شناسه خبر : 59555
یکشنبه 20 خرداد 1397 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گره زدن سرنوشت ایران به امضای جان کری!

ناشناس- تاریخ در هر زمان تکرار خواهد شد و این خود مردمان هر زمان هستند که میتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند. برجام در ایران امروز هم میتواند با واقعه صفین آن روز شباهت هایی داشته باشد. خانم هیلاری کلینتون در کتاب خاطرات خود می نویسد: ایران داشت به ابر قدرت منطقه ای در تکنولوژی و فناوری تبدیل میشد که با برجام توانستیم این کشور را به چهل سال عقب برگردانیم. آقای پرزیدنت اوباما رئیس جمهور وقت اجرای برجام در سخنرانی سالیانه ی خود به صراحت اعتراف می کند اگر می توانستیم پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز می کردیم، انجام می دادیم! باز در قسمتی دیگر می گوید دیوار رژیم تحریم ها برضد ایران داشت فرو می ریخت و متحدین سنتی ما در ایجاد رژیم تحریم ها مارا دیگر یاری نمی کردند!
 
 جمهوری اسلامی در هیچ زمانی نگفته موافق مذاکره نمیباشد اما مذاکره باعزت!! اینکه مذاکرات زیر نظر رهبری بود، دروغی محض میباشد. رهبری در موقع مذاکره بارها و بارها طرح هایی را برای مذاکرات عزتمندانه ارائه نمودند. شروط رهبری آیا انجام پذیرفت؟ شروط گام به گام و نه گانه رهبری به چه صورت انجام گرفت، زمانی که ذوق زدگان برجام هر روز یک متینگ راه اندازی می کردند و مخالفان و دلسوزان را به باد انتقاد و سخره می گرفتند؟ جمله ی معروف کاسبان برجام شما مذاکره بلدید یا با کدام آب و صابون روتون رو می شورید؟

 اینها هم در ذهن یک ملت می ماند هم در تاریخ ثبت خواهد شد. هم نتیجه و خروجی اش زیر یوغ رفتن دوباره یک ملت مستقل میباشد. چطور میشود به امضا جان کری دل خوش بود؟ آیا سرنوشت یک ملت را به امضا کری باید گره زد؟ دکتر جلیلی سال ها مذاکره کرد اما حاضر نشد سرنوشت یک ملت را به امضا جان کری تعویض بنماید!

بزرگوران با این دیدگاه مراجعه کنند به تاریخ جنگ صفین و راهی که به اصطلاح اصلاح طلب های خوارج آن زمان، صلاح مسلمین را در آن دیدند که وقتی که مالک اشتر فرمانده سپاه علی بن ابیطالب به چند ده متری چادرهای مرکزی معاویه رسیدند و داشت کار فتنه انگیز ترین و مکار ترین، جبارترین و ستمکارترین جریان انحرافی پس از پیامبر دوران به پایان می رساندند، سرنوشت جنگ را تغییر دادند!

 با رویکرد جریان اصلاح طلب ۱۳۰۰سال انحراف در اسلام رقم خورد. قایم شدن پشت سر امام علی (ع) نتوانست سرانجامی خوش برای اصلاح طلب های خوارج آن زمان رقم بزند. قطعا" ثبت این وقایع در تاریخ ایران هم سرانجام خوشی برای اصلاح طلب های غرب گدا ی این زمان نمیتواند رقم بزند و به زودی مجبور به اعتراف و عذرخواهی از ملت بزرگ ایران خواهند شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ناشناس بزرگوار، دوست و همدردم: شما دیگه چرا؟ مگه مشکل اب خوردن مردم حل نشد،مگه هم چرخ زندگی مردم و چرخ سانتریفیوژها با هم نمی چره،مگه مشکل کمبود دارو و مشکلات بانکی حل نشده،مگه علاوه برتحریمهای هسته ایی تحریمهای غیر هسته ایی برداشته نشد،مگه مشکل خودروها و ناوگان هوایی و دریایی با ورود شرکتهای اروپایی و امریکایی حل نشد ،مگه مشکل بازکردن حساب بانکی سفارت خانه هامون حل نشد، مگه عزت واحترام و ارزش به پاسپورتهامون برنگشت،مگه برای مسافرت به سایر کشورها روادید برای ایرانی ها حذف نشد،مگه میزان سرمایه گذاری در کشور چند صدبرابر نشده،مگه مگه مگه مگه ................که این همه نعمات !!!!! که به مردم ما روی اوده همش ناشی از اعتماد به کدخدا و مخصوصاً قول کری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که الان هم بعضی از حامیان برجام و برجامیان!!! دم از اعتماد به اروپا(نوکران حلقه به گوش کدخدا!!! که بارها دراین مدت برجام و پسابرجام سرسپرده گریشون نسبت به کدخدا را با تمام وجود بروزدادن!!!) برای ادامه برجام می زنند!!!!!
بجای مگ مگ بگو که برجام بود که اقتصاد را حفظ کرد .حالا چرا تو گل فرو رفته اقتصاد کشور.یه دسته عادت به مگ مگ دارن !
سلام ، رهبر معظم انقلاب سه جبهه دشمن را برای مردم و مسئولین مشخص کرده است که عبارتند از : جبهه جنگ اقتصادی ، جبهه جنگ روانی و جبهه جنگ عملی که در این راستا ضمن تشریح این سه جبهه جنگ راهکارهای مبارزه را تبیین کردند.
این جبهه ها بطور انحصاری فعالیت دشمنان خارجی هستند اما نکته قابل تامل در این سه جبهه جنگ وجود عده ای از مسئولان در جبهه جنگ با مردم و نظام اسلامی است که هر روز شاهد اخبار تاسف انگیز از برخی خیانتهای پشت پرده و علنی هستیم.
رهبر معظم انقلاب مهمات لازم برای مبارزه در سه جبهه جنگ با دشمنان را صبر انقلابی معرفی کرده است لیکن در حالیکه مردم قدردان از امنیت عالی کشور هستند متاسفانه عده ای باعث سلب آرامش و آسایش در کار و زندگی مردم میشوند که طعم شیرین امنیت را با برهم زدن آرامش و آسایش مردم تلخ میکنند.
برخی از مسئولان بطور عمدی مشکلاتی دست ساز در زندگی و کار مردم ایجاد میکنند که در راستای اهداف دشمنان در سه جبهه جنگ بر علیه نظام اسلامی هستند. گرانی مکرر و مشکلات بسیار طاقت فرسا و چالشهای روزمره در زندگی و کار مردم سکوت مسئولین مربوط در مقابل اعمال خبابث آلود عده ای از مسئولان اشرافی و غربگرا باعث شده طاقت و صبر انقلابی که مهمات جنگ با دشمنان است تقریبا بی اثر و غیر ممکن شود بنابراین لازم است قوه قضاییه با تمام قدرت و اقتدار و پشتیبانی مردم با عواملی که با اعمال و گفتارشان در جبهه دشمنان قرار دارند برخورد کنند.
عده ای از سیاستمداران بعلت شکست سیاستها و عملی نشدن وعده ها و قولهای انتخاباتی تلاش میکنند تا بوسیله برآورده کردن خواسته های دشمنان راهی برای تحقق هرچند ناچیز وعده ها و سیاستها باز کنند که در جای خود نیاز به برخورد عالمانه دارد.
خسارتهای مختلفی که از بابت اینگونه سیاستهای شکست خورده به نظام اسلامی تحمیل میشوند بطرز خطرناکی باعث پیشروی دشمنان در سه جبهه فوق الذکر و ایجاد نارضایتی عمومی شده است.
ایثارگران بعنوان یاران وفادار انقلاب اسلامی همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار گوش به فرمان رهبر عزیزمان قرار دارند اما تحمل سالها کارشکنی با وجود زخمهای کهنه و لاعلاج نیاز به اقدامات روحیه بخش دارد تا مردم نیز ایثارگران را بعنوان اسناد زنده و الگوی استکبار ستیزی پیش روی خود داشته باشند.
دوستانی که مطالب ودلنوشته ها سایر همدردان و همقطاران رو می خوانند لطفاً نظرشون را اعلام کنند و اگه هم با نظرات سایر عزیزان در زیر همان مطلب موافق نبودند (درراستای فریضه امربه معروف ونهی از منکر)به دادن رای منفی اکتفا نکنن و نظرشون را واضح بفرمایند شاید نوسنده مطلب یا کسی که نظری درباره ان مطلب نوشته قانع شد ونظرشما را پذیرفت./.
اقاي ناشناس وقتي به نفعتون و مطا بق ميل شماست به يخنان هيلاري و اباما استناد ميكني ضمنا اون هشت سال قبلي گره اي باز شد كمي همه انصاف داشته باشيم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi