نوربخش به من گفتن پشتتم و نمی گذاریم وصیت برادرو همکار شهیدمان روی زمین بماند. مثل اینکه سرشان شلوغ هست و یادشان رفت که چه گفتن و چه قولی دادن؟!!!  

 مرابه نحوی مسخره می نمایند و حتی حاضر نیستند یک شغل نگهبانی شرکتی که به قول خیلی ها ازکارمندان و همرزمان برادران شهیدم حتی میتونه مدیرکل بگه همین فردا بیا سرکار و برای تنهابرادر و یادگارشهید همکارمان زشت هست که دستفروشی بکند و تندیس و سردیس برادرش برسر در اداره کل فارس و تهران و شهرستان نصب باشد و راوی خاطره ومستند فیلم تنها فرمانده شهید سازمان تامین اجتماعی وتنها عشق همکار شهیدمان که حتی در خاطرات و در وصیتنامه برادرش وی رابه ما و همکاران وهمرزمانش سپرده و آنوقت ما حاضر نیستیم یادگار و متن وصیتنامه این شهید بزرگوار را اجرا و ادا کنیم و برادرش را تحمل و تکریم کنیم! و بگوییم در شان شمانیست و حداقل باتوجه به اختیارات مدیرکل وهیئت مدیره و حتی تبصره ها و ماده5 وحتی اختیارات مدیرعامل بنده را یک نگهبان ساده نیروی شرکتی مشغول بکنند در هر شعبه وشهری!

 کجاست تکریم؟ مگر این شهیدبزرگوار چند تا یادگار دارد و ما چند تاشهید درسازمان تامین اجتماعی فارس داریم؟ یعنی اینقدر هضمش برای مسئولین سخت است؟ شخص مدیرعامل سازمان تامین و شخص وزیر در یادمان شهدای سازمان تامین اجتماعی در تهران به من قول دادن و حتی عرض کردن مگر ما چندتا آقاغلامرضا و چند تا یادگارشهید درفارس داریم و وظیفه ماست و کارت نباشه و حداقل در جذب نیروهای شرکتی شما را یاری و مساعدت می کنیم اماگذشت وفقط حرف ونامه بود و مدارکم راتحویل دادم و دو سال گذشته...!

 مردم وهمکاران و همرزمان برادران شهیدم به من خرده و ایراد میگیرن که چه میکنن این تامین اجتماعی ها! ... در شان تو نیست دستفروشی وغیره. تو یادگارفرمانده وتنهاشهید سازمان تامین اجتماعی فارس وفسا هستی.... دلم برای خودم می سوزد و ازاینکه این حرکت را مردم به پای نظام می نویسند وبی عرضگی مدیرکل تامین اجتماعی را که چرا تکریم نمی کند و...!

 خدای من هم بزرگ هست. نامه ای به دفترحضرت آقا امام خامنه ای مد ظله العالی نوشتم وشکایت این مسئولین وعدم تکریم وبی توجهی و اینکه مدیرکل مثل اینکه به دلسوزی برای خانواده شهدای دولت بی توجه هستند را شرح دادم تا آقایمان بدانند چرا یادگار فرمانده و تنها شهیددولت درسازمان تامین اجتماعی فارس موردتمسخر وبی احترامی وبی توجهی و...قرار می گیرد واین عمل زشت وخجالت آور را از زبان خودم خدمتشان عرض کردم. جانم فدای رهبرم. لبیک یاخامنه ای

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi