شناسه خبر : 59522
چهارشنبه 16 خرداد 1397 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برای روزقدس

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس:

مردم ایران امسال با انگیزه ی بیشتری به خیابان‌ها خواهند آمد

خبرگزاری فارس: مردم ایران امسال با انگیزی بیشتری به خیابان‌ها خواهند آمد

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

روز جهانی قدس هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌گردد. امام خمینی(ره) با بینش الهی خود روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کرد تا همه مسلمانان دنیا به یاری مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها بریزند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا صدای مظلومیت مردم فلسطین و قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

مردم ایران، امسال روز قدس با صلابت و انگیزه بیشتری به خیابان‌ها خواهند آمد چون شیطان بزرگ آمریکا بدون هیچ عذری از برجام خارج می‌شود و اصلاً به تعهدات بین‌المللی پایبند نمی‌باشد و سفارت خود را به قدس برده تا همه حرمت‌ها را بشکند و مسلمان‌ها را تحقیر نماید.

حال که داعش ساخته دست عربستان و اسرائیل و آمریکا در عراق و سوریه سرنگون شده و میلیاردها دلار هزینه‌هایشان به باد فنا رفته است می‌خواهند با بردن سفارت به قدس شریف عقده‌های خود را خالی کنند و از نیروهای مقاومت اسلامی انتقام بگیرند. ولی مردم مسلمان دنیا بیدار شده‌اند و با این حرکات مذبوحانه فریب نمی‌خورند، نشانه آن پیروز شدن نیروهای مقاومت در انتخابات عراق و لبنان است.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مانند سال‌های گذشته همچون مردم بزرگوار ایران در زیر لوای رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز قدس، برای یاری مردم مظلوم فلسطین و نجات قدس شریف از دست طاغوتیان در راهپیمایی عظیم مردم تهران شرکت می‌نمایند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi