شناسه خبر : 59535
شنبه 19 خرداد 1397 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رژیم صهیونیستی دست و پای آخرش را می‌زند

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دست و پای آخرش را می زند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رژیم، روز به روز به سمت اضمحلال پیش می رود.

وی انتقال سفارت آمریکا را نشانه ضعف رژیم صهیونیستی دانست و افزود: هر کاری که رژیم صهیونیستی انجام می دهد، بخاطر ضعف روزافزون آنهاست در حالی‌که نیروهای مقاومت روز به روز متحدتر می شوند.

سردار کارگر تاکید کرد: آمریکا نیز روند ضعیف شدن را طی می کند و این در حالی است که برخلاف اتحاد هرچه بیشتر نیروهای مقاومت، طبق آمارهای منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی تا چند سال آینده بیش از 2 میلیون نفر از جمعیت این رژیم منطقه را ترک خواهند کرد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در نهایت پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است و امیدواریم قبل از 25 سالی که رهبر معظم انقلاب وعده نابودی رژیم صهیونیستی را دادند، این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi