شناسه خبر : 59519
چهارشنبه 16 خرداد 1397 , 13:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز قدس محور وحدت جهان اسلام

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

روز قدس محور وحدت جهان اسلام است

راهپیمایی روز قدس - بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام مطرح است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، پیرامون روز جهانی قدس اظهار کرد: از همان آغاز انقلاب اسلامی و تبیین نطام مقدس جمهوری اسلامی توسط بنیانگذار آن یعنی امام راحل عظیم‌الشان دشمنی‌های جهان سلطه و زور نیز آغاز شد و دلیل آنهم بسیار واضح و روشن است.

وی افزود: اعلام استقلال و زیر یوغ سلطه‌گران نرفتن و دفاع از آرمان‌های بلند اسلام عزیز و دفاع از آزادی و فریاد برآوردن دفاع از ملت‌های آزاده جرم کمی نیست که طاغوت بخواهد از آن چشم بپوشد و این کار توسط امام آزادیخواهان صورت گرفت.

وی با اشاره اینکه یکی از اصول و آرمان‌هایی که امام برای بشریت تبیین کرد جایگاه قدس عزیز است، افزود: این جایگاه به عنوان قبله اول مسلمانان مورد تکریم و احترام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: همه مسلمانان دنیا فارغ از هر مذهبی نسبت به قدس حساسیت ویژه دارند و امام راحل قبل از همگان این حساسیت را درک کردند و آزادی قدس را فریاد زدند که مورد استقبال جهان اسلام قرار گرفت.

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: پس از اعلام آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز حیات اسلام از سوی امام خمینی(ره) ذهن خفته مسلمانان بیدار شد و امروز روز قدس شهره جهانی پیدا کرده است و در اعماق دل همه مسلمانات رسوخ کرده است و آن را جزء آرمان خود می‌دانند.

وی ادامه داد: اسرائیل غاصب به خوبی می‌داند که روز قدس که به نماد انسجام و وحدت جهان اسلام تبدیل شده است و روزی دیر یا زود مرگ آنان را رقم خواهد زد و آنها را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: لذا اسرائیل با تمام وجود در مقابله با این تفکر و فرهنگ بر خواهد آمد و نقطه اتفاق مسلمانان که همانا وحدت است را هدف قرار داده و باید همه مسلمانان با هوشیاری و تیزبینی در این خصوص اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: اکنون که نامگذاری این روز از سوی امام عزیز لرزه به اندام صهیونیست انداخته است همه وظیفه دارند تا محقق شدن همه اهداف این تفکر که همان نابودی اسرائیل جنایتکار است تلاش کنند تا ان شاءالله پیش‌بینی مقام معظم رهبری که فرمودند اسراییل تا ۲۵ سال آینده از بین خواهد رفت به وقوع بپیوندد و جهان از لوث این غده سرطانی پاک شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi