شناسه خبر : 59546
شنبه 19 خرداد 1397 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرب و شتم جانبازان ویلچری در گلزار شهدا

ضرب و شتم جانبازان نخاعی و دردمند به دست مأموران نیروی انتظامی در شب قدر که شب زنده داری و احیای جانبازان را نیمه تمام گذاشت!

فاش نیوز - ضرب و شتم جانبازان نخاعی در شب قدر به دست مأموران نیروی انتظامی قاطعیت است یا برخورد با قانون شکنان مبسوط الید در جای جای شهر؟! قاطعیت مقابل پاهای بریده و نرمش با قانون شکنان!

ساعت 12 شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با یکی از دوستان جانباز ویلچری برای حضور در مراسم احیا به سمت مزارشهدای بهشت زهرا سلام الله حرکت کردیم. طبق معمول این شب ها محوطه بهشت زهرا مملو از ماشین و موتور سیکلت و جمعیت عزادار و شب زنده دار بود، به طوری که جای سوزن انداختن در کل بهشت زهرا نبود و جای پارک ماشین هم پیدا نمی شد. ما ویلچری ها هم که با صندلی چرخدار مسافت زیادی را نمی توانیم طی کنیم، ناچار بودیم با هر مکافاتی شده خود را با خودرو شخصی به نزدیکترین فاصله تا محل برگزار مراسم برسانیم. تمام ورودی های منتهی به محل مورد نظر را یا خودروهای پارک شده مسدود کرده بودند و یا مأموران مانع از عبور ما می شدند. بالاخره با کلی کلنجار رفتن با مأموران نیروی انتظامی که بعضا" دوغ و دوشاب را هم از هم تشخیص نمی دهند و گاهی خیلی بد هم برخورد می کنند، از مسیری که برای ورود یکی از شخصیت ها به محوطه مزار شهدا باز گذاشته بودند توانستیم وارد شویم.

دیر رسیده بودیم و تا از خودرو پیاده شویم و به محل برگزاری دعا برسیم از جوشن کبیر فقط «قرآن به سر»ش مانده بود و جای شما خالی همان ته مانده مراسم چه حالی داد!

بعد از دعا با دیدن جانبازان «مصطفی باغبان» و «کاظم اسکندری»، پیش آنان رفتیم و دوستان ایستگاه صلواتی زیرپرچم با چایی نبات از ما پذیرایی کردند. اما چیز عجیبی که حالمان را بعد از آن چند دقیقه بارانی و لطیف آخر مراسم، بکلی دگرگون و ناراحت کرد این بود که شنیدیم مأموران نیروی انتظامی این دو جانباز قطع نخاعی و رنجور را مورد اهانت و ضرب و شتم قرار داده اند! با شنیدن این خبر و جزئیات آن غم عالم بر دلم نشست و من که از رفتارها و عملکرد سال های اخیر نیروی انتظامی دلم خون بود، حسابی خونم به جوش آمد که آخر این چه وضعیست؟! جالب اینکه جانباز باغبانی، خود از جانبازان نیروی انتظامی است و جانباز اسکندری نیز از امرای جانبازان ارتش است.

البته اشتباه نکنید! قصد من تخریب این نیروی ذاتا" مهم و زحمت کش و نادیده گرفتن مسایل و مشکلاتی که با آن مواجه است نیست. این یک نقد دلسوزانه است نه از آن دست حمله ها و تخریب هایی که این روزها از سوی سلبریتی ها و ضد انقلاب ها و دختران بی عفت و حیا و خلافکاران علیه این نهاد ماهیتا" ضامن نظم و امنیت در جامعه انجام می شود.

از مدت ها پیش شاید از حدود زمان تصدی فرماندهی جدید، یک نوع بی نظمی، هرج و مرج و بی اقتداری مقابل خلافکاران در این نیرو و به تبع آن در جامعه مشاهده می شود. مدت هاست که هرکس هرکاری دلش می خواهد می کند و شهر به شکل بخش اول فیلم «خیابان ناآرام» چارلی چاپلین درآمده و روز به روز هم بدتر شده است. در خیابان ها موتور سیکلت ها از سرو کول آدم بالا می روند و هیچ حریمی از یک طرفه و ورود ممنوع و پیاده رو و خط سبقت نمی شناسند و خودرو ها هم به راحتی همین حریم ها را نقض می کنند.

بدتر از اینها گویی در شهر سنگ ها را بسته اند و خلافکاران را رها کرده و به جان شهر و مردمش انداخته اند. عده ای بی حیا و بی عفت در روز روشن و در عین بی قانونی حجاب و عفاف از سر برمی دارند و عده ای دیگر علنا" به بانوان عفیف و باحجاب اهانت می کنند و در ماه خدا علنا" و من باب دهن کجی به مردم روزه دار علنا" روزه خواری می کنند و مصیبت وقتی است که می بینی مأموران قانون یا در مقابل این تظاهرات به فسق و بی قانونی کاری نمی کنند و حتی بعضا" گاهی خود با افراد قانون شکن هماهنگ و هم نوا می شوند و یا خود علنی اسلحه برکمر، با لباس فرم مرتکب روزه خواری هم می کنند. 

امر به معروف چنان در شهر غریب افتاده است که اگر کسی تذکری به افراد هنجارشکن بدهد، به جای حمایت، از سوی نیروی انتظامی، این فرد آمر به معروف و در حقیقت طرفدار نظم و امنیت است که مورد برخورد برادران نیروی انتظامی قرار می گیرد. کار به جایی می رسد که افراد بی حیا و عفت اگر به مأمور نیروی انتظامی اهانت هم روادارد و حتی اگر به مأموران قانون تعدی هم بکند مورد عطوفت مأموران و مسئولان نیروی انتظامی و وزارت کشور قرار می گیرد ولی جانباز رنجور دفاع مقدس که در دفاع از ناموس این آب و خاک روی چرخ نشسته مورد برخورد قاطعانه مأموران این نیرو قرار می گیرد.

متاسفانه وجدان عمومی جامعه هم دست عده ای جوان خام و بی سواد و تازه به دوران رسیده به نام سلبریتی افتاده که هِر را از بِر تشخیص نمی دهند و صلاح ملک و مملکت خویش را نمی شناسند و مدام آب به آسیاب دشمن می ریزند، و همین ها چشمشان را می بندند و دهان می گشایند و از هرچه زشتی و پلشتیست، از رضاخان گرفته تا داعشی و ضدانقلاب ضد وطن با ژست حقوق بشری حمایت می کنند و هرچه ارزش و مصالح ملک و مملکت است، از مقاومت در مقابل استکبار و صهیونیست گرفته تا رزمندگان وطن و نمادهای دینی و فرهنگی خودی و حمایت از مظلومان فلسطین و منطقه، شهیدان مدافع حرم و غیره را مورد اهانت قرار می دهند. در یک کلام جای شهید و قاتل، ارزش و ضد ارزش و خودی و غیر خودی را بکل عوض کرده اند. این کیمیاگران پلیدی هنرشان این است که نجس را پاک و پاک را نجس می کنند و معلوم است که در دوران سکوت و حیرت و بی عملی ارزشمداران جامعه، و میدان داری این طیف افراد، نظم و انضباط روز به روز در جامعه مهجور و بی نظمی و قانون شکنی رایج خواهد شد. در چنین فضایی باید هم مأموران رغبت بیشتری به قاطعیت در مقابل جانبازان و دردکشیده ها و مماشات و نرمش با افراد دریده و هنجارشکن داشته باشند!

گفتنی است جانبازان مورد اهانت و ضرب و شتم قرار گرفته، ناچار شدند به دلیل فشارهای جسمی و روحی وارد شده به آنان، مراسم احیا و شب زنده داری شب بیست و یکم ماه رمضان را نیمه تمام بگذارند.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
خوب شما هم میزدید . مملکت که هرکی به کی باشه به لباس و لفظ قلم نیگا نکن .
یه دونه ام تو میزدی تو گوشش سه هیچ برنده بودی حتی اگه ده تا میخوردی ...
وقتی کسی که حرمت ویلچرتو نگه نمیداره توام باید حرمت لباسشو نگه نمی داشتی .
زمانیکه که میگم شانس آوردید بجرم دفاع از کشور براتون زندان نبردیند منتظر کتک خوردنم
باید باشید .
یه مشت گل مراد دارن کشورو بطرف نابودی میبرن . مخلص کلوم با هر کسی مثل خودشون برخورد کنید . ته ته ته خطش حبسه دیگه .... من شمام که سراینده حبسیاتیم .
با صلوات بر محمد و ال محمد و سلام به تمامی عزیزان
متاسفانه نیروی انتظامی همه مردم را به چشم متهم و یا دزد و اخلال گر و... می بیند و هیچ ارگانی هم نظاره گر بر عملکرد این نیروها را ندارد و فقط جهت خالی نبودن عریضه ۱۹۷ رو گذاشتن که هیچ کسی پاسخگو نیست.به امید فردایی بهتر
با سلام، لطف کنید از مشکل یک جانباز رنجدیده بگویید.آری. افرادی را میشناسم که چون فقط کارمند دولت به حساب می آیند حتی یک سوفور شهرداری از مالیات و عوارض ساخت وساز معافند و اگر هم اتفاقی برایشان بیفتد حتی اگر خودشان مقصر باشند و بر اثر تقصیر خود فوت شده باشند، هم دیه دارند و هم حقوقشان را، من خودم همچین موردی را میشناسم. اما اما یک جانیاز عادی که پارتی ندارد چه کند. اینجانب جانباز واقعی جوانی متعلق به حادثه بمب گذاری مکانی را می شناسم که 1.متأسفانه دیه به او نداده اند. 2. به جای اینکه به او خانه دهند، شهرداری زمینی که مال خود جانباز بود با مبلغ بسیار کم و توسط بازداشت کردن او و تهدید به او ، زمینش را ثصاحب کردند، و اما بعد از این همه ظلم باز او با تلاش خود و کمک خداوند متعال در سال 94 در کانون وکلای فارس رتبه 9 نه را با بهترین نمره دروس کسب کرد، که در آن سال باید با توجه به ظرفیت 110 نفری کانون وکلا 27 نفر متعلق به ایثارگران بوده، اما این جانباز واقعی و مظلوم پذیرفته نشد و حتی خود از را قانونی به دادگاه انتظامی قضات شکایت کرد و آنها هم خالصانه یا مکارانه بهانه برگ تصمصمی از کانون فارس کردند. و این جانباز مظلوم در اوایل شکایت به کانون مراجعه کرده و کانون به او اعتنایی نکرد و به دادگاه این موضوع را گفت و دادگاه شکایت را بدوا پذیرفت. اما بعد از دو سال انتظار شعبه رسیدگی کننده باز بهانه برگ تصمیم را کرد . و او باز به کانون وکلا فارس رفت و کانون درخواستی از او خواست و بعد از مطالبه درخواست، یاز با تمسخر اعتنایی به این درخواست نکردند. اما اما حالا در آزمون 96 کانون فارس 37 نفر حتی فرزندان به اصطلاح جانباز را پذیرش کرد. آیا انها اگر هم جانباز باشند درجه دار هستند یا مسئولیتی دارند که با جانباز عادی فرق دارند. خودتان قضاوت کنید . رتبه 9 (نه) خود شخص جانباز واقعی کجا و رتبه 37 کجا و بدتر ار آن جانباز دروغین و غیرواقعی که احتمالا زیاد هستند همچین افرادی کجا و بدتر و بدتر از آن فرزندان آنان کجا و مخصوصا اگر دروغین باشند و بدتر و بدتر و بدتر از آن ندادن یک برگ تصمیم بی ارزش کجا، که به نظرم برای ندادن و امتناع از یک برگ بی ارزش هیچ توجیهی ندارد و مشخص میکند پذیرفته نشدن این جانباز واقعی و مظلوم هم موضوعی جز ناعدالتی و رانت خواری توسط چانبازان دروغین و کانون نیست. اینجانب با مستندات حاضر به همکاری هستم. واقعا چند بار ظلم در حق یک جانباز تلاشگر، که حقش خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما فکر میکنیم و شایسته بالاترین پست و مقام است. و هم اکنون مجرد و معذب است و حتی به حق عادی و تلاشهای که کرده هم نرسیده است
ایثارگران با جسم و جان خود ایران را از دست دشمنان خارجی نجات دادند .
ولی اکثریت مردم الان اسیر دشمنان دوست نماهستند
که اصلا ایرانی نیستند و ایرانی ها را دوست ندارند و متاسفانه به درجه های بالایی هم رسیده اند .
ایجاد حس بی تفاوتی
ایجاد حس ایران ستیزی
ایجاد حس نا امیدی
ایجاد فضای ایثارگر ستیزی
اینها هدف همان دشمنان است
ولی ایرانی ها در شرایط خاص یکباره با هم متحد خواهند شد.
و این را تاریخ نشان داده
ایکاش گوش شنوایی باشد
اینکارمانند شکایت خدابه خداکردن است.
با خوندن این مطلب قلبم به درد آهد. اما نظر من این گونه حرکات یعنی کودتای خزنده.
در این مورد سکوت به هیچ عنوان روا نیست و نباید به سادگی از کنار آن گذشت زیرا این عمل یعنی بی حرمتی به تمامی جامعه ایثارگری و خاصه جانبازان نخاعی.
پیگیر ماجرا بودن حق شماست و انشاالله تا نتیجه نهایی نباید کوتاه آمد.
این تاریخ تکرار می شود...
همچنان تکرار میشود و ما عبرت نمی گیریم..
بر سر و صورت یاران رسول خدا(ص) همچون عمار .. یاسر.. بلال و دیگران هم شلاق میزدند و آنها را ضرب و شتم می نمودند.

پناه میبریم به خدا از ستم و ظلم..

...
متأسفانه این نوع رفتار با جانبازان توسط نیروی انتظامی به کرات اتفاق افتاده است بنده خودم چندین بار با رفتار زشت و توهین آمیز نیروی انتظامی مواجه شده ام پرسنل نیروی انتظامی از لباس و موقعیت خود سوء استفاده می کنند
سلام ، ضمن دلجویی از جانبازان محترم که علیرغم ضرب و شتم و اهانت صبوری کردند تا فرهنگ ایثار و شهادت را همراه با امر به معروف و نهی از منکر حفاظت کنند. خوبست سایت مقدس فاش نیوز سنگ صبور ایثارگران شده تا درد دلها در دلهای اسمانی ایثارگران موجب تلاطم خشم الهی نشود.
میدانیم مشکل فسادها از کربلا شروع شده و آغازش ربطی به جمهوری اسلامی ندارد. وقتی حضرت سید الشهدا(ع) را به جرم امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رساندند جامعه آن روزها همنطور دچار هرج و مرج و گسترش گناهان کبیره بوده و نیروهای مومن فقط هفتاد و دو نفر پشت سر امام زمانشان در مقابل لشکرهای کفر ایستادند.
باید بطور مکرر بگوییم خط قرمز الهی که حق تعالی امر فرمودند 10 مورد گناهان کبیره از خلقت آدم تا قیامت در تمام ادیان میبایست بدون تغییر باشند اما در زمانی که گناهان کبیره عمومی شد موجب نزول بلای الهی بوده لذا این روزها در غرب گناهان کبیره مثال ازدواج همجنس بصورت قوانین تصویب شده و بطور عمومی با حمایت دولتها رواج دارند ( ربا در بانکهای غربی وجود ندارد) باید بگوییم در اثر رواج گسترده گناهان کبیره است که موجب رشد گسترده انواع بیماریهای لاعلاج جسمی و روانی در بلاد کفر شده نتیجه نزول بلای الهی هستند.
ایثارگران در جبهه حاضر شدند تا ضمن مقابله با متجاوزان با تقدیم هزاران شهید و جانباز از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنند اما علیرغم فریاد مجتهدین و مراجع تقلید و آیات عظام که از سوی امام زمان (عج) فرمان دارند متاسفانه بدون رو در بایستی در مجلس گناهان کبیره بعنوان قوانین رسمی جمهوری اسلامی تصویب میشوند.
تبلیغ مهدویت چیست؟ اگر امام زمان (عج) ظهور کند ابتدا میفرماید اوضاع بحرانی اقتصاد کشور و گرفتاری مهلک شیعیان نتیجه تصویب گناهان کبیره یعنی قوانین بانکداری ربایی در مجلس است و بهتراست بگوییم این بلای الهی و گستاخی دشمنان و هجوم شیاطین و کفار نتیجه بی توجهی مجلس به امر به معروف و نهی از منکر توسط علما و مجتهدین است که در جامعه امروز بصورت بلای اقتصادی و بزرگترین آفت جمهوری اسلامی بروز کرده است.
ربا ، قتل ، شرب خمر ، زنا ، لواط ، قمار ، دروغ جزو 10 گناهان کبیره هستند که موجب نزول بلایای آسمانی و تحمیل آن به مرتکبین گردیده است زیرا ربا باعث ثروتمند شدن پولدارها و فقیرتر شدن قشرهای مختلف مردم میشود مگر آنانکه با حفظ تقوا از دریافت هرگونه بهره یا معاملات ربایی و بطور کلی بنابر اجتهاد علمای تشیع با تحریم بانکهای ربا خوار همچون هفتاد و تن شهید کربلا با امام زمان (عج) همراهی کنند تا در دنیای امروز همچون قاتلان حضرت سید الشهدا (ع) جزو مغضوبین و مرتکبین گناهان کبیره قرار نگیرند و از بلایای الهی مخصوص این دوران در امان بمانند.
سلام منم از پرسنل نیروی انتظامی پندین بار با رفتار زشت وتوهین این نیروی انتظامی مواجه شده ام وکتک خوردم

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi